Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo by víc oživil extraligu: Boleslav? Chomutov? Je to půl na půl, říká Hynek

Na jedné straně známý sponzor, slavní veteráni a klub, který neudělal v nejvyšší soutěži ostudu. Na druhé nová hala, očekávání fanoušků a vynikající finanční zázemí. Mladá Boleslav versus Chomutov, tak bude vypadat o víkendu startující hokejová baráž. Který tým by víc obohatil extraligu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mash_ina

názor

nefandím ani jednomu z mančaftů je mi jedno kdo bude hrát Ex.ligu, ale zastávám názor poslední automaticky sestup vítěz 1ligy automaticky postup. poražený finalista 1.ligy a předposlední extraligista  ať si zahrají baráž 

0/0
9.4.2010 12:51

jannes

To jsou akademické

a zbytečné diskuze.... Prostě jeden tam bude, a tím je to dané, nějaké řeči o oživení ELH jsou k ničemu.

0/0
9.4.2010 9:32

poldi_kladno

Re: To jsou akademické

souhlas, stve me jak lidi urcujou kdo ma postoupit nebo sestoupit podle ruznejch blbosti, pritom rozhodujou jen body. vetsinou to pisou lidi co ani na sport nechodej a jen vysedavaj na netu

0/0
9.4.2010 9:34

locom

Bolka ven :)

Fandim Chomutovu, uz jen z principu, aby vyletela Bolka :) ... jeden rok koupeny postup (o tom, ze "letos" postupuje Boleslav se mezi rozhodcimi mluvilo jeste v zakladni casti), druhy rok zahadne udrzeni (kolik ze to hracu Usti nenastoupilo do baraze?), letos zase hraji tuzku a nebyt Swarze (nebo jak se ten brankar spravne pise), tak dopadli daleko hur.

A pokud se i tak Bolka udrzi, tak se svet nezbori ... mliko nezlevni, Skodovky taky ne, a nekdo to playout bude muset pristi sezonu zase hrat. :)

0/0
9.4.2010 9:09

Kulel

Re: Bolka ven :)

Shrnutí snad úplně všeho, co se shrnout dalo R^ ... první část beru jako reklamu, díky ;-) ... a s tou druhou naprostej souhlas R^ ... PS: Schwarz jako "Černý" (něm.)

0/0
9.4.2010 13:25

Brcjko Notorovicj

Boleslav do hajzlu!!!

vítej, Chomutove R^

0/0
8.4.2010 23:16

Kulel

Re: Boleslav do hajzlu!!!

ANO, vítej Chomutove na ledě v Mladé Boleslavi - už se na tebe těšíme ! ;-)R^

0/0
8.4.2010 23:31

Buster

Při vší úctě ke kvalitě 1.ligy,

ale proti Boleslavi (jinému týmu ELH) nemá Chomutov (jiný tým 1.ligy) šanci. Opět 4:0, možná 4:1.

0/0
8.4.2010 19:57

Dr. Fe(4)

Re: Při vší úctě ke kvalitě 1.ligy,

Tady ale nehrajou žádné "jiné" týmy, tady bude hrát Boleslav s Chomutovem a tyto dva týmy jsou plus minus vyrovnané. Ústí a Chomutov mají srovnatelnou kvalitu s horšími týmy ELH narozíl od zbytku 1. ligy, který je výkonostně znatelně níž.

0/0
8.4.2010 21:12

seabow

Re: Při vší úctě ke kvalitě 1.ligy,

Aha a na tom jsi byl kde, ze maji srovnatelnou kvalitu? 8-o

0/0
8.4.2010 21:19

origenes

Re: Při vší úctě ke kvalitě 1.ligy,

přesně tak .R^ I Zábranský tento týden v rozhovoru pro JMK deník prohlásil, že úroveň +. ligy je tak o 3 patra níž a vzhldem k sezóně o tom asi něco ví.

0/0
8.4.2010 22:05

postul3

Re: Při vší úctě ke kvalitě 1.ligy,

Ač si to většina lidí v Brně asi nemyslí,  Zábranský není bůh a ani Šalomounovo h...o nesežral...

0/0
8.4.2010 23:34

seabow

Re: Při vší úctě ke kvalitě 1.ligy,

To sice ani jedno, zato ma nejcerstvejsi zkusenosti s rozdilem mezi ELH a pralesem. Tri tridy to sice nejsou, ale rozdil tam je.

0/0
8.4.2010 23:44

Energeticcc

Ach jo,

to je vidláků z každého pr_de_lá_kova, kterej si myslí, že právě jeho HC Pr_de_lákov patří jednoznačně do ELH, protože právě v tom jeho Pr_de_lákově se hokej hrál už za krále Klacka.;-D

0/0
8.4.2010 19:46

Bedlamos

Re: Ach jo,

A ty bys nejradeji otevrel Prazskou ligu...ne?! To byste tam meli porad vyprodano,ze?!;-D

0/0
8.4.2010 20:35

Duck Egg

Re: Ach jo,

A z kterýho prdelákova jsi ty, honimíre?

0/0
9.4.2010 8:39

Monty25

Jsem pro Chomutov

Extraligu přeju Chomutovu, protože v ní ještě nebyl a zkusil by to jako nováček. Proti Boleslavi nic nemám, ale její dosavadní výkony v ELH příliš velkým přínosem nebyly.

0/0
8.4.2010 19:16

Kulel

Re: Jsem pro Chomutov

Mňo, tak za prvé: do půlky sezony jsme se rvali o předkolo, a za druhé: my už jsme takovým štítem ELH = odrážíme nové "pralesní" zájemce o ELH v baráži, víš R^;-)

0/0
8.4.2010 19:38

postul3

Re: Jsem pro Chomutov

Už jste doštítovali, užijte si posledních pár zápasů v extralize

0/0
8.4.2010 23:32

Kulel

Re: Jsem pro Chomutov

Doštítujem, až nás někdo v baráži porazí. Pokud vím, zatím se tak nestalo ;-)R^

0/0
9.4.2010 13:18

Grande_Paulo

Chomutov

Pokud postup Chomutova neuškodí Litvínovu, cože se nestalo ani v případě Ústí, tak  jednoznačně Chomutov - cirkus Boleslav je klub bez tradice, bez fanoušků. A pak bych vyhlásil, že do dvou let se uzavře Extraliga a 1. liga budou vesměs farmy extraligy. ELH může hrát jen ten nejlepší, hokej není fotbal, takže žádný přímý sestup ani postup.

0/0
8.4.2010 18:31

Energeticcc

Re: Chomutov

Uzavření soutěže už tu bylo a nevedlo to k ničemu dobrému...

0/0
8.4.2010 19:38

White_bear

Re: Chomutov

Jo? A kdy tu prosímtě už bylo uzavření soutěže? Nějak mi to uniklo 8-o

0/0
8.4.2010 21:05

Reuf

Re: Chomutov

o uzavreni souteze se uz APK jednou snazila ale zatrhl ji to antimonopolni urad..naopak od pristi sezony by melo bejt "jednodussi" se do ELH dostat...

0/0
8.4.2010 21:32

elverano

Re: Chomutov

By mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem "tradice". Boleslavksý hokej nedávno oslavil 100 let své historie. Řekl bych , že je to víc než většina současných extraligových klubů.

0/0
8.4.2010 22:49

seabow

Re: Chomutov

A koho zajima nejaky smrdlani na rybniku? Podivej se, co mate vy a Chomac nahrano v nejvyssi soutezi...

Belgie ma taky delsi historii hokeje nez vetsina zemi, co hraje MS skupinu A, ale za "tradicni" se snad nepovazuji ani oni sami...

0/0
8.4.2010 23:30

elverano

Re: Chomutov

Ale tady se mluví o tradici a  ne o úspěšnosti....asi ti uniká rozdíl mezi těmi pojmy. Mě osobě je celkem jedno, jestli Boleslav bude hrát extraligu nebo první ligu (stejně nemam čas chodit na hokej), ale tvrdit, že Boleslav nemá hokejovou tradici je ignorantství.

0/0
8.4.2010 23:49

seabow

Re: Chomutov

Neunika, ale tobe unika, ze jedno z velke casti podminuje druhe...

Boleslav neni tradicni hokejove mesto, stejne jako to neni kdejaka Horni Dolni, kde za Rakouska zacali litat s klackama po lede, kdyz to dlouhodobe nemelo uroven...

Nikdo se nepozastavi nad tim, ze Plzen je tradicni mesto piva, protoze ho tam nejen vari dlouho, ale taky dobre, hodne a kazdy to vi a uznava... Treba ve Vsetine ten svuj samoser varili uz o 200 let drive, ale heslo "Vsetin = tradice piva" zni asi tak stejne verohodne jako Bolka - tradicni hokejove mesto, ale kdyz se vam to libi, zustante u toho a oprasujte rok zalozeni...

