Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Šlégr fauloval a Pabiška letěl. Nejdřív na mantinel, pak do nemocnice

Ke druhému extraligovému zápasu po čtyřměsíční pauze nastoupil Jiří Šlégr a hned dostal trest ve hře. Už v 5. minutě utkání v Mladé Boleslavi totiž u mantinelu nebezpečně fauloval domácího hokejistu Lukáše Pabišku. Boleslavský útočník byl odvezen z ledu na nosítkách. První zprávy hovořily o velmi vážném stavu, vyšetření tyto obavy naštěstí nepotvrdilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

noorange

To je ten lidumil ze socdem?

0/0
5.2.2010 7:17

Concrete_Donkey

Takové drcnutí????

Teda, za tohle bych opravdu Slegra nevinil, mirnejsi uz snad byt nemohl.

0/0
3.2.2010 14:32

Šerlog Houmles

Hmmm,

já jen pak nechápu, proč byl za parchanta brán i Morava, který Zelenku atakoval s mnohem menší intenzitou. Naráz se vynoří všichni znalci a hráči, že to je normální, že hráč se měl dívat, že se to učí už v žácích ........ To je sice možné, ale je to pěkná hloupost. V podstatě se tak tiše toleruje stav typu - osol ho hlavou z 1-2 metrů na mantinel, bude jeho problém, že tě neviděl...

Fajn, začínám jezdit stovkou městem a až vás sejmu .. sorry, ale ty ses nedíval, suď se .......

Šlégr dostal aspoň TVH, jiné takové zákroky často nebývají vůbec trestány, nebo jen dvojkou ....Co je v pravidlech mě celkem nezajímá, pravidla nejsou bible, aby nešla upravit...

0/0
3.2.2010 13:36

seesul1

Re: Hmmm,

Proč? Tady to je http://www.youtube.com/watch?v=BVcpGVC7HvY

Aktivní pohyb obou rukou dopředu. Opravdu to lze srovnávat se zákrokem Vlacha?

0/0
3.2.2010 14:41

Šerlog Houmles

Re: Hmmm,

já celou dobu mluvím o tom, že se mi nelíbí už podstata, chtít jakkoliv atakovat protihráče (jedno jestli rukama nebo ramenem) v takhle malé vzdálenosti od mantinelu směrem proti mantinelu (vše z toho je důležité pro podstatu), kdy je téměř jisté,že ten chlap poletí napřed hlavou proti hrazení. Jde o záměr vůbec v takový moment někoho atakovat takovým směrem. Až křápneš hlavou o hrazení, je ti úplně jedno, jestli tě hodil rukama anebo tě napálil ramenem. Ale at si každý myslí, co chce, ta debata stejně nemá konec.... A že někdo chce někoho jakkoliv atakovat je bezpečně poznat podle pohybu, nájezdu, zamíření .... stejně jako poznáš nechtěnou srážku protihráčů (někdy i spoluhráčů), když se holt nevyhnuli, kdy každý koukal na druhou stranu nebo tam byla nějaká příčina typu rýha na ledě nebo předmět na ledě.....  Do pytle přece nemůžeš každou vteřinu mít oči 360 stupnů kolem sebe, periferní vidění má též svou hranici. Jo dívej se co nejvíc - ale proto, co kdyby tě chtěl nabrat nějaký MAG*R

0/0
3.2.2010 15:07

seesul1

Re: Hmmm,

no myšlenka je to sice krásná a mně by se taky líbilo, kdyby ubylo zranění u mantinelu a co opravdu nesnáším, je krosček proti mantinelu. Nicméně to byl měl forčekující, popř. bránící hráč, v případě že je rozjetý proti soupeři, který je u mantinelu, před ním pokaždé v bezpečné vzdálenosti zastavit??? Když napadáš soupeře, spěcháš. Čím víc spěcháš, tím větší máš rychlost. Čím větší máš rychlost, tím míň času máš na rozhodnutí a tím hůř se brzdí. Navíc vždy je tvým úkolem na protihráči buď získat puk, nebo jej tělem odstavit. Když se k puku nemůžeš dostat, jak jinak můžeš soupeře odstavit, než tělem? A tělem nemyslím zdvižené ruce, loket, či nastavené koleno...

0/0
3.2.2010 15:35

Šerlog Houmles

Re: Hmmm,

fajn, tak budu plnit úkol, co na tom, že někomu při smůle podělám život (což se sice může stát i ve středovém kruhu, ale tam je pravděpodobnost mnohem menší, protože má kam letět).....to nemá konec.....  ale jo, klidně ho napadej ale atakuj tak, aby neletěl pokud možno hlavou proti mantinelu. Že si takovou pozici neumíš připravit nebo ho neumíš obrat o puk a povodí tě ? To je tvůj problém, zkus na tom zapracovat. Ten atakovaný třeba zastaví nečekaně, protože to vyžadovala situace - jasně, pak teda asi platí kašli na puk a hlavně ujeď od mantinelu, aby tě nikdo neposlal hlavou proti prknům,  když bude bez mozku rozjetý, aby tě atakoval, nech tam puk a ujeď .....

Dotlač ho v kontaktu až ke hrazení, tam ho přiraz nebo ho klidně naber ramenem, ale od mantinelu. Neumíš si takovou pozici připravit nebo nestíháš nebo nemáš na to sílu ? No tak na tom zapracuj nebo jdi prodávat zeleninu....

Vždyť je přece v  99% jasné podle pohybu, kdy jdu do situace s vědomým cílem napálit soupeře aby odletěl

0/0
3.2.2010 16:11

Šerlog Houmles

Re: Hmmm,

... viz včera Pabiška - ten byl trošku rozhozený po předchozím kontaktu s brankářem a snaze jít po puku u branky, trochu pletl nohama, protože neměl dobrou stabilitu ale ustál to, a navíc mu asi trochu skákal puk na ledě tak koukal logicky, aby ho zpracoval- to má stíhat v téhle kombinaci ještě koukat kolem sebe, jestli ho někdo nejede napálit u hrazení? Pak měl udělat dle nepsaných pravidel jediné - měl se na to vykašlat, nechat puk ležet  a snažit se hlavně rychle vrávorající ve vlastním polopádu ujet nebo rovnou hodit aspoň třímetrovou šipku pryč zpoza brány, hlavně at odtamtud rychle zmizí ..  nevím, mně to přijde pak na palici... Šlégr mohl klidně jet za ním s úmyslem přišpendlit ho, tlačit ho pozičně do rohu a tam ho třeba u hrazení přišpendlit anebo mu v nouzovce dát taktický teploměr - s tím, že to sudí třeba nepískne. Anebo pískne.... ale jde nám o body i za cenu zdraví nebo života ?? Nevím no. To radši prohraju než pak sedět s rukama v dlaních, co jsem to proved za bejkárnu.

0/0
3.2.2010 16:26

Šerlog Houmles

Re: Hmmm,

dokončení .... ale nutno uznat, že Šlegr za to dostal THčko.... A já bych za to u mantinelu dával i nějaké fin. pokuty, rozhodnutím disciplinárky (ovšem to by nesměl převažovat alibismus...). Je jedno jestli to byl včera Šlégr a příště bude někdo jiný...... Oni si pak hoši dají lepší pozor.... dvakrát postojíš, dvakrát zaplatíš a potřetí si to rozmyslíš .... Zmrzačils ho svým chtěným hozením na mantinel? Platíš mu do smrti.....Problém největší j v tom, že pak to chce posuzovat celosvětově stejně .... ale to se při zdravém rozumu dá dosáhnout. Jenže ... jasně .... ten zdravý rozum v dnešní době je problém ...:-/

0/0
3.2.2010 16:45

Mack

Foul ?

V Kanade by Slegr za tenhel smolny pad protivnika nedostal ani 2 minuty . Vzdyt se

jej sotva dotknul a sam brzdil . Hnilicky na led nepatri . :-(

0/0
3.2.2010 10:53

Meescha

To byl dost smolný zákrok

Nejednalo se o žádnou hrubost, prostě se blbě sešlo pár okolností a hráč nešťastně spadl, kdy vůbec nečekal, že by se ho Šlégr mohl dotknout. Tady není dodatečné trestání na místě, hlavní je, že Pabiška nemá nic s páteří a bude ok... R^

0/0
3.2.2010 10:01

molekulární veverka

.

Tady bych chtěl vidět Šlégra ve zlínským dresu při zápase se Spartou.... Ale nic by se mu nestalo, sparťani si totiž troufnou jen na malý kluky a ještě jdou v přesile!!! This is Sparta!

0/0
3.2.2010 9:53

hafmau

Re: .

Jó,to bylo hlavně vidět ve dvojicích Výborný-Kučný,Kohler-Hanzlík.To byl z váhového hlediska naprosto rovnocenný souboj.Zamysli se nad tím,co píšeš;-D.

0/0
3.2.2010 10:06

NZNamy

Re: .

to je mezi Köhlerem a Hanzlíkem až tak velký váhový rozdíl? 8-o

(jinak parametry Výborného a Kučného sem včera někdo napsal do diskuze a rozdíl je 5 cm a pár kilo... ;-), takže o tyhle dva nemůže jít - ty druhé 2 se mi teď nechce hledat)

0/0
3.2.2010 10:11

Djemba

Re: .

mezi Výborným a Kučným šlo spíš o to, že Výbornej je technik a ne rváč a vyšlápl si na něj domácí bek...

jinak rozdíl mezi Köhlerem (192cm, 98kg) a Hanzlíkem (180cm, 85kg) celkem je...

0/0
3.2.2010 11:16

Georgik-I

Re: .

mezi Výborným a Kučným šlo hlavně o to, že Výborný to vůbec nečekal a ten dement Kučný to moc dobře věděl a zbaběle toho využil. Ubohé, trapné, zákeřné.  

0/0
3.2.2010 11:22

whitewater

Pabiska je simulant, jako cela Bolka

0/0
3.2.2010 9:51

molekulární veverka

Re: Pabiska je simulant, jako cela Bolka

Jsem Komeťák, takže veřejný nepřítel Boleslavi, ale s názorem na první půlku věty nesouhlasím. S druhou už ano ;)

0/0
3.2.2010 9:56

bjerndi

Ruku na srdce

panove kolik z Vas by bylo aspon z pulky Charakter jak Slegr a priznal by, ze za takovej zakrok patri trest 5 + ven. Souperi se jel omluvit a na nic se nevymlouva i kdyz to zadnej likvidacni zakrok nebyl a byla spis nestastna shoda okolnosti, ze to skoncilo s takovym podezrenim a navstevou nemocnice. Fair postoj od fair hrace. Ceska povaha je hrozna....takhle si predstavujete demokracii a pluralitu nazoru ??? Nadavat nekomu do svini atd za politickej nazor ? Tak to predvadite presne to co jsme zde 40 let meli. V zadnym pripade nejsem volic CSSD, ale nikoho nebudu urazet, pokud je voli. Tenhle clovek dokazal opravdu hodne a rozhodne si nezaslouzi urazky od primitivu, kteri si jako nej uspech muzou zapsat anonymni urazky na netu Rv

0/0
3.2.2010 9:19

krabat_

Re: Ruku na srdce

R^

0/0
3.2.2010 9:40

Rajot

Re: Ruku na srdce

R^

0/0
3.2.2010 9:41

MrVertigo

Re: Ruku na srdce

Kdyz jsem to cetl vcera, vypadalo to skoro jako vrazda a rikal jsem si co to udelal... A dnes jsem to videl... Naprosto souhlasim...  R^

0/0
3.2.2010 9:46

Profík

Re: Ruku na srdce

R^

0/0
3.2.2010 9:54

bar12345

Re: Ruku na srdce

Vypadalo to na zlomený krční obratel, to zamává s každým, zase nedělej ze Šlégra výjimečného jedince, to by mrzelo každého.

Ale uznávám, že Šlégr hraje tvrdě,ale ne zákeřně a že i včera to byla spíš souhra náhod.

0/0
3.2.2010 9:57

lekop

Re: Ruku na srdce

Podepisuju do posledního písmenka.

0/0
3.2.2010 10:31

bushman 777

Re: Ruku na srdce

Vcelku bych s tebou souhlasil,včera se to v Diskusi dost''mazalo'',nic brutálního to nebylo,a Guma ani takovej není-je to tvrďák ale férovej-ALE:Poslat hráče ramenem takhle blízko proti mantinelu-měl by trochu předvídat,vždyť ten kluk mohl skončit do smrti na vozíku,nebo nedej bože jako Luďek Čajka.Příklady z minulosti tady jsou.)A že toho litoval a omluvil se,to by tomu klukovi bylo platný jak mrtvýmu zimník

Respekt k protihráči by měl mít za ty léta v sobě[>-]

0/0
3.2.2010 10:31

Georgik-I

Re: Ruku na srdce

Pabiška si za to z větší části může sám. To co u mantinelu předváděl, bych povinně pouštěl už od žáčků jako ukázku, jak se hráč u mantinelu nesmí chovat, naprosto nestabilní postoj, puk loví za sebou bez jediného pokusu kontrolovat co se děje kolem něho. Jinak je samozřejmě super, že mu nic není a to pro obaR^.

0/0
3.2.2010 11:18

mattiCZ

Re: Ruku na srdce

R^R^

0/0
4.2.2010 19:33

Josef Laufer888

vždyť to nic nebylo

kdyby se takovýhle přistrčení pokaždý pískalo, tak v druhý půlce první třetiny už nemá kdo hrát. Bohužel Pabiška nešťastně upadnul.

0/0
3.2.2010 8:57

Suicide Solution

No..

..Šlégra moc rád nemám, spíš naopak, ale tohle nějak hroznej zákrok nebyl.. Spíš smůla..:(

0/0
3.2.2010 8:24

Marqui

Re: No..

Šlégr je podle mého jeden z nejférovějších obránců v lize... Když hraje proti nám, tak ho taky nemám rád, ale spíš proto, protože dokáže bránit tvrdě, ale čistě....!! :-/

Mimochodem, kdo tohle včera pískal, že dal trest ve hře...??? to mu to přijel "tkaničkožrout" nařídit...??? :-/ faul - dobře..... OT???? možná..... ale trest ve hře....??????

0/0
3.2.2010 8:26

Marqui

Zlín

Na to, kolik je všude na diskuzích fans zlína nebo opatrovníků Vlacha (co zatím dokázal, že si o sobě tolik myslí?) tak Vás tedy na zápasy moc nechodí......!!!!!! Místo zastávání se chudáků na netu byste mohli chodit fandit.... :D

0/0
3.2.2010 8:23

Generální ředitel

Dobrý den

jsem tady dobře v ústavu pro léčení duševních ubožáků? Těm normálněji diskutujícím o zákroku a těm co do toho netahají politiku se omlouvám...

0/0
3.2.2010 8:17

hafmau

Šlégr

Taky se mi nezdá,že by šlo o nějaký drasticky faul.Ano,ruce od těla šly,ale trest ve hře?Bohužel se Pabiška při nárazu blbě zranil a doufejme,že se brzo vrátí.Politická diskuze okolo Gumy je naprosto směšná.Každý z nás má přece svobodnou volbu a nebudu sportovce,který vždy dával za repre vše,hanit jenom proto,že sympatizuje s jinou stranou,než bych si přál já.

0/0
3.2.2010 8:14

Já, Claudius

Re: Šlégr

Řekl bych to takhle - kdyby se Pabiškovi nic nestalo, spravily by to dvě minuty za ty ruce. Trest ve hře šel automaticky kvůli zranění.

0/0
3.2.2010 8:27

nizj

Tohle nebyl ani faul

Jestli byl to od Šlégra faul, tak na příští zápasy můžeme rozdat hokejkám sukýnky jako mají slečny na baletu.

Náraz nebyl ani zezadu, ale z boku. Ale zase nějakej novinářskéj *** to nafoukne a další ******  zde v diskuzi tuma pak dál nasazují korunu. Nejhůře tím, že do toho tahají politiku.

Já ČSSD nemám rád. Ale nenadávám lidem za jejich názor. Je to každýho soukromá věc.

0/0
3.2.2010 7:36

Bobo

Re: Tohle nebyl ani faul

jasné ruce !!!!! tím i faul.pan guma nemá potřebnou rychlost tak se zákonitě stávaj takové věci.

0/0
3.2.2010 7:56

nizj

Re: Tohle nebyl ani faul

Ty jseš taky jasnej:-D Ne, teď vážně... Kdyby za každé použití "rukou" měl být písknut v hokeji faul, můžeme ten sport zrušit.

0/0
3.2.2010 8:09

krabat_

Re: Tohle nebyl ani faul

ruce jsou pri braneni zakazane? je zakazane drzeni a uder na hlavu. ale ze bys je nemohl pouzivat k odstrceni protihrace nikde napsany neni. podivej se poradne na jakykoliv zapas a udelej si carku pokazde, kdyz obrance strci do protihrace rukama...

tobe je bud 10 nebo jsi v zivote zadny zapas nevidel.. Rv

0/0
3.2.2010 9:44

NZNamy

Re: Tohle nebyl ani faul

Ruce nejsou povoleny ani ve fotbale ani v hokeji (byť v hokeji to bývá více volnější) a i ty fauly se pískají podobně - pouze v hokeji je daleko častější držení než strčení.

Ovšem to, že Šlégr nestíhal a pomohl si rukama, je evidentní - akorát měl Pabiška smůlu, že ho rozhodil tak nešťastně, že to málem nerozdýchal...

Zajímavé ovšem je, že ze zákroku Vlacha (který přitom vyplynul ze hry a objektivně se tomu v hokeji nebude dát vyhnout nikdy) se mohli sparťani po....at a u Šlégra (byť to byla jednoznačně jeho chyba) to všichni omlouvají... Zajímavý psychologický úkaz (i když bylo vidět, že Jirka se jede hned omluvit a řeší, co se protihráči stalo - Vlach např. k tomu nedostal ani šanci). ;-)

0/0
3.2.2010 10:22

NZNamy

Re: Tohle nebyl ani faul

resp. s těma rukama doplním, že držení se píská na celé ploše, strčení se většinou píská u hrazení (zejména směrem k němu), oni to jinde hokejisti ve hře ani nepotřebujou

0/0
3.2.2010 10:24

Effenberg

Re: Tohle nebyl ani faul

To že tuhle zemi Socani přivedli do pořádných SSraček a chtějí v tom pokračovat snad nemůže být ani soukromá věc.RvTaky se mi nelíbí že káže sociální politiku s XXX milióny na účtě)))To si trochu odporuje.Ale stejně si myslím ,že je spíš strašně naivní než zlý člověk.A v tom souboji bych nehledal ani trochu úmysluR^

0/0
3.2.2010 8:02

nizj

Re: Tohle nebyl ani faul

Že ČSSD je banda volů je pro mě jasná, ne že by ostatní byli lepší. Nicméně jeho politický názor je pořád jen jeho věc.

0/0
3.2.2010 8:08

autodestruktor

Bolehlav

Jsem čekal že se jednou Bolce začne vracet její způsob postupu do ELH.Ale čekal jsem spíš sportovní tragédie.I když postupné zmrzačení je taky cesta :-);-D

0/0
3.2.2010 4:41

český zeměhryz

Re: Bolehlav

..ty bude š asi z ústí nebo z brna...???

0/0
3.2.2010 7:55

Hugo.72

Re: Bolehlav

No jo, teď se projevil totálně vylízanej i.diotek z Brna.

0/0
3.2.2010 8:34

jerry8

Kde je zákrok sparťana Koreisev KV?

...už to Bříza řeší? ;-O V TV je to sestřihané, to se někomu nehodí. Rv

0/0
2.2.2010 23:58

hmm22

Re: Kde je zákrok sparťana Koreisev KV?

Neotravuj ;-O

0/0
3.2.2010 0:11

Medvedref

Re: Kde je zákrok sparťana Koreisev KV?

Tobě taky přeji úder na hlavu aby ses vzpamatoval idiote.

0/0
3.2.2010 7:05

lucky_24

Re: Kde je zákrok sparťana Koreisev KV?

To bylo taky bez jakéhokoli úmyslu, ale zase letěl hlavou na mantinel. I když tady to naštěstí dopadlo docela dobře.

0/0
3.2.2010 1:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze