Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kanaďané obhájili mistrovský titul

Stejné obsazení jako před rokem mělo finále hokejového mistrovství světa. Stejně tak vítěze. Zlato si z Prahy odváží Kanada, druhé místo zbylo na hokejisty Švédska. Těm v nádherném finálové duelu nestačilo ani dvoubrankové vedení a nakonec prohráli 3:5. Ani zámořské hvězdy Forsberg a Lidström, které přijely Švédy podpořit do bojů o medaile, Seveřanům ke zlatu nepomohly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ZeeZ

Kanada

Kdyby nebylo tak viditelne, jak piskaji reozhodci pro ne, tak jim to zlato i preju. Take jejich agresivni hra plna faulu, me moc nenadchla (moc prohru nervove nezvladali). Ale stejne jsme dali naklep tem super finalistum   Nasi hrali skvele a nezaslouzili si vypadnout. Byla to skoda.

0/0
11.5.2004 0:46

richdek

Re: dalsi ufnukanaj fanousek

 typicky ceske....

0/0
11.5.2004 16:58

ZeeZ

Re:

hlavne ze muzes alespon psat do diskuse. "Typicky prudic typickych fanousku."Vzdycky se najde nekdo i na te druhe strane.(tj. nekdo,kdo si mysli,ze je lepsi)

0/0
11.5.2004 19:23


pablito

žampióny?

stejně mám furt takovej pocit, dyž sem koukal na vyřaz. zápasy, že sme přeze všechno hráli nejlepší hokej. prostě smůla, vypadnout po remíze, po vlastňáku. chyby tam byly, ale tenhle systém je každopádně divnej a připískávání kanadě nechutný . kolébka hokeje zkrátka vítězství a prachy z přenosů potřebuje . jak tu už někdo psal, kanada dětinsky lpí na tom, aby uspěla-už kvůli tradici... jenže bohužel, za každou cenu, a to už tak pěkně nevypadá: viz pískaná/nepískaná postavení v brankovišti, fauly na nás, na Lašáka... drobnosti, který v zápasech vyrovnanejch mužstev hrajou podstatnou roli. fakt je, že Mr. Fasel a slavná kanada neuměj prohrávat  pročpak asi diváci fasela vypískali  Nezapomeňme, nandali sme to šampiónum 6:2!

0/0
10.5.2004 23:32

DrHorak

Re:

Jenže tohle není krasobruslení, kde se počítají známky za umělecký dojem, ale góly. Pravda, dostali nášup 6:2, ale z toho se žít nedá a jestli ano, tak je to dost krátkozraký. Nezapomeňte, že to byl zápas, ve kterým opravdu o nic nešlo, jen o prestiž. Hlavní zápas je ten s poředovým číslem 7 a ten jsme opravdu totálně projeli.

0/0
11.5.2004 23:26

rom_axl

NEJLEPSI NA SVETE!!!!

Kanada je pet nejlepsi na svete. Zlata era kanadskejho hokeje pokracuje. Boze to je parada. To si to uzivam a vychutnavam. Jak my jsme to vcera oslavovali.

0/0
10.5.2004 20:14

czechinjapan

Re:

Ty ubozaku, vzdyt vyhral tym, ktery hral neciste, kteremu fauly prochazely raz dva. Asi se potvrdila slova Roberta Zaruby pred nekolika lety, ze pan Fasel zaridi Kanade zlato. Stalo se. Ja na miste Kanadanu bych se stydel a chodil bych kanalama!!!

0/0
12.5.2004 9:21

czechinjapan

Re:

Ty ubozaku, vzdyt vyhral tym, ktery hral neciste, kteremu fauly prochazely raz dva. Asi se potvrdila slova Roberta Zaruby pred nekolika lety, ze pan Fasel zaridi Kanade zlato. Stalo se. Ja na miste Kanadanu bych se stydel a chodil bych kanalama!!!

0/0
12.5.2004 9:21

rom_axl

Re:

 No mám dojem, že podle úrovně Tvého komentáře seš tady ubohej jedině ty. Dělá mi strašnou, ale strašnou radost, jak to některý lidi hrozně štve, a nemůžou to unést že Kanada to zlato získala. To pak to vítězství chutná 2x. Tak se užírej a užírej a já si to budu užívat.
Nějaké nesmyslné kecy o tom, jak to měla Kanada podplacené a nevím co, tak ty si nech pro sebe a klidně se jima utěšuj.

0/0
12.5.2004 15:41

Baron84

MISTŘI!!!

MISTŘI!!!MISTŘI!!!MISTŘI!!! Doufám,že Kanada vyhraje i příští rok!!!! Byly nejlepší!!! Naši hokejisté by se měli od Kanady učit nasazení!!!

0/0
10.5.2004 12:49

daisynka

Nejlepším hráčem zámořských celků byli rozhodčí!

Kanada beze sporu hrála dobrý hokej, ale na titul by zřejmě nedosáhla, kdyby se pískalo evropským stylem! Představme si jen zápas našich a Slováků? Každý to viděl :(

0/0
10.5.2004 12:05

PatrickRoy

Re: samé kdyby !!!

Kdyby, kdyby, kdyby !!! Kdyby před pár lety slováci neporazili Rusko, tak jsme se ani nedostali ze základní skupiny a o titulu jsme si mohli nechat zdát. Takže kdyby ve sportu neplatí. A vlastně ani v životě.

0/0
10.5.2004 12:50

drevak_patlak

Re:

Ano, až na to, že Slováci tehdy pouze remizovali s Rusy 2:2. Máte pravdu, že naše šance na postup by tak byly podstatně menší.

0/0
10.5.2004 14:53

DrHorak

Re:

Kdyby jsou jen chyby. Rychle se zapomnělo, že Slováci dávali gól při šesti hráčích na ledě. To žádnej Rusák neházel smetí na led.

0/0
11.5.2004 23:28

Zdeny-77

Jediní jsme neprohráli

Takže jsme byli vlastně jediní, kdo KANADU porazil, a navíc jediní, kteří jsme na turnaji ve hře neprohráli. (penalty jsou samostatná disciplína). Ach ta spravedlnost...

0/0
10.5.2004 11:04

neoix

Re:

...a tiez ste jedini, kto s favoritov vypadol ako prvy...., nehovoriac o tom ze ste hrali doma ...

0/0
10.5.2004 11:41

HolmesS

Re:

A jediný důvod, proč nepadlo Slovensko spolu s námi se nazývá Švýcarsko.  

0/0
10.5.2004 19:11

nampo

KANADA

to Kanada: Tak to je hokej. Kluci diky.

0/0
10.5.2004 10:52

svexa

Re:

Jestli se Vám líbí mužstvo, které když na soupeře nestačí hokejově, začne hrát sprostě a v případě potřeby zařadí likvidační zákrok, tak to je smutné.

0/0
10.5.2004 11:16

PatrickRoy

Re: mě se nelíbí zase jiné věci !

Mě se zase nelíbí, že přestože naši hokejisti tvrdou hru z NHL znají, tak na MS dělají, že ne. A co umí evropští hráči ??? Akorát hákovat, sekat nebo přifilmovávat pády apod. a to nejlépe když se rozhodčí nedívá !!! To je tedy hrdinství. Co to předváděl Vokoun v tom zápase s Kanadou? Praštil Kanaďana do obličeje, několikrát další seknul hokejkou apod.  Samozřejmě když se nedíval rozhodčí. To bylo podle Vás v pořádku??? Je třeba to vidět trochu objektivněji.

0/0
10.5.2004 12:02

svexa

GO KANADA ?

Co je to pane PatrickRoy za nesmysly. Co to melete o spaní na vavřínech. Kdyby naši s USA prohrávali po 2. třetině 0:5 a 3. odjezdili, tak možná, ale moment, viděl jste ten hokej? Radši připomenu. Naši prohráli po sam. nájezdech o JEDEN GÓL. Nebýt nešťastné teče do vlastní sítě všechno bylo jinak. Tím nesnižuji výkon USA. Byli dobří. Kdyby se naši zatáhli a dopadlo to obdobně, tak zase novináři napíšou, že jsme měli více útpčit.

0/0
10.5.2004 10:14

PatrickRoy

Re: viděl jsem ten hokej

Samozřejmě jsem ten zápas viděl. A viděl jsem nasazení Američanů až do konce a viděl jsem také bezradnost a křeč našich, když to bylo nerozhodně. A viděl jsem v jejich očích také úžas, když je Ameřičani vyřadili na nájezdy, o kterých jsem si mysleli, že jsem v nich neporazitelní (vyřadili jsme na nájezdy Kanadu na OH 1998 a na MS 2000 a Švédy na MS 2001). To spaní na vavřínech jsem nemyslel konkrétně na ten zápas s USA, ale všeobecně o posledních 3 letech, kdy jsou naši bez medaile !!! To už hovoří samo za sebe. A pro připomenutí - žádné kdyby neplatí !!!

0/0
10.5.2004 11:55

DrHorak

Re:

Ve sportu platí, že mužstvo múže hrát jen to, co mu soupeř dovolí.

0/0
11.5.2004 23:31

sandisc

finále hrali najlepší

Do finále sa dostali najlepší a Kanada si zaslúžila víťazstvo za bojovnosť. Oni sa jednoducho nevzdajú a otočiť stav z 3:1 na 5:3 vo finále proti Švédom, to už je niečo.... Česi jednoducho musia 1-2 roky počkať, až sa vystriedajú generácie. Zlatí chlapci z Nagana sú minulosť, treba začať od začiatku. Slováci hrali dobre v Ostrave. Potom už neboli schopní streliť gól, dokonca ani v 15 presilovkách. V závere nestačili fyzicky, boli pomalí.

0/0
10.5.2004 10:07

PatrickRoy

GO CANADA GO !!!

Sláva vítězům - sláva  KANADĚ   Nevzdali žádný zápas a vždy bojovali srdnatě až do konce. Za to jim patří můj obdiv. Letos byla Kanada opět nejlepší !!! 
GO  CANADA  GO 
Kdo tvrdí opak je proti Kanadě zaujatý a nebude ji uznávat nikdy.
Co je jiným mužstvům platné hrát líbivý kombinační hokej, když pak skončí ve čtvrtfinále ??? Vůbec nic. Naši by se měli probrat a přestat spát na vavřínech. Pro úspěch je třeba něco udělat - tj. bojovat a hrát hlavně srdcem. To ale naši asi zapoměli.

0/0
10.5.2004 9:34

Iljic

Re:

Taky se mi na nich líbí, že bojují do poslední minuty. Ale to je asi tak vše.

0/0
10.5.2004 10:03

svexa

Re:

Co je to pane PatrickRoy za nesmysly. Co to melete o spaní na vavřínech. Kdyby naši s USA prohrávali po 2. třetině 0:5 a 3. odjezdili, tak možná, ale moment, viděl jste ten hokej? Radši připomenu. Naši prohráli po sam. nájezdech o JEDEN GÓL. Nebýt nešťastné teče do vlastní sítě všechno bylo jinak. Tím nesnižuji výkon USA. Byli dobří. Kdyby se naši zatáhli a dopadlo to obdobně, tak zase novináři napíšou, že jsme měli více útpčit.

0/0
10.5.2004 10:12

svexa

Vzkaz

1)Škoda Švédů. Kanada když nestačí na hokej tak se změní na řeznický hovada. Viz s námi. Od doby kdy 3 Kanaďané na MS (už nevím kde) "férově" mlátili Vůjtka přes hlavu je nesnáším. No a teď ten zákrok na Špačka, hnus. Divím se, že někdo toho hajzla Morrowa 2 minuty před koncem nesestřelil.
2)Vzkaz nacionalistickejm blbum jako jsou XXXMAILER,PAPUCH1,GOGO9999,CITRUSFERNET : Tak čo, majstri sveta, až budete chtít porazit Kanadu, zeptejte se ČECHŮ, na které jste házeli po čtvrtfinále špínu. Když Vám tak ležíme v žaludku, proč Vás desetitíce lezou k nám do Čech za prací a nedrátujou po Vašich malebných vesnicích hrnce? Kanada Vám zavřela Vaše nacionalistické huby a USA Vás poslala tam kam jste si zasloužili !!
 
 

0/0
10.5.2004 8:59

The Beast

Re:

ty budeš taky asi chytrej, viď ?

0/0
10.5.2004 9:11

svexa

Re:

Minimálně jako Ty určitě.
K mému původnímu vzkazu ještě připisuji 2 adresáty. Petera Šťastného a intelektuálního chytrolína jménem "The Beast" se slovenským a kanadským pasem. Hrál jsi někdy nějakou kolektivní hru ? Nemyslím na PC.

0/0
10.5.2004 9:38

sandisc

:-)

Je vidieť, že v Čechách žijú sami vzdelaní, objektívni a kultúrmi ľudia. Blahoželám.

0/0
10.5.2004 10:10

svexa

Re:

Pane sandisc. I když se v dalším příspěvku snažíte o objektivitu, stejně jste se projevil jako nacionalista. Já regoval na konkrétní příspěvky Vašich soukmenovců po vyřazení ČR. Přečtěte si je, zřejmě jenom srší objektivitou, kulturností a vzdělaností kterou postrádáte u Čechů. Přiznám se, že jsem se nechal unést a přenesl blbost zmiňovaných  pisatelů na hokejisty,  ale Vy buďte prosím Vás objektivní.

0/0
10.5.2004 11:05

František Koudelka 4.Kyju

Re:

Neboj, nejsme tady všichni svexové.

0/0
10.5.2004 11:57

svexa

Re:

Znovu opakuju, že mě vytočilo několik dementních pisatelů. Přečtěte si je pane Koudelko a můžete se jim ještě za to omluvit. Nebo jim radši vlezte do zadku přímo na jejeich servru.

0/0
10.5.2004 12:50

František Koudelka 4.Kyju

Re:

Mě se nějak moc nelíbily ty pindy, že tady maká dost Slováků, a vůbec mi to dohadování kdo si víc honil triko připadá stupidní, a vaše argumenty ujetý.

0/0
10.5.2004 13:01

svexa

Re:

Pane Koudelko, naposledy. Zareagoval jsem na posměšky a urážky  cizích státních příslušníků na našem servru. Zkuste tak udělat na slovenském webu a nebo i na webu jiného státu.
P.S.Regaovat na The Beast je ztrátou času. Ten není shopen se zůčastnit s něčím konkrétním. Jen "intelektuálně" cizopasí na cizích debatách

0/0
10.5.2004 13:42

František Koudelka 4.Kyju

Re:

Tak asi takhle, jestliže na nějaké krávoviny nějakého slovenského hovada a pár jsem jich četl , reagujete jeko howado, tak jste jen dokázal, že žádný národ není proti howadům imunní. Slušní Češi, Slováci a ostatní  jako howada nereagují .

0/0
10.5.2004 13:47

svexa

Re:

Ten, kdo neumí odstoupit z debaty bez urážek druhého je slušný Čech? Teď si nejsem jistý kam se počítáte

0/0
10.5.2004 14:09

František Koudelka 4.Kyju

Re:

Přeberte si to jak chcete.

0/0
10.5.2004 14:15

svexa

Re:

To už jsem si přebral v 11.57. Kdyby byl každý  jako Vy "slušný " čech, tak si s námi kde kdo vytře ....... Spíš buďte rád, že se někdo proti takovým blbůbm ohradí. Vy se jim za to ještě omlouváte.
 

0/0
10.5.2004 15:40

František Koudelka 4.Kyju

Re:

Já halt neuznávám systém " Když si blbec ty budu blbec i já".

0/0
10.5.2004 16:21

svexa

Re:

Já taky ne. Proč se tedy blbců zastáváte? Ještě neuznávám vlezdoprdelisty.

0/0
11.5.2004 7:44

The Beast

Re:

už nám raději nereagujte, pane Sfeksa

0/0
10.5.2004 13:14

neoix

Re:

...cista zavist

0/0
10.5.2004 11:45

ewerell

Evropa začíná pomalu ztrácet (bohužel)...

Pravda, na ten jejich hokej se moc dívat nedá. Ale je maximálně účinný. To samé USA. Nevzdávat se, to je jejich. Evropa začíná pomalu ztrácet (bohužel)...

0/0
10.5.2004 8:19

dobytek

Re:

To není o ztrácení. Úspěchy přicházejí ve vlnách - viz. zlatý hattrick. To, že teď jsou nahoře zámořská mužstva, neznamená, že to nemůže být příští rok jinak. Povšimnětě si ale, z jakých hvězd byla tato mužstva složena. Nikdo typu Jágra nebo Forsberga v mužstvu Kanady ani USA nebyl. To platí i o těch, kteří vyhráli pro Česko 3x za sebou mistra světa.

0/0
10.5.2004 9:45

ewerell

Re:

To o těch hvězdách máte naprostou pravdu. Ale... Kdo z evropských trenérů to riskne a nepostaví Jágra, Forsberga, Kovalčuka? Novináři se na něj sesypou a roztrhají ho už v okamžiku nominace. A fanoušci rovněž. Vzniká paradox: Evropa chlubící se kolektivním pojetím sází na individuality a ty potom nesplní (přehnaná) očekávání... "Individualistické" zámoří přiveze bandu druhotřídních (v tom dobrém slova smyslu) hokejistů a ti ve snaze se zviditelnit zapnou na 300% a otáčí jeden zápas za druhým.

0/0
10.5.2004 10:14

PatrickRoy

Re: nezbývá mi než souhasit !

S tímhle názorem se dá souhlasit. Hvězdy to mají vždy těžké, když se od nich očekává mnoho. Výjimkou potvrzující pravidlo je v tomto případě Heatley - ten přestože je hvěznou zazářil. Ale nebyl na něj takový tlak jako třeba na Jágra apod. - to je pravda.

0/0
10.5.2004 12:47

dobytek

Re:

Heatley podle mne není hvězda typu Jágra, i když výkonnostně jsou teď možná rovnocenní. Z Kanaďanů bych k Jágrovi přirovnal možná Sakika, Yzermana atd. Heatley ještě tolik nedokázal a má ještě všechno před sebou.

0/0
10.5.2004 12:57

Adyn

Re:

To ze jsou nahore zamorska muzstva je logicke protoze cim dal vic Kanadanu je ochotno na MS prijet a jak se dalsi hraci budou dovidat ze to je vlastne fajn turnaj a ma cenu tam jet tak pak uz tezko bude nekdo sesazovat Kanadu z trunu......

0/0
10.5.2004 10:02

Diskuse na iDNES.cz

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskusi nemají místo, mažeme. Diskutování se řídí pravidly diskuse na iDNES.cz.

Jan Dvořák, šéfadmin diskusí