0/0
9.4.2010 0:23

elverano

Re: Chomutov

To, že jedno podmiňuje druhé, je tvoje chápání smyslu přívlastku "tradiční".  POkud se podíváš do slovníku cizích slov, tak zjistíš, že tradice nemá s úspěchem nic společného a skutečnost, že to někteří lidé v tomhle smyslu používají, na tom nic nemění. Ale je to opravdu jedno. Nevím ,o co ti jde. Když někdot napíše, že Boleslav nemá kvalitní stadion, divcké zázemí a výsledky za poslední dvě sezony, tak neřeknu ani slovo, protože to je pravda. Ale tohle pravda není. To je celé.Bud zdráv.

0/0
9.4.2010 0:39

seabow

Re: Chomutov

No, je to furt dokola, nejde o prvni hozene buly... proste nemate tradici na nejvyssi urovni (to neni moje chapani, to je fakt) a proto vas nikdo jako tradicni nebere, i kdyby jste to tam mlatili od dob krale Klacka... stejne jako nikdo nepovazuje Belgii za tradicni hokejovou zemi

0/0
9.4.2010 0:53

elverano

Re: Chomutov

S tou Belgií se opakuješ. Ano tradici na nejvyšší úrovni nemáme, ale tradici máme :). Tak sem rád, že jsme se dohodli...

0/0
9.4.2010 12:56

seabow

Re: Chomutov

Opakuju, abys to pochopil, i kdyz je to asi marne... jste stejne tak tradicne hokejovi, jako ta Belgie...

0/0
9.4.2010 17:03

kvadr

Boleslavští podvodníci z ELH VEN !!!

BOLESLAV VEN !!!

0/0
8.4.2010 18:13

Kulel

Re: Boleslavští podvodníci z ELH VEN !!!

Užij si svých 5 minut slávy. My jsme si ji užívali v prosinci, kdy byla na dně Kotleta ;-)

0/0
8.4.2010 18:53

mokrykcb

no

Boleslav tam dva roky hrála tužku - pokaždý baráž,tak nechápu ty kecy,že nebyla do počtu - byla!! 

Návštěvy podprůměrné a atmosféra je horší akorát na Kladně.

Chomutov by tam nehrál o nic lépe..jen vysloužilci na extraligu nestačí....návštěvy ze začátku určitě větší i když brzo by to kleslo na úroveň MB...v první lize se tam lidi zrovna nehrnuli....tj.z mého pohledu spíš Chomutov jen aby byla nějaká změna...

Jinak extralize by prospělo zúžení minimálně na dvanáct týmů....spíše na deset!

0/0
8.4.2010 18:10

postul3

Re: no

Deset je už asi málo, 12 by bylo optimální. Otázkou ale je, kdo by šel z kola ven...

0/0
8.4.2010 23:35

poldi_kladno

Re: no

ty seš strašnej bl*ec, na Kladně je lepší atmosféra než v ČB ty trubko. mozna by ses taky nekam mohl kouknou a ne sedet jen u kompu. Jen idi*t může určovat atmosféru podle čísla napsaného někde na internetu.

0/0
9.4.2010 9:25

p.upek

Co takhle snížit počet....

Já si stejně myslím, že z pohledu fanouška, který nefandí ani jednou z těchto týmů je to jedno. Stejně bude hrát dole v tab. jen se změní jméno, místo Bolky bude třeba Chomutov. Ale Extr. půjde dolů, už teď je to bída!

Zúžil bych Extr. o 2 účastníky (13.14. by padal přímo a 12 by hrál baráž) a pak by se hrálo jen s 12týmy. Určitě by to prospělo kvalitě hry i zajímavosti celé Extr.

fanoušek z Ostravy!!!

0/0
8.4.2010 17:54

molekulární veverka

!

Kometa drží palce Škodovkářům, aby jim příští rok mohla přijet zafandit do Třebíče... To máte za ten "vyprodaný" stadion v play off I.ligy!!! Kometa nezapomíná!!!

0/0
8.4.2010 17:51

Kulel

Re: !

My v Boleslavi taky nezapomínáme. Protože tyhle vaše nekonečný plačky se nedaj už nadosmrti zapomenout ;-)

0/0
8.4.2010 18:40

Stinky Johnny

Re: !

Kulel a proč vás nesnáší Chomutov ? Co si konečně přiznat, že jste fakt špína světa;-D Jsem plačka, blablabla a tak dál, ale to nic nezmění na tom, že jste podrazáci.

0/0
8.4.2010 18:54

Kulel

Re: !

Špína jsme možná proto, že u nás vyrábíme "smradlavý" auta. A že nás nesnáší Chomutov ? Ti maj možnost s tím něco udělat v baráži ;-) ... za to Kotleťáci budou jen závistivě koukat, jak se zas udržíme v baráži - a budete muset s náma, "špínou", žít v ELH dál - opravdu vám to upřímně nezávidím :-P

0/0
8.4.2010 19:31

White_bear

Re: !

Jestli k tomu můžu něco dodat - znám dost lidí, kteří nesnáší Kometu. Například já jezdím na hokej už X let a Brno bylo první místo, kde mě zmlátili. Férovka, pět na jednoho. Pak jsem byl pracovně v Praze a šel se podívat na hokej na Slavii. To, jak se tam chovala zvěř v barvách Komety, to jsem taky do tý doby neviděl. Takže asi tak.

0/0
8.4.2010 21:18

Stinky Johnny

Re: !

Kulel špína nejste prot, že vyrábíte smradlavý auta, ale jak se chová vaše vedení a v baráži se neudržíte, na to se moc těším.

0/0
8.4.2010 21:32

Kulel

Re: !

Prosím tě, s vámi, Kotleťákama to bude pořád dokolečka ... na druhou stranu, díky vám tu máme špičkovou reklamu - Díky ! ... i negativní reklama, taky reklama - jen se snažte dál, a podle reakce nad tebou si myslím, že agresivní nejste jen verbálně, ale i fyzicky. Takže jen tak dál hoši R^;-)

0/0
8.4.2010 23:22

Washington Irving

Námět

Zrušil bych play-out a baráž a udělal osmičlenné prolínací play-off mezi posledními čtyřmi týmy z Extraligy a nejlepšími čtyřmi týmy z 1.ligy. V 1.kole na čtyři vítězné zápasy jedenáctý z EL proti čtvrtému z 1.ligy, 12. proti 3., 13. proti 2. a 14. proti 1. Ve druhém kole čtyři vítězové sérií proti sobě (dle umístění na začátku nejlepší proti nejhoršímu) a poražení ze sérií taky proti sobě. Vítězové té lepší série (vyhráli 1. i 2. kolo) postupují do EL, poražení z té horší série (prohráli 1. i 2.) sestupují do 1. ligy. Do třetího kola by tak postoupily už jen čtyři týmy (každý s jednou vyhranou a jednou prohranou sérií) a rozdaly by si to o poslední dvě volná místa v Extralize.

0/0
8.4.2010 17:46

Washington Irving

Re: Námět - pokračování

Maximum zápasů pro jeden tým by bylo 21, minimum 8. Bylo by o co hrát pořád ve všech sériích na 8 místech republiky (srovnej s posledními koly letošního play-out) a lidi by to, možná, bavilo. Negativa - určitě by to narazilo na podmínky pro Extraligu (mohlo by teoreticky zezdola postoupit několik týmů, které nemají vhodné stadiony), nebylo by play-off v první lize (ale to by zase mohlo přidat zajímavosti zápasům základní části).

0/0
8.4.2010 17:47

seabow

Re: Námět - pokračování

Hm, hezky a k cemu to hrat, kdyz o postupu uvazuji 2 tymy a realne to chce (resp. ma na to podminky) mozna jen jeden z nich? V tehle zapasech by nemohli hrat hostovacky a stridave starty, coz je sice spravne, ale o to vetsi narezy by dostavaly tymy z pralesa, to by jejich fans asi zas tak moc nebavilo....

0/0
8.4.2010 18:01

Penguin2556

Re: Námět - pokračování

Souhlasím. V sezóně, kdy hrál Beroun finále I. ligy, tak už před jeho začátkem spekulovali, jak případnou baráž prodají - nemají ani slušnej zimák, ani peníze, ale hlavně zájem ELH hrát. Ta holomajzna jim prostě stačí. Myslím, že takhle nějak uvažuje většina klubů v I. lize.

0/0
8.4.2010 22:13

holounaholou

Ani jeden

Do extraligy jednoznačně patří Olomouc. Jenže prej nejsou prachy. Kdypak Kohouti znovu zakokrhají v nejvyšší soutěži?

0/0
8.4.2010 17:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze