Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čeští mladíci podlehli Rusku a na hokejovém MS budou hrát o záchranu

Sny o medaili jsou pryč, čeští hokejisté budou na světovém šampionátu do 20 let bojovat o záchranu mezi elitou. V klíčovém duelu podlehli v kanadské Regině ruskému výběru 2:5 a ve skupině B obsadili čtvrtou příčku. Vítězství v normální hrací době by jim přitom otevřelo cestu do čtvrtfinále.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

porubak

MLADA generace

 jsou KASPARCI S HOKEJKAMA ;-D moje generace nas na olympiade nezklame Jagermister , Elias a spolR^R^

0/0
2.1.2010 3:29

voška

Je naprosto zbytečné rozčilovat se nad úrovní

jakékoliv sportovní reprezentace v kategorii mládež. Revoluce přinesla spoustu nových věcí v této zemi, kromě alespoň zachování takové úrovně péče státu o mládež, jaká byla za komunistů. A to nejen ve sportu. Objevilo se zbytečně velké množství peněz pro některé sporty, ale ty se čerpaly a čerpají takřka výhradně na dospělé, byť často hodně průměrné sportovce. Místo zabezpečení mládežnických zájmových činností, se kupují sportovci ze zahraničí, objevily se pijavice zvané manažeři všeho druhu, agenti a spousta nejrůznějších příživníků. Mládež nemá moc vzorů z dospělých pro své jednání a chování, nemá ani vzory pro nějaký patriotismus. Na postech předsedů sportovních svazů se rozmnožili amatéři, nemající ani páru o tom, jak svaz řídit  a co potřebuje. Proto si pouštějme Intersport a těsme se a bavme se vysokou sportovní úrovní ze  zahraničí. Mám vlastní pohybově zaměřený projekt pro děti a mládež 20 rok. Funguje bez jediné koruny podpory od státu. To je česká realita.   

0/0
1.1.2010 23:48

Grande_Paulo

Co by chtěli

Myslím, že by bylo nespravedlivé, kdy bysme postoupili - kdybychom postoupili a přes čtvrtfinále prošli, tak se všichni budou rozplývat, jak sme to zvládli, takhle by se alespoň měl vytvořit tlak na kompetentmní lidi, aby se s tim začalo něvco dělat - jediný plus je, že snad už víc klesnout nemůžeme.

0/0
1.1.2010 15:40

seabow

Re: Co by chtěli

Ti závidím, ten optimismus... uklidním tě, zachráníme se a nestane se vůbec nic, prostě kluci už už šahali po 1/4finále, ale v posledních minutách jim to nevyšlo, to se stává, je to přece sport (jo Švédové nás rozmázli, ale ostatní taky, oni teď hrají pěkně, budeme to muset zanalyzovat)... příští rok znovu jedeme pro medaili :-P

0/0
1.1.2010 16:41

forhend

Re: Co by chtěli

jestli to takhle půjde dál, a ono to takhle půjde dál, tak spadneme třeba do C skupiny...;-D:-/

0/0
1.1.2010 19:06

Malchance

nedostatek hráčů

Já nevim co tady melete že máme nedostatečnou základnu, kdybyste se koukli na stránky IIHF tak uvidíte že je u nás 97K hráčů z toho je 32K dorostenců, takže základnou to nebude, podívejte se třeba na slovensko ti mají přes 8K hráčů a stále se drží mezi těmi lepšími, i když jim to poslední dobu nejde. Ale takové rusko má o 13K hráčů méně než mi a je to v téhle době asi nejlepší tým na světě.

0/0
1.1.2010 13:43

seabow

Re: nedostatek hráčů

No, to jsou sice "oficiální" čísla, ale nedá se jim věřit...

0/0
1.1.2010 15:16

petyo

Re: nedostatek hráčů

Proč by se jim nedalo věřit? To jsou přesné čísla registrovaných hráčů. A těch má Česko nejvíc v Evropě. Takže úzkou základnou to prostě není.

0/0
1.1.2010 18:00

seabow

Re: nedostatek hráčů

Základna nemusí být totéž co počet registrovaných, taky záleží koho registruješ nebo koho započítáš mezi registrované. Na papíře to tak třeba vychází, nicméně že bychom měli nejvyšší počet hokejistů v Evropě je nesmysl... Jenom když se podíváš na tu strukturu http://www.iihf.com/iihf-home/the-iihf/survey-of-players.html

My bychom měli mít 60 tis seniorů a 30 tis. v mládežnických kategoriích, což je úplně opačný poměr, než prakticky všichni ostatní: RUS 26:58 tis, FIN 22:36, SWE 16:41. Btw., i kdyby ta čísla byla srovnatelná (a já vsadím hodně, že nejsou), tak u mládeže máme užší základnu, než zmíněné státy. Věř čemu chceš, ale fakt je, že ze špičky mají užší základnu jen Slováci... :-P

0/0
1.1.2010 22:54

1.sinner

bruslení,bruslení....

tak spolukomentoval Zajíc,jinak i pro ty skalní fandy,letitý problém čs.hokeje je kvalita bruslení.Přiznejme si,že bruslařsky prostě zaostáváme.Problém není v práci s  pukem,my prostě špatně bruslíme,za světem zaostáváme čím dál zřetelněji.Proč je to tak,kdo to ví,kdo přijde s racionálním a účinným řešením,tomu bych  navrhl i Bílého lva.S holí a pukem mohu být i světový virtuos,když však u toho "stojím",není mi to nic platné...

0/0
1.1.2010 13:13

kenedz

Re: bruslení,bruslení....

Souhlas. My jsme mistři světa v rohu kluziště a to je téměř vše. Ještě bych se chtěl zmínit o zbytečných faulech. Jsme zbytečně vylučovaní. Proti Finům a Rusům zbytečně fauloval Gudas a faul Káni to byl vrchol.

0/0
1.1.2010 13:33

1.sinner

Re: bruslení,bruslení....

to souhlasí a vyplývá a souvisí opět s bruslením,pokud protiútok není veden v potřebné rychlosti,tzn.že je dostatečně rychlý na to,aby soupeř nestačil skonzolidovat obranu a tím pádem nemá zajištěn prostor před bránou,nezbývá než "využít"prostor v rozích,které pro bránící je až druhou prioritou.

0/0
1.1.2010 13:58

Jyřikuv moribundus

vyrovnanej zápas

a jednoznačne sme rusáky převyšovali po všech stránkach, jenom škoda slabší formy Sedláčka ( je to díra) a v prospěch rusaku hralo jedine štestí !!,ale ve vancouveru jim to ukážeme Jarouš má životní formu, taky to sype Eliašovi a obranu máme pevnou jak skála,, pomstíme naše juniory a vyprovodíme rusaky debaklem[>-]R^

0/0
1.1.2010 11:08

The.Edge

Re: vyrovnanej zápas

Pochopte, že Rusům prakticky o nic nešlo, jen se nezranit, což zákeřný Káňa málem vyvrátil.. Pochopte, že hráli, co potřebovali.. V přímém souboji o postup by nás převálcovali.. Ostatně i výsledek 5:2 hovoří de facto za vše..

0/0
1.1.2010 11:17

daGGos

Re: vyrovnanej zápas

Ano, jim rozhodně o nic nešlo, jenom o tu maličkost, že kdyby prohráli tak hrajou o udržení...

Opravdu myšlenkové pochody některých jedinců mi zůstávají utajené...

0/0
1.1.2010 11:25

petyo

Re: vyrovnanej zápas

Nebyl to náhodou přímý souboj o postup?8-o

0/0
1.1.2010 12:09

MartinHSJsecondban

Re: vyrovnanej zápas

Jo jasně akorát, že to by jsme museli rusáky porazit o čtyři a více gólů ;-D

0/0
1.1.2010 15:51

petyo

Re: vyrovnanej zápas

No to těžko. Stačila jakákoli výhra.

0/0
1.1.2010 17:58

JelenoviPivoNelej

Re: vyrovnanej zápas

Vysledek 2:5 hovori za vse leda pro nekoho kdo to nevidel, par minut pred koncem to bylo 2:2, ze se pak psychicky sesypali to uz je jina vec ale nevypovida to o prubehu zapasu.

0/0
1.1.2010 12:29

shevek

Re: vyrovnanej zápas

Asi jste se koukal na jiný hokej, že? Jednoznačně převyšovali??? Kde jste na tom byl?

0/0
1.1.2010 11:56

Cocotus__Interruptus

Re: vyrovnanej zápas

To vis, par promile v krvi udela divy.;-D

0/0
1.1.2010 13:57

Pavlik z Danska

Re: vyrovnanej zápas

Ano zavreme oci.."20" loni cr-can 1-8 letos cr-swe 1-10. Nase "16" s rus 0-8,0-3 ,3-4.U 17 v can druha prohra s dvou moznych( i kdyz s US JENOM 2-3).Ale co poplacejme se po zadech, podivejme se na NAGANO a vse bude ok ze jo8-o.Ze spec. nase obrana absolutne bruslarsky nestaci, a ze kzdej co o tom neco vi uz uplne rezignuje nad praci s mladejma, nad korupci je prece jedno. 37 lety Jarous nas prece zachrani. COME ON BUDIIICEK;-€

0/0
1.1.2010 17:18

Kapr66

rekapitulace...

Dovolím si shrnout účinkování naší 20 na MS:

1. zápas : propadák a ostuda, na MS se  musí zápas dohrát se ctí a naplno i když už z něj body nekoukají... myslím, že za Holíka by byl po první třetině v kabině takovej vítr, že by pak hoší jezdili do podlední vteřiny...

2. zápas: zlepšený výkon a pak totálně prokaučovaný zápas...

3. zápas: povinná výhra - zaplať pánbůh tyhle země nýs v hokeji ještě nedohánějí... zatím. 4. zápas: Dobrý výkon, skažený nedisciplinovaností Gudase a Káni, s Ruske s enechat vyloučit za útočný faul v takto důležitém zápase je neodpustitelné...

Celkově si myslím, že obecně hokej u nás trpí především tím, že se stává nedostupný, pro chudší vrstvy... a jakmile se kolektívní sport stane sportem bohatých, půjde pomalu, ale jistě do kytek...nezbývá než doufat, že se tento proces podaří zastavit a třeba začnou vznikat zase sportovní třídy, které vychovaly např. zlatou "Naganskou" generaci....

0/0
1.1.2010 11:03

Mozek2

Zvykejme si

Dobrá psychická příprava fanoušků na Vancouver. [>-]

0/0
1.1.2010 10:39

Kapr66

Re: Zvykejme si

myslím, že seniorská repre nám připraví lepší zážitek, nebyl bych tak skeptický...

0/0
1.1.2010 11:07

gter

Čemu se divíte???

A bude hůř. Z malé členské zakladny se nedá vybuduvat dobré mužstvo. Dnes je hokej především o penězí, máš=hraješ, nemáš=máš smůlu. Nevidím v blízké době možnost zlepšení, bohužel.....

0/0
1.1.2010 10:24

Jidor

Re: Čemu se divíte???

O penezich to je vsude a presto se to stava nasim casteji ... je to o psychice a discipline, ktera trochu obcas chybi ... vetsina nasich kluku hraje stejnou soutez jako ti kanadsti kluci a presto vysledky jsou noc a den :-)

0/0
1.1.2010 10:54

petyo

Re: Čemu se divíte???

To je nesmysl. V přepočtu na počet obyvatel má Česko nejvíc registrovaných hráčů na světě. U nás je registrovaných cca.60tis. hokejistů. Pro srovnání třeba v Maďarsku něco přes 500. Takže nechápu o jaké malé členské základně to mluvíš. Taky když se podíváš na počty profesionálních (placených) míst v hokeji a porovnáš je s jinými sporty, tak zjistíš, že hokej je pro děcko naprosto nejlukrativnější sport s největší šancí se prosadit a vydělat prachy. S porovnání třeba s tenisem nebo fotbalem.

0/0
1.1.2010 12:08

trvalezmateny

Re: Čemu se divíte???

Asi vůbec nevíš,o čem píšeš.Členská základna se nebere na přepočet obyvatel,ale jen a pouze na "kusy".V ní to podle mne ale taky není,větší problém bych viděl ve výchově mládeže.Kluby dnes šetří a tak mladé většinou trénují bývalí hráči,kteří sice kdysi něco hráli,ale chybí jim trenérské školy a o nějaké metodice ani nemluvím.Hokej je sice jeden z nejlukrativnějších jak píšeš,ale hráč začne něco vydělávat až kolem dvaceti.Od šesti let,kdy se většinou začíná,platí veškeré výdaje rodiče a věř mi,že vím o čem mluvím,když řeknu,že na to 70% rodičů nemá.

0/0
1.1.2010 13:52

petyo

Re: Čemu se divíte???

Tak si přečti na co jsem reagoval. Česko má nejvíc na kusy registrovaných hráčů v Evropě a na přepočet obyvatel i na světě. Úzkou základnou to prostě není. Co se týká těch peněz tak mi šlo o to, že vydělat peníze hokejem je mnohem pravděpodobnější než fotbalem nebo tenisem, takže je to výhodná investice.

0/0
1.1.2010 18:04

Lionel

Já si myslím, že rozdíl jestli skončíme 6.

nebo 7.celkem není, aspoň si zastřílíme proti Lotyšsku...

0/0
1.1.2010 9:53

The.Edge

Je to neomluvitelné...

Nebavme se nyní o systému, situaci na svazu, vlivu agentů, korupci, apod. Mně stačí, že jsem včera od komentátorů Dusíka se Zajícem slyšel, že jsme byli lepší.. Asi jsem viděl jiný hokej. Rusové se do šancí dostávali poměrně snadno, a to jim v zápase o nic nešlo, proto hráli sotva na 80%. Nedělali individuální hráčské chyby, jako čeští hráči (Gudas je vysloveně tragéd) ze kterých hrozilo přečíslení. Disciplína (Káňa) je kapitola sama o sobě.. Navíc ruský brankář jednoznačně překonal našeho.. Kromě Rakouska nás každý tým přebruslil a bude hůř.. Stačí se podívat, kolik inkasujeme branek, nepočítám-li povinnou výhru nad jižními sousedy.. Je to o celkové taktické vyzrálosti, touze, vůli, sebeobětování.. O to kluci, kteří hrají jistě hokej lépe na Playstationu, v sobě zafixované nemají.. Věřím, že kluci, pocházející z vesnice, či skromějších sociálních podmínek, by byli charakterově jinde.. Tito, bohužel, nemají potřebný kapitál na tlačenku..

0/0
1.1.2010 9:36

trantor

Souhlas

A já s tebou souhlasím.

0/0
1.1.2010 11:45

1.sinner

Re: Je to neomluvitelné...

souhlasit lze jenom z části,Káňa samozřejmě zkrat,jeden "Jágr" ve hře,kde se střídá pravidelně 20 hráčů však těžko zajistí dobrý výsledek,když zbytek zaostává.Rusové nás předčili především v bruslení,ať se to líbí nebo ne,v tom jsou prostě extratřída a právě tady jsou příčiny všech problémů našeho hokeje obecně....

0/0
1.1.2010 13:30

Lena z Bigbrotheru

viděl sem dvě třetiny

bruslej dobře i důrazný sou, ale co vůbec nezvládaj - a co je v hokeji asi nejdůležitější - střílet...ty vole to sou motostřelci jak houno...k obránci se odrazí puk, stojí tam nikym neobtěžován mezi kruhy a vysmahne to půl metru nad a půl metru vedle

0/0
1.1.2010 9:33

siech

je to v poho...

já myslím, že jsme dokázali porazit velmi nebezpečné rakušany, kteří také patří do  nejužší světové špičky....a pak jsme měli trošku smůlu - se švédy 10x, s finy 4x a srusama 5x, jo holt jde spíše o osobní byznys, je třeba zviitelnit vlastní hráče, zvýšit tabulkovou hodnotu, až se pak střelí do 2. německé ligy, bude z toho jiná vata než v nějaké české outú fofrlize....

0/0
1.1.2010 9:32

HLNOCD3

Re: je to v poho...

Muzes mi prosim vysvetlit, jaky uzitek ma trener repre, ktery nema spojitost z zadny klubem z toho, ze zvysi cenu nakeho hrace?

0/0
1.1.2010 9:34

trantor

víš jak to funguje?

No já něco o fungování repre (zařazování hráčů) slyšel (od známých rodičů mladého hokejisty). Nemám to úplně z první ruky, ale věřím tomu co mi řekli a myslím si svoje.

0/0
1.1.2010 11:47

daGGos

Re: je to v poho...

Hádám, že další co si přečtl pouze výsledek a jde rozumbradit do diskuse. S Rusy byl do poslední chvíle stav 2:2, jakmile ale dostali 3 gól, šla psychika dolů a Rusové nasypali 5.

0/0
1.1.2010 9:52

daGGos

Ubohost

Ale podívejme se tu na ty revolucionáře od stolu, většina z nich ani neměla povoleno být tak pozdě v noci vzhůru, ale hlavně že teď mele pantem. Víte proč možná jde ten český hokej tak dolů? Protože když se někdo opravdu snaží, ale prostě mu to nevyjde, prohraje a poté si přečte jak na něj tihle mentální mrzáčci kydají, zákonitě ho musí napadnout, jestli to stojí za tu námahu, když jeho úspěchy si tahle lůza přivlastní, ale jeho neúspěchy mu umlacuje o hlavu způsobem nevídaným. Možná Polsko bychom mohli porazit. Opravdu? A jakou měrou se na tom podílíme my potažmo vy?

0/0
1.1.2010 9:13

HLNOCD3

Re: Ubohost

R^

0/0
1.1.2010 9:32

hanys66

Re: Ubohost

Je fakt ,že i takto by se to dalo omluvit, to však zajisté NENÍ případ naší 20-ky v hokeji;-D

0/0
1.1.2010 9:38

crezpenan

Re: Ubohost

snažíš se odvádět svoji práci jako dobrou? Tak to chtěj také od sportovců reprezentace,kteří mají úplně jiné možnosti než Ty !

Jiná otázka je,jsi- li v práci pouze přenašeč papírů.

0/0
1.1.2010 9:39

HLNOCD3

Re: Ubohost

a co kdyz na to proste tato generace nema? Tady kazdej ceka, ze vsichni budou vozit placky. Podivej se do historie, obdobi, ve kterych jsme neziskali placku dlouha leta je plno

0/0
1.1.2010 9:41

crezpenan

Re: Ubohost

obávám se,že takové období budeš v hokeji těžko hledat,snad tehdy ,když hokejisty zavřeli anebo když spadli v letadle.Ten směr je hrozný a podobá se našim Skokům na lyžích nebo Odbíjené,kde jsme všude dlouhá léta vládli.

0/0
1.1.2010 9:47

stepecm

Tak jako optimista jsem rikal,

ze prohrajou jen o 2 goly, ale jelikoz prohraly nase hvezdy o tri, tak to v podstate neni tak strasny ;-D

0/0
1.1.2010 9:04

crezpenan

pokud by se stal zázrak a my Rusáky porazili,

chtěl jsem se trenérovi omluvit.Takhle se však omlouvat za jeho kritiku už před MS nemusím.Chtěl bych zdůraznit,že Šindel byl celá léta komunistická buňka v reprezentaci a tedy stejně neschopný jako všichni soudruzi a stejně mající plno známostí a protekce.Pod takovým trenérem nemáme samozřejmě šanci na nic.

0/0
1.1.2010 8:47

HLNOCD3

Re: pokud by se stal zázrak a my Rusáky porazili,

dalsi chytracek......proc netrenujes repre ty?

0/0
1.1.2010 8:55

Taffey

Re: pokud by se stal zázrak a my Rusáky porazili,

HLNOCD3 - to, cos teď napsal, o tobě signalizuje všechno. Jsi velice hloupý člověk, do debat se vůbec nehodící. A nic na tom nemění to, že s názorem tvého předřečníka nesouhlasím. Vždyť za komančů jsme dosáhli ve sportu nebývalých úspěchů. Je to něčím úplně jiným, než komunistickou minulostí trenéra, pokud byla.

0/0
1.1.2010 9:00

HLNOCD3

Re: pokud by se stal zázrak a my Rusáky porazili,

A ja snad pisu neco o tom, ze za to muze komunisticka minulost trenera? narazim nato, ze kazdy nouma co da za den vosm piv ma pocit, ze toho vi o hokeji vice nez clovek, ktery se hokejem cely zivot zivi.

0/0
1.1.2010 9:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze