Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší zklamání kariéry, smutní po pádu juniorů kapitán Jordán

Sny o medaili z MS juniorů se po utkání s Ruskem vypařily, v hlavách mladíků zůstaly pouze zlost a smutek. Přitom účast ve čtvrtfinále proti slabým Švýcarům nebyla žádná utopie, obhájce bronzu český odpor zlomil až v poslední pětiminutovce. "Rusové se dali porazit. Přestříleli jsme je, sborná na ledě nijak nedominovala," lituje Michal Jordán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

Hmmm tak v CSSR by jeste v techto letech byli

vojnou povini , a oni uz maji zklamanou karieru . To jsou veci !!

0/0
1.1.2010 22:16

chassis hunter

v jednom zapase byla reportaz...

O americkem brankari...kluk chodi na universitu,hraje hokej,je rovnez v baseballovym a footbalovem tymu a k tomu jeste hraje ve skolnim orhestru na trubku...

Nasi maji problem si zapamtovat pokyny trenera...O cteni a psani radeji ani nemluvim...:):):):):)

0/0
1.1.2010 20:39

porubak

Rusaci hrali ho.no

;-DA vy jeste vetsi Toho brankare vyhodte ten nema sanci ani v Humpolci

0/0
1.1.2010 19:23

seesul1

Re: Rusaci hrali ho.no

pocuvaj, ty si odkial? Sa stavim, ze si fandil PolskuRv

0/0
1.1.2010 21:17

forhend

Největším trestem pro ty, kteří nejvíce škodí

sportu jako takovému, i hokeji, tzn.bafuňáře, ale i pro ty naše směšné juniory ( i Vary) by bylo se o nich vůbec nezmiňovat. Nikde...:-/

0/0
1.1.2010 19:05

asiplavam

Re: Největším trestem pro ty, kteří nejvíce škodí

Nekkritizovat, len prispievat z rozpoctu? To by bolo usmevov..Mas predstavu, kolko tam ide penazi ? ;-)

0/0
1.1.2010 19:23

francoa

Tak jsem přelouskal články o naší 20 na

hokej.cz . Pan Jáchym tam pouze konstatuje neustále dokola to co všichni vidíme v přímém přenosu, tak trochu hledá omluvy a chybějící štěstíčko. No je web placený ČSLH a tam se pravdu o skutečných příčinách bídného stavu našeho hokeje opravdu nedočtem. Věřím tomu, že se ti kluci zachráněj, ale nevěřím tomu, že by se něco v příštích 5-10ti letech změnilo. Uchýlíme se k nějaké kosmetické změně, ale nedostatečný trénink a sportovně spravedlivý výběr nikoho zajímat nebude.

0/0
1.1.2010 18:06

asiplavam

Nechcem byť protivný,

ale bližšie ku pravde bude tých 1:10 proti Švédom. MS 20 som pozeral aj minulý rok, silná štvorka bola úplne inde ako ostatní. Rozdiel bol jasný  - fyzička,korčuľovanie..Akoby hrali proti malým chlapcom..Za rok sa to nemohlo nijak zmeniť...Bertte to tak, že tento zápas Rusom nevyšiel, a Čechom áno, budete bližšie ku realite, tak znie moja rada...

0/0
1.1.2010 18:01

francoa

Re: Nechcem byť protivný,

Máš úplnou pravdu a vy jste na tom úplně stejně. Vaše cesta k záchraně povede přes porážku Čechů.

0/0
1.1.2010 18:08

asiplavam

Re: Nechcem byť protivný,

Samozrejme že nie sme na tom o nič lepšie, povedal by som skôr že horšie, a neteśí ma to...Ale naša cesta ku záchrane vedie ku Rakúšanom...

0/0
1.1.2010 18:32

francoa

Re: Nechcem byť protivný,

Rakousko může pouze překvapit a proto budou psychicky odolnější. Nespoléhal bych na to.

0/0
1.1.2010 19:23

francoa

Kde se ve sportu daří?

Jenom tam, kde se opravdu dře, dře a dře. Pokud je někdo talent a ktomu se té dřiny nebojí a je ochoten makat , tak se prosadil. Jágr byl talen bezpochyby, ale také to byl poctivý dříč a proto se dostal tam, kde je. Táta ho tlačil hlavně do tréninku a ne jako dnes tátové tlačí svoje kloučky hlavně penězi.  Koukněme se na Sáblíkovou, Kreuzigera, Synka a další. Jejich tréninková disciplína a poctivý přístup by měla tyto hokejové repríky zajímat v první řadě a ne kolik budou mít smlouvu. :-/

0/0
1.1.2010 17:31

Popin Corado

Re: Kde se ve sportu daří?

R^

0/0
1.1.2010 17:45

kolčman

To jsou řeči, to bych blil

Co si o sobě ty frackové myslí  ???

0/0
1.1.2010 17:22

Pavkakorčagin

Re: To jsou řeči, to bych blil

Je to hnus. Ani frockové neuměj pořádně mluvit česky.

0/0
1.1.2010 17:38

Pavkakorčagin

Kdyby, kdyby, kdyby..

Na to se ale nehraje kloučci. Hraje se na výsledky a ty jsou opravdu čím dál tím žalostnější. Naše cíle se budou upínat čím dál tím víc k bojům o záchranu v elitní skupině. Bohužel..

0/0
1.1.2010 17:08

nezaujaty

peníze jsou

a byly by i pro ty mladý. Ale když pomyslím že v klubu, kde hraje 20 - 25 profesionálních hráčů se přiživuje dalších  x lidí. Měsíčně to musí jít do závratných výšek. Jen si vezměte: prezident klubu, generální ředitel, výkonný ředitel, marketingový ředitel, tiskový mluvčí, manažer pro styk s veřejností, ekonomický a finanční ředitel, hlavní trenér, 2. trenér, 3. trenér,  trener brankařů, kondiční trener, maser nohou, maser horních končetin, maser zad, a pak další podržtašky- asi stentky a asi stenti no a končí to uklizečkama a  rozkuřovačkama.  A to všechno pánové na 20 hokejek. Nejsou tady velký rezervy?

0/0
1.1.2010 17:06

bathed

Re: peníze jsou

ježiš - a to máte odkud????

0/0
1.1.2010 17:20

nezaujaty

Re: peníze jsou

možná jste nepochopili že to je trošku nadsázka a ironie, ale  chtěl jsem upozornit, žr kolem  1. mužstva se točí zbytečně hoděn lidí  a naty malý, mladý se s odpuštěním s...  a šetří se na nich.  A ty funkce ?  když si přečtěš pár článků  o hokeji tak se tam většina z nich  vyskytuje. Nemusím  znát žádnej chod klubu.  

0/0
1.1.2010 17:40

kubas147

Re: peníze jsou

jo jo, to je jako v továrnách.... Proč tam kromě dělníků jsou i mistři, manageři, personalisti a lidi co dělají marketing? Vždyť tihle vůbec nepracují a nepodílejí se na výrobě, že? ;-D Fakt parádní názory ;-D

0/0
1.1.2010 17:26

bathed

Re: peníze jsou

navíc je to kravina jak stehno.... nevím odkud čerpá... předně normální klub s Áčkem, junky, ml a st dorostem, žákovskou ligou 8-5, přípravkou 4a3 má bez předpřípravky 300 lidí, co chodí na led.... ČSLH podle kvót platí 2-4 mládežnické trenéry přímo a zbytek si platí klub sám.... Tohle jsou nebetyčné kidy lidí, co z hokeje vidí akorát repre a v lepším případě to zmíněné áčko a na mládež si vzpomenou tak akorát když je v kurzu.....

0/0
1.1.2010 17:32

nezaujaty

Re: peníze jsou

ach ju a o čem píšu ty kubo? O tom, že by se peníze měly dávat do mládeže, třeba na úkor těchto někdy zbytečných a přehnaných výdajů.

0/0
1.1.2010 18:07

Andee

Re: peníze jsou

ČSLH většině klubů platí jednoho trenéra a to jen částečně...

0/0
1.1.2010 19:14

bathed

Re: peníze jsou

tak třeba na vsetíně jsou to dva. Ale je fakt, že máme hodně vysoký koeficient díky titulům v juncich, úspěšnému dorostu a dlouhodobě vysoko postaveným žákům.... Ve zlíně jsou to ale 4 a ve Vítkách 3.

0/0
1.1.2010 20:04

Andee

Re: peníze jsou

A to je právě ono. Tady by se nemělo rozlišovat podle výsledků, ale spíš podle počtu dětí. Protože když se podíváš na dorosty nebo juniorku kteréhokoliv úspěšného týmu, tak je to sběr celého okolí a podílí se na tom výchovou i řada menších oddílů. Pokud chce svaz něco změnit, je třeba dát kvalitní podmínky všem dětem v klubech s ročníkovou ŽL, protože dneska systémem "rodič bývalý hokejista = trenér dětí" zabijeme do dorostu většinu talentů. Kdyby svaz zajistil prostředky na 2-3 profi trenéry mládeže pro každý klub, určitě by se situace výrazně zlepšila. Je to cca třičtvrtě miliónu za sezónu na klub, ale při cca 70 klubech, kterých by se to týkalo, je to průměrný extraligový rozpočet...

0/0
1.1.2010 20:37

nezaujaty

Re: peníze jsou

samozřejmě , že jsou . Ale v těch fabrikách  je  x set nebo tisíc zaměstanců. Tady se jedná o 25 hokejek rozumíš. Bylo v tom i trochu  nadsázky, škoda, žes to nepochopil.

0/0
1.1.2010 18:00

Andee

Re: peníze jsou

Jenomže je to nadsazené úplně nesmyslně. Vedení extraligového klubu je do 20 lidí. A mají na starost zhruba 200-300 hokejistů. Poměr 1:10 až 1:15 rozhodně není nesmysl. Máš navíc asi hodně zkreslené představy o fungování klubů. Mládež = 4-5 trenérů minimálně, sekretář a účetní. K extraligovému áčku potřebuješ minimálně tři lidi, kteří se budou starat o shánění peněz, sportovního manažera, nějaký skauty atdatd... tiskový mluvčí by se třeba dal obětovat, ale on svou práci taky udělá a propagace klubu se pak vrátí při hledání sponzorů atd... fakt si nemyslím, že by situace v managementech klubů byla tak špatná, jak píšeš.

0/0
1.1.2010 19:22

bestiak

mladeznicky hokej

Podle me tu mame dve oblasti problemu v mladeznickem hokeji - system mladeznickych soutezi doma a odchody mladych hracu za more. Problem je v tom, zde prilis mnoho tymu, hraci nemaji takovou konkurenci, velky problem je absence jakekoliv podpory mladym ze socialne slabsich rodin, takze se z toho stava sport bohatych, kteri navic plati taky za protezovani svych decek.....druhy a zasadni problem je v odchodech, cehoz je dukaz uz jen Jan Kana - nejlepsi hrac vyberu a hraje v prvni lize. Mladi hraci dostanou nabidku jit za more, vetsina z nich neustoji zmenu prostredi, stylu. Zacnou jim cpat do hlavy jiny styl a pak mame na mistrovstvi polovicni kanadany namisto plnohodnotnych ceskych hokejistu. Mnohem lepsi je ten svedsky model - jit do NHL po dvaadvaceti.....

0/0
1.1.2010 16:58

bathed

Re: mladeznicky hokej

... vždycky mně strašně pobaví, když někdo vpomene problémy s mládeží (a to v souvislosti s 18 a 20) a uzří největší trabl v "systému", přičež se shlédne ve "švédském" nebo "kanadském" modelu. Uznávám - tady jest to rozděleno (systém/odchody) ale i tak :-)

0/0
1.1.2010 17:22

d_meister

Re: mladeznicky hokej

tak já si myslim, že pokud Švédsko dá ČR desítku, stejně tak jako ostatním, tak to bude na zamyšlení. Švédsko nemá narozdíl od Ruska nebo USA (nebo vlastně i 30-timilionový Kanady) větší základnu (už proto, že Švédů je míň než Čechů), v obou zemích to je jeden z nejoblíbenějších sportů, tak bychom měli bejt nastejno, ne? A nejsme, Švédové jsou na míle napřed.

Je teda pravda, že kdyby se vyhráli doma a pak šli hotový do Ameriky, popř. do Ruska, tak by to bylo pro všechny nejlepší, ale zase to je individuální záležitost. Myslim, že během toho zápasu vzpomínali na koho, na Knotka? Měl nabídku jít do Kladna, kde by hrál 4. lajnu, pořádně by si nezahrál, anebo moh zůstat v Kanadě, kde bude opora mládežnickýho týmu. Myslim, že si vybral dobře, když zůstal v Kanadě.

Takže ano, systém je problém, ale samotný odchody jsou minimálně částečně jen důsledek, ne příčina. Navíc i kdyby byl geniální systém, tak pro hráče jako je, např. Kočí, je nejlepší Kanada odmala.

0/0
1.1.2010 18:28

bathed

Re: mladeznicky hokej

tak fajn: švédský model??? začneme od dětiček- do 12 let žádná bodovaná soutěž - pouze a jenom turnaje (cca. co 14 dnů) - tohle řešení má za následek to, že tým který má v ročníku (ne ve třídě! pozor) třeba 25 kluků, postaví v klidu áčko a béčko a každý jede na turnaj jinam. Vzniká pak tlak na "béčkaře" aby se dostali nahoru... U nás se hraje soutěž - hrají ti co jsou v danáný moment lepší a ti co mají malinký hendikep, co je posouvá za ty dvě první pětky nehraje - ano tím přicházíme o kluky.... No a teď se tě zeptám - kolik turnajů už jsi pořádal a nebo u kolika jsi byl? já jich pár dělal a vím například to, že model 5 týmů, stopáž 3x15 zaje.e jednu plochu na DVA DNY!!! Kdo ti tohle dá? A co ostatní třídy? ... Brečet po tomhle modelu jež funguje v zemi, kde v každé dědině je plechová "stodola" zimák, je naprosto směšné!!!!! Přemýšlej!.... PS: budeme porovnávat dál?

0/0
1.1.2010 19:51

Andee

Re: mladeznicky hokej

Naprostý souhlas R^

0/0
1.1.2010 20:39

Trosman

dalo se to čekat

Kdo sleduje juniorský hokej, tak ví, že je to čím dál horší, to bylo řečí o medailích, to bylo řečí o tom, jak Rusy porazíme, atd. atd. Seběvědomí jim nechybí, ale to je tak to jediný, protože jinak ztrácí úplně ve všem...

0/0
1.1.2010 16:57

Hanf

Jsou touhle vůbec reprezenanti???

Z nedostatku jiného programu jsem se už od 22,00 díval ze zoufalství na STV3 na zápas slovenské dvacítky se Švýcarskem. Je pravda, že mladí Švýcaři neumějí tak kombinovat jako mladí Slováci, ale viděl jsem je mockrát padnout do střely nebo si stoupnout před soupeřova brankáře, aby mu zakryli výhled, i když tím riskovali, že je nastřelí jejich vlastní spoluhráč a bude je to bolet. Také dojížděli, nebo se o to aspoň snažili, každý puk bez ohledu na to, ve které části kluziště to bylo. Náš zápas s Ruskem jsem si protrpěl až do konce, ani jednou jsem našeho hráče neviděl padnout do rány, hodně sobečkovali, čili raději vystřelili z málo nadějné pozice, než by přihráli kolegovi před bránou. I naši redaktoři, kteří je jinak chválili, uznali, že bruslí "dost laxně".  K tomu nesmyslné útočné fauly pánů Gudase a Káni, po kterých jsme inkasovali. O nějakém pohybu bez puku raději ani nehovořit. Podle komentátorů dost časo "stáli". Ještě štěstí, že je v té skupině o udržení to Lotyšsko..

0/0
1.1.2010 16:14

NCay

fotbalisti = hokejisti

R^R^R^ Přesně tak, a to ti někteří napíší, že to byl vyrovnaný zápas a chybělo zase štěstíčko. Rv

0/0
1.1.2010 16:36

Pavkakorčagin

Re: Jsou touhle vůbec reprezenanti???

Mladej Gudas je stejnej hňup, jako bejval jeho fotřík..

0/0
1.1.2010 17:10

voška

Kde na to ti sebevědomí cucáci chodí?

Je to všechno mizernou výchovou doma a v oddílech. Od nějakých 5 let je jim vtloukáno do hlavy, jací jsou borci. Ve škole za ně orodují rodiče, funkcionáři a také často  politici Obecních úřadů. Od roku 1963 jsem vychoval cca 118 tisíc mladých sportovců na nejrůznější výkonnostní úrovni, včetně reprezentace. Velká část z nich úspěšně ukončila studia na VŠ. Těch jsem si vážil nejvíc. Poslouchali na pohled, chovali se slušně, plnili si své povinnosti ve škole i v klubu. Po revoluci došlo ke katastrofálnímu poklesu morálky dospělých, k masové anarchii a velká část mládeže to začala považovat za svůj vzor. Začala se domáhat všemi prostředky svých práv, aniž si osvojila nejzákladnější povinnosti. Rodiče se vydali na cestu protekcí pro své potomky.

Své svěřence náboruji osobně na školách a téměř na každé škole zaregistruji v posledních lavicích s nohama nahoře mladé hokejisty a fotbalisty. Zde je začátek jejich pozdějšího zklamání. Potřebují dlouhodobě tvrdou ruku na své cestě k úspěchu.  

0/0
1.1.2010 15:34

ndee - victim of censorship

Re: Kde na to ti sebevědomí cucáci chodí?

amenR^

0/0
1.1.2010 16:15

chataricek

Re: Kde na to ti sebevědomí cucáci chodí?

Přesně tak. jen rozmazlení frackové. Velký bič, malý dvorek a pana Holíka - na ně. Navíc - coby "reprezentanti" jen dělají ostudu této zemi.

0/0
1.1.2010 17:06

Pavkakorčagin

Re: Kde na to ti sebevědomí cucáci chodí?

Máš recht..R^R^

0/0
1.1.2010 17:12

matysek-k

Re: Kde na to ti sebevědomí cucáci chodí?

R^ trefné a přesné

0/0
1.1.2010 19:55

kafka

Pomalu ale jistě

Se otevírá pekelná brána. Pane Kusý,otevřít oči,at žijou pijavice jménem agenti a NESMYSLNÉ angažmá v AHL.

0/0
1.1.2010 15:30

tablet

Ano, jako vždy,

byli jsme lepší, než soupeř (2:5) a cesta k medaili se otvírala (možná se stoupíme) ;-D

0/0
1.1.2010 15:16

artaxerxes

Re: Ano, jako vždy,

Od té doby co dali Rusáci na 1:0 tak byli naši lepší než Rusáci, ti pak dali se štěstím na 2:0, ale naši se nesložili a bojovali, jak jsem je zatím neviděl a dokázali vyrovnat na 2:2 (5 minut před koncem), pak udělali neskutečnou hrubku a dostali gól na 2:3 a úplně se složili. Viděl jsem kromě zápasu s Rakouskem všechno a musím říct, že co se týče individuálních schopností (technika bojovnost) tak se soupeřům vyrovnali, ale narozdíl od nich dělali neskutečné taktické chyby a tudíž di nezaslouží nic jiného než hrát o udržení.

Tento tým je nesktučně psychicky labilní a jediné co mu šlo byly přesilovky, je neuvěřitelné, že dali 3 góly při stejném počtu hráčů na ledě, ale 2 Rakušanům. Je krásné, že dali 10 gólů při přesilovkách, ale při hře 5-5 si nebyli ani schopni vytvořit nějaké šance. Nevím jestli by nebylo lepší, kdyby sestoupili, aby se konečně těm nahoře rozsvítilo, protože naše "střední" cesta je cestou do záhuby - Je třeba kompletně změnit systém přípravy mládeže jinak jsme v pr.

0/0
1.1.2010 15:54

seabow

Re: Ano, jako vždy,

Tak druhej odstavec máš dobře, ale jestli jsi viděl, že se naši vyrovnali Rusům v technice, tak jsi začal Nový rok slavit asi hodně brzy... :-P

0/0
1.1.2010 16:22

artaxerxes

Re: Ano, jako vždy,

U Rusů, ale i u Finů byli hráči co jednoznačně převyšují ostatní - např. Filatov, Vatanen, Tarasenko.,- u nás žádná taková hvězda není, ale pokud vezmeš celý tým, tak s technikou na tom zas tak špatně vůči ostatním nebyl - např. Káňa, Knotek, Horák se určitě Rusům v technice vyrovnala, ale bohužel psychická odolnost a 100% koncentrace v celém zápase vůbec neexistuje. Já osobně bych byl pro, aby byl vybrán výběr do 20let a hrál extraligu včetně play-off (Klidně by mohli získat i titul, ale klidně by mohli i sestoupit) a ve chvíli, kdy by přesáhli 20, tak by se vrátili do svých klubů.

0/0
1.1.2010 17:35

osvetitel

Nejvetsi zklamani kariery? Ten uz musi byt stary, kdyz ma

takovou karieru zasebou .:-)

0/0
1.1.2010 14:33

osvetitel

uzlik svuj zbal. necekej dal.

0/0
1.1.2010 14:30

osvetitel

Tak jdi, nebo bez, nebo let, vezmi nohy na ramena

Jsili hlava otevrena :-)))

0/0
1.1.2010 14:29

sockopankac

proc ten

jordan nezustal radeji u basketbalu :-P:-P

0/0
1.1.2010 14:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze