Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dominik je nejlepší brankář na světě, řekl Sýkora po postupu Pardubic

Mají kompaktní tým a čtyři vyrovnané útoky, přesto z mužstva Pardubic, prvního finalisty hokejové extraligy, ční dva pilíře: Dominik Hašek a Petr Sýkora. První z nich přiváděl k zoufalství liberecké střelce, druhý zařídil poslední výhru třemi body. "S Hašanem za zády máme obrovskou jistotu," vyprávěl Sýkora po postupovém utkání v Liberci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin077

.

Co vám je do Haškových peněz? Co je vám do toho, že někde snad nezaplatil (jedna paní povídala) ? Pokud je to vaše hospoda tak jste ho měli vyhodit a dát do huby. POkud není tak mlčte a starejte te se o svoje. Je to stejně ubohý jak ten frajer co dostal na budku na inline hokeji a pak ho žaloval. Chudáček, to se mu to hodilo, že ho zbil bohatej člověk. Připomíná mi to jak nedávno přijelo auto ke mně na dvůr a vystoupil frajer, že prý mu mlj pes zakousl králíka. Když jsem muřekl, že žádného nemám, takže to asi nemohl být můj pes tak začal koktat ještě víc a nevěděl co říct. Takhle to prostě v Čechách je, máš prachy tak jsi vinej-automaticky. Jo tohle je a ještě dlouho bude komunistická země púlná závistivejch hlupáků...

0/0
9.4.2010 12:15

Kei: cenzorova noční můra

Zas bych ho tak nepřeceňoval.

A taky nepodceňoval takto Pardubickou defenzívu, která zahrála luxusně v každým zápase, vyjma snad nepochopitelně vysokého počtu trestů za vyhození puku přes plexi :-)

Pardubice jsou komplexní, nebezpečné od 1. do 4. lajny a i Péťa Sýkora, na to, jaká je to hvězda, parádně brání. V tom to je.

0/0
9.4.2010 12:03

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Zas bych ho tak nepřeceňoval.

R^

0/0
9.4.2010 13:27

Frodo007

Hašek

Jako liberečák musím uznat že PCE byli lepší . Jen nechápu ten respekt z toho Haška . Chytal dobře , i když toho na něj zas tak moc nebezpečnýho nešlo. Jen prostě nevím, proč jsme do něj nešli trochu agresivněji . Prostě ho trochu rozhodit . Jako sportovec je určitě špička i v tomhle věku , jako člověk to bude asi horší .Je to prostě držgrešle. Doporučuji se na něj optat v libereckých podnicích , kde utíkal resp. utekl bez placení , za do dob, kdy tu pochlastával s dalším životním zkrachovalcem Dejdarem :-P

0/0
9.4.2010 11:54

Georgik-I

Re: Hašek

A je to tady zas. Já Ti zas můžu dát příklady toho,jak se někteří lidé chovají k těmto "bohatým". Mám na mysli Haška, o dejdarovi nevím vůbec nic. Většina lidí si myslí, že když se někde objeví Hašek nebo jiný milionář za vodou, tak budou házet prachy na stůl jen tak, nejlépe za nic a dýško pod tisícovku nepůjde. Jenže ono to je jinak. Dále pak ty úsměvné příhody s neplacením. Znám spoustu případů. kdy milionáři ze západu neplatili. Proč? Protože hoši v Česku si meumí ani přečíst smlouvu. A jestliže je platba podmíněna splněním včech ujednání a bodů smlouvy, pak stačí nesplnění jednoho z bodů a je jaksi vymalováno. Chápeme. Takhle skončilo spoustu firem. Problém je v tom, že do toho obchodu šli už s tím, jak toho milionáře voškubou, takže to ošulili a ejhle. Pan milionář nezaplatil, protože nemusel.

0/0
9.4.2010 12:01

Frodo007

Re: Hašek

Tady šlo o daleko banálnější situace . Frajeři chlastaj a když přijde na placení , tak proč platit , já jsem Hašek . Z hospody pláchnul , ale na piškotéce musel cálovat . Na toho vyhazovače fakt neměl :-P Prostě je takovej . Ale chytat umí .:-P

0/0
9.4.2010 12:05

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Hašek

msyslím, že pán hovořil o něčem jiném. Strýček Skrblík taky chodil v prošoupaných bačkorách a v umaštěném cylindru. A jakou měl krásnou pokladnici za městem . Chápu, že málokdo zbohatne rozhazováním peněz, ale tohle už jsou extrémy.

0/0
9.4.2010 12:06

Georgik-I

Re: Hašek

ale já tyhle příhody znám a nejen o Haškovi, ale nikdy jsem nemluvil s nikým, kdo by byl přímo aktérem té situace, vždy to bylo: můj kámoš říkal..., moje známá říkala..., ale Haška osobně neznám, takže netuším, kam chodí, ani jestli platí nebo utíká

0/0
9.4.2010 12:15

Indočech z Bangalore

ač jsou mi Pce sympatické, tak nemůžu jinak

R^;-DR^

0/0
9.4.2010 11:33

almucha

Synel dostal na pldel

0/0
9.4.2010 11:12

preaxik

Hesla

Heslo pro čtvrtfinále: "Třinec u Vendryně." ;-D

Heslo pro semifinále: "Neškodná bílá koťata." ;-D

Heslo pro finále: ???

0/0
9.4.2010 10:06

Hurvajs24

Re: Hesla

Heslo pro finále: "Přetavíme Vítkovickou ocel ve zlato" ;-D

0/0
10.4.2010 16:59

jouda21

Hašek

Nejlepší na světě? Csss, není, je to jen postarší pán, který se snaží vydělat peníze, aby mohl dál žít luxusní život, ale neberu mu to, jen ho nemusím. Primadona - šedivá. Nemám ho rád od té doby co zmlátil Šílu...ono mu rupne v palici i ve finále...a doufám, že Pardubice nevyhrají!

0/0
9.4.2010 9:38

VybornejFilmOtikuRumunskej

Re: Hašek

nerek bych ze se snazi vydelat penize, tech par kacek vod pardubic to asi nebude na luxusni zivot. vo primadone bych taky nehovoril, pravda je ze je to nervak kterej neunasi porazky a musi bejt za kazdou cenu nejlepsi. neco jako lyzar Bauer

0/0
9.4.2010 10:16

Drussbarb

Re: Hašek

Ja ho naopak rad mam. Ale nehlede na lasku / nelasku je usmevne rikat, ze mu jde o penize, to snad nemyslis vazne, ten by si Pardubice mohl koupit cele a ne od nich pobirat na nase pomery jiste kralovsky plat, ale usmevny ve srovnani v NHL :-)

0/0
9.4.2010 10:37

Georgik-I

Re: Hašek

To nemá cenu, za chvilku vytáhnou argument, že vlastně na mizině, protože zkrachoval v podnikání;-D a nejlepší je to připomínání pana Šíly... nikdo u toho nebyl, ale hlavně, že Hašek je zákeřné hovado, co zbylo bezbranného chudáka...;-D

0/0
9.4.2010 11:28

Drussbarb

Re: Hašek

Mno je to podobne jako upalovani Nohavici za donaseni ... proste pokazde stejny myslenkovy pochod... Rv

0/0
9.4.2010 11:50

Georgik-I

Re: Hašek

souhlas, nikdo o tom neví vůbec nic, ale všichni mají pravdu;-D

0/0
9.4.2010 11:53

Georgik-I

Re: Hašek

Nemáš Haška rád. Aha. A my s tím máme dělat co? A co to má společného s jeho výkony. Hašek je nejlepší brankář na světě. Mám na mysli celou jeho kariéru. To, co dokázal nemá obdoby. Je potřeba si uvědomit, co prožíval prvních "pár" let v Chicagu, pod zaslepeným trenérem Keenanem, který přesto, že Hašek, kdykoliv coby dvojka naskočil, měl skvělé výsledky, tak ho dál chytat nenechal a pro jistotu ho poslali na farmu a ještě mlel nesmysly, že se moc válí po zemi. Tyto roky ho stály ještě mnohem zářivější kariéru a věhlas. To co pak dokázal v té době zcela podprůměrným Buffalem - bez komentáře. Pouze připomenu, že neustálý kritik kohokoliv - Jarda Holík - se v té době o Haškovi vyjádřil v tom smyslu, že je to jediný golman na světě, který dokaže vyhrát zápas.

0/0
9.4.2010 11:26

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Hašek

Keenana nech na pokoji. Eddie tenkrát vyhrál Vezinu. Udělali to pro něj nejlíp jak mohli-vyměnili ho do Buffala.

0/0
9.4.2010 11:47

Georgik-I

Re: Hašek

Nic proti Eddimu, jenže Hašek už byl v tu dobu lepším golmanem. Ale to nechme být, jen jsem to připomněl, aby si někteří zkusili vzpomenout s jakým "zpožděním" dostal šanci se prosadit. A když ji dostal, během pár let mu NHL ležela u nohou a to nepřeháním, na golmana hodně slušnýR^

0/0
9.4.2010 11:52

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Hašek

Šanci dostal už v 87. Vybral si sám.

0/0
9.4.2010 11:53

Georgik-I

Re: Hašek

???

0/0
9.4.2010 12:04

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Hašek

???

0/0
9.4.2010 12:08

Georgik-I

Re: Hašek

aha, já zapomněl, Ty vracíš ten titul. ;-D  Takže otázka, jakou šanco z 87.roku máš na mysli? Dík za odppověď

0/0
9.4.2010 12:16

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Hašek

Sám říkal, že mu nabízeli místo jedničky a plat snad druhýho nejlépe placeného hráče Blackhawks. Já vím, že to nebylo legální. Jenže tenkrát byl v nejlepších letech nato, aby se podíval do NHL. Takže to šance, ač nikoli nekomplikovaná byla.

0/0
9.4.2010 12:26

Joey Tribbiani

Re: Hašek

lidi, kteří nepoužívají mozek, lze jen těžko přesvědčit o tom, že pravda je uplně někde jinde. Ale přesto to zkusím - Šíla dělal prodavače v obchodě u Martina Střídy, nejlepšího kámoše Haška a zdefraudoval mu tam značnou částku peněz. Střída na něj podal trestní oznámení atd... Zároveň měl Střída svůj in-line tým, za který hrál i Hašek. A v tom utkání nastoupil za ten druhý tým právě mstivý hošánek Šíla, který celou dobu Střídu a Haška jen hrubě urážel (něco o manželce atd..) a osekával. No a Hašan nakonec udělal to nejlepší co mohl, tohohle parchanta sundal. No a pak už jen stačilo, že se toho chytili zamindrákovaní funkcionáři svazu Inline hokeje, kterých by si v životě jinak nikdo nikdy nevšiml a celý to nafoukli do obřích rozměrů pro svých 5 minut slávy.

0/0
9.4.2010 11:45

Georgik-I

Re: Hašek

R^,ale je to zbyzečná snaha, v novinách to říkali jinak a těmto lidem to prostě nevysvětlíš8-o

0/0
9.4.2010 11:48

Drussbarb

Re: Hašek

Verim tomu, cos napsal. Slysel jsem rozhodciho, ktery byl u toho (evidentne znamy poskozeneho), ktery to popisoval ... proste tak, ze naprosto verim tomu, cos napsal ty ..

0/0
9.4.2010 11:50

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Hašek

Nechápu co má společného defraudace s napadením, ale jen to potvrzuje, že ač výbornej golman, je to neurotik.

0/0
9.4.2010 11:52

Georgik-I

Re: Hašek

Ty hlavně nechápeš, co znamená neurotik. ;-D

0/0
9.4.2010 11:54

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Hašek

To abych vrátil titul.;-D

0/0
9.4.2010 11:55

Georgik-I

Re: Hašek

ten plzeňskej? nemusíš, ten Ti vezmou i tak;-D

0/0
9.4.2010 12:03

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Hašek

Olomouckej. Už ho držím dvacet let, tak snad proboha ne!;-D

0/0
9.4.2010 12:07

Georgik-I

Re: Hašek

no jooooooo, takže vlastně komančskej titul, to je ještě horší, než koupenej z Plzně;-D, pro pořádek: samozřejmě si dělám sranduR^

0/0
9.4.2010 12:20

sparťanskej rebel

Sýkora po postupu Pardubic do finále

Dominik

je nejlepší brankář na světě.........řekl strejda vod perníkářů;-D;-D;-D

0/0
9.4.2010 9:31

PepekVyskoc007

Re: Sýkora po postupu Pardubic do finále

... vzkazuje Spartan z predcasny dovoleny na Machove jezere ;-D

0/0
9.4.2010 11:46

martin077

.

To že Dominik takhle skvěle chytá není žádná ostuda pro mladý kluky, nebo snad obraz špatné úrovně ligy. Hašek je prostě vyjímečný gólman a i ve svém věku je absolutně koncentrovaný na to důležité. Chytal naprosto fantasticky a i jeho čísla o tom svědčí. Není třeba snižovat jeho kvality. Pro mě je Hašek i vzhledem k nepříliš dobré formě Vokouna jedničkou pro MS.

0/0
9.4.2010 8:29

exAnger

Re: .

Hašek byl hvězda, je stále kvalitní golman, ale chytat NHL a extraligu je velkej rozdíl.Vokoun je jasná jednička pro MSR^.Pŕeci jen když na tebe střílí hvězdy NHL ,jako Ovečkyn, nebo nějakej Kimenta, to je prostě rozdíl.Ale od Haška by se měli nši brankáři učit hlavně hru hokejkou, to jak se zapojuje aktivně do rozehrávky a jek je neustále koncentrovanej . Je na něm vidět, jak už v průběhu zákroku myslí na to, jak puk ihned vrátí do hry spoluhráčům aby hokej měl spád a hlavně rozehraje pŕesně. To tady nikdo jinej neumí.

0/0
9.4.2010 8:50

petyo

Re: .

Hašek když přišel do NHL tak byl taky hrozné dřevo na práci s hokejkou.

0/0
9.4.2010 8:55

exAnger

Re: .

nj, tak se to tam naučil.

0/0
9.4.2010 8:58

Georgik-I

Re: .

Samozřejmě, protože je z generace golmanů, která se u nás práci s hokejkou v podstatě neučila. Sám Hašek to několikrát přiznal s tím, že na tom pracuje, ale ví, že to nikdy nebude umět tak, jako kluci, co se to učili od žáčků.

0/0
9.4.2010 9:01

Medvedref

Re: .

Souhlas ale oprav si jména a pořádně si konztoluj češtinu.

0/0
9.4.2010 8:55

exAnger

Re: .

na konztolu češtiny kašlu stejně jako ty.;-)

0/0
9.4.2010 8:56

lewisscott

slabý Liberec

Tak je hezké ohánět se tu procentuální úspěšností, když Pardubice hrají výborně a na Haška procházeli spíše slabé pokusy Liberce. Liberec byl marný, nedokázali udržet puk v útočném pásmu a dělali plno chyb... působili na mě hrozně unaveně. Pokud Vítkovice dnes vyhrají a nedojdou síly, bude se Hašan divit, co se to kolem něj děje :-) Jo a Štěpánek je mnohem lepší.

0/0
9.4.2010 8:24

Franfišek Dobrota

Re: slabý Liberec

Však on Hašan taky nechytal naplno - počkej proti Vítkovivím, jejich hráči by si měli obarvit vlasy, aby nebyly vidět šediny z toho, jak Hašana nemohou překonat  ;-D

0/0
9.4.2010 8:49

Georgik-I

Re: slabý Liberec

Nesmysl, Hašek měl spoustu skvělých zákroků. Liberec nebyl tak neškodný, jak vypadá výsledek celé série, snad jedině druhý zápas v Pardubicích, tam hráli dost naivně a k nule Dominikovi pomohli.

0/0
9.4.2010 9:04

drek

Nedivím se

Viděl jsem nedávno Hašana při Squashi - nejen že je v naprosto dokonalý fyzický kondici, ale je i neuvěřitelně hbitý a mrštný, mladý kluci na vedlejších kurtech proti němu vypadali jak lenochodi. Nechápu, jak je to při jeho 45ti letech možné. R^

0/0
9.4.2010 8:21

Eluedeor

..

Nepije ten Sýkora víc než je zdrávo??;-D

0/0
9.4.2010 8:01

Franfišek Dobrota

Re: ..

Lepší chlastat pivo, než pít z kalichu hořkosti...

0/0
9.4.2010 8:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze