Diskuze

Dvojice P+P si s nominací starosti nedělá

Rusko je příliš daleko, aby se tam hokejisté trápili myšlenkami, jestli na ně zbude místo v olympijském týmu. Jenže Pavel Patera a Martin Procházka včera přiletěli do Česka a vpadli do dní, kdy trenéři postupně odtajňují nominaci. A pořád zůstává otázka: budou v ní i tihle dva? "V Rusku mi to nepřišlo. A ani teď mě to nepohltilo," říká Patera. "Mám jiné starosti než olympiádu. Nebyl jsem dva měsíce doma. Hokej teď není důležitý, jsem s rodinou."
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radim Matousek

17. 12. 2001 18:06
mily Pepo
Mily Josefe, hned az k Vam na ves zabudujou proud, kup si z penez ,ktery si jeste nepropil, televizi. Pote se podivej na Pateru s Prochazkou , co dokazou na lede. Myslim, ze tihle dva toho stale delaji pro cesky hokej mnohem vice nez ty Josefe pro odberatele ve Vasi hrebikarne. Mej se krasne a uz tolik nepij.
0 0
možnosti

Riss

14. 12. 2001 21:44
odehráno
Podle mě, mají tihle hráči v reprezentaci již odehráno; nemyslím to nijak špatně, ale prostě už daleko hůž než jiní - mladší - hledají motivaci. Samozřejmě, že by jim případný neúspěch taky vadil, ale snášeli by jej, díky předchozím úspěchům, mnohem snáz. Příkladem budiž zlínský Čajánek, který nám na posledním MS , díky své ambiciózní a nezměrné bojovnosti zajistil postup v play-off. Otázka pro trenéry národního mužstva v tomto konkrétním případě je, zda si ty výkony z z loňska schovává na důležitou akci nebo jej prostě skvělá forma opustila. A to jej jeden z mnoha - tak si prosím všichni uvědomte, jak zodpovědné je rozhodnout o účasti či neúčasti každého jednotlivého hráče....
0 0
možnosti

Martin

14. 12. 2001 17:55
P+P
a co takhle si počkat, jak budou hrát na Baltice a pak soudit?
0 0
možnosti

puskin

14. 12. 2001 17:31
Zapominame...
Echm hmm, no, jen se tak lehce zeptam, ktera ze to utocna trojka nam zajistila posledni titul mistru sveta golem proti Finsku? Ti dva jsou vzdycky v rozhodujicich chvilich tam, ke maji byt... Jsou schopni (jak nescetnekrat dokazali) rozhodnout nejvypjatejsi mezinarodni utkani, daji gol kdyz je potreba, a kdyz uz Jagri a spol skladaji zbrane... A navic jejich prihravky se nachazi i poslepu... Tak, a ted na mne zacnete plivat, jaky ze jsem to hokejovy ignorant.
0 0
možnosti

Veterán

14. 12. 2001 13:16
P+P nejsou žádné symboly úspěchu
Jestliže někdo tvrdí, že P+P jsou symboly "zláté éry" českého hokeje, tak to neznamená, že když teď nemají formu a nedávají góly, že by měli teď spasit nároďák na olympiádě. Moc si obou dvou vážím a upřímně jim fandím, ale je nesmysl dělat jim takovou "svatozář". Jestli má někdo krátkou paměť, tak P+P byli přítomni největšímu českému hokejovému krachu za poslední roky - Světovému poháru 1996 (nikoli jak píše dole nějakej tutan rok "97"), na kterém se svou měrou podíleli. Věřím, že trenéři vyberou do čtvrtého útoku nakonec dobře: třeba ottawskou dvojici Martina Havláta s Bonkem, kteří mají nesporně větší formu, a to by mělo být rozhodující kritérium výběru. Ale páni trenéři jsou rozumní a rozhodnou určitě dobře (ať tak či onak), protože na rozdíl od mnohých níže diskutujících hošanů o tom hokeji mnohem více přemýšlejí.
0 0
možnosti

PéPa

14. 12. 2001 13:26
Re: P+P nejsou žádné symboly úspěchu
jo jo, naprosto souhlasím ...
0 0
možnosti

Pavel

14. 12. 2001 11:10
P+P
Patera a Procházka BYLI kdysi dobrý, ale teď hrají (ve vší úctě) úplné hovno. Pokud bude kdokoliv z nich nominován bude to pouze a jen za zásluhy... Když se nedokážou prosadit v NHL, tak nemaj na olympiádě co dělat. V NHL hraje spousta hráčů, kteří to dokázali.
0 0
možnosti

mk

14. 12. 2001 11:49
Re: P+P
Vazenej P+P, nevim kde jsi sebral ze oba hraji "uplne hovno", kdyz jsi je mohl videt spolu hrat naposledy na jare na MS - a jestli podle tebe i tam "hrali hovno", tak to jsi se asi koukal na jiny program, nebo tomu hokeji moc nerozumis. No, podle toho co pises dal to bude asi ten druhy pripad. Protoze duvod, ze se neprosadili v NHL je trochu padlej na hlavu, co to je vubec za idiotske kriterium, kdo nehraje NHL nema na olympiadu? Pokud se nepletu, tak prave Nagano konecne stoprocentne potvrdilo, ze evropsky hokej je momentalne uspesnejsi a kanadsky(NHL) proziva utlum. Takze proc tady neustale a dokola omilas ty svoje bludy o NHL? P+P rozhodne nikam za zasluhy reprezentovat jezdit nemusi, protoze jak se ukazuje uz nekolik let, jejich forma je na kazdem reprezentacnim podniku stoprocentni. Navic, na tech par chudaku z NHL tihle dva budou stacit i v duchodu. Takze jim dej laskave pokoj a zamysli se nad tim, kdo v poslednich "zlatych" letech tahl nas narodak k uspechu, takze nachapu, proc by to tedy najednou melo byt jinak?
0 0
možnosti

Boreček

14. 12. 2001 10:00
už nechci další Světovej pohár ´97
vážení, to je diskuse vo ničem. jak prosím vás někdo z vás může tvrdit, že mají nedostatečnou výkonost pro nominaci na olympiádu. kolikrát jste je za poslední dva měsíce viděli hrát? nenecháte to radši až po Baltice? a hlavně:může mi někdo říci, kdy za posledních 6 let Patera s Procházkou zklamali na vrcholný akci? a to se jim třeba celou sezónu nedařilo, ale když jedou reprezentovat, tak byli vždycky jedni z nejlepších. myslím, že hráčů jako je Patera český hokej v historii moc neměl a pro mně to je nejlepší hráč, kterýho jsem za repre viděl hrát. myslím, že až z týmu odejdou hráči jako Patera, Procházka, Vlasák, Reichel tak bude po zlatý éře. ono taky nejde jen o hru na ledě, ale i o nasazení, náladu v týmu, hecování atd. jen když Patera neustále napadá rozehrávku soupeře a spoustu puků tak vybojuje a spoustu akcí soupeře tím zastaví, tak to má vliv na hru celýho týmu (něco jako Hartig ve Spartě). jó až budou hrát za repre "mediálně nejlepší" hráči jako je Jágr, tak pak teprve uvidíme, jak např. Patera s Procházkou chybí...
0 0
možnosti

Tomáš

14. 12. 2001 10:08
Re: už nechci další Světovej pohár ´97
Myslím, že opravdovýmu hokejovýmu fanouškovi by nemělo ujít, že světový pohár nebyl v roce 97, ale v roce 96 ...
0 0
možnosti

Coolda

14. 12. 2001 9:49
Patera ma pravdu
Sestava je hotova a tezko muze P+P necim prekvapit. Vsichni vime jak hraji. Ja osobne bych vzal jine hrace, ale pokud zbyde treba jen 1 misto, tak radeji Prochazku. Je dobrej vdefenzive.
0 0
možnosti

Tomáš

14. 12. 2001 9:44
Je třeba poděkovat
P+P udělali pro tuto zemi a hokejové fanoušky v minulosti hodně. Ochotně vždy reprezentovali a na úspěších našeho hokeje mají velkou zásluhu. Za to je třeba říct velké díky. Nechápu lidi, kteří je teď zatracují. Tohle je jedna z typických českých vlastností. Máš úspěch - tak Ti fandím, potom se daří méně - tak si do Tebe kopnu. Myslím si, že v současnosti je jejich výkonost nedostatečná na to, aby byli nominovaní na olympiádu. Pojedou snad jiní. Ale to přeci neznehodnocuje úspěchy, na kterých se dříve podíleli. Proto ještě jednou říkám díky a přeju hodně úspěchů do budoucna. Jestli budou hrát v Rusku, v naší extralize, nebo třeba i v Indii, je jen a jen jejich věc.
0 0
možnosti

jiri fridrich

14. 12. 2001 11:59
Re: Je třeba poděkovat
plne souhlasim, podekujeme P+P za to, co pro cesky hokej udelali, udelali toho opravdu moc, ted je ale rada zas na jine.........
0 0
možnosti

bok

14. 12. 2001 9:42
nechápu...
... proč se tak navážíte do dvou hokejových osobností, kteří toho tolik pro český hokej udělali, dělají a budou dělat. Mimochodem Paterův útok vybojoval (samozřejmě nejen on) zlato na posledním MS. Nevím to jistě, ale domnívám se, že Patera přihrával na dva ze tří gólů ve finále. Buďte trochu soudní a važte si lidí, kteří řeknou to co si myslí a navíc dokážou reálně zhodnotit svoji formu a dívejte se na to s humorem. V první fázi lekce nadhledu doporučuji třeba srovnání těchto dvou hokejistů se Zemanem.
0 0
možnosti