Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nemuseli v play-off být, ale jsou krok od semifinále. Ještě pozor, zní ze Slavie

Hokejová Slavia byla poslední dva roky ve finále extraligy. Předloni slavila titul, loni podlehla Karlovým Varům. Letos se třásla o účast v play-off. Jistotu předkola si zajistila až v předposledním kole základní části.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Clifford

ne že by mi to vadilo

ale čím to je, že si Zlín jezdí do Prahy v play-off jenom pro porážky? od jejich titulu 2004, kdy vyhráli v Sazce, jezdili akorát pro porážky na Spartu a teď i na Slavii

0/0
24.3.2010 14:23

petyo

Re: ne že by mi to vadilo

To samozřejmě není pravda, protože rok po titulu jsme hráli finále.

0/0
24.3.2010 16:54

sisko1

Cajzli dostanou nařezáno !!

Zlín sérií začne otáčet , tým na to má ! a příští rok bude v lize

moravská nadvláda Zlína a Komety !!!

0/0
24.3.2010 13:50

Sexybomber

Fair Play

Byl sem na obou zápasech v O2, myslím, zapískané to bylo v pohodě, Zlín hraje prostě špatně, např. včera jim to vůbec nešlo, zpracování, přihrávky a hlavně nasazení. Nevim jak to vypadá v TV, ale na place to bylo OK. Určitě v tom taky hrálo roli 3 utkání , kde se rozhodlo na nájezdy, to poraženým na psychyce nepřidá, když makají celý zapas a prohrají ho trestná sřílení. Rozhodčí si myslím jsou v pohodě. To jsou výmysly lidí, co vyloženě čekají na to co rozhodčí odpíská a ne na samotnou hru. PS. Fanoušek Zlína.

0/0
24.3.2010 13:36

seesul1

Re: Fair Play

já jsem byl na zápase v pondělí a máš naprostou pravdu.

Zítra musíme hrát úplně jinak!

0/0
24.3.2010 13:38

obrist

Rozhodnuto už je

Skromnost je bohulibá věc (řeči nagelovaných frajírků nemá nikdo rád), ale v této sérii je hotovo. Zlín Slávii třikrát neporazí.:-(

0/0
24.3.2010 12:32

tuleniksobe

Re: Rozhodnuto už je

Jako sešívanej s tebou nesouhlasím, ani v této sérii ještě není rozhodnuto nic, byť bych si to opravdu přál;-)

0/0
24.3.2010 12:43

Ronnie_W

Re: Rozhodnuto už je

rozhodnuto neni, ale blízko jsme. Máme 3 mečboly a jeden z nich musíme proměnit

0/0
24.3.2010 12:46

kruza_

Re: Rozhodnuto už je

Zlín nemá co ztratit a vědomí konce sezóny je dle mého názoru silnou motivací... Takže žádný rozhodnuto... Můžu vzpomenout na loňskou serii Slavie, nebo na Novotnou a její tenisové vedení 5:0 ve druhém setu..

0/0
24.3.2010 13:41

lukhov

Zlin

Jsem to rikal uz pred play off, ze je Zlin z te nejlepsi sestky nejslabsi a ze by ho v play off chtel mit kazdy. Treba Spartani se na Zlin vylozene tesili. I ja je Vitkam pral. 2. misto po zakladni casti bylo hodne prekvapive. Tak dobri nejsou.

0/0
24.3.2010 12:09

BlackDog

Re: Zlin

Zlín je hodně dobrý, jen mu to na Slavi letos nejde a taky jim nějak odešla forma.

0/0
24.3.2010 12:18

The Emperor

Re: Zlin

neodesla jim forma, jen se ostatni taky zacali snazit, oni hrali naplno celou zakladni cast, ted uz nemaj kam ty vykony posunout

0/0
24.3.2010 15:50

petyo

Re: Zlin

V základní části hrál Zlín líp než hraje teď. Myslím, že uškodila ta dlouhá pauza.

0/0
24.3.2010 16:57

von Schecke

Oprava

Diskuze je tady pěkná a rozšířená ;-), ale nikdo jste si nevšiml zásadní chyby v článku. Slavia si předkolo nezajistila v posledním kole základní část, nýbrž v kole předposledním - to hrála ve Zlíně. Poslední kolo hrála v Mladé Boleslavy!!! Jinak Slavii držím moc palce!!! A budu věřit, že se v semifinále utká s Plzní!!!

0/0
24.3.2010 12:06

eric.blade

SLAVIA - POKLOŇTE SE !!!

V!!R^

0/0
24.3.2010 12:04

machalm

Co s tim Zlinem je?

V tech poslednich 3 zapasech, jakoby prestali hrat. Pritom Balastik s Leskou makaji porad jako srouby. Ale zbytek tymu? To je docela tragedie, neproduktivni dalsi lajny, obrana s velkejma chybama, Sedlacek ... no Sedlacek do novin vykladal, jak je play-off o hlave atd. a ted teda nic moc. Ovsem nechapu, jak se muzou takhle rozlozit po prvnim zapase, kde hrali opravdu paradne. Pripominalo mi to posledni zapas Pardubic ve Zline, tam Tesla taky jen koukala, co se to deje, jak Zlinaci kolem nich jezdili jako motorovy mysi.

Ale ted? Takhle akorat nechaji vyniknout Cervenky a Kurky, ktery na mezinarodni scene hrajou 3. housle (ne-li violy) a v nasi lize se z nich muzeme podelat.

Pana spolukomentatora Zajice pominu, to je spolu s Richterem nejvetsi ulet.

0/0
24.3.2010 11:27

seesul1

Re: Co s tim Zlinem je?

mysleli jsme si, že po 1. zápase se Slávka bude porážet sama. Slávka ve 2. zápase vsadila vše na 1 kartu- totální závar v prvních 10 minutách 1. třetiny a vyšlo jim to. Zlín byl zaskočený a připadá mi, že do teď jsme se nevzpamatovali.

Zítra musíme udělat to samé co Slávka ve 2. zápase. Horší nejsme a už to vyjít musí!

0/0
24.3.2010 11:36

StAnger-exiled

Re: Co s tim Zlinem je?

Proč Zlín zvládnul první zápas je jasné. Měl spoustu času na pŕípravu,Slavia se musela soustředit na Litvajz a asi byla i trochu unavená. To bylo vidět hlavně při oslabeních ,kdy hráči Slavie jen stáli a Zlín bez problému trestal.A poměrně brzo ten zápas uź vypustili.Včera mi pŕišlo, že Zlíňáci nestíhaj bruslit vyjma Balaštíka s Leškou . Já byl na zápase, takže komentátory jsem neslyšel, ale určitě horši, neź Dusík to bejt nemohlo. ;-)

0/0
24.3.2010 11:38

kruza_

Souhlas se seesul 1

Vezmu v potaz zápasy co jsme vyhráli.

2z. 2:0 - Zlín asi 8 přesilovek a nevyužil ani jednu.

3z. 4:3 sn - Zlín mohl vyhrát sn, tám to o rozhodčích fakt není - navíc v této sezóně byl v této činnosti poměrně suverénní. V souboji brankářu bych jednoznačně vsadil na Sedláčka...

4.z 6:5 - Zlín totálně propadl v první třetině a nebej laxnosti Slavie tak z toho nebylo takové drama. Po první třetině měl Slipčenko tuším 4 zákroky...

Jinak atmosféra super. a R^ pro Lešku, že vzal ten fór na kostce...

0/0
24.3.2010 11:19

seesul1

Re: Souhlas se seesul 1

bohužel to tak opravdu je. Po prvním zápase jsme se si mysleli, že se Slávka porazí sama. Dostali jsme v 1.  třetině 2 fíky a v následných přesilovkách to byla křeč. V dalších 2 zápasech jen dotahujeme a nestačíme se divit.

Snad to zítra vezmeme poctivě už od začátku.

0/0
24.3.2010 11:25

rumbaba

Re: Souhlas se seesul 1

Jsem Zlíňák a taky musím říct, že na rozhodčí si opravdu stěžovat nemůžeme..za to, jaký je vývoj série, si můžeme jen a jen sami... :-/

0/0
24.3.2010 11:50

mistuch

J to ostuda hokeje,jak

je stále ovlivňováno pro slávii.Důkazem je naprostá většina zápasů ve kterých slávie hraje.Jenom nesoudní slávisté tvrdí,že se pro slávii neovlivňuje.  

0/0
24.3.2010 11:05

kruza_

Re: J to ostuda hokeje,jak

;-(;-(;-( utři slzu

0/0
24.3.2010 11:11

Gabrieljones

Re: J to ostuda hokeje,jak

neplakej!

0/0
24.3.2010 11:12

seesul1

Re: J to ostuda hokeje,jak

pořád tady buděš dělat ostudu Zlínu? Raději bež zítra na zápas a pořádně fandi. Pokud to budeš stíhat, dělej si zápisky a po zápase nám tu napíšeš referát.

Jako fandu Zlína už mne ty tvé plačky nebaví.

0/0
24.3.2010 11:17

jirmisan

Re: J to ostuda hokeje,jak

můžeš bejt v klidu, tenhle uhřík fandí spartě, tedy klubu kterej nikdy nepláče;-D

0/0
24.3.2010 11:27

seesul1

Re: J to ostuda hokeje,jak

aha. To vysvětluje vše. Dík.

0/0
24.3.2010 11:37

eric.blade

Re: J to ostuda hokeje,jak

NAOPAK - JEN SE VYBUL ;-D

0/0
24.3.2010 11:20

Jára1

Proč láteříte Slávii?

Zlín si za to může sám. Postavili do branky amatéra, jen tak dál berani HA HA HÁ;-D 

Sedláček asi podplatil vedení Zlína, že opět po tom pondělním fiasku chytal.

0/0
24.3.2010 11:04

Generální ředitel

Zrušme sport v ČR. Zrušme extraligu

simulujme jí pouze na PC. Pak se nebudeme hádat a dedukovat. Ano v našem sportu není vše košér, ale divili by jste se, že za machinací v extralize, určitě nestojí jen Slávia a Sparta

0/0
24.3.2010 10:58

mistuch

Vždyť je to šaškárna.

slávie v play off MUSELA být,protože pro jiný klub se tolik neovlivňují zápasy,jako právě pro ni.To,jakým způsobem postoupila přes Litvínov bylo trapné a ještě trapnější je to,jak vyhrává zápasy nad Zlínem.sešívky si stěžují na provokace a nečistou hru Balaštíka,přitom se jim to samé nepíská a tím i v jejich prospěch ovlivňuje.Obecně se slávii odpouští naprostá většina faulů,je to opravdu trapné,jak se pro ně ovlivňuje.!!!!!!!!

0/0
24.3.2010 10:35

JPNB

Re: Vždyť je to šaškárna.

Ano jsi trapný dokaž své tvrzení!!! Min. včera rozhodčí znatelně pískali pro Zlín.

0/0
24.3.2010 10:36

jirmisan

Re: Vždyť je to šaškárna.

prosím tě toho už neřeš, svědí ho beďary po celým těle tak prudí, klasickej kolotočář z holešouc

0/0
24.3.2010 10:50

mistuch

Re: Vždyť je to šaškárna.

Důkazem ty nesoudná sešívku je naprostá většina zápasů ve kterých slávie nastupuje.

0/0
24.3.2010 11:09

Petr1234

Re: Vždyť je to šaškárna.

tak třeba včera bylo pár strkanicí před brankářem a dvakrát šel sedět jen slávista

0/0
24.3.2010 10:38

eric.blade

Re: Vždyť je to šaškárna.

JEN SE VYBUL, KOLOTOČÁŘI Z HOLEŠOVIC JSOU UŽ PRAKTICKY VENKU - POLÁCI JE DAJÍ

0/0
24.3.2010 10:43

Medvedref

Re: Vždyť je to šaškárna.

Najednou sme ti dobří co šašku.

0/0
24.3.2010 10:46

eric.blade

Re: Vždyť je to šaškárna.

;-D

0/0
24.3.2010 10:51

Medvedref

Re: Vždyť je to šaškárna.

Co už si byl konečně na některém stadionu slávie nebo jsi pořád jen internetový fanda.

0/0
24.3.2010 10:55

mistuch

Re: Vždyť je to šaškárna.

slávie žádný stadión nevlastní

0/0
24.3.2010 11:06

seesul1

Re: Vždyť je to šaškárna.

napíšu to znova a snad naposledy, už jsem to tu jednou psal- jako zlíňák ti řeknu, kde je problém- prohráváme 1. třetiny, neforčekujeme, nebráníme střední pásmo a nahráváme slávistům na góly (Bořuta, Linhart). Góly dává pouze 1. útok, 2. a 3. lajna, narozdíl od základní části vidět není. Kristek-zklamání, Rachna bojuje, ale góly nedává, Vlach je po zranění opatrnější, od Kubiše jsem čekal víc. 1. obranná dvojice Hamrlík- Gavlas je rozpadlá, Nosek je ve Varech. Sedlo chytal v zákl. části líp a Skippyho v play off rozhodně nepřevyšuje, i když mu spoluhráči moc nepomáhají.

Přesilovky, a že jsme jich nehráli málo, nám šly jen v 1. zápase.

Takže pokud chceme zítra uspět, je potřeba na Slávku vletět v 1.třetině a hlavně z toho dát nějaké góly.

Na rozhodčí se nestěžuj, to jsou ti poslední, na které bych se vymlouval!

0/0
24.3.2010 10:49

Charlie Kiss

Re: Vždyť je to šaškárna.

myslim, zes to napsal tak jak to je.. vcera jsem tam byl s detma a bylo to hezky, prvni tretina jsme byli jasne lepsi, ale od ty druhy prestavame hrat a zlin trestal a hrat se jeste pet minut, tak prohrajeme.. no uvidime jak ted my u vas, ale myslim, ze se jeste jednou do prahy podivate..  a jinak vcera bylo dost zlinskejch fanousku, a byli vsichni v pohode, atmosfera pratelska, v pohode.. jasne, ze kazdej fandi svymu tymu, ale vse v mezich slusnosti...  a to se priznam, ze hlavne kvuli filmovani balastika a lesku moc nemusim, ale vcera zrovna balastik zabodoval, kdyz dal pusu spoluhraci, kdyz se objevili na kostce.. mu aplaudovala cela hala vcetne slavistu.. :)

0/0
24.3.2010 10:57

seesul1

Re: Vždyť je to šaškárna.

tak díky za názor nezaujatého slávisty a zdravím ze ZlínaR^. Byl jsem u vás na prvním zápase, v pondělí, a zítra jdu, také se synem, na zápas tady a jsem hodně zvědavý, jaké ponaučení si náš tým vezme z předchozích dvou zápasů.

Pokud zítra vyhrajeme, 6. zápas na Slavii by byl hodně zajímavý. To by se ale náš systém hry a herní projev musel do zítřka hodně změnit. Doufám, že to zvládneme.

0/0
24.3.2010 11:03

mistuch

Re: Vždyť je to šaškárna.

Zlín prostě vyhrát nesmí,zeptej se v Litvínově,jak to bylo ve zlomovém čtvrtém zápase.

0/0
24.3.2010 11:07

seesul1

Re: Vždyť je to šaškárna.

ale no tak. Žádný zápas v této sérii rozhodčí neovlivnil. Pokud přehlížíš fakt, že náš tým momentálně hraje prd, pak chápu tvé myšlenkové pochody. V Litvínově mám pár kolegů, dost zarytých fanoušků, řekl bych, a nikdo si na rozhodčí nestěžuje. Litvínov si zápasy projel svou nedisciplinou. Pokaždé, když se dotáhnul, nechal se někdo hloupě vyloučit.

A k těm rozhodčím v naší sérii- udělej si statistiku počtu vyloučených ve všech odehraných zápasech. Budeš překvapený, ale nám určitě rozhodčí neubližují.

0/0
24.3.2010 11:12

mistuch

Re: Vždyť je to šaškárna.

Každý zápas je ovlivňován pro slávii tím,že se jim odpouští zákroky,které se ovšem jejímu soupeři pískají.To je skutečnost a dlouhodobý jev české ligy.

0/0
24.3.2010 11:24

seesul1

Re: Vždyť je to šaškárna.

už jsi si spočítal ty počty vyloučených v jednotlivých zápasech?

1. zápas ZLI-SLA 7:9, 2.  zápas ZLI-SLA 3:8, 3. zápas SLA-ZLI 8:7, 4. zápas SLA-ZLI 6:8

Celkem ZLI-SLA 25:31.

Opravdu prohráváme kvůli rozhodčím?

0/0
24.3.2010 11:33

rovinskej

Milý Andy.cz

Potěšil jsi mne. Tvůj názor na vedení Slavie v sérii se Zlínem je velmi zajímavý a vypadá to,že svým dedukcím snad i sám věříš. Máš tedy několik možností,buď dospěj,to je ta nejjednodušší,nebo přestaň sledovat hokej a sport vůbec,protože ti pražáci to mají stejně vždycky nějak vošéfovaný,žejo,anebo přesvěč většinu moravanů a volte tu svou stranu a trhněte se jako chudáci slováci. Tam ovšem hrozí i kdyby se to povedlo,že budete mít pravděpodobně jiné hlavní město (Opava,Otrokovice,Znojmo či Svitavy,možná i nějaké další) a zase vám zlínským bude ubližováno. Takže je tu ještě jedna možnost,přestěhuj se do Prahy a zační fandit Slavii... Tak ahoj,měj se krásně a neboj ještě nic hotový není

0/0
24.3.2010 10:30

mistuch

Re: Milý Andy.cz

Hokej a vůbec sport v ČR by měl přestat sledovat každý,kdo tvrdí,že není ovlivňováno pro slávii.

0/0
24.3.2010 10:36

Generální ředitel

Re: Milý Andy.cz

mokrej hadr nepomohl?

0/0
24.3.2010 10:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze