Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Důvody krachu se odhalují těžko

Proč hokejisté vypadli ve čtvrtfinále mistrovství světa, když už je snad každý v zemi pomalu viděl s pohárem pro šampiony? Jak mohl tak zkušený tým ztratit vedení 2:0 nad protivníkem, který nepatřil k adeptům na medaili? Kam se poděla lehkost útočníka Havláta? Dokonce i trenéři teprve pátrají po příčinách trochu záhadného selhání mužstva ve čtvrtfinále se Spojenými státy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomaason

Důvody krachu se odhalují těžko.

Hlavní příčinou vypadnutí bylo malé srdce reprezentantů a taky z 20 % špatně sestavený tým, zejména pak Kraft, Beránek, Sup, Dopita a tragéd Hlaváč. Místo nim ta,m měli hrát Čajánek, Vlasák, Modrý a další parta jako Kubina atd. Kéž bude mít trenér Hlinka lepší uvažování než pan neúspěšný trenér Lenner u něhož věřím, že i Spartu potopí. 

0/0
17.5.2004 8:50

ssety

Co myslíte?

Bylo dobře,nasadit Havláta do čtvrtfinále po jeho předešlém "super" výkonu? Neustálá snaha trenérů o jeho zařazení do první lajny paralyzovala souhru ostatních útoků.Nemůžeme chtít porazit soupeře kombinačním hokejem a při tom neustále měnit složení jednotlivých formací.Volba hráčů na samostatné nájezdy Jsem zvědavej,kdy se v médiích oběví vyjádření některého z trenérů na toto téma.Zatím jsem ho nezaznamenal.
 
 
 

0/0
12.5.2004 13:53

tachwood

Re:

Jo tak to souhlasím. Havlát očividně po té viroze nebyl v 100% pohodě. Největším šokem pro mě bylo ale zařazení Dopity na poslední nájezd!!!Po ztrápeném playoff v Pardubicích už mu bylo na očích vidět,že nedá...Holt Lener nevěděl kudy kam,tak to tam sand poslal,jak ho napadlo....*Záhadou pro mě je,proč nejeli nájezd Ručínský a Straka???A Průcha-to byl nasazenej černej kůň,bohužel to nevyšlo.***Když už v kabině nikdo neměl tu sílu vzít na sebe zodpovědnost a táhnout ostatní v zápase dopředu,měl něco udělat trener-od toho tam přece je.***MS je za nami a můžem být šťastní,že přichází Hlinka...doufejme,že nás spasí(pevně tomu věřím)****Hokeji zdar

0/0
12.5.2004 14:10


crezpenan

protože tam byla převaha zámořských gladiátorů,

ze kterých se stali naturalizovaní Kanaďané či Američané.. Lepší použít chytrého průměrného hokejistu než bumbum žoldáka.nee?

0/0
11.5.2004 18:21

Eliska-Sevci

CHYBÍ

možnosti: špatná nominace - Slávisti, Hlaváč..., Růžička    A na smůlu při nájezdech se nikdo nemůže vymlouvat - i Američani trefovali tyčky jako my... Ovšem nájezd Dopity - aůůůůůů - to byl zase jednou nápad...

0/0
11.5.2004 14:54

volič ODS

Příliš

mnoho Lenerových kamarádíčku z NHL. Fúck off Lener!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
11.5.2004 13:43

DrHorak

Taky fandové u mně propadli

Já bych si dovolil postěžovat i na fanoušky. To, co předvedli v závěru zápasu vůbec nesvědčilo, že jsme národ hokejových znalců. Postrádal jsem ten kotel. V zápase s Kanadou, to byl každý "Čech"! Když se ale nedařilo a dohrálo se, slyšel jsem i pískot při hymně! To opravdu nemá nic společného s báječnými fanoušky. To je ale vlastně vidět v diskusích. Na vlně euforie by dojeli až do nebe. Když však narazí na ústa, tak jen štvou a nadávají.

0/0
10.5.2004 2:09

tachwood

Re: fanousci

Sorry,ale propad fanousku uz se cekal,kdyz probehli 1.kola prodeje listku...Ze se na hokej dostanou bohatsi a neprilis hokeji oddani fandove,kteri proste nemaj hokej tak zazity v srdci.Chteji se jen podivat na MS do nove Areny,ale co by za to dali ti pravi skalni fandove z extraligovych muzstev (př.Pardubice,Plzen,Trinec,Zlin ad.)...To mě tam nejvic chybělo.***Prognozy z diskusi,ktere tedy tehda probehly, nezklamaly.***Stve me to,protoze atmosfera dokaze udelat s tymem neskutecné divy a když už to naši kluci na ledě prostě nezvladali,chtělo je to pořádně vyhecovat***Jenže s tímhle nikdo nic nezmůže***Lener: Zaplať Panbuh za to,že jde do Sparty,aspoň máme jistotu,že se zas budou trápit...(Lener už mi připadá jako Jašin v Rusku)

0/0
12.5.2004 14:02

nadrchalp

Špatná nominace, blbí třenéři, Slavisti

Docela mi tam chybělo na zatržení "špatná nominace" , "blbí trenéři", "Slavisti" 

0/0
9.5.2004 16:12

Petr0002

Růžička

Ještě jste tam zapomněli dát Zbyteční Beránek se Supem a Novákem. Za celý šampionát ukázali stejně jako vloni ho.no! No uvidíme, možna příští rok. Hlavní trenér ma být Růžička, takže se možná dočkáme, že to bude jako kdysi v Rusku, kdy celý národní tým hrál za jeden tým CSKA Moskva, u nás to bude CSKA Slavia...Vždyť ono je to jedno, oni tenkrát měli útok Larionov, Makarov Krutov, my máme Beránek, Sup, Antoš...Jsem zvědav jestli to taky vyhrajeme 7x v řadě

0/0
8.5.2004 23:45

vovai

IDIOTI!!!

Co takhle "TAKTICKA CHYBA", to vas nenapadlo? Treba kdyz za stavu 2:0 Cesi zkouseli dat treti gol, misto aby zacali branit ve trech?

0/0
8.5.2004 20:38

vovai

IDIOTI!!!

0/0
8.5.2004 20:37

slovensko!!!

MILUJEM SLOVENSkoooooooo LEBO SME NAJLEPIIIIIIII

0/0
8.5.2004 2:00

cimro

Re:

Lebo jste co?NAJLEPI?? Nauč se psát Ty magore!!

0/0
8.5.2004 6:45

slovensko!!!

HURA!!!

A aby som nezabudol... ja som tak stastny!!! Moje male usate!

0/0
8.5.2004 1:49

slovensko!!!

Slovenskooooooooooooooooooo\

0/0
8.5.2004 1:58

slovensko!!!

Janosik

Ja som taky statstny!!! SlovenskOOOOOOOOOO!!!! OOOOOO!!!

0/0
8.5.2004 1:30

Pa3xxx

coooooooo ?????

 asi takto som cumel na bednu ked som videl ako vas Amiiici vyradili. Je mi to luto, lebo som sa tesil na SVK - CZ finale.

0/0
8.5.2004 0:33

dr.hockey

konec

Pánové končíme za rok zas pokecáme,anebo za pár týdnů začíná euro.

0/0
7.5.2004 23:13

Apatheia forever

Re:

to aby sis zmenil Nick    

0/0
7.5.2004 23:50

1lomeno3

Re:

Co ty marode??? jaktoze nejsi ve skole a v klidu si tady prispivas do diskuze???!!!

0/0
8.5.2004 10:50

greyone

Nechapu!

Nechapu, kde Cesi vzali tu jistotu, ze uspeji nebo dokonce vyhraji zlato. Posledni roky nic moc, doma nikdo nevyhral mistrovstvi 18 let, 70% hracu z NHL na nejvetsim lede jake mezinarodni pravidla dovoluji - kde je nejaky naznak, ze mohli vyhrat.
Je to nase hra,  tak PREPISTE DEJINY ZPET. 
GO CANADA

0/0
7.5.2004 23:11

bugr

kdy už to skončí

jděte už s těma anketama do prdele, jako kdyby nestačilo že naši vypadli, pořád s v tom budete hrabat jak bába v bolavým, je to sport a někdo prostě prohrát musel a to že novináři masírovali veřejnost tim že cokoliv mimo titulu je průser je prostě pravda a bohužel tomu spousta lidí uvěřila. Tak už to vy novinářský ubožáci přestaňte rozebírat vymyslete něco originálního. 

0/0
7.5.2004 22:47

bobbysek

Muj nazor je...

ve skutecnosti jsme nemeli na MS to nejlepsi personální obsazeni, ktere jsme mít mohli. A pokud Lenert doporucuje Ruzicku na post hlavního trenera repre - potom je to presne odpoved na otázku, proc jsme se letos doma nedosli dál nez do ctrvtfinale!

0/0
7.5.2004 22:26

Kei

Hlasovani??

Hej, podivejte se na to stupidni hlasovani http://hokej.idnes.cz/ankety.asp?id=AHREFHTT233, proc jsme vypadli... Ani jedna varianta neni ve smyslu, ze trener je VUL, jen same "smula", "nespravedlivost"... To je kratkozrakost, co?

0/0
7.5.2004 22:11

osvetitel

<><><>

Ano pratele chybela tomu  zapasu opravdu motivace a strategie a kdyby se pred zapasem postavila na led "Lucka" zanotovala par slok z "Kdoz su bozi bojovnici "a cela hala se zborove pridala to by byla vec to by urcite nehrali tak nervozne pomalu a zrespektem protoze i Jarda po tom druhem "uklidnujicim" golu  misto radosti ve tvari mel spis vizas trpitele!

0/0
7.5.2004 21:52

podborski

at vyhraje nejlepší

to co si dnes přečetl v mf dnes ve foru čtenářů me nadzvedlo, konkretně příspěvek od mika ze slovenska.není žádná pravda, že se v hokeji a vubec povyšujem a že jsme nymyšlení.to jsou jenom stupidní,závistivý keci, bez českýho,resp.československýho hokeje byste byly v pr.... mate suprový hráče,ale ne tolik co my,takže je lepší být potichu.jinak ať vyhraje nejlepší

0/0
7.5.2004 20:28

Urabu

Re:

jenom je moc nevychvaluj, špičkových hokejistů je na světě spousta, ti naši nám připadají nejlepší jenom proto že o nich pořád slyšíme z televize a rádia. Jenže si nepřipustíme že i američani můžou být dobří, protože když dá góla Jágr, slyšíš to ve zprávách aspoň třikrát, ale o těch ostatních se nedozvíš. Američani měli nejenom více štěstí v penaltách, ale prostě naše přehráli ať se nám to líbí nebo ne. a co se týká systému, je pro všechny stejný, naši mohli třeba trochu šetřit síly než předvádět exhibice ve zbytečných zápasech.

0/0
7.5.2004 21:06

skodovák

Chtělo se mi brečet nad dnešním tiskem jako je sport..

To co si dovolili napsat a prezentovat svoje rozumy , to nemá obdoby. Deník sport jsem kupoval denně , ale dnes jsem zjistil , že je horší jak největší bulvár v Česku a tím je Blesk Ještě před dvěma dny by rádoby novináři vykouřily hokejisti od hlavy až po paty ,neustále je vychvalovali , podbízeli se jim , pochlebovávali ,hřáli se z jejich slávy a po jednom nevydařeném zápase je odkopli jak prodejná šlapka amanta bez peněz. Páni novináři , pokud budete psát tímto stylem , tak bůh s námi. Já chci hokejistům poděkovat za předvedenej hokej , byl to balzám pro moje oči i když jsme nepostoupili , hráli jsme jeden z nejhezčích hokejů na tomto mistrovství a mam takovej dojem , že se asi na dlouho budem muset smířit s tím , že nebudem první a budem rádi za páté místo .Hoši děkujem , já nejsem jako ty prodejný pisálkové co si hrajou na novináře , ale s novinařinou to nemá nic společného. Hoši dík , nebu děkovat jednotlivcům , ale celému manšaftu. Včetně trenérů , nenechte se otrávit těmi kecmi po prohraný bitvě.Zůstaňte čím jste a až vás zase někdo pozve na MS.příjmněte to , protože mi o vás stojíme..

0/0
7.5.2004 20:23

HanaV

stesti

Stesti nam nepralo, a cim vic chcete, se vam nedari. Hrajeme stejne nejhezci hokej. Pri sledovani jinych zapasu, o kterych reporteri vychvaluji jak jsou super, mi ten nas kombinacni a chytrej hokej chybi. Taky bych rada videla MS driv nez za 8 let , protoze bych se ho uz nemusela dockat. Stejne jsme nejlepsi,

0/0
7.5.2004 20:21

kenig

SLOVENSKO MUSI BYT MISTR SVETA !!!!!!!!!!!!!!!!

Od Chebu pres Brno az do Kosic si to preji vsichni ! A PROTO GO SLOVENSKO GO !!!!!!!!!!!!!!

0/0
7.5.2004 20:01

GentleGiant

Slovensku to přejme !

Až skončí tahle generace kolem Šatana, Bondry a Pálfyho, budou mít zas jen průměrný tým, který to schytá i od Rakouska a Švýcarska. Slováci totiž neumí pracovat s mládeží, nemají v tom tradici. Zas to byli "čehůni", kdo jejich hokej zvedl. V 60. letech hrál tehdejší ligu jediný tým ze Slovenska: Slovan. V polovině 60. let se do ligy dostal tehdejší vojenský tým: Dukla Košice, asi po roce či dvou se tento tým zcivilnil, ale hrálo za něj plno Čechů . Později se do ligy dostala Dukla Trenčín (hrál za ní třeba i Růžička).

0/0
7.5.2004 19:07

jurki

Re:

Netvrdim,ze nemas vobec pravdu,ale troska si to prehnal.To,ze na Slovensku sa nevie pracovat s mladezou nie je pravda.Je to skor otazka financii v mladeznickom hokeji a z toho vychadza,ze su vacsinou preferovane deti bohatych rodicov.Dufam,ze chapes o com hovorim.Ale urcite to nie je o tom,ze u nas nie su kvalitni treneri,ktori vedia z talentovanych deti vychovat hokejistov.A na nargo Bondru a Palffyho.Ti na prebiehajucich MS nie su a funguje to celkom slusne aj bez nich.A ak si si vsimol,trener Hossa zapracovava do muzstva mladych hracov,takze sa tych Rakusanov a Svajciarov az tak neobavam.Skor mam obavy o vas mancaft,ktory zjavne stagnuje.

0/0
7.5.2004 19:32

bizonsvk

kupim vstupenky

ahoj, kupim vstupenky na zajtrajsi zapas  SVK - CAN , 2 - 4 kusy,  a aj na finale 4 - 6 kusov prosim ponuky na 'tucik@web.de'
diki vsetkym

0/0
7.5.2004 18:45

Feda1

jo a jeste neco ...

A zejtra koukejte vsichni fandit Slovakum, pac tak je to spravne, tak to ma byt .....

0/0
7.5.2004 18:18

Feda1

jo jo

Mam z toho tady pocit, ze kazdej z Vas hral spickovej hokej a kazdej druhej by mohl delat trenera .... nebrecte a bezte radeji na jedno.Nesnasim vsechny co si otviraj hubu a hrajou si na generala po bitve. Zapas s Kanadou se extreme povedl ... ne tak zapas s USA. Dneska asi vsichni hraci vedi, jak by hrali pokud by dostali znovu sanci .... hokej byl paradni a ostudu neudelali .... Jagr hral naprosto spickove, stejne tak Rucinsky, nebo mlady Prucha. To ze je mozna Jagr trosku namyslenej ... no mozna to neni dobre ... ale myslim, ze si to muze dovolit, pac je vyjmecnej .. pa

0/0
7.5.2004 18:16

Peetya

IMHO

Podle mě by naši proti USA z 5 zápasů 4 vyhráli. Je škoda, že se to všechno špatný sešlo zrovna v tom klíčovém utkání: 1)Málokdo dokáže odehrát ve vrcholné formě 10 zápasů na turnaji a Češi zrovna ve čtvrtfinále neměli svůj den 2) Bohužel Američani byli zrovna správně namotivovaní a zápas jim prostě sedl. Hráli nad svoje možnosti. I při nájezdech stačilo málo...

0/0
7.5.2004 17:29

schulec

listok semifinale

kupim listky na semifinale CAN-SVK. vyzdvihnem. email: pobeha@sita.sk vdaka

0/0
7.5.2004 16:47

Lippy

Finále USA : Kanada, zlato Amíkům

Jděte do háje s "bratiama", že se jim přeje zlato. Oni se pak budou zase naparovat jak po finsku 2002 a za rok jim bude patřit půlka Rakouska Jednou se odtrhli, tak ať je nejaká rivaliata. Já pak budu rok posluchat aké to mají hokejové bohy a že Čehůni sic mají peknů halu ale mančaft na ho*no  Jooo, kde  jsou ty časy ZLATÝ  HATTRICKU

0/0
7.5.2004 16:46

nidan

Re:

souhlasim s tebou  navic mne nejvic dojimaj ty slovensky keci ze prej maj skvely hokejisty...sice maj ale zasluhou koho...mi sme jim dovolily aby hrali s nama nasi ceskou ligu kdyby nemeli moznost konftontovat v dobach komunismu scvuj hokej s nasim a mely by nejakou svoji ligu tak by hrali jak polsko, italie, francie a ja nevim jaky dalsi lameri  mi jim dali moznost zahrat si s nama...ostatne stejne jako celou dobu se na nas slovaci prizivovaly a ted konecne sou pryc a maj jeste blby keci misto aby dekovaly jakou mely z prdele kliku a mi smulu ze sme se s nima tolik let tahly  

0/0
7.5.2004 17:46

jurki

Re:

Velka vdaka za vsetko co si nam konkretne ty umoznil!!!  Nechapem v ktorej casti tej tvojej burgine toto vsetko skrslo

0/0
7.5.2004 17:55

nidan

Re:

to ste presne cely vy...nechapete souvislosti a upirate se pouze k jedne casti celku

0/0
7.5.2004 18:00

jurki

Re:

neupieram sa k jednej casti.ja som tu svoj normalny nazor vyslovil.ale toto ma fakt pobavilo

0/0
7.5.2004 18:34

baribal

Re:

Záplava hrubek mě připomíná mé ho spolužáka Roma, který propadl už v první třídě ZŠ.

0/0
7.5.2004 21:03

Urabu

Re:

Prosím tě, až zase budeš psát nějaký bláboly, nastuduj si trochu pravopis, nebo to nechej opravit někomu kdo to umí 

0/0
7.5.2004 21:08

viktorek79

listek

 

shanim jeden listek na finale...  nabidnete! DIKY!
vpluse@centrum.cz; 736485578
Viktor

0/0
7.5.2004 16:35

nidan

Re:

souhlasim s tebou  navic mne nejvic dojimaj ty slovensky keci ze prej maj skvely hokejisty...sice maj ale zasluhou koho...mi sme jim dovolily aby hrali s nama nasi ceskou ligu kdyby nemeli moznost konftontovat v dobach komunismu scvuj hokej s nasim a mely by nejakou svoji ligu tak by hrali jak polsko, italie, francie a ja nevim jaky dalsi lameri  mi jim dali moznost zahrat si s nama...ostatne stejne jako celou dobu se na nas slovaci prizivovaly a ted konecne sou pryc a maj jeste blby keci misto aby dekovaly jakou mely z prdele kliku a mi smulu ze sme se s nima tolik let tahly  

0/0
7.5.2004 17:46

Orinos

Ja ..

Sem hrdej na ČESKÝ NARODNÍ TEAM ať už vyhráváme Mistrovstí nebo nee..

0/0
7.5.2004 15:34

Orinos

Ja ..

Sem hrdej na ČESKÝ NARODNÍ TEAM ať už vyhráváme Mistrovstí nebo nee..

0/0
7.5.2004 15:30

lasky77

analyzka

Neco o hokeji vim, tak pridam svou spetku do mlyna. 1) za predvedny vykon z USA jsme si nezaslouzili vyhrat; 2) CZ tym byl super a zapas s Kanadou ukazal, ze jsme meli namireno pro zlato. Takovy vykon CZ tymu jsem jiz hodne let nevidel - vybusnost, rychlost, spousta strel na branu a hlavne to  vse po celych 60 minut; 3) neuspech z USA byl proto, ze jsme 75% zapasu hrali totalni ho*no - spise mame stesti, ze to nedopadlo treba 4:2 pro USA. Nase hrace jsem vubec nepoznaval, byli totalne zakrikli, nervozni, opatrni, nedostavali se do sanci, malo strileli ale hlavne - absolutne nesouhlasim s tim, co se tady ted casto objevuje a to je to, ze udajne nasi zbytecne tlacili na utok za stavu 2:1. Tak to jsem asi videl uplne jiny zapas! Naopak mi prislo, ze tak od 5 minuty 3.tretiny uz nasi jen hypnotizovali casomiru, uz aby byl konec a do niceho se nepousteli. To je to nejhorsi, co muze byt - branit skoro celou tretinu jednogolovy naskok. Najezdy, to uz je vzdy vabank, to uz nema cenu komentovat. Opravdu velka skoda, tento tym MEL na zlato a to zcela objektivne.

0/0
7.5.2004 15:26

Diskuse na iDNES.cz

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskusi nemají místo, mažeme. Diskutování se řídí pravidly diskuse na iDNES.cz.

Jan Dvořák, šéfadmin diskusí









Najdete na iDNES.cz