Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč Zlín přitahuje konflikty? Potíže mají už od Bokroše, říkají sparťané

Vítkovice a Spartu byste v hokejové extralize rozhodně neoznačili za spřátelené tábory. V jednom jsou ale zajedno: nemají rády Zlín. "U nich jsou pořád nějaké problémy," prohlašoval na podzim šéf ostravského klubu Alois Hadamczik. "Něco tam je zakořeněného," souhlasil s ním o pár měsíců později asistent sparťanského trenéra Miloš Holaň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

OťasBoťas

Ve Zlíně se dobře nehraje...

Jsem dalek se pojit ke Spartě nebo Vítkovicím, ale musí se uznat, že Zlín se dá porazit venku opravdu jen s velkou porcí štěstí a podceněním ze strany domácích...a to nejen hráčů a trenérů...

Byl jsem tam jednou s Litvínovem a za stavu 2:1 pro domácí se ve III. třetině po každém druhém až třetím přerušení hry časomíra zastavila o vteřinu až 2 později...

Murínova šoupačka s Plzní rozhodně nemohl být ojedinělý případ, ale řekl bych, že spíš špička ledovce.

Sportovní kvality týmu, schopnosti kouče Venery i podporu publika nechci hodnotit, protože Zlín nesleduji, ale myslím si, že 1. místo v tabulce zápasů odehraných venku nemůže být náhodné. Zlín tedy i přesto, co píši výše, má můj respekt.

0/0
5.2.2010 22:56

petrno

sparta

Už nechte nás Sparťany napokoji my jsme Sparta kdo jste Vy . My učíme hrát hokej kluky od mládí . Zkuste toto video poslat na disciplinárku a pánům Holáňovi , Břízovi , skorozlínskému rodákovi Vykoukalovi a hlavně PANU redaktorovi z Blesku pardon Sportu 

http://www.youtube.com/watch?v=6xzv8x_6KWo&feature=player_embedded

0/0
5.2.2010 10:33

kabbana

holaň

holaň už to má v té hlavě dopletený, a je to od té doby co je sparťan...je to v něm nějaké zakořeněné...

0/0
4.2.2010 18:35

chassis hunter

to je divne....

kdyz to rekne Lojza z Vitkovic,tak se tomu kazdy zasmeje,bo si mysli,ze Lojza je jaksi nesvepravny,ale kdyz to reknou spartani,tak sou toho najednou plne noviny....

0/0
4.2.2010 17:48

Monty25

Už zase...

Souhlasím s řadou příspěvků na této diskusi. Už dost bylo článků o věčně ukřivděných sparťanech!!

0/0
4.2.2010 17:27

opositeman2

díváci ve ZLÍNĚ

chodím na hokeje ve Zlíně se svým malým synem. Poprvé (zápas proti Pard.) jsme seděli v pravo,  nad střídačkou hostů. Můžu říct, že ti lidi v tom kotli jsou hulváti,

tolik sprostých a osobních nadávek normální člověk neuslyší za několik. let.  Teď sedáváme na druhé straně a je klid.

0/0
4.2.2010 16:54

hetzer

Re: díváci ve ZLÍNĚ

fandí se tam jako všude, moc bych to nepřikrášloval.Nedělní zápas jsem viděl v přímém přenose na netu jen s ruchovými mikrofony a nic moc.

0/0
4.2.2010 17:31

Hook24

Re: díváci ve ZLÍNĚ

Jo zapas do byl zajimavej, az na tu traparnu, co predvedla Sparta v poslednich 8 minutach.

0/0
4.2.2010 23:03

darkhalf

...

Bokroš je zákeřný slizoun, ve Zlíně hrají simulanti a na stadion do hlediště chodí ho*v*ada....což nic nemění na faktu, že autor tohodle článku je totální de*b*il (jak jinak, když psal v ubohém Blesku)...protože když budu chtít souhrn toho "nejlepšího/nejhoršího" napíšu o jakémkoliv mužstvu...v každém mužstvu jsou idioti, v každém hledišti jsou debilové a asi v každém plátku je někdo, kdo si říká novinář jen proto, že by jím chtěl být.

0/0
4.2.2010 16:52

apoler1

...

všude je to stejné, pivo na mne přiletělo jak v sektoru domácích ve Zlíně tak i v sektorů hostů na Spartě...je to hnus, lidi jsou prasata...sport je prece o necem jinem!!!

0/0
4.2.2010 16:25

Hook24

Je to logicke....

A tak ono je to logicke, ze kdyz iDnes sidli v Praze, tak se v redakci najde spousta fanousku Sparty, kteri rovnez jako ubreceni Briza s Holanem tezko snasi to, ze jim nekdo da hokejovou lekci. A kdyz se pak jeste chteji poprat, tak navic dostanou pres hubu.... To je pak vsechno spatne a meli by teda kuciii  zacit vymeslet plan, jak Zlin vyloucit z ligy, ...Do ty doby budete muset chlapci menit kapesnik za kapesnikem.....

0/0
4.2.2010 15:56

Tom Hagen

No tady to vypadá.

;-D 

.

Rv:-/

0/0
4.2.2010 15:25

ziggi

Pisálek Langer

Co chtít od pisálka, který se živil vymyšlením drbů do Blesku? Nic dobrého.

0/0
4.2.2010 14:58

millo11

myslím

že výlevy sparty není třeba komentovat. Pořád jen brečí

0/0
4.2.2010 14:40

romulux

Re: myslím

Tak proč je komentuješ? ;-D

0/0
4.2.2010 15:08

kretek

.....

Když to čtu je mi líto Koreise. Ten musel ve Varech dostat od spoluhráčů a vedení i naplácáno:-/

0/0
4.2.2010 14:22

Netorack

...

Ach jo, fakt nevím, zda to takto novináři staví kvůli čtenosti, nebo to tak sparťani skutečně vypouští z úst...

ad "A přitom pořád tolerovat věci jako polévání pivem." Pane Bříza, zkuste se někdy podívat na Spartě nad kotel hostí, na ten balkon. Při _úplně každém_ trošku vypjatějším zápase jsou z něj polévání hostující fanoušci pivem. A to ne letos, ani loni, ale odjakživa.

ad "Vždycky je to jen u nich." Pravda. Poslední takový zápas (vícečetné tresty DKU) ve Zlíně si pamatuju - bylo to v prosinci 2006 a sparťani ve 3. třetině za rozhodnutého stavu (skončilo to 5:1) naháněli a pokoušeli se zranit Lešku. To je náhoda. Jiný tým třeba taky ve Zlíně prohraje, ale takto se to nezvrhává. Tak nevím, kdo za to může.

A s těmi prohlášeními na neoblíbenost určitého klubu bych byl také opatrný, kdyby se totiž začalo počítat, kde nemají rádi Spartu, možná by nestačily prsty na rukou. ;-D

0/0
4.2.2010 14:11

MrEx

Re: ...

;-DR^

0/0
4.2.2010 14:22

kilgore

Re: ...

;-D;-DR^

0/0
4.2.2010 15:16

apoler1

Re: ...

presne...balkon nad sektorem hostí na Spartě...to je jak pod pivni sprchou...

0/0
4.2.2010 16:29

nowas2

Re: ...

na ten balkon (sektor 501 a 520) se s pivem ani jinym obcerstvenim nesmi.

0/0
4.2.2010 17:12

Hook24

Re: ...

Taky si myslim, ze je to vsude naprosto stejne. Ja jsem byl pred cca pred 5-ti lety na hokeji ve Vsetine a tam se po hostujicich fans lilo Pivo z balkonu po cely zapas..... Pochybuju, ze by tomu v dalsich domacich zapasech bylo jinak... Nevim, kde se berou ty az hystericke emoce v ustech lidi jako je Briza, Holan, Vykoukal. Meli by mit nadhled. Chovaji se zatim jako male rozmazlene jesitne decka, ktere si neco umini, nedaji pokoj a snazi se najit argumenty uplne na vsem a na vsech.... Ale uz je to trapne.... A ted tomu dala korunu i ta scenka s APK....  Tak uz se konecne proberte a povzneste se nad to.... Zivot je o komromisech a nemuze byt vzdycky 100%-tne po Vasem!!!!  Zalovanim a vymyslenim podpasovek, ztrapnujete akorat sami sebe!

0/0
4.2.2010 23:17

Marfr

Ubohost

Na hokeji jsem byl. A vypada to ze Zlinaci jsou hajzli. Vlachum zakrok sem videl z deseti metru, sedel sem hned za plexisklem, ten maly kluk nejenze na posledni chvili uhybal, ale dokonce ho svojou vahou nemohl ani ohrozit, to ze ho pak ten c... malem zabil uz se neresilo... Zajimalo me taky proc nedaly v TV vic zaberu na tento zakrok, pouze ten z dalky.

Cela prvni tretina se vedla v duchu masirovani zlinskych hracu. Usmevne sme si s klukama rikali jestli tam rozhodci nemaji od Sparty "tricetnik na kriz, ci padika kdyby to nahodou vyslo". Na zacatku druhe tretiny kamos poznamenal, cum Zlinaci zmenili taktiku, secko dojozdeji, uz se nenechaji masirovat, z toho bude dobra mela... Taky ze byla... Za secko mohla prvni tretina, rozhodci ji absolutne nezvladly. Stejne tak jako se nezvladly nasledne pozapasove tresty... Nadrzovani Nekterym klubum je ostuda Ceskeho hokeje, a to ze se snima nekde proste ne...stvou, je holt proti pravidlum, a proto je treba proti hrisnikovi vest utocnou kampan..

0/0
4.2.2010 13:57

MrEx

Re: Ubohost

Naštěstí nezaujatý divák mohl vidět vše v TV, eventuelně ze záznamu a udělat si obrázek sám. To co popisujete odpovídá tomu, co se dělo na obrazovce a JASNĚ to bylo vidět, že Sparta prostě zápas neunesla a vyprovokovala bitky. To co se dělo a děje po zápase je odrazem stavu v českém klubovém hokeji - určité kluby si budou vždycky před komisí rovnější. A pánům bafuňářům je úplně jedno, že zbytek národa si ťuká nad vynesením disciplinárních na čelo...

P.S.: Zlín se zachoval mimořádně zkušeně a chytře, když se neodvolal a nechtěl se dál tímto incidentem zaobírat - oni moc dobře vědí, že kdo v komisích sedí a hlavně KDE ty komise sídlí ;-) Za to Zlínu patří obdiv - přes mediální komedii si zachoval chladnou hlavu a neřeší. Tak se chová vítězný mančaft, RESPEKTR^

0/0
4.2.2010 14:27

bsf

Re: Ubohost

Zlín nic nechtěl řešit, protože věděl, že udělal víc prohřešků než Sparta. Koukali jste se na to objektivně přes žlutomodré brýle.

0/0
4.2.2010 15:18

Hook24

Re: Ubohost

A tys to teda videl jak? Vsichni zlutomodri hajzli a Sparta nevinna?

0/0
4.2.2010 15:36

bsf

Re: Ubohost

Ne, prohřešky Zlína : faul na Hromase, mela před branku Zlína bez většího důvodu (3 hráči na jednoho), bitka s Výborným, který se nechtěl prát a dohra po ukončení bitky, střet Švrčka s Hanzlíkem (ruce hodně vysoko) a zasahování Hamrlíka do férové bitky Vydareného s hráčem Zlína. Sparta: Ztřískání Vlacha, atak Kučného nebyl knockout, Výborný jen chtěl, aby to bylo hodně vidět, veřejné bruslení na konci zápasu

0/0
4.2.2010 15:56

apoler1

Re: Ubohost

:-D to snad bylo horší jak veřejné bruslení....:-)

0/0
4.2.2010 16:32

Niki Lauda

Re: Ubohost

Konečně pramínek objektivity (od bsf) na tomto fóru. Každej z nás fandí nějakýmu mančaftu, ale snad bysme měli být schopní rozlišit aspoň trochu sport od prasáren (na ledě i v hledišti) a nevymlouvat se při kiritice "naší" prasárny, že ta soupeřova byla o něco větší. Nesouhlasím s tím, že bitky do hokeje patří, a jestli se tahle tolerance bude dál posouvat, tak naše děti místo na hokej budou chodit na wrestling na ledě. Postihy disciplinárky měly být samozřejmě výrazně tvrdší na obě strany - myslím, že např. bsf by to rozdal spravedlivě :-)

0/0
5.2.2010 9:54

Josef Diskutant

Re: Ubohost

Samozřejmě, protože to bylo zbytečné. Zákrokem Kučného by se disciplinárka stejně zabývala automaticky a zbytek měl být fifty-fifty, ale Sparťané z toho chtěli udělat událost...

0/0
4.2.2010 17:49

petr88

Re: Ubohost

Zlín se zachoval moudře a proto dostal dalších sto tisíc pokuty, za znevažování disciplinární komise.

0/0
4.2.2010 17:13

MrEx

No co dodat...

...k tomuto článku. Nic, musím se pánům sparťanským jen smát... Trapné ;-D;-D;-D

0/0
4.2.2010 13:51

José Antonio

Hlavně příště...

...může nějaký přihlouplý novinář dávat fanouškům fotbalu fanoušky hokeje zase za příklad ;-D

Tím neříkám, že mi trochu rotyky na zápasech nějak vadí, k těmhle sportům to patří a odjakživa to tam má své místo.

0/0
4.2.2010 13:50

smecc

to je až úsměvné

po velkém množství doslova nenávystných reakcí na idnes se tady náhle objevil článek ze Zlínské strany ooo bravo, ale dalo to velké přemáhání že tzv.novináři z idnesu to sem vložit aby byl tento článek aspoň trochu vyvýzený;-O

0/0
4.2.2010 13:31

murdocc

nepotrestání zákroku hráče Sparty Hrdela na Romana Vlacha

Z tiskoveho prohlaseni:

"Toto se týká hlavně nepotrestání zákroku hráče Sparty Hrdela na Romana Vlacha, při kterém bohužel došlo k jeho zranění a není pochyb o tom, že tento brutální atak byl hlavním impulzem následného dění na ledové ploše. Pouze jeden disciplinární trest vynesený pro hráče Sparty se nám jeví spíše jako symbolický. Snažíme se dospět k přesvědčení, že disciplinární komise rozhodovala nezávisle a nezaujatě, ale zatím však bohužel marně."

Chudacka sparta neunese ze prohrava behem 7minut 3:0 a msti se za zakrok, ktery byl sice tvrdy, ale cisty. Zadny loket, zadne ruce, zadne koleno. V NHL jsou takovych zakroku desitky v kazdem zapase. Ze se hromotluk Hrdel vrhne na maleho technickeho utocnika a vyradi ho vykloubenim ramena pravdepodobne do konce sezony, tak to je potreba pomstit. Neslo o ochranu sveho hrace, ale o neuneseni vysledku zapasu.

Zbytek kecu je naprosto zbyecnych a souhlasim, ze z idnesu se stava zumpa. Komentar na CT2 byl odpovidajici, zejmena pana Zaruby.

0/0
4.2.2010 13:18

petyo

Re: nepotrestání zákroku hráče Sparty Hrdela na Romana Vlacha

No ono je dobré se podívat koho do 3. a 4. útoku nasazuje Zlín a koho Sparta. Zatím co Zlín se tam snaží dávat příležitost mladým jako Vlach nebo Ondráček, tak za Spartu tam hrajou burani typu Hrdel nebo Koreis.

0/0
4.2.2010 13:24

Beechcraft

Re: nepotrestání zákroku hráče Sparty Hrdela na Romana Vlacha

Hrdel a Koreis jsou podle tebe důchodci, nebo co? Hrdel - 1985, Koreis - 1984...

0/0
4.2.2010 13:28

petyo

Re: nepotrestání zákroku hráče Sparty Hrdela na Romana Vlacha

Nešlo mi ani tak o věk. Ale o typy hráčů.

0/0
4.2.2010 13:30

kavinek

Re: nepotrestání zákroku hráče Sparty Hrdela na Romana Vlacha

Psal burani. Možná měl napsat, že Zlín dává šanci mladým technickým hráčům....

0/0
4.2.2010 13:31

Beechcraft

Práce

Pracuje někdo v tom Zlíně nebo ne? Že sem píšou jen zlínský, spařtani budou asi v práci...:-P

0/0
4.2.2010 13:10

fred

Re: Práce

.. ti se ještě nevzbudili, zliňáci jsou už doma z práce ;-D;-D

0/0
4.2.2010 13:12

Ešus

Re: Práce

to víš na statek nám dali jeden družstevní počítač tak se u něho mezi obracením hnoje střídáme ;-D

0/0
4.2.2010 13:12

Beechcraft

Re: Práce

Aspoň to bereš s humoremR^. Tohle byl vtip. Chtěl jsem si ověřit, jak na to lidi zareagujou.

0/0
4.2.2010 13:16

romulux

Re: Práce

Dobrá odpověď se vždycky cení ;-DR^

0/0
4.2.2010 13:20

seesul1

Re: Práce

;-DR^

0/0
4.2.2010 18:26

jerry8

Zlín nemá o nic horší fanoušky...

...než Kladno, Plzeň nebo Kometa. Zajeďte si pane redaktore třeba někdy na Kladno.

0/0
4.2.2010 13:03

petyo

Re: Zlín nemá o nic horší fanoušky...

Ono je těch mužstev víc. Plus mínus je to všude podobné. Jenom na Slavii ne, protože ta žádné fanoušky nemá.

0/0
4.2.2010 13:05

kilgore

Re: Zlín nemá o nic horší fanoušky...

;-DR^

0/0
4.2.2010 13:06

Horez

Re: Zlín nemá o nic horší fanoušky...

Na Slavii stačí ten debil, co ovládá kostku :-)

0/0
4.2.2010 13:17

Francescu

nechápu proč tady pánové tak kvičíte? Kde byli ti ochránci objektivity a novinářské profesionality, když bylo na netu každej den 10 nenávistnejch článků na Řepku či Jarolíma...tohle je ještě slabej odvárek:-P

0/0
4.2.2010 13:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze