Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Omsk se loučí s Jágrem. Teď ho chce reprezentační kouč Růžička

Měla to být pro hokejistu Jaromíra Jágra výjimečná sezona. Dřel v přípravě do padnutí, aby zazářil na olympiádě a s posíleným Omskem pak dobyl Gagarinův pohár. Jenže národní mužstvo ve Vancouveru vyletělo už ve čtvrtfinále a Avangard Omsk se z play-off KHL poroučel už v 1. kole, po nečekané porážce od Nižněkamsku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin HSJ

Doufám, že se Jágr vyprdne jak na Omsk tak na Růžičku

a pojede na dovolenou aby se mohl v létě řádně připravit na návrat do NHL. Přeci jen jeho letošní statistiky nejsou nic moc.

0/0
16.3.2010 16:08

jiriiik

Re: Doufám, že se Jágr vyprdne jak na Omsk tak na Růžičku

Tak na jeho poměry sice slabší, ale já si myslím že kdo dá za sezonu přes 25 gólů je pořád dost dobrý na to, aby měl na MS. A jet by měl, páč za rok bude bojovat o SC a to už se na MS nedostane.

0/0
16.3.2010 23:52

Extracar

Stejně

stejně nepojede,to je uz ted jasne ms zacinaji az za 2 mesice a urcite pro nej ms neni taka motivace a prilezitost by meli dostat mladsi co takovy taticek,petruzalek ti se budou urcite prat o puk jako zbesilí

0/0
16.3.2010 15:03

jiriiik

Re: Stejně

Nesouhlasím že všichni naši hráči na MS by měli být dvacetiletí

0/0
16.3.2010 15:19

Martin HSJ

Re: Stejně

Proč ne ? Vždyť na MS 20´ se úspěšně zachránili tak proč by nemohli jet rovnou na seniorské mistrovství ;-D

0/0
16.3.2010 16:24

jiriiik

KHL

Vypadá to že by se tahle soutěž mohla udržet a dále rozvíjet. A s hlediska toho, že třeba za 20 let až bude tahle soutěž dostatečně etablovaná, budou na Jágra vzpomínat jako na jednoho ze zakladatelů, je myslím i přes poněkud trpký konec pro Jágra tato zkušenost dobrá.

0/0
16.3.2010 14:21

bacan1873

Jaaaaaágr

PokracováníR^

A pozor uznavam ,ze to umi s pukem a je dobrej hrac ,boze ,ale jak me se--rou tyhle vecny hospodsky  keci,jakej je to nepostradatelnej buh.Muj nazor pokud on bude hrat v reprezentaci nikdy nic nevyhrajem,a snad to neni ani v nem,ale vsichni okolo hraci,trener... tak nejak vnitrne  ocekavaj,ze to dokaze sam,coz je blbost.Priklad Canada.Jo a naucte se anglicky at vite ,jak  komentatori v Americe hodnoti jednotlivy hrace,abyste porad neplacali blbosti o nejlepsim hraci planety apod.Nazdar...jo a vas nazor me zajima ,,,,trebaba bude i jeden souhlasnej?

0/0
16.3.2010 11:50

Vlk-Honzi

Re: Jaaaaaágr

ale určitě je hokej kolektivní hra ... a Jágr to IMHO jako jeden z těch dobrých hráčů pochopil - hraje s hlavou nahoře, nahrává, maká pro mužstvo. A řekl bych, že i ostatní už pochopili, že sám to ani on, ani nikdo jiný nevyhraje. Pořád si ale myslím, že je přínosem pro mužstvo (nejen národní, ale i jiné, kam případně odejde) - už jenom tím, jak pořád dokáže makat a ukazuje mladým, že talent a zkušenosti jsou super, ale bez dřiny to dlouhodobě nejde.

0/0
16.3.2010 11:59

Anthemis

Re: Jaaaaaágr

To je ale děsný nešvar, tohle IMHO, přitom není v Češtině vůbec potřeba...Vlastně, není potřeba v žádném jazyce...

0/0
16.3.2010 12:10

zkušebník

Re: Jaaaaaágr

Konečně jeden rozumný názor. Plně souhlasím. Jen bych to trochu s dovolením doplnil. V povaze našinců (i hokejistů) už bohužel je, že když je někdo hvězda (články, rozhovory a sponzoři) tak ať si to vyhraje sám, proč bychom mu pomáhali? Aby byl ještě větší hvězda??!! To přece český člověk (hokejista) nikdy neudělá. Proto jestli bude hrát na MS Jágr, dopadne to stejně jak na OH. Trenér Růžička chce dvakrát vstoupit do téže řeky. Nic proti Jágrovi, ale "čo bolo, to bolo".[>-]:-P

0/0
16.3.2010 12:10

jiriiik

Re: Jaaaaaágr

Se začátkem souhlasím, ale poslední 3 věty jsou nesmysl.

0/0
16.3.2010 12:21

NCay

Re: Jaaaaaágr

A co jako? To jako člověk žvatlající anglicky má větší přehled a nemá vůbec žádnou nestranost? Mě stačí, když dělají poloboha z Crosbyho, z naprosto průměrného hráče, žádná superhvězda jak ho nazývají to není ani náhodou. Ale jo, říkali to v Kanadě a v JůEsEj, tak je to pravda. ;-D;-D;-D Kanaďani byli zase po..aní z Gretzkyho a Lemieuxe.

0/0
16.3.2010 12:31

hellblazer

Re: Jaaaaaágr

nějak nachápu, proč by Kanaďani nebyli posraní z kanadskejch hráčů (mimochodem i Crosby je Kanaďan)... ale Wayne a Mario byli trochu jiná liga, jejich vyjímečnost v celé historii hokeje je nezpochybnitelná...

0/0
16.3.2010 14:46

bacan1873

Re: Jaaaaaágr

Ja to beru,mas recht,jenom jsem chtel naznacit ,ze to ,co se tyka nasich hracu Cesi strasne sponujou. Asi takhle, jsou i jiny hraci o kterejch by se dalo napsat stohy papiru,ale stejne to sami nezahrajou.Jo a k ty anglictine,no znalost  je  samozrejme vyhoda,protoze tam pri zapase hrace i dost properou,a neberou ohledy.Ze to rikali ? v ju-s-ej ,je mi jedno- Mne se libi hokej jako celek, at tam hraje kdo je ,kdyz je to tvoriva,vtipna hra ,trba mnooo HC Rebel..?,ale uctivat kluky  co to hrajou  jako bozstvo nebudu .A nakonec:Ja uz jenom chci ,abychom zase zacali vyhravat velky turnaje ,porazet silny soupere a dalo se na nas koukat.Je to moc?

0/0
16.3.2010 18:54

bacan1873

Jaaaaaágr

Chlapci,je videt,ze velka vetsina z Vas borcu jenom cumi na televizi,a cte priblbly komentare radoby sportovnich odborniku.Jagr  zlomil hokejku,Jagr ma zdravotni obtize,Jagra srazili.....Kdyby byl Jarda v poradku byli bychom vyhrali....Hral nekdo z Vas nekdy vubec neco?Hokej je kolektivni hra deti,6 na 6. Klicky,nahravky,predvidavost,atraktivnost,dobry bruslarsky schopnosti a vubec technika ,kdyz se to skloubi dohromady a vetsina hracu v tymu ,druzstvu je na solidni urovni pak teprve je na co koukat a je mozny verit v uspech.Je jasny,ze ne vzdycky se dari i vyrovnanejm a dobrejm tymum,maj  deku, blbej gol a je vymalovano. Treba na scetovejch soutezich stoji za prd tenhle vyrazovaci system ,absolutne mě nepochopitelnej,kterej  uz roky neumooznuje porovnavat nejlepsi muzstva navzajem..dalo by se o tom hodne napsat.Ale porad vyvysovat nejaky hrace nad ostatni a delal z nich supeeeeerhvezhy to je otazka medii,normalni clovek,co taky bejval kluk a trosku sportoval by mel mit vlastni rozum.

0/0
16.3.2010 11:49

Bedlamos

Re: Jaaaaaágr

Diky tatko!;-D

0/0
16.3.2010 12:04

bacan1873

Re: Jaaaaaágr

neni zac Bedlo

0/0
16.3.2010 18:35

NCay

Re: Jaaaaaágr

Kde by byl Pittsburgh bez Jágra a Lemiuxe v 90tých letech?

0/0
16.3.2010 12:35

bacan1873

Re: Jaaaaaágr

No  to je otazka .

0/0
16.3.2010 18:56

mpes3

Jarda do NHL

a tam se potkat s Cheliosem... Nehráli spolu v Pitts na začátku 90.tejch let?

0/0
16.3.2010 11:15

vasa23

Re: Jarda do NHL

no to teda urcite nehrali;-D

0/0
16.3.2010 11:46

Bedlamos

Re: Jarda do NHL

Definitivne proti sobe.;-D Chelios byl v te dobe myslim v Chicagu.

0/0
16.3.2010 12:05

papuanec23

no som zvedavy

kde pojde, kazdopadne bude dobre ak sa vrati do NHL, pre obe strany.Iste ze tam mu nikto neponukne tolko co nejaky privatizer v Rusku a hlavne kvoli platovemu stropu nie, ale on uz ma zarobene, takze mu to moze byt suma-fuk.Ak pojde do timu, kde nebyva vypredane, tak urcite im viac zaplni tribuny ako hrajuca legenda.

Go HAwks!

0/0
16.3.2010 11:05

dudlik123

nhl x khl

no pro jágra kterému na sklonku kariéry v rusku dali co by mu nhl ani neslíbili nebru jako špatnou volbu, ale pro 26 letého hudlera je to krok zpět to mohl radši jít pomoct caroline ukázat že je to hráč a chce se zlepšovat ale on si chtěl vydělat money a ne se zlepšovat .... já bych ho nevzal na MS ani omylem ..... myslim že oba jak se to motá kolem Jágra tak to nic nepřinese, tohle uměl hlinka vyvrátit že to není jen o jágrovi  tak že mu lidi věřili nikdo jiný to neumí .....

0/0
16.3.2010 10:32

Rimr

NHL

Jsem téhož názoru, že to bylo špatné rozhodnutí - jít do Omsku. Nevím jak ho to obohatilo, teda kromě peněz. Doufám, že se Jarda ještě na rok-dva vrátí do NHL, rád bych ho tam viděl.

0/0
16.3.2010 9:53

Adam Pospisil

Re: NHL

Já bych ho rád viděl jako trenéra české reprezentace. Jinak osobně si nemyslím, že angažmá v Omsku bylo špatné. Ruská superliga není o nic horší než kanadsko-americká NHL.

0/0
16.3.2010 10:31

magnus79

Re: NHL

Ten rozdil je markantnejsi nez si myslis...

0/0
16.3.2010 10:40

mpes3

Re: NHL

naprosto rozdílné pojetí hry. Mně, jako divákovi, sedí NHL daleko víc.

0/0
16.3.2010 11:16

moog

špatný rozhodnutí

Jít na dva roky bylo jednoznačně špatný rozhodnutí - teď se jednoznačně potvrdilo, co všichni věděli od začátku.

Jardo, mohl jsi ještě zářit v NHL, a ne se placatit někde na Sibiři

0/0
16.3.2010 9:18

Bedlamos

Re: špatný rozhodnutí

To jo. V Rusku by normalni clovek nechtel mit ani hrob, natoz tam zit a hrat hokej !!Rv

0/0
16.3.2010 9:41

guLLa

Re: špatný rozhodnutí

Ba ne! Nemyslím si, že to bylo špatný rozhodnutí. Vždy, když tě něco obohatí (je jedno jakým způsobem) nedá se mluvit o špatném rozhodnutí.

0/0
16.3.2010 9:43

Carlos Tévez

Re: špatný rozhodnutí

14 milionu dolarů. Já Vám dam špatný krok.;-D

0/0
16.3.2010 10:05

vena.m

Re: špatný rozhodnutí

Nemyslím si to .. Jarda byl vidět, KHL se díky zájmu o Jágra neskutečně rozjela, začíná se uvažovat i o zapojení českých klubů do KHL a celkově bylo o J8grovi dost slyšet. Takže z tohoto "marketingového" pohledu to byl super tah .. a nezapomeňte, že o něj v NHL už nebyl zájem, resp. cenu za něj dávali velmi malou a díky angažmá v KHL se jeho cena zase zvýšila .. Čili já to vidím naprosto obráceně .. byl to super tah, který mu (až na sportovní neúspěchy) vyšel!

0/0
16.3.2010 9:49

Cyco Miko

Re: špatný rozhodnutí

s tim, ze se diky KXL jeho cena zvysila, zasadne nesouhlasim. v Americe nikoho KXL nezajima a nikdoo podle ni neodvozuje platy hracu. kdyby hral v NHL a podaval aspon takove vykony jako v posledni sezone sveho tamniho pusobeni, urcite by dostal lepsi kontrakt nez ted, kdy se bude vracet z Ruska  jako zpraskanej pes a vsichni budou i vzhledem k jeho veku pochybovat o jeho prinosu pro klub.

0/0
16.3.2010 10:28

Bedlamos

Re: špatný rozhodnutí

Ven.am...uvazuj....Odchazel myslim v 35-36 roku.Ted 38......Uz chapes?

0/0
16.3.2010 12:08

Cyco Miko

OMCK

nejvetsi zivotni omyl tohoto velkeho hrace. prachy sice vydelal dobry (pokud mu vsechno zaplati), ale o Gagarinuv pohar si uz nezahraje.;-D kdyby zustal v NHL, udelal by po vsech strankach lip, ale to vi dnes Jarda urcite sam nejlip. nezdaneny volne smenitelny rubl neni vsechno....

0/0
16.3.2010 9:17

petyo

Re: OMCK

Myslíš, že dostává výplatu v rublech?;-D Asi ne.

0/0
16.3.2010 9:19

Fikos

Re: OMCK

Prý rubl ;-D

0/0
16.3.2010 9:31

Cyco Miko

Re: OMCK

hosi, hosi, uz jste nekdy slyseli o vecech, kterym se rika nadsazka a sarkasmus?;-)

0/0
16.3.2010 10:12

error401

Re: OMCK

tak černobílý to nebude. je na konci kariéry a už nemá co dokazovat. v Omsku dostal za ty dva roky možná víc prachů než v NHL za 5 let, takže z pohledu života po skončení kariéry asi správná volba. hokejově samozřejmě katastrofa, ale je to jeho život a jeho kariéra a může si dělat co chce.

0/0
16.3.2010 9:39

Cyco Miko

Re: OMCK

delat si co chce je samozrejme jeho nezadatelny pravo.:-) to ovsem nic nemeni na tom, ze to byla ze sportovniho hlediska chyba. prachy nekdy nejsou vsechno a navic ted mozna dostane v NHL horsi kontrakt, nez kdyby tehdy zustal v NHL, protoze sel v Rusku vykonnostne dolu a nebylo na nej videt.....

0/0
16.3.2010 10:18

chenile

Jardo pojd hrat Extraligu

penize nepotrebujes...

0/0
16.3.2010 9:10

karolko

Re: Jardo pojd hrat Extraligu

R^R^R^

0/0
16.3.2010 10:06

jouzi

Re: Jardo pojd hrat Extraligu

Za Kladínko do první ligy (teda, snad to tak nedopadne, ale buďme realisti)? To nevim. :-(

0/0
16.3.2010 10:11

chachris1

Hmmm ...

Hlavně, aby mu dal Kůžička do lajny zase Červenku ... :-P

0/0
16.3.2010 8:37

vajíčková hlava bílá

Kravina

Já myslim že se Jágrovi poslední dobou hokej celkem znechutil a eště si rád vod něj na pár tejdnů ráchne:-)

0/0
16.3.2010 8:27

petyo

Re: Kravina

Omsk ho pro potřeby repre musí uvolnit, protože KHL je součástí IIHF. No a co myslíš, že si Jágr vybere, když by musel do konce dubna, kdy mu běží smlouva, v Omsku trénovat?

0/0
16.3.2010 9:02

duschman

Vyměnit trenéra těsně před play-off to je opravdu mazec

;-D

0/0
16.3.2010 8:26

martanecek

Re: Vyměnit trenéra těsně před play-off to je opravdu mazec

hmm.. myslim ze se to stalo i PIT minulou sezonu a nakonec vyhrali SC, ne?

0/0
16.3.2010 11:02

záviš

Jágr na Kladno

Mohl by přijít hostovat na Kladno do play out. To by byl docela šrumec. V play out by hrál poslední mistr ligy KV a olympijští vítězové Jágr, Dopita, Patera, Procházka...

0/0
16.3.2010 8:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze