Do podobných experimentů s dresy našeho oblíbeného týmu se už raději nepouštějte! Jasný vzkaz posílají téměř dvě tisícovky lidí, kteří se v anketě vyjádřili k bobrovi na oblečení pardubických hokejistů. Zvíře na hlavní místo dresu nechal umístit generální sponzor klubu ČSOB Pojišťovna.
"Nechtěli jsme fanoušky nijak naštvat. Říkali jsme si, že logo je poměrně nudné a že náš prostor na dresu oživíme maskotem naší kampaně, kterým je bobr," uvedl mluvčí ČSOB Pojišťovny Petr Milata, podle kterého si jeho firma vybrala v roce 2005 bobra jako symbol tvůrce škodných událostí.
Co si lidé myslí o dresech s bobremNelíbí se mi, ať ho za každou cenu odstraní: 1 646 hlasů Nelíbí se mi, ale kvůli penězům ať zůstane: 306 hlasů Nevadí mi: 248 hlasů Líbí se mi: 504 hlasů Anketa probíhala na iDNES.cz po dobu jednoho týdne. Zapojilo se do ní ke čtvrtečnímu odpoledni celkem 2 704 lidí. |
Hokejisté se s bobrem na prsou objevili ve dvou televizních zápasech na konci listopadu. Hned v aréně bylo zřejmé, že si fanoušci novinku příliš neužívají. "Zabij bobra, zachráníš strom," skandovali na duelu s Třincem a přitom trefovali živého maskota perníky.
Dresy plné reklam iritují fanoušky všeobecně
Negativní názor na netradiční obrázek na dresu potvrdila i anketa na serveru iDNES.cz. Ze 2 704 hlasujících se hned 1 646 lidí vyjádřilo tak, že by vedení klubu mělo bobra z trikotů okamžitě sundat a že se jim bobr vůbec nelíbí.
Dalších 306 fanoušků je ochotno logo kampaně pojišťovny tolerovat jen kvůli tomu, že ČSOB přinese do rozpočtu klubu zhruba 20 milionů za jeden rok. "Pojišťovna ČSOB si prostě koupila místo u nás na dresu a může si tam dát, co chce. Teď je to bobr. Když přijdou s jiným nápadem, bude tam něco jiného. Je to čistě věc pojišťovny," říká ostatně i manažer pardubických hokejistů Zbyněk Kusý.
Na druhou stranu leckoho překvapí, že hned 504 lidí uvedlo, že se jim bobr líbí. Otázkou je, zda to mysleli vážně, či se spíše pustili do recese. Drtivá většina příspěvků v diskusi pod anketou by mluvila pro druhou variantu. Navíc fandy dresy plné reklam iritují už dlouho.
"Proč to jde ve Spartě, na Kladně nebo v Plzni, kde mají kolem čtyř sponzorů na dresech, a nejde to v Pardubicích, které mají každý rok nejhnusnější dresy, které jsou poseté reklamami?" napsal jeden z diskutujících. Fandy však může uklidnit, že se bobr bude objevovat jen v televizních zápasech.