Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


„Sekáč“ Vermette neuspěl s odvoláním, trest na deset zápasů mu zůstal

Kanadský hokejista Antoine Vermette. | foto: ČTK

26 2017
Anaheimský útočník Antoine Vermette se neúspěšně odvolal ke komisionáři NHL Garymu Bettmanovi a desetizápasový distanc za seknutí rozhodčího hokejkou mu zůstal. Provinil se 14. února v zápase s Minnesotou.

Součástí trestu je také ztráta poměrné částky z platu ve výši 97 222 dolarů (2,5 milionu korun).

Vermette uhodil čárového rozhodčího zezadu do nohy ve třetí třetině krátce po buly ve středním pásmu, které prohrál.

Útočníka, jenž neplatí za žádného bouřliváka, podle všeho naštvalo, že sudí vhodil puk dříve, než měl připravenou hokejku na ledě.

Výsledek jednání s Bettmanem zveřejnilo vedení ligy v sobotu.

Vítěz Stanley Cupu s Chicagem z roku 2015 se ještě může ještě odvolat k nezávislému arbitrovi. Pokud opět neuspěje, bude se moci vrátit až 12. března do zápasu s Washingtonem.

Autoři: ,






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze