Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hokejová disciplinárka podala rezignaci, šéf APK ji ale nepřijal

Disciplinární komise Asociace profesionálních klubů ledního hokeje (APK LH) v čele se Stanislavem Šulcem rezignovala kvůli výrokům zástupců Zlína, že v kauze zápasu se Spartou plném bitek nerozhodovala nezávisle a nezaujatě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

drkva

Hmmmm

http://kvasnicka.blog.idnes.cz/c/122558/Teatralni-gesto-aneb-Ja-na-brachu-bracha-na-me.html

0/0
5.2.2010 8:25

Ukulele2

Re: Hmmmm

Má pravdu  Kvasnička !

R^R^R^R^R^

0/0
5.2.2010 9:18

no probs

Re: Hmmmm

bohužel má

0/0
5.2.2010 14:42

Hook24

Re: Hmmmm

Ano, Kvasnicka celou kauzu naprosto presne vystihl..... Je to "SIMPLY TRUE"

0/0
5.2.2010 16:51

Jarda.P

Kdo potrestá disciplinární komisi?

Kolotoč prapodivných událostí roztočený nedělním děsivým duelem se Spartou se ne a ne zastavit. Obvykle by emoce rychle utichly, v tomto případě je tomu ale jinak. Poslední krok disciplinární komise naopak roztáčí kola absurdity do nejvyšších obrátek. Je něco takového vůbec možné, ptá se fanoušek?

Co se dělo v nedělním utkání asi všichni vědí, netřeba dále rozebírat. Neméně zajímavý byl i následný vývoj, kdy disciplinární komise (dále DK) vynesla prapodivný verdikt, se kterým zlínská strana rozhodně nesouhlasila. Klub prostě sdělil národu, že symbolická jednozápasová stopka pro Sparťana versus šest kol bez hokeje pro dva borce ve žlutomodrém je rozhodnutí, se kterým se jen těžko může ztotožnit.

0/0
5.2.2010 0:50

Jarda.P

Re: Kdo potrestá disciplinární komisi?

Reakce DK? Uražení rozhodovatelé se rozplakali ještě více než celá Sparta dohromady a předložili vedení Asociace profesionálních klubů svoji rezignaci. Důvod: nařčení DK z nadržování Spartě a tímto pošpinění jejího (DK - nedejbože, že by někdo špinil Spartu!) jména. A to, prosím, na základě jedné jediné věty: "Snažíme se dospět k přesvědčení, že disciplinární komise rozhodovala nezávisle a nezaujatě, ale zatím však bohužel marně."

0/0
5.2.2010 0:50

Jarda.P

Re: Kdo potrestá disciplinární komisi?

Pokud se DK cítí pošpiněna a za výroky chce zlínský klub pokutovat, zajímalo by mne, kdo bude pokutovat DK za pošpinění jména zlínského klubu? Protože jinak se její rozhodnutí ani chápat nedá. Jistě, daný zápas vidělo asi hodně lidí, ale možná ještě více jich přijalo za své pouze ortel komise. "Podívej, ten chlapeček asi udělal něco hodně špatného, když dostal tak na zadek!" řekla by maminka svému synovi. A tak to je i v hokeji. Zlín dostal flastr, ublížená Sparta symbolický flastřík a ve výsledku to pro ni dopadlo asi nejlépe jak mohlo (porážku na všech frontách z ledu nepočítám). Kdo zápas viděl, tak jistě nezapomene na Hrdelovu likvidaci Vlacha, Koreisův taktéž likvidační loket na hlavu Bořuty nebo Ručinského krosček na hlavu Záhorovského. Tyto věci ovšem slavnou DK vůbec nezajímaly.

0/0
5.2.2010 0:50

Jarda.P

Re: Kdo potrestá disciplinární komisi?

Myslím, že výrokům proti DK napomáhá také její arogantní vystupování vůči veřejnosti. "My to nějak rozhodneme, počkejte si na stanovisko, ale nic zdůvodňovat nebudeme". Už jenom tento postoj musí na mnoho lidí sledujících hokejové dění působit jako červený hadr na býka.

0/0
5.2.2010 0:51

Jarda.P

Re: Kdo potrestá disciplinární komisi?

To, že kontroverzní a nevyvážená rozhodnutí vyvolají odezvy je přirozené, ale pánů z komise se zřejmě dotkla otevřenost, s jakou zlínský klub události pojmenoval. A tak přišla s rezignací a navrch přihodila návrh na další stotisícovou pokutu pro Zlín. Odborník žasne, laik se diví... O pokutě budou hlasovat zástupci klubů, takže je nabíledni, jak asi celá věc dopadne. I když vlastně - kluby mají na výběr. Buď budou odvážní a podívají se na věc objektivně nebo zůstanou při zdi a pokutu odhlasují. Což je nic nestojí a zároveň se vyhnou zaškatulkování mezi nepohodlné kluby, kam Zlín již zcela nepochybně patří. Jinak by asi nemohlo docházet k bezprecedentním "hrůzám" typu Kopřivova posunutá brána nebo Vlachovo vykloubené rameno.

0/0
5.2.2010 0:51

Jarda.P

Re: Kdo potrestá disciplinární komisi?

Tak si říkám: ještě, že je hokej tak krásný sám o sobě, protože

posuzovat jej podle jeho vrcholných představitelů, tak už na něj dávno

nechodím...

Chico

0/0
5.2.2010 0:51

blikandblik

Re: Kdo potrestá disciplinární komisi?

nezbývá, než se s tímto názorem ztotožnit, pokud se na to člověk dívá nezaujatě - tedy ať ze strany sparty nebo zlína.

lépe bych to asi nevyjádřil.

0/0
5.2.2010 7:11

Ukulele2

Re: Kdo potrestá disciplinární komisi?

Dobře jsi to napsal, draku. Je vidět, že tě hokej nejenom baví, ale i zajímá.

Bohužel, Zlín patří mezi tzv."pohraniční" kluby a podle toho se taky k němu všichni chovají. Nejlepší odpovědí budou výborné ( pozor - neplést s Výborným ! ) výkony na ledě a méně publicity. To jim všem sice huby úplně nezavře, ale svým způsobem to bude lepší, než než kdyby hráli u dna tabulky - mohlo by to nakonec dopadnout jako se Vsetínem. Myslím si, že kdyby v době, kdy Vsetín vyřadili z ELH byl tým z vyšších pater tabulky, měli by to soudruzi z komise hodně těžké.

0/0
5.2.2010 7:26

locom

Re: Kdo potrestá disciplinární komisi?

R^

Moc dobre napsane ... naprosty souhlas.

0/0
5.2.2010 8:42

francoa

Hokej k nekoukání

alespoň nějak na sebe upozorní. trapnosti na ledě se stupňují. ;-)

0/0
4.2.2010 23:52

majklos

Zlín by měl přestat brečet a vše řešit soudní cestou !!

Tak je to správné :-):-)

0/0
4.2.2010 22:27

petyo

Re: Zlín by měl přestat brečet a vše řešit soudní cestou !!

Zlín nebrečí a nic řešit nechce.

0/0
4.2.2010 22:31

pj25

Re: Zlín by měl přestat brečet a vše řešit soudní cestou !!

No, kdyz to rika majklos, tak na tom neco bude ;-) On je preci hokejovy odbornik (hlavne pres nazvy klubu) ;-D

0/0
4.2.2010 22:40

kilgore

Re: Zlín by měl přestat brečet a vše řešit soudní cestou !!

Vidím, že uspávací prostředky, které Vám v lečebně každý večer podávají, ještě nezabraly. Snad za chvilku konečně odpadnete, a s Vámi i tyto bezduché bláboly 12-tiletého usmrkance. Rv

0/0
4.2.2010 23:01

romulux

Re: Zlín by měl přestat brečet a vše řešit soudní cestou !!

Už jsem se bál, žes přestal diskutovat, to by byla škoda, dost by ubylo zábavy. Takhle upachtěné, upocené vtipkování se jen tak nevidí ;-D;-D;-D Jen tak dál ;-D

0/0
5.2.2010 11:37

Hook24

Sparta

Tak jestli, je Zlin uplakany, tak mam pocit ze Spartani a APK uz  propukli v hysterii....

0/0
4.2.2010 22:12

penaltík

Ten Zlín už je opravdu

hodně trapný....Rv

0/0
4.2.2010 22:02

seesul1

Zkusím to shrnout

za průběh zpackaného zápasu můžou obě strany, jak Zlín, tak Sparta. Každá strana má na průběhu svůj podíl a nebudu rozebírat, kdo větší. Na to má každá strana, a docela logicky, jiný názor.Nicméně, podle mne zápas, a to hlavně v 1. třetině, absolutně nezvládli rozhodčí, kteří za fauly nevylučovali, za náznaky posílali za katr a když se strhla rvačka, nedokázali hráče oddělit od sebe. Že je Dusík se Zajícem v přenosu pochválili, mne nepřekvapuje.Články, které od neděle vychází v různých plátcích a na netu, atmosféře taky moc nepřidají, obzvlášť, pokud je píší lidé jako Lukáš Hron, který ještě o sobě tvrdí, že je nezaujatý. Ať jsou to články ze zlínské či sparťanské strany, připadá mi, že novináři se baví na přilévání oleje do ohně.No a to nejlepší nakonec- disciplinárka. Já, jako zlíňák, vůbec nemám problém s trestem pro Kučného či Šcrčka. Naopak si dovolím tvrdit, že Švrček měl dostat větší trest, podle mne byl jeho zákrok o hodně nebezpečnější než zákrok Kučného. pokračuje

0/0
4.2.2010 21:57

seesul1

Re: Zkusím to shrnout

Co ale opravdu nechápu, kde jsou tresty pro Koreise a Hrdela? Youtube

je plné záběrů z tohoto zápasu, ale disciplinárka nejenže těmto dvěma

neudělila tresty, ale ani neřekla proč! A když Zlín prohlásí, že se mu

rozhodnutí nezdá, už visí ve vzduchu dalších 100 litrů pokuty. pokračuje

0/0
4.2.2010 21:58

seesul1

Re: Zkusím to shrnout

Nevím,

jak si to mám vysvětlit, snad jako varování do budoucna pro jiné kluby?

No a chlapská rezignace disciplinárky, to je téma samo pro sebe. Zkuste

mi teď říct Vaše názory, bez osobního napadání, rád si je poslechnu.

0/0
4.2.2010 21:58

MrEx

Re: Zkusím to shrnout

Když odmyslím od veškerých emocí: 1. opravdu nerovnovážné rozhodnutí disciplinární komise, které prostě bylo špatné 2. disciplinární komise rezignuje, i když by si měla stát za svým rozhodnutím, tomu skutečně moc nerozumím... (??) 3. podrážděná reakce šéfa APK, který jednak rezignaci nepříjímá a vyhrožuje trestem 100K pro Zlín za článek, jehož obsah byl zcela standardní a ničím nevybočoval.

Tři momenty, které stojí objektivně stojí za povšimnutí a nad kterými je hodno zamysleti se...

0/0
4.2.2010 22:06

seesul1

Re: Zkusím to shrnout

no právě- šéf APK se uráží, že si někdo dovolí říct, že komise je jednostranná, ovšem její rozhodnutí, a nejen v tomto případě, prostě jednostranností zavání. Já si prostě myslím, že ho opravdu vytočilo, že Zlín nepodal odvolání, které by mohli smáznout, ale nazval věci pravými jmény. Proto ta pokuta.

0/0
4.2.2010 22:18

pj25

Re: Zkusím to shrnout

Nemuzu nez souhlasit!!! Jen bych se jeste pozastavil u te "zlinske zbabelosti", o ktere tady ctu uz od konfliktu Bal-Steh. Netvrdim, ze se nikdy nestalo, ze by zlinak simuloval nebo si pocinal nefer, ale vetsinou se tihle hrisnici k tomu postavili chlapsky a uznali vinu ;-) R^ Tim se, bohuzel, vetsina klubu a hracu pochlubit nemuze :-/ A stejne je to s fanouskama, kteri dokazou byt objektivni a vyzadovat trest i pro vlastniho hrace!!! To co se ale deje v tomto pripade ze Spartanske strany nedokazu (jako stredne vzdelany) pochopit a disciplinarka tomu dala opravdu korunu 8-o

0/0
4.2.2010 22:25

pj25

Re: Zkusím to shrnout

Taky by me velice zajimalo, co si o tom mysli ostatni kluby, ktere by tento precedens rozhodne nemel nechat v klidu. A co treba hracska asociace, ta by mela mit pravo taky neco rict, jde predevsim o ne a jejich zdravi !  Mame se proste jeste v CZ hodne co ucit o fungovani spravedivych demokratickych systemu. Hlavne ve sportu (nejen hokej) si zatim delame ve svete jen ostudu :-/

0/0
4.2.2010 22:37

Schnauz

Re: Zkusím to shrnout

Do puntíku souhlasím. Moc dobře řečeno[ R^]

0/0
4.2.2010 23:12

kilgore

Re: Zkusím to shrnout

Toto je kvalitní názor. Karma ;-)R^

0/0
4.2.2010 23:03

Dratata

To

už je ale pěkná fraška;-D. To už ani je samotné nemůže bavit.

0/0
4.2.2010 21:43

kavinek

To už snad ani nemůžou myslet vážně.

Tak teď jestli si někdo ze Zlína ještě dovolí jenom náznakem nesouhlasit, tak je snad vyloučí z extraligy. Tady už zůstává rozum stát, tohle je možné jenom v ČR, nebo na Balkáně. RvRv

0/0
4.2.2010 21:41

Dratata

Re: To už snad ani nemůžou myslet vážně.

Do dvou až tří dnů očekávám že nám ještě seberou nějaké body.

0/0
4.2.2010 21:44

MrEx

Re: To už snad ani nemůžou myslet vážně.

Je to výsměch, fakt začínám mít pocit, že jsme na Balkáně. Rozum zůstává stát... RvRvRv

0/0
4.2.2010 21:56

gat

a bude zase zasedáničko - PLZ vs. LIB

54:48

Vyloučen hráč Nedvěd 5+20 min. za zásah do oblasti hlavy a krku - Nedvěd za surový zákrok dostal trest do konce utkání a při cestě do kabin vztekle mrštil hokejkou. Navíc po něm letělo pivo z hlediště...

TI ZLÍŇACI SI NEDAJÍ POKOJ 8-o

0/0
4.2.2010 20:55

merson

Re: a bude zase zasedáničko - PLZ vs. LIB

... na Valachoch po medvědech pivo nelijem ...

0/0
4.2.2010 21:00

petyo

Re: a bude zase zasedáničko - PLZ vs. LIB

Fakt. Už jezdí házet pivo na hostující hráče i do Plzně. Asi by to chtělo dalších 100K pro Zlín ;-D

0/0
4.2.2010 22:21

kilgore

Re: a bude zase zasedáničko - PLZ vs. LIB

Nechápu, takové věci se dějou přece jenom ve Zlíně - Bříza s Holaněm a Lojzou to říkali...Rv

0/0
4.2.2010 23:05

Míra2

Re: a bude zase zasedáničko - PLZ vs. LIB

Jestli Vampola v Ne nebude moci hrát, tak tzoho bastarda Nedvěda osobně srazím ze schodů, jestli se zase při play-off bude promenovat s Tichým v plzeňské loži!

0/0
5.2.2010 11:09

merson

M2D

... tak jsem si říkal, že tu napíšu něco ironického k té komedii, ale kolegu M2D bych netrumfnul ;-)R^

0/0
4.2.2010 20:50

MrEx

ŠULC, VLASÁK VEN!!

0/0
4.2.2010 20:47

gat

APK

JSEM SI MYSLEL, ŽE JE BOR.DEL JENOM VE ČMFS 8-o

0/0
4.2.2010 20:35

MrEx

Re: APK

TRAPNÁ APK ;-€RvRvRv

0/0
4.2.2010 20:46

Georgik-I

Zlín by mohl zkusit něco originálního,

třeba to dát k soudu...;-D

0/0
4.2.2010 20:32

Pjootr_von_Zlin

Nevím,

ale připadá mi to hodně ujeté nebo snad zbabělé od DK. Jednou nějak rozhodla a teď si někdo rýpne a oni na protest udělají mediální divadlo o rezignaci? Snad si má za rozhodnutím stát, ne? Nebo snad to rýpnutí padlo na úrodnou půdu?

0/0
4.2.2010 20:31

kenyk

demokracie

Dvacet let po převratu a za vlastní názor pokuta 100 000 Kč. Bravo, soudruzi, jen tak dál .

0/0
4.2.2010 20:10

jerry8

NO KONEČNĚ SOUDRUHU ŠOLCI !!!

Konečně rozumné rozhodnutí!! A Ty Jardo neblbni...Rv

0/0
4.2.2010 20:02

Babykiller

tak nevim..

prijde mi ze se Zlina snazil... nejdrive resit to domluvuou... ze se nebdue nic resit a bude to.. ale sparte to nestacilo... potom uz byly smireni ze stim nic nenadelaji a mlceli... plne noviny Brizovych navrhu na zmenu pravidel postihu atd... ted zase jednou promluvi Michalovsky a zase je pruser :-) tak nevim kdzy se tu ohani nekteri v diskuzi nazorama typu ze si zlinaci leix komplexy a ze jsou to vidlaci a tak... ale nevim kdo ted porad neco resi.. Zlin ??... tak nevim... :-)

0/0
4.2.2010 19:51

m2d .

Asi tak nejak;-)

Šulc: "Ahoj

Petře, můžeš mluvit? Tak si předestav, že víc už jim asi nenasolíme, ty

mrdky zlínsky se nevodvolaly. Tak pěkně jsme jim to naservírovali

rovnou na vodvolání, a oni to přijali a chtěj to už zamést pod stůl."

0/0
4.2.2010 19:28

m2d .

Re: Asi tak nejak;-)

Bříza: "No ty vole dyt to není možný, bylo

jasne domluvený že hnedle jak se vodvolají dostanou MEGA a 15 startů

stop. Šulc: No mi o tom povídej, hledím jak puk. Musíte to teď ještě

nějakou chvíli udržet horký, něco vymyslím.

0/0
4.2.2010 19:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze