Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ústecký šéf: Prý jsme to Chomutovu nechali. Nesmysl, bludy!

Konspirační teorie, která koluje mezi zkroušenými fanoušky Ústeckých Lvů: kluby se dohodly, že finále první hokejové ligy vyhraje Chomutov. Reakce ústeckého šéfa Jana Dragomira: "Někdo se smíří s vyřazením, někdo vymýšlí bludy. Nesmysl!"

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vezír

Myslí se tím,

že by třeba Pazourek,Janků byli odejíti a otevřel se prostor pro mladé?Potom by asi Ústí hrálo někde v polovině tabulky,protože právě tito tam vyčnívají už drahnou řádku let.

0/0
13.4.2010 17:13

seabow

hm

jak Dragomir vi, ze ma kadr lepsi nez na prvni ligu? 8-o

Loni ziskali jen o 7 b. min. a pak se mohli s ELH pomerit a jakpak to dopadlo?

Jestli ty rozdily nejsou spis tim, ze UNL a KLH maji prvoligove kadry, kdezto ostatni podstatne horsi a hlavne letos byli naprosto bez ambici... :-P

0/0
7.4.2010 16:29

postul3

Re: hm

Těžko můžeš brát baráž jako nějaké měřítko. Tým po vyčerpávajícím p-o nastoupí proti relativně odpočatému soupeři, navíc na jeho ledě. Po dvou zápasech je série v podstatě hotová

0/0
7.4.2010 16:55

seabow

Re: hm

Je to jedine meritko, ktere je. Nerikam, ze baraz je nastavena spravedlive (terminy, vyhoda domaciho atd.), ale i to "vycerpani" je relativni, vysledky v play off ukazuji, ze nekdy je lepsi jit do serie v zapasovem rytmu (z predkola). Loni treba UNL melo dve tezsi serie a Bolka odpocivala, letos KLH "odpocival" celou sezonu, jedina tezka serie byla proti Usti, Bolci se trapili az do konce a jeste jsou psychicky dole, tak uvidime...

A jestli je pro nekoho hotova serie po dvou zapasech (venku), tak nema co delat ani v 1. lize :-P

0/0
7.4.2010 17:29

artaxerxes

Můj návrh systému o postup do extraligy

předposlední a poslední tým extraligy a 1. a 2. tým první ligy by byli nasazeni do play-off a k nim by se připojilo 4 vítězné týmy z předkola play-off 1. ligy. každé kolo by se hrálo na 4 vítězné a finalisté by postupovali (zůstavali) do extraligy. Finále by se hrálo už jen na 3. vítězná utkání. 

0/0
7.4.2010 11:52

White_bear

Re: Můj návrh systému o postup do extraligy

...a sezóna by končila v polovině července.

0/0
7.4.2010 13:06

artaxerxes

Re: Můj návrh systému o postup do extraligy

jak do půli července - místo nic neříkajícího a na okraji zájmu play-out by poslední dva týmy extraligy hrály play-off 1. ligy. 

Dnes je play-off 1. ligy probíhá tak: 1÷4 mají v předkole volno 5÷12 hrají předkolo.

Můj návrh play-off: poslední dva extraligy + 1.÷2. první ligy v předkole volno 3÷10 hrají předkolo.

Nebo jiná alternativa poslední z extraligy sestup a play-off 1.ligy by hrál předposlední celek z extraligy.

(Časové prodloužení sezóny by měl pouze můj návrh na 4 vítězné)

0/0
7.4.2010 14:35

Jihočech

Re: Můj návrh systému o postup do extraligy

Daleko snáze a spravedlivěji: Nejhorší z extraligy automatický sestup, vítěz 1. ligy automatický postup. Předposlední z extraligy by hrál s poraženým finalistou 1. ligy o volné místo v extralize, přičemž jako první by výhodu domácího porstředí měli poražení finalisté 1. ligy.   

0/0
7.4.2010 14:03

brco

Re: Můj návrh systému o postup do extraligy

Návrhy máte hezké, ale co s tím. Stejně si to rozhodně hokejová federace a asociace profi klubů. A bude vymetýno. Přece si nebudou s r át do vlastního hnízda.

0/0
7.4.2010 16:15

seabow

Re: Můj návrh systému o postup do extraligy

Chapal bych vyhodu domaciho prostredi v barazi pro tym, ktery vyhral prvni ligu, proti tymu, ktery skoncil posledni v ELH, proc by ale mel mit tu vyhodu tym, ktery nic nevyhral?

Spravedlivejsi je prolinacka 2+2, 4 zapasy kazdy s kazdym...

0/0
7.4.2010 16:17

ViKo1

Re: Můj návrh systému o postup do extraligy

Problém je, že tohle play-off by týmy bez ambicí a zajištěnýho zázemí pro ELH vyhrát nechtěly. Protože by na to krachly.. a tak by minimáulně první kolo bylo vo hov..ně. :o)

0/0
7.4.2010 20:27

damianx

:-)

Od Chomutova by to byl hodně špatný nákup,když se hráči vydali ze všech sil.

0/0
7.4.2010 11:18

MP74

Ústí pod Labem

Ústí pod Labem na to na ledě nikdy nemělo, jednou pomohlo APK, ale jinak je to kvalitní prvoligové mužstvo ;-D;-D;-D

0/0
7.4.2010 11:18

Ecs

presne tak...

bylo to vyrovnane finale, zadnej podraz bych v tom nehledal... gratulace do chomutova... Un/L4everVR^

0/0
7.4.2010 11:09

antihnup

KLH Chomutov!!

Souhlasím se vším co pan Dragomir řekl a děkuji Ústí za skvělé finále.

0/0
7.4.2010 10:43

brco

Ach ta baráž

Věřím, že co se týče peněz vložených do hokeje v Ústí, tak brečet bude šéf pořád. Proč? Protože se jim nevrátí. V EL mají i peníze za TV přenosy. Ale tady? Tak proč neporazili ten Chomutov? To by potom zase spílal na systém baráže, kdyby nepostoupili. Musejí si sami pánové udělat pořádek na svazu, aby změnil pravidla postupu a sestupu. Tady totiž o peníze jde až na prvním místě. Jestli sponzoři vloží do hokeje 50-60 mil a města k tomu přidají 15-30 mil, tak jde o šílené peníze a sestupem se s nimi rozloučí. A to se držím s tou částkou u zdi. Tak se dělá vše možné i nemožné, jak zabránit vypadnutí z EL a postupu vítězi 1.ligy.

0/0
7.4.2010 10:39

záviš

Kysela je borec

Kysela má moje sympatie. Osoibně se přikláním k ELH o 12 klubech, 2 poslední do 1. ligy a 4 poslední z 1. ligy do 2. lig ať tu kvalitu trocha zvednem. Ale pak zas ty zápasy s nejlepšíma nebude hrát tolik mladých a nebvudou mít dostatek zkušeností na MS 20 ezc... je to zamotané

0/0
7.4.2010 10:38

brco

Re: Kysela je borec

Se podívej na Slovensko. Tam hraje reprezentační 20-ka nejvyšší soutěž a ty kluci jsou potom někde jinde. Ta zkušenost je k nezaplacení. Tady by to mohli dát do 1.ligy a aspoň tři sezóny to hrát a pak vyhodnotit. Ale jenom láteřit na svazu, že ti mladí zase nic neuhráli, toť s r a n í si do vlastního hnízda.

0/0
7.4.2010 10:42

Thovt1

Re: Kysela je borec

Souhlas! Bolka a Vary hned do 1. ligy!!!  A Kysela je fakt borec! R^

0/0
7.4.2010 11:11

Duck Egg

Re: Kysela je borec

Vary néé, raději Sparta :-)

0/0
7.4.2010 14:08

1899

Re: Kysela je borec

mladý musí nejdřív něco hrát, aby dostávali prostor. Za komančů nebyl takřka nikdo v zahraničí, liga měla míň týmů a mladí hráli...

0/0
7.4.2010 21:59

Blackhawks

Jen jeden mohl vyhrat....

slava vitezum cest porazenym zivot jde dal zusime to priste zas, netreba hledat viniky nebot ty se hledaji pri trestnem cinu.....

0/0
7.4.2010 10:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze