Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čechů v NHL opět ubylo a nevyhnuli se dalšímu ústupu ze slávy

V loňské sezoně hokejové NHL, premiérové po odchodu ze zámořské scény v podání legendární dvojice Jaromír Jágr - Dominik Hašek, se Češi neztratili. Talentovaný David Krejčí vyhrál statistiku +/-, obránce Zbyněk Michálek zblokoval nejvíce střel ze vše hráčů ligy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mauricio

!! JAK NA TOM JSME !!

Tak koprin přestřelil bych řekl.  CHASSIS HUNTER má pravdu. Rusů je tam výkvět  a obrovsky osobnosti. Stejně tak Švédů. Sakic je legenda, neskutečnej hokejista a srovnání s Paterou je úsměvné, i když Pateru mám rád a uznávám ho. Srovnání se Strakou snad.

Jinak..jak se tady baví všichni o našich a jak na tom asi jsme. Ať si každý udělá obrázek a názor sám, jen sem chtěl přidat jednu zajímavost.

Kamarád je známej Rolinka. A volali si po zápase s Rusama na Olympiádě ve Vancouveru. Rolinek řekl, že při zápase na střídačce seděl s otevřenou hubou a čuměl na ty Rusáky a že to bylo jak kdyby si pustil videohru. Neskutečně rychlý a podle jeho vlastních slov jsou Rusi úplně někde jinde a on sám si řekl "co já tady na té olympiádě dělám. Tady nemám co dělat".

Takže asi tak. Řekl bych, že tohle má celkem váhu. Od reprezentanta, kterej by se jim měl rovnat a kterej je mezi 20 nejlepšíma hokejistama v republice když byl v mančaftu na Olympiádu na které hraje výkvět celého světa...co vy na to?

0/0
14.4.2010 9:52

Scott_Walker

Re: !! JAK NA TOM JSME !!

NAPROSTY SOUHLAS .....

chybela mi po OH objektivni hodnoceni .... Kdo preci videl nas zapas s Rusakama musel chlapsky jasne uznat ze nas vodili jak cokla na voditku na prochozce ... nasi nevedeli kde jim hlava stoji .... Ze Pleky stastne vyrovnal na 1:1 a chvili to vysledkove vypadalo ze hrajem vyrovnane???? Vubec !!!! Rusove nas totalne prebruslili .....

Podobne to bylo i s Finskem .... i kdyz tam jim pomohly ty presilovky kde nasi ztraceli sily cili bych Finy rozhodne kvalitativne netavel do roviny s Rusama ..... ALE i tak nas proste Finove prehrali a nasi nebyli schopni zalozit kloudny protiutok a Finove nas dokazali udrzet v obranne tretine jak dlouho chteli ........

Nevim jak zbytek ceskych fans, ale tak sem to videl ja. Proste sme na ne nemeli TECKA. Vyrovnany hokej podle me vypada jinak, i kdyz skore bylo tesne.....

0/0
14.4.2010 11:32

seabow

Re: !! JAK NA TOM JSME !!

S Finy se (vy-)hrat dalo, ale to byl z nasi strany (predevsim treneru) uz ultrachaos, polovina prvni tretiny v oslabeni (a vetsinou za zbytecny fauly), 2. tretina bez kontaktu... a takhle by se dalo pokracovat

Ale i kdybychom je porazili, tak to nejaka naplast neni, protoze takhle slabe Finsko jsem na OH jeste nevidel a i pres tu nasi bidu nam 5/5 nedokazali dat gol, v semi se to pak naplno ukazalo...

0/0
14.4.2010 12:12

seabow

Re: !! JAK NA TOM JSME !!

:-) Jen drobne technicke:

- meli jsme na OH 20 nasich nejlepsich hokejistu a patri do te 20 Rolinek? (Ne ze by to situaci menilo nejak dramaticky, ale i tak... ten jeho komentar ti asi dost napovi)

- dalsi vec je, jestli to nebyla trosku nadsazka - verim, ze ziral na prvni dve lajny, ale jinak s pulkou toho mansaftu se potkava v KHL

0/0
14.4.2010 11:58

mauricio

Re: !! JAK NA TOM JSME !!

Jasny...potkava se s nima...to se i ostatni potkavaji v NHL. Ale to je tak vsude..v NHL, KHL..proste je mancaft, kde sou dobri a horsi...a je to poskládany do jednotlivých lajn. Ale já mluvím o národním mančaftu - kde se dá dohromady ta elita.

Zkus se zamyslet - jenom teoreticky - jak by to vypadalo, kdyby jeden tym v NHL tvoril ruskej/kanadskej narodni tym, treba vybery ted z Vancouveru. A o tom já mluvím.

A pokud byl ve Vancouveru, tak ho prostě beru jako že patří do 20 nejlepších hokejistů u nás. To už bysme zase spekulovali kdo měl jet a neměl atd. Porovnávat třeba Rolinka s Jágrem - kdy k Jágrovi nemůže ani čuchat.

Bavit se, že pro Jágra nebo Eliáše to vypadá asi jinak než pro Rolinka atd.

Ale prostě tohle řekl, výsledek známe. Chtěl jsem to tu dát jako zajímavost. Taky mimo jiné řekl, že Ovechkin nemá slabinu a že na tom ledě je to obrovskej chlap. Cca 1.9m a 108kg. Připočtěme k tomu rychlost, sílu a dynamiku co ten chlap má. Moc ho nemusím, ale hokejista to prostě je.

0/0
14.4.2010 13:22

Scott_Walker

Re: !! JAK NA TOM JSME !!

Zase bych se ae neobouval do Rolinka ......... Kdyby cesko melo 20 Jagru tak poskladat team jen z takovych hracu je blbost ....... Rolinek je super hrac do oslabeni a na braneni soupere ..... kolik on toho oblita a naforcheckuje to by Dzegr nedal ani kdyby mel v te svoji megaprdeli turbo ..... ten ji akorat pouziva na odstaveni protihrace a kryti kotouce ...... Technicky a hernim myslenim je JJ68 samo uplne jinde ae proste i hraci typu Rolinka jsou platni .... Rolinek i Marek by se v NHL klidne chytli dostat tam poradnou sanci a prostor ......

0/0
14.4.2010 16:02

chassis hunter

koprine,ty jsi osel...

Ruska KHL je akorat nafouknuta bublina...Rusove sice nemaji hodne hracu,za to tam maji to nejlepsi co muzou nabidnout...Malkin Ovechkin Datsyuk Semin Gonchar + brankari...Svedove to same,co hrac,to osobnost a vudce tymu...Lidstrom Zetterberg Sedins twins Backstrom atd.Nasi jsou sice zastoupeni ve velkem poctu,ale spise jako kompars...To,ze nejaky Repik odehraje 19 zapasu ve sve novackovske sezone v tak slabem tymu,jako je Florida,je opravdu prislib do budoucnosti...

Na zaver - srovnavat hrace Patera + Straka vs. Joe Sakic???To uz je opravdu zoufalost...

0/0
13.4.2010 19:45

Zhilak

NHL a Češi

Ale co, snad si cesti hraci podmani tu budouci evropskou superliguR^ Hledame redaktory pro nove vznikajici sportovni portal, pokud mate zajem ziskat zkusenosti a rozsirit si svuj rozhled ve svete sportu, napiste na redakce - zavinac - fansbase - tecka - czR^

0/0
13.4.2010 14:16

koprin

Nevim o co redaktorovi jde

Porad nechapu, proc je ten clanek tak tendencni... Podival se autor na to, kolik je v NHL Slovaku, Rusu, Finu a nebo Svedu??? Je nas tam z nich temer nejvic ! A kdy uz si konecne uvedomime, ze vznikla KHL, jsou tady slusne souteze v Evrope a za slusne penize a proto se tam dost hracu i z jinych zemi nehrne. Podival se autor jak dopadli nasi hraci v techto soutezich? Proc asi hraji Kanadane a dalsi dokonce i u nas v extralize??? Clanek je naprosto o nicem a zavadejici. Mame porad skvele hrace a budeme mit i nadale. Vse se ale vyrovnanva tak uz holt nebude porazet Svycary, Francouze, Italy a dalsi o 10, ale budeme bojovat o vitezstvi. Porad jsme ale jedni z nejlepsich na svete a nasi hraci jsou absolutni spicka (Jagr, Vokoun, Elias, Kaberle, Krejci, Hasek...), kterou nam vsichni zavidi. A takovy Patera nebo Straka jsou snad horsi nez Sakic a dalsi veterani v NHL???

0/0
13.4.2010 12:47

Rimr

Re: Nevim o co redaktorovi jde

Tady jsem se trochu pobavil:  Rusové? Hned po Kanaďanech nejlepší na světě. Švédové? Už nemají Sundina  a Forsberga v nejlepší formě, ale mají Sediny Backstroma a další. Dá se souhlasit jen se Slováky a Finy. Ti mají stejné problémy jako my. Naše hráči které označuješ za hvězdy, jsou buď hvězdy bývalé, nebo veteráni popř.starší hráči až na Krejčího. Ten má ještě k hvězdě daleko. Srovnávat Straku a Pateru ze Sakicem je vtip. Za prvé je to už minulost, Sakic už ukončil kariéru. A za druhé Straka a Patera byli sice dobří ale Sakic byl úplně jiná liga, s ním se od nás může srovnávat snad jenom Jágr. 

0/0
13.4.2010 13:03

Scott_Walker

Re: Nevim o co redaktorovi jde

souhlas castecne ale, podle me v clanku neni zpochybneny nebo podhodnoceny vykon Krejciho ci Hejduka ..... jde spis o to ze uz v lize neni zadny Cech ktery by drzel krok s TOP spickou (vjyma Vokouna mezi brankari coz je taky uvedeno) kde jsou ty doby kdy byl v NHL dzegr a od 98 do 01vyhral bodovani ...... 03 hejduk strelce ... to uz se proste nestane ........ ustup ze slavy tam rozhodne je ......hvezdy typu Ovce, Crosby, Stamkos, Backstrom atd. atd uz nemame.... co je jeste smutnejsi je pohled na novacky ........ letos v NHL debutoval JEDINY !!!!!!! TOMAS KANA to je nejsmutnejsi ...

0/0
13.4.2010 13:18

Scott_Walker

Re: Nevim o co redaktorovi jde

pardon to Alexandr Salak, ten taky debutoval, i kdyz jeho pocinani by sneslo prirovnani k pouhemu pricichnuti ....

0/0
13.4.2010 13:26

seabow

Re: Nevim o co redaktorovi jde

No kdyz uz to beres jako debut, tak jeste Kindl, Kalus a Smolenak a hlavne Repik (toho mas i v clanku), ktery je z nich asi nejperspektivnejsi... Jinak ale mas pravdu a souvisi to i s temi pozicicemi na draftech

0/0
13.4.2010 13:44

Scott_Walker

Re: Nevim o co redaktorovi jde

Kindl yes agree hral snad 2 zapasy kdyz se zranil Rafalski, Smolenak no way uz nastoupil drive, Repik taky hral uz loni cili LETOS DEBUT POUZE:

KINDL - 2 zapasy

KANA - 6 zapasu

SALAK - 2 zapasy

0/0
13.4.2010 14:31

Scott_Walker

Re: Nevim o co redaktorovi jde

Kalus uz v Minny hral taky v drivejsich sezonach chvilku .... Debut za rocnik pouze 3 hracu kteri se navic v sestavach jen mihli ........ to je zalostne .... bohuzel to odrazi vykonnost nasich juniorskych reprezentacnich vyberu ....

0/0
13.4.2010 14:34

seabow

Re: Nevim o co redaktorovi jde

Tak to sorry, u Repika jsem si pak vzpomnel, ale u Kaluse a Smolenaka jsem to nezaregistroval

0/0
13.4.2010 15:48

Martin HSJ

Re: Nevim o co redaktorovi jde

Trošku zbytečná debata. Pokud ani jeden z našich nováčků neodehrál víc než dvacet zápasů tak se dá vlastně říct, že letos jsme v NHL žádného nováčka neměli (kdypak se to stalo naposled ?).

0/0
13.4.2010 18:56

pecis81

čísla VS realita

Číst z čísel umí i malé dítě, ale kdyby si autor trochu lépe analyzoval veškerá postavení Čechů v týmech, nemůže nepsat že se ztrácí v průměru, pak by se muselo dodat že autor se ztrácí znalostmi v podprůměru. Jen pár příkladů - David Krejčí nejproduktivnější hráč Bostonu a komentátory domácích považován za jednoho z nejlépe tvořících hráčů v NHL.Hejduk - nejlepší průměr bodu na zápas v týmu Colorada a to odehrál jen 56 utkání. Frolík - druhý nejlepší střelec týmu a vypracoval se na křídlo první elitní formace Frolík-Weiss-Horton. Kritizovaný Havlát po špatné první půlce sezony, vytvořil formaci s neznámými mladíky Latendressem a Brodziakem a takhle spolu dohráli sezonu a za tu dobu patřili k nejproduktivnější lajně. Michálek z Ottawy, díky své dravosti a průbojnosti patří mezi nejvytěžovanější útočníky a jen kvůli zranění a ústupu ottawské ofenzivní vozby nasázel jen 22 gólů, což i přesto byl třetí nejlepší počin týmu a takhle by se mohlo pokračovat dál. Jinak super článek o číslech.

0/0
13.4.2010 12:04

numenius

Re: čísla VS realita

No... , zkus to s tím pokračováním.:-)

0/0
13.4.2010 12:24

seabow

Re: čísla VS realita

No pokud jde o pozici v tymech (a ne v lize), tak se urcite pokracovat da:

Pleky jako 1. centr a nejlepsi v bodovani urcite neni u Habs jen prumerny

Kabelka, Kuba, Zidla - sice sezona, ktera stala za vyliz, ale ze by se ve svych klubech ztraceli v prumeru...?

0/0
13.4.2010 14:05

Rimr

Re: čísla VS realita

Plekanec? Montreal - souhlas. Kabelka? Považuji ho za skvělého obránce který si ničí kariéru ve slabém Torontu. Toronto - poslední na východě. Jaký je opravdu by se ukázalo kdyby hrál v nějakém špičkovém klubu.  Kuba? Dejme tomu, nejproduktivnější obránce svého týmu. Nicméně -5 bodů v tabulce pravdy není pro obránce zrovna dobré vysvědčení. Židlický? 16 mínusových bodů. Minesota? 3 nejhorší tým západní konference, pravda ani 13. nejlepší nezní o moc líp.  

0/0
13.4.2010 14:22

seabow

Re: čísla VS realita

Ad Kabelka - no Toronto nebylo vzdycky v takovych sra*kach, 1999 - 2004 byly vzdycky kolem 3 místa na vychode a chodili do druheho kola PO, takze sice ne spickovi, ale taky ne nejaka orezavatka a Kabelka uz v tech letech byl opora.

A co se tyce tech ostatnich - ja pisu, ze to jejich podani nebyla letos nejaka hitparada a PRESTO nejsou ve svych klubech nekde v prumeru.

0/0
13.4.2010 15:46

Rimr

Re: čísla VS realita

A to je právě to, že naši nejlepší mohou hrát prim tak leda v slabých, nebo podprůměrných týmech, v těch lepších dělají, až na čestné výjimky np.: Plekanec, "kompars". 

0/0
13.4.2010 22:52

numenius

Re: čísla VS realita

JJ, ale pecis se zmiňoval jen o útočnících, no k těm bekum (buhužel už taky 30+) ještě Polák a Z.Michálek.

0/0
13.4.2010 14:42

Niinimaa

Re: čísla VS realita

tak hlavně bych zmínil Hemáka v Oilers, velmi dobře se zaříná ukazovat Šmíd. Sezónu jsme nezahájili tak špatně, ale šli jsme ke dnu s tím jak se zranil Hemmer. Jinak poslední sezóny to měl rozjeté bod/zápas cca, škoda jen zranění. Stopro klíčový hráč týmu navíc na dobré smlouvě, myslím že lidé by ho nevyměnili ani za dvojku v draftu (Hall), pokud Olejáři vytáhnou jako prvního Seguina.Šmíd taky zraněn, škoda že nemůžen hrát na MS. Dále Vinny Prospal v NYR taky nehraje špatně atd.. atd. Celkově jasně hlavně v případě nováčků zaostáváme, dá se říct i elitou, ale jinak máme pořád hodně dobrých kluků

0/0
15.4.2010 4:31

Rimr

Re: čísla VS realita

Pokračování?:David Krejří souhlas, až na to že byl druhý se stejným počtem bodů ale menším gólů. Jinak pokud chce být David hvězdou NHL musí ještě hodně přidat a táhnout tým, což zatím plní řekl bych Chára. Ale David je příslibem, doufám, že nedopadne jak Havlát. Hejduk souhlas, je to pan hokejista, který se jím stal i díky spolupráci s Forsbergem a Sakicem. Poslední léta díky věčným zraněním ústup ze slávy, jinak by už byl nejspíš mezi historicky nejlepší stovkou. Frolík? Ano patřil na Floridě mezi nejlepší. Florida? Předposlední ve východní konferenci. Takž asi: mezi slepými jednooký králem.  Havlát - pro mně je to propadák, proč ho asi nechtěli v Chicagu a vyměnili ho do slabší Atlanty, mluví samo za sebe, ale o tom můžeme jen spekulovat, že? Michálek? věčný příslib, ale nijak výjímečný, snad jen mezi Čechy.

0/0
13.4.2010 12:49

Rimr

Re: čísla VS realita

Závěr: Osobně souhlasím s autorem je to velký ústup ze slávy, bohužel zatím není vidět ani to světlo na konci tunelu. Tak si zvykněme na to, že jsme spadli do hokejového průměru a projít čtrvrtfinále na MS nebo OH bude pro nás velký úspěch

0/0
13.4.2010 12:49

pánbůh německy hudební nástroj

Re: čísla VS realita

Tak Havláta vyměnili do Atlanty? No když myslíte, pane znalec...

0/0
13.4.2010 13:04

Rimr

Re: čísla VS realita

Sory, samozřejmě Minesoty. Myslel jsem na Hossu jak válel v Atlantě a automaticky jsem ji tam šoupnul. Nicméně kvalitou jsou si Minesota s Atlantou podobné.

0/0
13.4.2010 13:22

numenius

Re: čísla VS realita

V podstatě souhlas, až na to, že Havlát z Chicaga nešel do Atlanty, ale do Minesoty.

0/0
13.4.2010 13:26

stamm

Phoenix Coyote

a kde je Hanzal a Prucha z Phoenixu? Nejvetsi ceske zastoupeni v play-off.

0/0
13.4.2010 10:47

Zla Lopata

Re: Phoenix Coyote

Autor asi jeste nezaznamenal ze Prucha uz neni v NYR.

0/0
13.4.2010 11:05

Scott_Walker

Re: Phoenix Coyote

V dobe czechYORKU a doby Hlinkovske v PIT bylo v POFF v jednom teamu urcite vice Czech made players...

0/0
13.4.2010 13:28

Rimr

Re: Phoenix Coyote

HAnzal snad, ale Průcha leda jako kustod.

0/0
13.4.2010 14:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze