Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hašek je poklad aneb sedm příznaků gólmanovy geniality

Ve finále zatím pustil jedinou z 54 střel Vítkovic. Pětačtyřicetiletý pardubický brankář Dominik Hašek září ve finále extraligy ještě víc, než kdekdo čekal. Nejenže skvěle chytá, svému mužstvu navíc prospívá i jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fami

Dominátor

Hašan, Dominátor, geniální gólman a jeho neskutečné zákroky...,

tak by se mohlo neustále psát. Ve své kariéře se dotkl hokejového Olympu, klobouk dolů...ovšem co teď, co znamenají jeho výkony? Jsou to neskutečné výkony gólmana anebo " vysoká až skoro špičková " úroveň naší ligové soutěže? Bojím se, že je to právě tou naší " vysokou úrovní ", ve které by se neztratili ještě starší bývalí hokejisté. Jsem z toho drobátko smutný a nedávný nápad zmenšit ledovou plochu mi připadal tak trochu jiskřička naděje a oživení tohoto sportu u nás, kde dle mého názoru, se hraje jak v neděli po obědě a nebo jen tak pro žízeň. A možná taky, že ani sebemenší hřišťátko nic nezmění dokud se nezmění způsob, systém a myšlení..., protože i reprezentace je odraz ligové soutěže a byla by nesmírná škoda jen tak zahodit visačku olympijských vítězů a několikanásobných mistrů světa.

0/0
22.4.2010 16:42

Padouch.hr

pce

Někteří lidé nosí tričko s Chuckem Norrisem, Chuck Norris nosí tričko s Dominátorem.

0/0
21.4.2010 0:04

vavken

Re: pce

R^ Trefné.

0/0
22.4.2010 8:30

Bloody comies will loose

Re: pce

R^;-D

0/0
22.4.2010 22:06

Deathwing

Hašan

Růžička ho nechce vzít na MS. To je jeho rozhodnutí. Řada lidí by Hašana na MS viděla ráda, protože by to mohl být i pro něho rozlučkový turnaj, kde by se mohl předvést a navíc má formu ale bohužel současný trenér je větší kamarád s Vokounem a proto pojede Vokoun, ačkoliv je perspektivní pro další ZOH stejně jako Hašek, kdyby jsme chtěli vybudovat nový tým, tak by se muselo začít už od branky, kde by měli dostat šanci mladí kluci jako je Pavelec, Štěpánek,  Neuvirth, Salák, Schwarz...Jeden z nich snad bude dělat i jedničku na dalších ZOH. Jinak já bych Hašanovi udělal alespoň nějaký rozlučkový zápas. Něco jako měl Straka proti Slovensku, kde se rozloučil v přátelském zápase a doma. Hašan neodešel z repre zrovna důstojně. Jeho poslední akcí byl Turín, kde zmizel po několika minutách zraněn v kabině. Stálo by za to, aby se rozloučil v dresu reprezentace před domácím publikem. Tímto by  se mu vyjádřilo poděkování za jeho služby, který pro reprezentaci odvedl.

0/0
20.4.2010 17:04

Kredenc

Re: Hašan

Staci,kdyz se s nama v Pardubicich rozlouci titulem :-)

A nejakej p o s r a n e j Ruzicka si muze s tou svou partou kasparu na MS vytrit p r d e lR^

Jedem TESLA na TITUL;-DR^ 

0/0
20.4.2010 18:41

Deathwing

Re: Hašan

Taky bych si přál, aby se rozloučil titulem, to by bylo skvělý. Chtěl bych znovu vidět pohár v rukou našeho kapitána. Koukal by ho mohl předat Hašanovi, aby si tenhle pohár mohl potěžkat ale nejdřív musíme porazit aspoň jednou Vítkovice u nich doma a ukončit to pak u nás.R^

0/0
20.4.2010 19:49

obecní blb

Re: Hašan

současný stav neni o tom, že by byl Kůžička většim kamarádem s Voukounem než s Haškem. je to prostě jen a pouze o tom, že je v dnešní době Vokoun lepší gólman.

0/0
20.4.2010 21:43

cport

Re: Hašan

myslim, ze Vokoun je v soucasne dobe lepsi. Ale s tim rozluckovym zapasem by to bylo fajn - jestli se teda Hasan uz chce loucit :-)

0/0
21.4.2010 7:26

lopee

Na jeho místě bych na MS snad ani nechtěl,

protože mu mužstvo před ním nepomůže, těžko vyhraje. Gólů přeci jen jako brankář moc nedává. Takže pak by riskoval, že bude ten, co prohrál MS (což by tak nebylao ani omylem, on by svou práci odvedl). A kdyby vyhráli, tak by to určitě podle mnoha diskutujících nebylo kvůli němu... Ať raději vyhraje ligu a pokračuje ještě alespoň rok.

0/0
20.4.2010 14:47

Burzoa

škoda že ho kolotočář nevezme na MS

;-€ už aby byl zas u repre Trenér a ne šašek jako teď

0/0
20.4.2010 12:27

aarghot

Re: škoda že ho kolotočář nevezme na MS

sasek jsi ty, nulo ....

0/0
20.4.2010 13:30

marty.rock

Re: škoda že ho kolotočář nevezme na MS

Zaro Růža s horko těžko vychozenou devítiletkou je génius. Ovšem narozdíl od šišlavého Lojzka aspoň býval neoddiskutovatelně skvělým centrem, o tom žádná...

0/0
20.4.2010 15:21

Neumětel

Re: škoda že ho kolotočář nevezme na MS

Lojza vozil medaile z MS i z Olympiády.

0/0
20.4.2010 15:39

Joey Tribbiani

Re: škoda že ho kolotočář nevezme na MS

Sám jsi nula, a ještě navíc tupá. Stejně jako ten hrobař a kazisvět českého hokeje, arogantní břídil růžička.

0/0
20.4.2010 18:07

obecní blb

Re: škoda že ho kolotočář nevezme na MS

hrobař a kazisvět...;-D

0/0
20.4.2010 21:44

martin077

.

Já se musím smát jak tady někteří diskutéři na jedné straně tvrdí, že Hašek nemůže chytat na MS, protože je starý a chytá jenom ELH a ta není dostatečnou průpravou na mezinárodní scénu a druhým dechem dodávají, že by měli jet mladší a ze všeho nejlepší bude, když pojede Štěpánek;-D

Takže vlastně nezáleží na výkonnosti, ale na tom, že je člověk mladej a nejmenuje se Hašek. A nejvíc mě dostal ten zoufalec jak tady píše, že Hašek nemůže chytat na MS, protože se v bráně válí na zemi a nemá styl;-D  Hašek takto vychytal OH, získal Vezina trophy a stále se najdou závistiví zoufalci co prostě musí něco najít, jenom aby mohli Haška pomluvit...Žil jsem dost dlouho v zahraničí abych poznal jak se k legendám chovají v civilizovaných zemích. Bohužel, v tomto směru je ČR rozvojová země...

0/0
20.4.2010 12:08

gesslish

Re: .

exactly R^R^

0/0
20.4.2010 14:11

silversurfer

Re: .

kdyz si odmyslim, co jis predeslal a s cim se da souhlasity, tak jen porad nechapu prco by mel hasek jet na ukor vokyho? dalsi vec je, ze sam rekl,z e aby tam jel a nechytal by vazne nechtel, coz je logicke a pochopitelen. nikdo nezpochybnuje co dokazala co stale dokazuje (klobouk dolu), ale cas nezastavis a na MS by zkratka uz jet nemel.muzes tres rict, ze je Stepanek momentalne horsi? nerekl bych....

0/0
20.4.2010 15:14

marty.rock

Re: .

..Štěpánek je jednoznačně zatím horší. Zatím nepodržel,dostal minimálně 3-4 goĺy ze středních vzdáleností, takže bez diskuze.

0/0
20.4.2010 15:24

Joey Tribbiani

Re: .

proč by tam nejel, když si o to řekl? Je to bývalý nejlepší golman na světě, s obrovskýma zkušenostma, navíc ve výborné formě. Vokoun Haškovi nesahá ani po kotníky, ještě se má od něj co učit. A nejvíc mě rozesmívá argument, že by se měli zabudovávat mladí. Proč to teda neudělal Růžička už loni? Pročpak bral na MS jako jedničku starocha Hniličku? Za vším je prostě mafián růžička, než aby vzal Haška, tak udělá všechno pro to, aby mu to překazil. Je to jen zákeřný parch....

0/0
20.4.2010 18:12

atari.800xl

Re: .

R^

0/0
20.4.2010 15:34

brej den, pánové

Na MS by měli jet

Mikoláš, Holeček a na rozkoukání vzít mladého Haška ;-)

0/0
20.4.2010 11:48

dennyr

já si nemyslím

že by Hašek byl až tak dobrý,něco jiného je chytat v naší lize a nebo na ms.V Naganu byl nejlepší ted na mezinárodní scéně už by nestačil

0/0
20.4.2010 11:42

marty.rock

Re: já si nemyslím

...kolik si toho odehrál, trenére?

0/0
20.4.2010 15:25

Bloody comies will loose

Re: já si nemyslím

hektolitry ;-D

0/0
22.4.2010 22:09

czech team

Hašek

Já bych byl pro, aby Dominik na MS jel, protože viditelně tu formu má. On sám se cití, že by byl prospěšný. Proti Tomášovi Vokounovi nic nemám, ale byl fakt, že poslední zápasy před zraněním nechytal zrovna dobře a pak, když už byl zdravý, tak tam trenér Floridy nechal náhradníka, takže s tou jeho formou bych to neviděl zrovna dobře. Jinak ta naše sestava na MS, jak se rýsuje vypadá solidně, konečně to vypadá na hráče, kteří budou chtít něco dokázat a ne, kteří si to tam půjdou odklouzat. Kuba Voráček si myslím, že by mohl být jednou z hvězd šampionátu, pokud mu to sedne, protože má talent. Ale asi by to chtělo změnit systém. Třeba, kdybychom hráli stylem, jako hrajou Pardubky a že jsme takovým stylem kdysi jako repre hráli, tak by to šlo. Od Hadamczika je tam vidět ten rukopis Vítkovic, bránit a když je šance vyrážet do protiútoků, to je systém na dvě věci hodící se pro Švýcary a Bělorusy..

0/0
20.4.2010 11:23

ma-jkl

trochu OT

Ale jen bych řekl, že Růžička zase skládá tým z lidí z NHL...nevím, nemyslím si, že je to bůh ví co...vzpomínám si, jak jsme vyhráli MS, když tým byl poskládán z 90% z lidí z extraligy...znají se i protihráči, ví jak hrajou...tohle je cesta, ne pořád stavět na jednotlivcích, to si myslím, že by měli pochopit...:)

0/0
20.4.2010 11:08

freedom_is_for_brave

přátelé

stále se tu prosazují nové mladé tváře do repre, nvím zda někdo z Vás četl soupisku na MS, ale moc starých tam nevidím, některá jména ani moc neznám nicméně ať tam jsou staří, či naopak mladí vždycky po neśpěchu budou mít všichni plno keců jak to ten Růžička zase udělal špatně a co se týče Hašana, já bych ho na MS klidně vzal, né jako jedničku, tu bych udělal z Pavelce, ale místo Vokouna, proč ne, pokud bude ve finále chytat tak jak chytá do teď, tak je prostě momentálně nejlepší z ligy a nikdo s tím nic neudělá tečka

0/0
20.4.2010 10:52

silversurfer

Re: přátelé

nemyslim, v tomhle s Ruzou souhlasim. pokud jede voky , bude jasnou jednickou. mam trosku pocit,ze hasan , byt chyta vyborne, s trsoku moc glorifikuje...stepanek urcite nechyta o nic hur, ne-li naopak. hasan ma vyhodu,ze cely tym hraje opravdu vyborne.

0/0
20.4.2010 10:56

Caretaker

Re: přátelé

Tak si to přeložme, podle Tebe je Štěpánek BŮH a zbytek Vítkovic hraje velký kulový. Tak tenhle příspěvek by jsi měl umístit na vítkovický web.

0/0
20.4.2010 11:49

rafton

Rozdíl

Hlavní rozdíl, že dře, odřekne si jako nikdo jiný. Kolik bylo nadějí a kde jsou? Jsou průměrní. Hašek za celou svou karieru nepolevil a proto je často u spoluhráču nepopulární, protože takový lidé těžko snášejí, když se někdo fláká (což bych odhadl na 90% hráčů naší ligy).

Naše liga hodně klesla a tak dává tím i Haškovi vyniknout to ale nesnižuje jeho výkon.

0/0
20.4.2010 10:32

rafton

Re: Rozdíl

A ještě pro ty co říkají, že zabírá místo mladým a kterým?

Je 14 týmů v extralize tak se klidně mohou prosadit. Ale co dělat když hokejový důchodce je nejlepší?

0/0
20.4.2010 10:35

maron

brank

mně se líbí, že tady máme jediného čecha, který kdy obdržel několik Vezina Trophy, 2x vyhrál SC, českou ligu, olympiádu a kdo ví co ještě a chceme do brány natlačit mladé, kteří v podstatě odchytali několik podařených zápasů v lize, nemají jediný titul, ale jsou "opravdu velmi nadějní".

Růža je vůbec na ty golmany letos nějakej slabej, jukněte na jeho výběr pro Slavii, vždyť mu golmani prohrali semifinale

0/0
20.4.2010 10:02

Petr1234

Re: brank

tak že mladí gólmani nemají tituly je snad jasné. Pokud bys chtěl brát jenom ty co už něco vyhráli, tak bys tam mohl brát jen Hašek, Bříza, Hnilička, Turek atd.

0/0
20.4.2010 10:22

Good luck

Re: brank

Ale do reprezentace se přece nebere za zásluhy, to je naprosto lichá úvaha.

Píšeš o Vezina Trophy, ale tu poslední získal před 9 lety.

Píšeš o Stanley Cupu, ale ten vychytal v roce 2002 (v roce 2008 v PO skoro nechytal), tedy opět před 8 lety.

V lize sice září, ale to není extra srovnání. Rozhodně se co se týče pořadí nemůže postavit před Vokouna (a nejspíše ani Pavelce), a to je ten zásadní problém - co je z pohledu trenéra větší přohřešek - vzít Haška jako trojku (tedy "do brány ani náhodou"), jako dvojku za Vokouna (tedy "do brány se s tebou nepočítá"), nebo ho raději nevzít vůbec, právě s ohledem na to, že taková legenda si nezaslouží být třetí v pořadí?

0/0
20.4.2010 12:31

HLNOCD4

Ja bych Haska na MS

vzal. [>-]

0/0
20.4.2010 9:43

Zulgar

Re: Ja bych Haska na MS

já ne. je moc ohranej. S ním jsou menší šance než bez nej podle mého. Dnes už repre ani moc nepomůže Jágr a spol z NHL. Protihráči z lepších týmů je znaj, věděj jak je sejmout a bránit aby je totálně rozhodili. Poslední roky stále stejných hráčů v Repre nám škodí. Pojďme hledat zase jinde

0/0
20.4.2010 9:49

ruty

Re: Ja bych Haska na MS

já bejt jím, tak bych tam snad ani nechtěl ... když vidím jak se všichni omlouvaj :-/ ... to bude výbuch a akorát by zavdal příčinu internetovým odborníkům, kteří by tvrdili, že bez něj bychom jistě vyhráli ;-D

0/0
20.4.2010 10:03

akupunkt

Re: Ja bych Haska na MS

Vzal bych ho taky, mezi naše 3 nejlepší golmany "asi" patří. Podotýkam asi, protože představa, že na MS chytá 45- letý golman, je prostě neuvěřitelná. Ať se s Vokounem poperou  o místo jedničky.  Předem daný post brankářské jedničky  pro brankářův klid na duši osobně neuznávam. Inspiraci bych hledal u Kanady, která se nebála prostřídat brankáře na OH, až jim vyšel Lůo...

0/0
20.4.2010 11:04

navsteva s pravdou

Uspech se v teto zemi neodpousti

a na politicke urovni se dokonce proti uspesnym systematicky bojuje.

A tato "diskuze" je toho zarnym prikladem.

0/0
20.4.2010 9:39

Zulgar

Re: Uspech se v teto zemi neodpousti

toto je o sportu ne o politice. úspěch mu přeju ale lituju mladé a nadějné. přesně kvůli Haškovi a podobným je naše repre ve stavu jakém je...

0/0
20.4.2010 9:46

tomasay

Re: Uspech se v teto zemi neodpousti

jako,že máme špatné golmany(Vokoun,Pavelec,Štěpánek) kvůli Haška ?? a díky Jágrovi nemáme stejně dobré útočníky jako je on sám,Reichel apod. ?? to mi vysvětli tu logiku..

0/0
20.4.2010 9:54

Zulgar

Re: Uspech se v teto zemi neodpousti

ou.. to není bráno že kvůli nim nemáme dobré hráče. já myslím že je hóódně dobrejch hráčů. Já jen říkám, že pokud se budou brát do repre pořád jen ty samé a ohrané hráče styl Hašek, Jágr a pod. nenímoc šáncí dlouho zůstat uznáváni jako hokejová elita. Chápu že kluci dělaj na mistrovství co můžou, ale prostě už je každej zná a ví jak na ně. Dobří hráči, které ale kvůli nim nebereme do repre by mohli mít i šanci, protože soupeř neví co od nich čekat.

0/0
20.4.2010 9:58

sasky04

Re: Uspech se v teto zemi neodpousti

Dokud ti mladí nebudou schopni na sobě tak pracovat, aby byli lepší než pánové důchodového věku (sportovní důchod)- Straka, Hašek, Jágr apod., tak prostě mají smůlu. Věk není žádná zásluha, tzn. to, že jsem mladý mi přece ještě nesmí zaručovat místo v sestavě. Navíc tahle generace špičkových hokejistů postupně odchází a tak mladí začnou šanci dostávat. Tolik hráčů staršího věku, kteří by jim byli reálně schopni konkurovat už nemáme. Problémy českého hokeje (nebo spíš sportu obecně) nejsou ve starých, ale naopak v mladých hráčích.

0/0
20.4.2010 9:57

Zulgar

Re: Uspech se v teto zemi neodpousti

"Věk není žádná zásluha" souhlas, ani mladej ani starej. Ale když naši "zlatí" hoši nic moc už nějakou dobu nepředváděj, tak si myslím, že by měla být snaha dostat do postu dobrých hráčů i někoho nového. To co se dělo na olimpiádě bylo v hodně případech až désivé. Slavná jména a žádné golý. S tím se vyhrávat nedá.

0/0
20.4.2010 10:01

gesslish

Re: Uspech se v teto zemi neodpousti

Člověče, a koho konkrétně bys na olympiádu nevzal, a kým konkrétně bys ho nahradil? O moc líp už to poskládat nešlo. Ono se to lehce řekne, nechme doma Jágra s Eliášem, vezmeme mladý, ale když žádní lepší mladí nejsou?

0/0
20.4.2010 14:17

Zulgar

Re: Uspech se v teto zemi neodpousti

jo a k tomu problému ve sportu. Jak chceš aby se mladí zlepšili a hráli pořádně, když cítí nulovou šanci dostat se do repre. Protože u nás mají větší šanci slavná jména a NHL. Když na to tak koukám přijde mi, že nováčci se do repre kouknou až když už z NHL nikdo další nepřijede. Pak se po někom koukneme. To není motivace

0/0
20.4.2010 10:04

tomasay

Re: Uspech se v teto zemi neodpousti

kteří hráči podle tebe blokujou místa mladým talentovaným??Jágra už jsi jmenoval...a ti další ??

0/0
20.4.2010 10:15

sasky04

Re: Uspech se v teto zemi neodpousti

Mladí si prostě na svou šanci musí počkat a porvat se o ní. Věřím tomu, že tyhle "problémy" s nominací mladších x starších hráčů tu byly i dřív, to není nic nového. Ale někteří prostě chtějí být hvězdou hned. Ti, co vydrží (tenis - Štěpánek, Nedvěd ve fotbale apod.) se hvězdou stanou prostě později. Je to lepší než zazářit a spadnout. Viz. třeba Hudler- "Nemám jistotu, že pojedu na MS, tak na to dlabu...". Kde to jsme? Hráč si bude diktovat podmínky? Kde je touha dokázat, že jsem lepší než staří mazáci? De facto tím přiznal: "Nemám na to, jsem trouba a 40 letý chlapi budou hrát lépe než já."

0/0
20.4.2010 10:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze