Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Když hokejisté prosí: Zesilte peklo, aneb sportovní marketing v extralize

Semifinalista z Liberce je příkladem toho, jak se i v českém hokeji dá dělat sportovní marketing. Kolik stojí "přebarvit" halu na bílo a kolik procent z rozpočtu může zajistit prodej suvenýrů?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chassis hunter

prvne co jsem videl "bile peklo"...

Pokud se dobre pamatuju ve Vancouveru pri SC 1994...Mozna,ze se neco podobneho objevilo uz drive,ale nevybavuji si to tak dukladne,jak v tom Vancouveru...

BTW:V zamori,to delaji tak,ze bud pri vstupu nebo primo na sedacce se dava nebo je prichystany rucnik,tricko aj...Jednou se davaly pekne destniky(mam ho dodnes),ale az po zapase,aby si lidi nepovypichovali oci nebo aby si nahodou nehrali na D'Artagnany...

0/0
9.4.2010 19:15

M-a-J-a-K

Pardubice

To nevím jak marketing Pardubic pracuje s tamníma fanouškama, to je sportovní město a tam lidi sport táhne a nepřipisoval bych zásluhu marketingu. Protože třeba Já mám dvě permice kategorie "a" za 6600 jednu a jako dárek dostane klíčenku nebo hrníček na začátku sezóny, to máte chuť jim to omlátit o hlavu, když vám to dávaj... to je snad lepší nedávat nic, než klíčenku, podložku pod myš aj... a při play off taky nic speciálního, vysosílte 330,- za lístek vidíte dobrej hokej a jdete domu, žádná práce marketingu, která by mě zastihla....dyť na tý kostce, na který skoro není nic vidět /při snímání hokeje/ jedou pořed jenom reklamy, nic pro fanoušky, žádný záběry hlediště, animace, nic.... neříkám že mi to vadí, jen chci napsat svůj názor na věc

0/0
9.4.2010 18:17

Caretaker

Stačila mi návštěva O2 Areny

Vychlastanej hlas, který selou dobu chraptí Slávie, jedemé, dáme gól, chytneme se kolem ramen, atd. je k zblití. Na hokej se chodím bavit hrou, ne poslouchat vyžilého řvouna. Na to nemusím utrácet lístek na Slávii, stačí si koupit desítku v nejbližší hospodě.

0/0
9.4.2010 17:53

rumbaba

Re: Stačila mi návštěva O2 Areny

Souhlas. Už jen kvůli tomu strašlivému kreté*ovi na Slávii, jenž si bůhvíproč říká spíkr, je dobře že Slávia končí...nechápu, jak tohodle nedouka mohou slávističtí fanoušci v domácí aréně snést...Rv

0/0
10.4.2010 5:11

Migall

trapně americké

Komu z té trapné písničky porad omylane dokola uz nekapalo na karbit tak musi byt divný!!! Navic lidi si sice koupili tricka a rucniky a byla to injekce pro klub ale v hale bylo MRTVO tocili s tím jak stado ovecek kdyz jim to svitilo na světelne tabuli a zacla hrat ta jejich melodie :-D ale jinak nic nuda, šum, mrtvo, zadne bubuny zadne choraly, zadne skandovani, zadny kotel a to byla ta jejich supermoderni pidi arena plná! Kolik se tam vejde? 6000? :-D  Kdybyt tam nebyli Pardubice tak je to jak verejne brusleni. Taky ten hokej tak vypadal. Vítkovice maji sice velmi narocneho a zpovykaneho divaka, na hokej jde jednou za rok, a fandi jen kdyz se dari, ale kdyz je playoff prijde plno a fakt se FANDI! Myslim ze uplne stejny efekt a sluzbu udělají i tradiční šaly a dresy ale to by nesmely stat majlant a trochu by se mely tyhle veci propagovat! A v neposlední řade neco čím se da dělat poradny hluk, trubky a řechtačky to je cesta k fandění a ne tocit rucnikem jak american s hamburgerem.

0/0
9.4.2010 17:25

willeminator

HC ČB

dobře si pamatuju, jak ve 1/4finále proti Spartě v roce 2001 šli fanoušci Motoru na zápas odění v bílém - tenkrát je o to při pozápasovém rozovoru požádal Radek Ťoupal a taky si pamatuju, jak to Záruba v televizi nazval "bílým horkem".

ale jasně, všechno to byl nápad Zlína :)))

0/0
9.4.2010 17:06

viper91

Vitkovice

"...Vitkovice naplni halu, i bez marketinkovych akci...", to je podruhe v sezone (prvni zapas byl s Trincem, pak uz ne). Myslim, ze Vitkovice jsou absolutne spatnym prikladem jak pracovat s fanousky a s propagaci klubu. Na venek klub pusobi velice chladne. Ale to se asi nezmeni dokud bude za marketing odpovedny pan Pavlik. A to jsem jejich fanousek. Tady je obrovsky prostor k zlepseni! Jo a dneska tu Slavii urcite klepnem! :o)

0/0
9.4.2010 15:54

damianx

Re: Vitkovice

Těším se na souboj generací v brance.Hašek vs. Štěpánek :-)

0/0
9.4.2010 17:04

Kane

jen tak na okraj pro ogary ze zlína

"Je to efektní, přitom to ani není drahé. Proto náš nápad začali používat i ostatní," uvedl generální manažer Zlína Miroslav Michalovský. "Jen má každý klub svou barvu.".....nelžete sami sobě a lidem okolo...tenhle "váš nápad" jste jednoduše okoukali z ameriky kde je to tradice např. v Detroitu či v Pittsburghu....u vás mě tohle již nemůže překvapit Rv

0/0
9.4.2010 15:16

Ešus

Re: jen tak na okraj pro ogary ze zlína

Zajímavé, že to nenapadlo dalších 13 týmů okoukat hmm? A určitě všichi taky používají výraz  "peklo" běž počítat slípky na dvoreček nebo dýchat smog do práglu :-P

0/0
9.4.2010 15:21

QT1

Re: jen tak na okraj pro ogary ze zlína

Ostatních 13 týmů nemá tak natvrdlé fanoušky, kteří by čekali, až jim to klubové vedení poradí. Většina fanoušků totiž chodí v klubových barvách, mají na sobě dresy, šály, kšiltovky, akorát tomu neříkají žluté nebo bílé peklo. To co dělají v liberci je samozřejmě unikát, to se jinde neděje nebo velmi výjimečně, ale fanoušci v klubových barvách nebo šálách, to fakt nevymysleli chytré hlavičky ze Zlína.

A to že to opsali z Detroitu? Na tom přece není nic špatného - proč nepřijít s něčím, co jinde funguje? Nemusíme přece kolo vynalézat pořád znovu...

0/0
9.4.2010 16:06

pp28

Re: jen tak na okraj pro ogary ze zlína

jenže podstata jejich  "nápadu" byla ty šály rozdat, né žebrat fans o podporu a pak jim je draze prodávat ;-)

0/0
9.4.2010 18:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze