Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo s Jágrem mělo potíže, naštěstí přistálo i s jedním motorem

Málem se stala velká tragédie. Letadlo, které převáželo Jaromíra Jágra na víkendové utkání hvězd hokejové KHL, přistálo podle ruských médií jen s jedním zapnutým motorem. Žádný z pasažérů si však defektu na stroji nevšiml.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

francoa

To tam Jágr letěl sám??

8-o

0/0
2.2.2010 20:40

sirc

Motory vypadávají každou chvíli

není to tak dlouho, co všechna transoceánská letadla musela mít čtyři motory, protože běžně cestou jeden dva odcházely nebo ztrácely výkon. V Paříži by mohli vyprávět i o přistání letu z NY kterému vypadly motory tři :)

0/0
2.2.2010 18:53

Bedlamos

hmmm

Po teto zprave uz asi Jagrovice Jagra nikdo v Rusku neudrzi ani s parem volu! A to mel asi Jaromirovic velke stesti, ze pilot nebyl asi moc nazranej, jak je u ruskych pilotu dobrym zvykem.:-)

0/0
2.2.2010 17:38

emilliano

Bulvár iDnes

V Rusku se s jedním motorem už i startuje;-D a spousta letadel s jedním motorem běžně lítá! To je Rusko. Stejně si toho nikdo nevšimne. Druhé motory jsou na ruských letadlech jen na vyvážení;-D

0/0
2.2.2010 17:36

hujersehlasi

No to je bomba :D

"Malem se stala obrovska tragedie...." "ale jestli šlo opravdu o vážné potíže, to se už nejspíš nikdo nedozví..." ;-D;-DR^

0/0
2.2.2010 17:15

Zachariáš

,Stálo mu těch pár milionů navíc za to?

Takovýhle nervy , prostředí, lidi, má co chtěl. Není divu , že se v létě vrací na 80%do NHL.Nechal si od ruských mafiánů pověsit bulíky na nos ,sám byl předtím jen v Moskvě a Petrohradě a ted vidí....Ruskej venkov se od severoamerickýho liší jako Záporožec od Cadillaca.

0/0
2.2.2010 16:56

IceLander

Re: ,Stálo mu těch pár milionů navíc za to?

ruskej pilot aspon pristane s jednim motorem, kdezto treba spanelak by uz hledal padak a na hokejky se vykaslal :-)

sice stav letadel bude mozna horsi, ale ruskej pilot je ruskej pilot (prave diky stavum stroju, se kteryma musi litat)

(znate to z armagedonu - americkyje, ruskyje .. stejne je to made in tchai-wan)

0/0
2.2.2010 17:08

ou_Jo

...to se říká už od dob Brežněva,...

...že lítat v Rusku (SSSR) je o ústa !! Rv

0/0
2.2.2010 16:23

IceLander

Re: ...to se říká už od dob Brežněva,...

no vetsi strach jsem mel onehda se SkyEurope, kdyz nasadili na let dakotu, ktera byla zahulena jak ctverka bez ubrusu a skripala jak postel vzor 10 .. i kdyz slovensko a rusko nejsou zas takovy rozdil :-)

0/0
2.2.2010 17:10

Xladi

Re: ...to se říká už od dob Brežněva,...

Tohle se může stát kdekoli na světě a asi to opravdu nic vážného nebylo. U těhlech moderních letadel je blbý, že jakmile ztratí tah tak jdou k zemi jako šutr. Staré vrtulová letadla sice byla pomalejší ale aspoň se s nimi dalo jakž takž plachtit.

0/0
2.2.2010 17:13

Bedlamos

Re: ...to se říká už od dob Brežněva,...

hmmmm pan bude asi odbornik!!;-D Kazde moderni letadlo by melo pristat s jednim motorem. Jsou na to delane.

0/0
2.2.2010 17:36

MichalRehacek

Re: ...to se říká už od dob Brežněva,...

Nemáte pravdu.

Dopravní letadla při ztrátě jednoho motoru nejenže nejdou k zemi jako šutr a nejenže dokáží udržet výšku, ale ještě dokáží i stoupat. To se týká jak turbovrtulových letadel, tak proudových.

Dopravní letadla jsou dobré kluzáky (mnohem lepší než většina malých letadel), takže i při výpadku všech motorů nikam nepadají a piloti mají dost času najít náhradní letiště. Typická klouzavost dopravních letadel je těsně pod 20:1, takže na ztrátu jedné stopy výšky uletí cca 20 stop dopředu.

0/0
2.2.2010 23:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze