Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Složil dva Kladeňáky a dostal trest. Ale kdo by se nechal mlátit? ptá se Vopat

Složil dva hráče, ale radost z vítězství v hokejové bitce s kladenskými protivníky Kaberlem a Kopřivou litvínovský útočník Roman Vopat nemá. Trest za to je vysoký, v extralize si nezahraje tři zápasy. Ke dvěma od disciplinárky totiž automaticky přibyl ještě jeden za druhé vyloučení do konce utkání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PatR!(c)K

Kopřiva se do toho neměl sr*t

Vopat vůbec nesundal Kaberleho ze zadu, oba se tam pošťuchovali a Vopat ho prostě sundal pěstí jak řekl, ale o to nejde byl by to faul za napadení. Jenže v tu chvíli se do toho s prominutím nasral Kopřiva, a začal šarvátku s Vopatem, to on by měl být suspendován na více zápasů, zápas byl vypjatý to ano, pralo se to i v hledišti, což se v Litvínově nestává. Zápas nezvládli rozhodčí po faulu na Fraňka se to začlo mlít nebudeme diskutovat či byl Franěk v brankovišti nebo ne ale každopádně neměl puk a Patera ho bezdůvodně atakoval tak že by to bylo nedovolené bránění. Tak že podle mého by gol platit určitě neměl... a ty gesta u střídačky bůh ví co vše tam prošlo hráčům přes rty...

0/0
16.1.2010 8:47

Grande_Paulo

Bitky v ELH

Proč se u nás neposuzují bitky jako v NHL, to že se dva poperou je přece normální - dám jim trest na pět minut a nesvolávám disciplinárku bože

0/0
15.1.2010 16:45

maiden011

Vopate, a Ty seš kdo?

Vopat další vypatlaná palice, ať si kdo chce, co chce říká, bitky k hokeji NEPATŘÍ, když se chce prát, ať jde dělat box, a už vůbec nechápu ty chlapácký kecy, že když si lehl na zem, tak je zbabělec, každej se přece nechce prát, proč by se měl hokejista prát jen proto, že se chce poprat ten agresor. Je to pořád dokola, odvolávají se na nhl, ale pak provokuje střídačku, což by si v nhl nedovolil. Prostě ubožák

0/0
15.1.2010 14:49

muerto

Re: Vopate, a Ty seš kdo?

kdo se nechce prát neseká :-)

0/0
15.1.2010 16:01

DBLXCHT

Hehe...

...Kopřiva je jelito že se do toho motal a dostal právem....Vopat řekl bych zbytečne na Kabelku tvrdě najel, když nebyl čelem...jinak normal bitka...provokace střídačky zase zbytečná, ale co už, aspoň bylo vidět jak celá jejich lavička poskočila když udělal bubu...:o) za všechno bych trestal rozhodčí, protože vyhrotili zápas nesmyslama....

0/0
15.1.2010 14:12

Thovt1

Vopat tam pak radil jako silenej...

...to jak pak prijel pred kladenskou stridacku a delal tam na hrace gesta - to si myslim ze disciplinarka vubec nepotrestala - to pritom bylo nejhorsi nesportovni chovani...

Nedavno, kdyz Patyz (po pravu) trosku serval rozhodciho a pak prastil hokejkou do mantaku nebo co, tak dostal stop 5 zapasu...

Takze z toho Vopat jeste vyvazl celkem lehce...

0/0
15.1.2010 13:51

Kei: pronásledovaný diskutér

A tohle všechno by bylo úplně zbytečné...

...kdyby kladenský rozhodčí zapískal při gólu na 3:2 jednoznačný faul na litvínovského brankáře. Jak jinak má proboha vypadat faul na brankáře, když ne tak?

Tohle všechno jsou jen následky hrubé chyby rozhodčího, která ovlivnila vyrovnaný zápas. Rv

0/0
15.1.2010 13:07

wildos

Re: A tohle všechno by bylo úplně zbytečné...

podívej se na čt4  kde až byl vyjetej brankář  Patera nebyl v brankovišti ...jinakou souhlas  že rozhodčí to nezvládli

0/0
15.1.2010 15:15

muerto

Re: A tohle všechno by bylo úplně zbytečné...

když nebudu řešit brankoviště tak mi zrovna nepřijde, že byl Franěk na puku, takže bych to viděl aspoň na nedovolené bránění. jakmile je golman třeba za bránou (mimo brankoviště) tak je standardně sestřelitelnej?! - nemyslim, že se to u nás běžně  takhle posuzuje :-)

0/0
15.1.2010 16:00

Energeticcc

Re: A tohle všechno by bylo úplně zbytečné...

No ale posuzovat by se to tak mělo.

0/0
15.1.2010 22:04

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: A tohle všechno by bylo úplně zbytečné...

Vtip je v tom, že Franěk v tom brankovišti je.

0/0
15.1.2010 17:53

lapač

Kdyby to udělal

při zápase se Zlínem, tak dnes už ho ženou k soudu. Tak dostal tři zápasy a ušetřil 300.000,- Kč.

0/0
15.1.2010 12:50

TarasBulba

Geroj Vopat

On se furt odvolává na NHL, ale tam se bitkaři perou mezi sebou. Tady frustrovanej metrákovej mamlas dvě vteřiny před koncem prohranýho zápasu napadl chlapa skoro o dvacet kilo lehčího a výrazně menšího. Škoda že tam nebyl Mrázek nebo aspoň Majeský.

0/0
15.1.2010 11:52

simi-litvinov

Re: Geroj Vopat

byl jsi tam vubec ? koukni na video ty mentale jedinej kdo nekoho napad byl kopriva pak mluv ty tupce

0/0
15.1.2010 14:47

wildos

Re: Geroj Vopat

ty jsi tam určitě nebyl !! vopat jako první bezdůvodně(oba dva s kabelkou se osekávali navzájem)  a zezadu srazil Kabelku na led. Pak teprve Kopr vystartoval. Správně si řekl koukni na video ........

0/0
15.1.2010 15:17

KOMON

Je z toho video?

a která zhruba minuta?díky

0/0
15.1.2010 11:33

Pycan_10

Re: Je z toho video?

Dvě vteřiny před koncem zápasu :)

0/0
15.1.2010 11:53

TarasBulba

Re: Je z toho video?

... pro Vopata prohranýho

0/0
15.1.2010 11:56

wildos

Re: Je z toho video?

je to na čt4  v archívu  http://hokejzive.ct24.cz/live_video.asp?prenos_id=341

0/0
15.1.2010 15:19

PFK82

neni hokejista jako hokejista

Jo pan Vopat si myslí, že jsou si na ledě všichni rovni....ale ono to tak není. Každý má svoje úkoly. Vopat bořit, Kaberle tvořit (v ramci možností obránce, no není to taková ta hromada svalů co drži hokejku v ruce ani pořádně nepřihraje)...Kaberle hrál po evropě, vyhrál stenley cup...prostě pan hokejista. Vopat...kdo to jako je, nebo co? tak at se nedivi že si někdo nenecha rozbit hubu od toho blazna. V nhl by se asi taky hrač typu lindsrom, visnovsky, zidlicky....proste tvořivý obránci, nervali s opičákama jako Kočí, Orr...at (ač tito mají svoje místo ve hře)

0/0
15.1.2010 11:22

BobTheSinc

Re: neni hokejista jako hokejista

No na druhou stranu pokud takovyto PAN hrac jako Kaberle bude hrat zakerne, tak driv nebo pozdeji dostane pres hubu tak jako tak. Proste mas tvorit (dle Tebe), tak tvor, ale nediv se, kdyz delas hovadiny.... pak hvezda nehvezda, ses na rade !!

0/0
15.1.2010 11:42

fchrz

Re: neni hokejista jako hokejista

jop a kdyz si prase (Vopate) tak se nediv ze dostanes trest :-) jednoduchy.. ja budu rad kdyz takovyhle gumu 3 zapasy neuvidim

0/0
15.1.2010 11:51

bad_azz

Re: neni hokejista jako hokejista

No Vopat se opravdu nemusi divit, ze si nekdo nenecha rozbit hubu, protoze si ji rozbit nechal. Jak uz tu lidi psali, takove zapasy jsou vetsinou dusledkem toho, jak rozhodci piskaji. Kaberle je obrance, jestli si lehnul po jedny rane a jeste se tam primota brankar...Nemyslim si, ze chyba je na Vopatove strane. Jediny, co prehnal, bylo to s tou stridackou, za to by si stopku zaslouzil.

0/0
15.1.2010 14:49

Bedas

Ty rozhodčí 2

Třetí gól Kladna- jak zajel Kladeňák do Fraňka, co už chtějí pískat?

Trest se uloží v každém případě, kdy dojde ke zbytečnému kontaktu útočícího hráče s bran kářem (viz Pravidlo

522). Náhodný kontakt je povolen, pokud brankář mimo brankoviště hraje pukem,

za předpokladu, že útočící hráč vynaložil přiměřenou snahu se tomuto zbytečnému

kontaktu vyhnout

0/0
15.1.2010 11:20

wildos

Re: Ty rozhodčí 2

no právě  brankář nebyl v brankovišti a rozhodčí stál kousek od nich

0/0
15.1.2010 15:20

Bedas

Ty rozhodčí

Na hokejživě je vidět, rozhodčí ze tří metrů kouká jak Reichl seká po odpískání, rozhodčí na to kouká ze tří metrů. Cituji

Hráči, který se rozmáchne holí proti soupeři při šarvátce,

má následovat větší trest + automatický osobní trest do konce utkání nebo trest ve hře.

Co bylo: Toman 2, Reichel 2. To neumí pravidla nebo co?

0/0
15.1.2010 11:14

Sharky

Re: Ty rozhodčí

to bylo ale přece oplácení nějakýho Tomanova zákroku. A nebyla to šarvátka...

0/0
15.1.2010 11:17

Bedas

Re: Ty rozhodčí

Něco jako polehčující okolnost u sekání neexistuje. Oplácení pravidla neznají.

Šarvátka je souboj hráčů mimo hru.

0/0
15.1.2010 11:22

Sharky

Re: Ty rozhodčí

tak asi takhle: Oba ty zákroky rozhodčí posoudili jako fauly. Nejdřív ten Tomanův a následně to Reichlovo sekání. Kdyby Reichel udržel nervy na uzdě, tak by šel jen Toman.

Šarvátka je bitka, máš pocit, že se prali a Reichel pak vzal hokejku a seknul mu jí?

0/0
15.1.2010 11:25

Bedas

Re: Ty rozhodčí

Diskutuješ o h...ě, Reichel udělal přesně to, za co je 5 minut + OS do konce utkání.

Takže resume mělo být Toman 2, Reichel 5 minut + OS do konce utkání.

0/0
15.1.2010 12:45

Sharky

Re: Ty rozhodčí

o h...ě diskutuješ ty a o tom diskutovat já nehodlám, tudíž moje poslední reakce: kecáš blbosti, je to obyčejný seknutí po odpískání, tudíž 2minutový trest nic víc nic míň. Šarvátka to nebyla ani náhodou, máš snad pocit, že mezi nima spadly rukavice? Takže to pravidlo cos vypsal je úplně irelevantní. Čau

0/0
15.1.2010 12:55

Bedas

Re: Ty rozhodčí

Smysl tohoto pravidla i dalších pravidel o sekání je zamezit a přísněji trestat jakékoli sekání nevyplývající ze hry. Odvolávat se na to, zda šlo o šarvátku nebo ne je směšné.

0/0
15.1.2010 13:07

Kei: pronásledovaný diskutér

Aha, takže základní otázka sporu zní...

...zahrnula komise do trestu provokování střídačky nebo ne? Nikde jsem o tom totiž nečetl... takže předpokládám, že to prošlo jak Nedvědovo fakáče...

0/0
15.1.2010 11:06

Sharky

Re: Aha, takže základní otázka sporu zní...

já nevim. Ale tak určitě mu to nepomohlo jestli to v tý komisi viděli. Ale jinak souhlasím, že tohle by se mělo trestat.

0/0
15.1.2010 11:09

wildos

Re: Aha, takže základní otázka sporu zní...

ano zahrnula nauč se číst je to na hokej.cz

0/0
15.1.2010 15:22

Kei: pronásledovaný diskutér

A ještě z jiného úhlu pohledu.

Kdyby se rozhodčí pořád nes*ali mezi mezi bitkaře a netrhali je a nedostávali by DKU, možná by si hráči, co už kvůli nedokončené rvačce a našim pravidlům dohráli, vylejvat frustraci na střídačku soupeře.

Přecejen je lepší férově dostat na držku/někoho zrubat komplet a vybít si tím celý vztek, než mít zaraženej adrenalin jak prdy a ulevovat si jinak...

0/0
15.1.2010 11:02

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: A ještě z jiného úhlu pohledu.

V tom prvním souvětí má být "nevylejvali" :-P

0/0
15.1.2010 11:03

Kei: pronásledovaný diskutér

Že to mezi Vopatem a Kaberlem nemuselo...

...být košér, to je možná pravda. Ale že Kopřiva měl dostat vyšší trest, to je určitě pravda.

0/0
15.1.2010 10:42

jvoza

Re: Že to mezi Vopatem a Kaberlem nemuselo...

podpis

0/0
15.1.2010 10:53

Sharky

Re: Že to mezi Vopatem a Kaberlem nemuselo...

chlape tak já tě vůbec nechápu. Ty dole píšeš, že neni správný že se netrestají provokace a tady píšeš, že Kopr měl dostat vyšší trest. Tomu Vopatovi to spočítali všechno dohromady, tak co se ti nelíbí?

0/0
15.1.2010 11:03

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Že to mezi Vopatem a Kaberlem nemuselo...

Viz níže, když jsem tu četl zdůvodnění komise, nebylo tam o provokaci střídačky ani slovo.

0/0
15.1.2010 11:05

wildos

Re: Že to mezi Vopatem a Kaberlem nemuselo...

vopat  dostal trest za celkem tři prohřesky  jen tak na okraj

0/0
15.1.2010 15:23

Sharky

Vopat

vůbec nevim o co mu jde. Sebevětší blázen v NHL by nejel ke střídačce soupeře a nemachroval tam na ně. To by byla sebevražda. Navíc NHL by za to dala velkej trest. Tak co se teď diví, že dostal větší trest než Kopřiva???

0/0
15.1.2010 10:41

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Vopat

Uklidni se a počítej do deseti. V NHL to běžné není, ale v PO se to objevuje. V NHL se třeba v historii servali i hráči s fanouškama, musíme to dělat taky, když to dělá NHL? U nás je provokace střídačky běžná, patří to k tomu (oslava po gólu atd). Nemůžeme ve všem opisovat, musíme mít taky něco vlastního.

0/0
15.1.2010 10:44

Sharky

Re: Vopat

jo, včera byl o tom článeček viď, jak se rvou hráči s fanouškama. Kolikrát se to stalo? 3krát za 30 let.

Ale vždyť to spolu souvisí. On mluví o tom, že v NHL by takovej trest nedostal, ale kdyby udělal tohle na tu střídačku, tak to si piš, že by dostal flastr jak blázen nehledě na to, že by ani nedojel k vlastní střídačce. Podle mě je to sráč

0/0
15.1.2010 10:48

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Vopat

Najdi si to na youtube, je jich tam docela dost, i když je pravda, že část je z nižších soutěží.

No a to je ten rozdíl. U nás se dává flastr za rvačky a nedává za provokace. Je to celé nakřivo, ale aspoň rovnoměrně ;-)

0/0
15.1.2010 10:59

Sharky

Re: Vopat

Ale to nevíš jakej za to ti hráči z videí na youtube dostali trest.

Počkej teď tě nějak nechápu. Vždyť já to psal - on podle mě dostal flastr i za to jak provokoval tu střídačku a hrozně se diví, že dostal větší trest než Kopřiva.

0/0
15.1.2010 11:01

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Vopat

Když tu bylo zdůvodnění před pár dny, nebylo tam o provokaci střídačky ani slovo, ale o napadení brankáře a vyprovokování bitky. Tak nevím, zda se zdůvodnění komise nezměnilo nebo co...

0/0
15.1.2010 11:04

Sharky

Re: Vopat

tak jestli viděli to video, tak mu ta provokace pak určitě body nezvedla...

Vyprovokování bitky - tak počítám, že to byl ten zákrok na Kaberleho, tudíž když do toho pak šel Kopřiva, tak už to bylo jen pokračování bitky.

0/0
15.1.2010 11:07

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Vopat

Přijde mi to jak kdyby zloděje z banky zavřeli za špatný parkování. Přeháním, ale opět je v tom alibismus...

0/0
15.1.2010 11:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze