Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bartovič nebyl zákeřný. Přestaňte s mediální kampaní, ohradil se Liberec

Manažer libereckých hokejistů Ctibor Jech se zastal útočníka Milana Bartoviče, jenž ve druhém předkole hokejového play-off zranil českobudějovického obránce Martina Tůmu. "Důrazně se ohrazuji proti mediální kampani vůči Milanu Bartovičovi," hlásí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bochan

faul

bartovič byl držen a vylučovalo se za to.to že dupnul budějovickýmu na noho úmyslně není pochyb,protož si myslel že jako lídr tygrů může vše.byl to jen výbuch blba kterj si soupeře jako člověka vůbec neváží.myslím že by bylo vhodné pravidlo že když někoho zraníš tak stojíš stejně dlouho jako on a když někdo někoho pošle na vozejk jak už to tady taky známe tak prostě už nehraje.aspoň by se to tady vyčistilo od blbců!!

0/0
12.3.2010 15:55

a4xy03

Zábava

už mi opravdu přijde velmi zábavné, jak tady každý přidává svůj "odborný" názor. jenom se mi potvrzuje, že jsem národ sportovců, ale bohužel ve většině případů jen slovních. Neříkám, že trest byl takový nebo makový, jestli v tom byl úmysl nebo ne. To podle mě není důležité. K čemu všechna ta prohlášení, která vznikají po tom zákroku a nějakém jeho potrestání jsou? Jen proto, aby se upoutala na tuhle sérii pozornost, k ničemu jinému. Budějky kolem toho vytvářejí dusno, aby se přelil tlak na Liberec a třeba mu i trochu podlehli v aréně rozhodčí. Na druhé straně Liberec se zase snaží od toho tlaku hráčům trochu ulehčit. Ať si myslí kdo chce co chce a říká si tady různé věci, tak o tohle tady teď jde. Zranění už se totiž stalo, trest byl vynesen, takže na tom se už nic nezmění.

0/0
12.3.2010 9:38

seesul1

No že je Zajíc

mimo mísu, to jsme viděli v zápase ZLI-SPA, kde ze Zlína udělal lidožrouty. Zajíc ČT akorát kazí renomé. Nicméně pane Jech, podle mne to zákeřný faul byl.

0/0
12.3.2010 8:25

siech

Re: No že je Zajíc

podepisuji. liberec i budějice jsou mi šumafuk, pouze jsem tento zákrok viděl ve zprávách...z mého pohledu je nejen zákeřný, ale i úmyslný...chápu, že jech brání svého hráče...ale realita je jinde..

0/0
12.3.2010 8:32

rysa65

brutální faul....

Pro začátek. Jsem velkej fanoušek Liberce....Samozřejmě to, co udělal Bartovič byla blbost, prasárna a jeden zápas je určitě málo... A pan Jech tomu rozhodně moc nepomohl... MIlan rozhodně nejde do zápasu, aby někoho zranil nebo mu ukončil sezonu....tohle přehnal, to je bez debat.... Ale dle mého názoru brutální prase, hovado, bezmozek, atd... (nebudu vypisovat všechny nadávky, který jste mu poslali..) vypadá trochu jinak.. viz odkaz - http://www.youtube.com/watch?v=9Yvt0B4RXWc&feature=related

Tohle je podlě mě brutální faul!!!

0/0
12.3.2010 7:14

blikandblik

liberec nebo udavačov

jsou mi silně u otvůrku, ale ten pán se asi zbláznil. nevím, co říkali komentátoři, ale já viděl tohle: borec z udavačova špendlil libereckého k mantinelu, ten to neunesl a oplácel. ten velice dobře věděl, kam jeho brusle směřuje. jako vtip beru tvrzení, že se snažil přikopnout puk spoluhráči. v tu chvíli byl puk minimálně půl metru od něj a snad jej ani neviděl. a šulcovi se taky vyznamenali. jeden zápas za takový zákrok... sorry, ale ta hlava hokejové ryby pěkně smrdí...

0/0
11.3.2010 22:01

kovr1

Zákeřnej Bartovič

Myslíte si někdo,že  kdyby někdo něco podobnýho udělal Červenkovi ve Slávii,tak ,že to bude taky stop na 1 utkání od Šulce?

0/0
11.3.2010 21:58

White_bear

Re: Zákeřnej Bartovič

A ty sy myslíš něco jinýho?

0/0
12.3.2010 0:38

gpx

Ksindl

Podle fotky jsem si myslel, že je to ten hajzl Jančík. Pak jsem zjistil, že to je teda taky pěknej hajzl, ale jmenuje se jinak.

0/0
11.3.2010 21:36

Fonon

Re: Ksindl

;-DR^

0/0
12.3.2010 6:17

retkini

Šulc, Jech, Netbooster, Jerry Lee Lewis

banda tupců, která degraduje hokej a vůbec by do něj neměla kecat. Takovejch de-ge-nů víc a příští sezona se ani nedohraje.

0/0
11.3.2010 21:30

Stojan Jakotič

*

neuvěřitelná obhajoba neobhajitelnýho aneb další libereckej xindl, kterej měl radši držet hubu Rv

0/0
11.3.2010 19:42

Jerry Lee Lewis

@

Aspon si ľudia môžu pár dní na diskusiách o čom popísať.Faktom je, že Bartovič kopal do puku, chcel nahrať spoluhráčovi, bol natlačený mantinel, či bol dol faulovaný Bartovič je jedno, jednoducho, ako chcel nahrať, tak trafil protihráča.To je tak jasné,  nechápem  čo sa rieši..

0/0
11.3.2010 19:32

Marek _Mental

Re: @

1) Ten okamžik jsi neviděl 2) Jsi blázen 3) Zastáváš se Bartoviče, protože je taky čobol 4) Vše dohromady.  Kde je pravda ?8-o

0/0
11.3.2010 19:45

Jerry Lee Lewis

Re: @

Že je Bartovič slovák mi je tak jedno, ako že si ty chudák.Videl som to na hokejžive.

0/0
11.3.2010 20:01

RJJ

Re: @

Kolega Marek má naprostou pravdu. Zřejmě vám tak trochu j.e.b.e:-P8-o

0/0
11.3.2010 20:07

Marek _Mental

Re: @

Inu, je takové rčení - "Pro chudáka každý chudák.." :-)

0/0
11.3.2010 20:17

Jerry Lee Lewis

Re: @

Si si trochu parafrázoval, že jo.Dobrý film.R^

0/0
11.3.2010 20:44

Marek _Mental

Re: @

Ano, parafrázoval..a je vidět, že nejsi tak docela ztracený případ, když jsi to takto odhalil..:-)

0/0
11.3.2010 20:46

vavken

Re: @

Děláš ze sebe hloupého. Ale asi to není takový problém, viď ?

0/0
12.3.2010 9:17

milos-KL

pro netboostera

ano, zcela jiste to nebylo to nejhorsi, co letos tribuny mohly videt. Naprosto nechutne, hnusne, zakerne bylo paterovo prohlaseni hodkovi ve smyslu, ze je (slovo, ktere zapricini neulozeni prispevku). po skonceni zapasu, ktery se hodkovi s sirem slusne receno nepovedl. po teto brutalni situaci byl take nekompromisni komisi potrestan peti zapasy stop. proti tomu je nejaka prerazena noha brusli pochopitelne prkotinka...

btw nebylo ono z pohledu dole z ledu videt, ze bartovic v okamziku dupnuti tumovi na nohu mel sklonenou hlavu a koukal pod nohy?

0/0
11.3.2010 18:35

RJJ

Re: pro netboostera

Pan netbooster má zřejmě patent na rozum (je o tom evidentně přesvědčen:-P), takže i takovýto rozpor, kdy za brutální urážku s trvalým psychickým poškozením;-D dostane Patera stop na 5 zápasů, kdežto za řezničinu, kde jde jenom o zdraví a dokonce i možné trvalé následky (1 zápas stop..), umí nakrásně vysvětlit:-P

0/0
11.3.2010 18:42

RJJ

Další (Liberecký) hňup

Popravdě jsem byl přesvědčený, že ostatní Liberečáci nechají Bartoviče za brutální a úmyslný zákrok plavat v té špíně samotného. S tím, že co si navařil, to si i vyžere. A dneska se dívám, že pan ctihodný Jech se rozhodl, že to hovádko v tom nenechá samotného. A stupidně se ho začne zastávat. Takže si s Bartovičem můžou podat ruce.

Velká gratulaceR^

0/0
11.3.2010 18:34

milos-KL

jechu, tfuj!

jechu! ty se svoji moci muzes klidne nechat bartovice prohlasit za dusina liberecka a postavit mu sochu! nebo naridit sulcovi, at potresta tumu dodatecne tumu, ze tomu magorovi ztupil brusle!

tahle mafijanska postava  tady bude jeste neco vysvetlovat a kazat!? tfuj, normalne se mi jako nezucastnenemu dela z takovych lidi zle!!

0/0
11.3.2010 18:28

tomy21

1 zápas vs. 6 týdnů sádry

Bartovič chtěl ten puk asi fakt rozšlápnout na půl, jinak nevim..... Faul jak prase, taková sviňárna a Liberec se ještě bude vztekat jak se to moc řeší..... To už mu neměli dávat ani ten jeden zápas, aby mu to vrátili na ledě.

0/0
11.3.2010 18:21

netbooster

Že

je Zajíc pitomec, a mele v televizi často opravdu kouzelné nesmysly, to už je všeobecně známé. Že Zárubovci nikdy nepřiznají, že si pouštěli příliš hubu na špacír, to je také už celkem znamé - mají totiž patent na rozum a na výklad pravidel a v nejkrajnější situaci za zády černého Otu, a ten už ví, kam zavolat. Mediální masakr kolem toho všeho už jen špička ledovce. Pokud jste teď poslouchali Šulce v televizi, tak obhajoval rozhodnutí DK úplně stejně, jak se o to snažím tady na diskusích celý den i já. Že DŘ umožňuje trest až 25 utkání je sice zajímavé, ale kam pak dál, když se stane ještě něco horšího (Jakože ten souboj Bartoviče s Tůmou nebyl ani zdaleko to nejhorší, co by se mohlo stát)? Jech dělá jen to samé co ČB, tak nevím, proč ty urážky na jeho adresu.

0/0
11.3.2010 18:15

pj25

Re: Že

Cetl jsem si tve prispevky u jednoho z predchozich clanku a musim ti narovinu rict, ze jsi bud hloupy a nebo nechces videt co se stalo Rv  Jen pro pripomenuti, byl to umyslny faul a vzhledem k tomu, ze ma hokejista na noze brusle je to faul brutalni! V jednom mas ale pravdu. Vzhledem k tomu, ze vyron kotniku je i s regeneraci leceni "pouze" na par mesicu, mohla by byt treba otevrena zlomenina s mnohem delsi dobou leceni mnohem horsi :-/ Opravdu nechapu o co ti jde 8-o

0/0
11.3.2010 18:26

leon1W1

Re: Že

Šulc, Halas a spol co řídí tuto soutěž jsou jen bezpáteřní loutky. Frolo /tehdy TRI/, za čistý hit na Sobotku po obrovském povyku Růžičkovců dostal stop na myslím 4 zápasy, přitom Sobotka za týden hrál. je to hnus.

0/0
11.3.2010 18:33

Profík

Re: Že

Přesně tak! A letos případy Patera nebo Zlín - Sparta odhalují přinejmenším nekompetentnost DK, ale pachuť korupce stejně zůstává.

0/0
11.3.2010 18:37

Hlodavec_vodni

Re: Že

Člověk potkáva blbce denodenně, ale ty jsi fakt rarita...

0/0
11.3.2010 20:55

razer12

Re: Že

blbečku jestli si opravdu myslíš že zcela zákeřný umyslný zákrok je tento trest v pořádku pak by ses měl jít lečitRv

0/0
12.3.2010 0:41

pj25

Sulc

Tak ted jsem se navic podival na Sulcovo vyjadreni. Bartovicovi dali jeden zapas, protoze kdyby si toho rozhodci vsimnul, dostal by za kopnuti trest ve hre + jeden zapas 8-o To se mi snad opravdu jenom zda, co dokaze tenhle papalas vyplodit za trapne nesmysly a jeste si mysli, ze mu na to nekdo skoci ;-O Co treba dodatecny trest od disciplinarky za trest ve hre (jako je bezna praxe) ? Opravdu si ten zkorumpovany haizlik mysli, ze muze s fanousku delat verejne kreteny ;-€ "Byl to umyslny zakrok, ale nebylo to tak zhave" ??? To nemuze myslet vazne ani nesvepravny jedinec!!!

0/0
11.3.2010 18:12

netbooster

Re: Sulc

Tento názor je typický příkladem omezenosti, hlouposti a zaslepenosti. Proto je dobře, že DK rozhodla, jak rozhodla.

0/0
11.3.2010 18:21

pj25

Re: Sulc

;-D Co treba argumenty, ty "vykvete spolecnosti" ?Rv  

0/0
11.3.2010 18:27

HoganHogan

NESOUHLASÍM s panem Jechem

Absolutně NESOUHLASÍM!!! 1,komentátorská dvojice je tam od toho, aby komentovala, popisovala, hodnotila etc. Jestliže se nemůže vyjádřit (ať tak či onak) k jakékoli situaci na ledě, pak je tam s prominutím k exkrementu a já jako divák pak takové komentátory nechci-nepotřebuji. Chci celistvý obraz, chci komentáře a vlastní názor si udělám sám (na to ještě mám, pane Jechu!).

2,jestliže, pane Jechu, v zákroku nevidíte úmysl, tak Vám doporučuji navštívit neprodleně očního lékaře, protože jste asi slepý jako patrona.

3,souhlasím s tím, že trest je malý, a to vzhledem k rozsahu zranění, k viditelnému úmyslu (!) dupnout na nohu. Dodal bych, že i finanční trest by měl být adekvátní a mělo by se to řešit i z pohledu bolestného-pojistky etc.

4,Chápu, že se manager týmu zastane svého hráče. Ale měl by to udělat tak, aby nejitřil rány, aby svému svěřenci pomohl. Stupidní kritikou komentátorů, zlehčováním situace a přiznáním, že je manager slepý, hráči nepomáhá, ale škodí!!!

Pane Jechu, pfui!

0/0
11.3.2010 17:57

pj25

Re: NESOUHLASÍM s panem Jechem

Presne R^

0/0
11.3.2010 18:17

pj25

Jech

No prosim. I tohle je zpusob, jak ze sebe udelat totalniho tupce, ze pane Jechu Rv A jeste k tomu dobrovolne 8-o Liberecaci by se meli stydet, kdo tam vede hokej! Nejenom, ze ten clovek je dost hloupy na to, ze mu nedochazi, ze priste se to muze stat opacne, on dokonce ani nevi, ze televize ma na stadionu k dispozici vice kamer a tudiz i ruzne vyhledy na ledovou plochu ! Z takovych lidi se mi chce zvracet (prislusny smajlik), jak rikame na Morave, jen si se.rou do huby Rv

0/0
11.3.2010 17:35

Kocek

Re: Jech

Nevadí, že to řikáme i my v Praze?

0/0
11.3.2010 17:55

pj25

Re: Jech

Hmmm, budu o tom premyslet :-/ Myslim ale, ze mi to v tomto pripade vadit nebude ;-) Zcela vyjimecne :-)

0/0
11.3.2010 18:15

david.ledvinka

Jaký syn, takový otec?

Já se ani nedivím, že se pan Jech takhle vyjádřil - ve srovnání s tím, jak hraje jeho syn byl tohle ještě slabý odvar :(

Bartovič měl za takovou prasárnu dostat minimálně sedm zápasů, spíš ale trest do konce play-off. Rv

0/0
11.3.2010 17:22

vajíčková hlava bílá

:)))))))))

Jasný a příště může třeba někomu uskenout hlavu hokejkou a tvrdit že von nic že chtěl jen odpálit puk do středního pásma;-D;-D;-D ty voe to sou klauni.........

0/0
11.3.2010 16:58

molekulární veverka

!

Však on mu to někdo u desek spočítá! Hokejisti mají velice dobrou paměť a ona se příští sezónu příležitost najde, jak mu to tvrdě, ale čistě vrátit!

0/0
11.3.2010 16:57

nepl

Souhlas s komentováním pana Zajíce, jinak vyjádření k pláči.

Vždy jsem fandil Liberci, ale po přečtení článku snad začnu fandit v serii Budějovicím :-/ Jinak to komentování Zajíce je hrozný již hodně dlouho, nechápu co tam ještě dělá Rv

0/0
11.3.2010 16:56

Klitorek

Re: Souhlas s komentováním pana Zajíce, jinak vyjádření k pláči.

co asi ... Otík ...

0/0
11.3.2010 16:59

Frank_Baron

jestli...

...Budějky vyhrají 3.zápas a ve 4.budou ke konci řekněme o 2,3 góly prohrávat tak vám řikám že zažijeme "Zlín-Sparta" po druhé...a to jen kvůli tomu že si disciplinárka sedí na vedení...

0/0
11.3.2010 16:53

Kocek

Re: jestli...

A co když budou prohrávat o 2-3 goly už ve třetím? :-P

0/0
11.3.2010 17:57

Frank_Baron

Re: jestli...

Myslel jsem to tak,že ve 4.zápasu by byl na ledě Bartovič,ve 3.ne,ale asi by si to vybili na někom jiným,i když ne tolik:)

0/0
11.3.2010 18:09

Beechcraft

Jenom absolutní...

Jenom absolutní lhář může tvrdit, že tohle nebylo úmyslný. Už by si letos neměl Bartovič vůbec zahrát, je to prase. A ten Jech otevřeně lže, to je na blití... P.S. nefandím ani Budějovicím ani Liberci.

0/0
11.3.2010 16:31

kolčman

Re: Jenom absolutní...

A ještě brečí , že je to mediální kampaň proti Bartovičovi RvRv

0/0
11.3.2010 16:44

francic

Re: Jenom absolutní...

a jeste kopou do komentatoru CT...hovada liberecky, Jechu jechu...

0/0
11.3.2010 16:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze