Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hokejisté vstoupili do Švédských her vítězně, domácí tým udolali v nájezdech

Parádní blafák Jakuba Klepiše zajistil českým hokejistům výhru v úvodním utkání turnaje LG Games. Češi díky němu porazili domácí Švédy v nájezdech, ve kterých debutant Ondřej Pavelec vychytal všechny domácí střelce. Národní tým tak má stále šanci vyhrát celý seriál Euro Hockey Tour.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

61800144

Záruba

včera v přímém přenosu říkal, že na MS nepojede ani Erat, Fleischmann,Hanzal a Vrbata;-D

0/0
30.4.2010 7:01

harry_s

Re: Záruba

ono se hraje nějaké mistrovství světa?nemyslíš tím ten turnaj třetích garnitur ne?

0/0
30.4.2010 7:02

GeorghesS

Re: Záruba

Vrbata neni jistej, podle mě to ještě neni potvrzený ani u Erata. On včera vůbec Záruba pořád mlel kraviny - Hosták ho furt musel opravovat;-D

0/0
30.4.2010 10:11

Kaper

Re: Záruba

Růžička neměl ve čtvrtek večer žádné čerstvé

informace o posilách z NHL. čeká na zdravotní prohlídky hlavne u Erata a Hanzala (ktery mel problemy s ramenem), s hráči bude

mluvit pátek.

0/0
30.4.2010 10:41

stamm

Oveckin

Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc Oveckin a Sjomin z Capitals jedou reprezentovat Rusko jaksi samozrejme? Proste jsou nominovani, zdravi jim to dovoluje, tak jdou reprezentovat. A co nase hvezdy?kde se stala chyba?

0/0
30.4.2010 6:55

cerrt

Re: Oveckin

v Ruzickovi?

0/0
30.4.2010 9:16

starej_vul

:-) ... kdo?

Nemohl by mě někdo pomoci najít nějaké hokejisty z víétězných Pardubic? Děkuji.

0/0
30.4.2010 1:46

Deathwing

Re: :-) ... kdo?

Nauč se psát. Takový Nakládal nezahrál hůř než nějaký Barinka, který má mnohem více repre zkušeností a Koukal se taky snažil, jenže není sehraný se svými spoluhráči jako s Kolářem a Starým, kteří dokáží najít cestu k sobě i po slepu. Navíc se Koukal snažil. Červenka "elita" extraligy se taky moc nepředvedla.  Ze svých šancí ke konci třetí třetiny nedokázal dát gol.

0/0
30.4.2010 6:46

hafmau

Re: :-) ... kdo?

Pokud vím,tak jeden by dvojku nedělal a další(nějaký pták) má nějaké rodinné záležitosti....:-P

0/0
30.4.2010 8:04

cerrt

Re: :-) ... kdo?

to by je zvejkal musel nejdriv povolat, treba Pisu a Haska.

Ale jinak pardubaci jsou treba Caslava s Rolinkem.

0/0
30.4.2010 9:18

chassis hunter

AHL&ECHL....

takovych Cervenku tam brusli 900,tak nevim proc zrovna ten nas,by mel dostat jednocestnou smlouvu????:):):):):):):)

0/0
29.4.2010 23:15

pako_z_letne

Re: AHL&ECHL....

..proc to resis? komplexy si bez lecit jinam

0/0
29.4.2010 23:28

FredFu

Re: AHL&ECHL....

Nj, mas nejake argumenty?:-), nebo jsi nekde okoukal napsat na kazdou negativni odpoved - jdi si lecit komplexy nekam jinam

0/0
29.4.2010 23:43

pako_z_letne

Re: AHL&ECHL....

..jak argument? proti blbosti neni zadny argument, to co tam napsal ten blb je komplex.

0/0
29.4.2010 23:45

chassis hunter

Re: AHL&ECHL....

to neni komplex,ale zhodnoceni urovne nasi ligy...at se ti to jako slavistovi libi nebo ne...

0/0
30.4.2010 0:55

Andee

Re: AHL&ECHL....

Dobrej blábol... ;-DRv

0/0
29.4.2010 23:31

Kei: cenzorova noční můra

Re: AHL&ECHL....

Tohle jsou žvásty, nicméně faktem je, že by měl jít spíš do Ruska a pak teprve do NHL.

0/0
29.4.2010 23:45

Andee

Re: AHL&ECHL....

Jen ať to zkusí. Je pracovitej, nebude ohrnovat nos nad třetí lajnou, věřím mu, že to zvládne. Ale musí na sobě ještě dost pracovat, ELH to není :-)

0/0
30.4.2010 0:39

pako_z_letne

pavelec

je jasna jednicka. sebevedomej mladej kluk. nevim, proc ruza lpi na vokounovi. radsi bych videl duo pavelec hasek. hrali jsme dobre, ale chybi duraz v koncovce, co nedal rolinek koncem zapasu, to je stejny,  jakoby pavelec pustil gol z pulky..par hracu tam nema co delat, ale jinak si myslim, ze mame nato, natrhnout vsem zadnici. go, tchechishe, go

0/0
29.4.2010 23:15

nevkusný kolotočář

Re: pavelec

dikybohu to netrenujes tyRv

0/0
29.4.2010 23:20

pako_z_letne

Re: pavelec

.. a neni to pravda? vokoun je labil, brankar je ruzova slabina

0/0
29.4.2010 23:33

seesul1

Re: pavelec

na labila má docela dobré postavení mezi brankáři ve statistikách NHL. A narozdíl od tvého oblíbeného Červenky své kvality na poslední olympiádě potvrdil.

0/0
29.4.2010 23:43

pako_z_letne

Re: pavelec

pokud jste si pane racil vsimnout, komentoval jsem post brankare, nikoli utocnika. takze odpoved vaseho typu postrada jakoukoli logiku

0/0
29.4.2010 23:47

seesul1

Re: pavelec

a já jsem snad nekomentoval brankáře? Já jen, že ignoruješ fakt, že Vokoun na olympiádě zachytal fantasticky, statistiky v jednom z nejhorších týmů v NHL, kde jde na něj v každém zápase kanonáda, má také vynikající, ale ty by´s tam cpal Haška, který vyhrál ELH.

A příklad Červenky jsem ti tam dal proto, že naopak hráče, který na repre úrovni hraje velký hnědý váleček, chválíš. Takže tvé výlevy mi +- v součtu opravdu vycházejí na tvůj nick. Když se mrknu třeba sem http://hokej.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A080228_171811_hokej_jam , zjišťuju, že názor na tebe byl správný a diskuze s tebou jsou jen mrháním času.

0/0
29.4.2010 23:57

pako_z_letne

Re: pavelec

vas nazor vam neberu, mate na nej pravo, dovolim si jen konstatovat, ze pindate blaboly a prejete si neuspech. hasek je daleko daleko lepsi nez vokoun. uz jen proto, ze je to osobnost a ne nejaka lekla ryba

0/0
30.4.2010 0:02

Jakub76

Re: pavelec

že vokoun na olympiádě zachytal moc dobře není blábol ale fakt. Stejně jako to že má dobré statistiky v NHL.

0/0
30.4.2010 7:14

seesul1

Re: pavelec

tvůj názor, že momentálně je Hašek lepší než Vokoun jen potvrzuje tvůj nick.

0/0
29.4.2010 23:27

pako_z_letne

Re: pavelec

..argument hodny blba

0/0
29.4.2010 23:29

seesul1

Re: pavelec

ty jsi si vybral svůj nick, ne já. Asi se už trochu znáš.

0/0
29.4.2010 23:38

pako_z_letne

Re: pavelec

.mel byste pane obohatit svoji zasobu odpovedi. toto je ubohe. asi tak stejne jako autor

0/0
29.4.2010 23:48

seesul1

Re: pavelec

podle vykání usuzuju, že odpovědi jsou trefné a lehce jsi znervózněl. Calm down, nejsem první, kdo ti tvou přezdívku schvaluje, a určitě ani ne poslední. Tak zatím dobrou, myslím že spánek je teď přednější, nežli debata s pakem.

0/0
30.4.2010 0:02

pako_z_letne

Re: pavelec

mate naprostou pravdu, debata s blbem, navic vaseho kalibru, je ztrata casu.

0/0
30.4.2010 0:04

machalm

Re: pavelec

Jelikoz neustale michas anglictinu s pokusem o nemcinu, tak te musim upozornit na to, ze slovo "tschechische" se da bez nemeckeho urciteho clenu pouzit pouze jako adjektivum muzskeho rodu. Pokud jsi chtel napsat  napsat neco ve smyslu Go Canada go s nemeckym nazvem naseho statu, tak by to muselo vypadat nejak takhle: Go Tschechien (nebo Tschechei) go! Coz ovsem taky nedava smysl prave kvuli tomu ne uplne povedenemu michani dvou jazyku.

O zbytku prispevku nebudu diskutovat. 

0/0
30.4.2010 1:56

pako_z_letne

jen cesi

preji neuspech vlastnimu tymu. nadavat na ruzu a cervenku je zde  folklor.. co na tom, ze cervenka byl nejlepsi hrac ligy, ale hraje za slavii, ruza trenuje slavii-> tedy duvod proc nadavat. je to povrchni. doufam a fandim nasim, ze neco uhrajem, at da goly nekdo z vitek nebo pardubic. a kdyby se to povedlo, tak stejne tady bude spousta zakomplexovanych, ktery reknou, ze ms je o nicem.. je to spis smutne nez zabavne cist zdejsi diskusi, snad toto neni vzorek populace 

0/0
29.4.2010 23:07

Good luck

Re: jen cesi

Já taky fandim našim, chci, aby vyhrávali, A PRÁVĚ PROTO budu Růžičku kritizovat za to, co provádí s Červenkou - je logický, že ho nominuje, když vyhrál bodování, ale je neomluvitelný, když ho za každou cenu cpe do první lajny..

..na OH to bylo tak křiklavý, že na to vůbec neměl, a přesto ho držel u Jágra zuby nehty nějaký 4 zápasy, než mu došlo, že tim degraduje celej Jágrův útok..

..a dnes opět - Červenka byl tragickej, ale na ledě byl skoro furt... doufám, že o víkendu už něco předvede, a pokud ne, že na to Růžička zareaguje a posune nahoru hráče, kterejm to zrovna jde.. jinak jestli ho i při takovejhle výkonech nasadí na MS k Jágrovy, tak se vůbec nemůžeš divit, že s tim leze Růžička lidem na nervy..

0/0
29.4.2010 23:18

pako_z_letne

Re: jen cesi

co je to PRVNI lajna? ze hraje s Klepisem? Hral s nim ve slavii, to snad je logicky. pokud i pamatuji, tak cerva ruza od jagra na OH sundal.. pouze dokazujes, ze kdo chce, nejakou berlu vzdy najde.

0/0
29.4.2010 23:32

Good luck

Re: jen cesi

První lajna je ta, která chodí na led jako první (například na začátku třetiny, nebo po oslabení apod.), proto se jí říká "první"... ale pokud nechceš chápat, řeknu ti to víc polopaticky - na OH to například znamenalo, že ho cpal k našemu nejlepšímu hráči - Jágrovi..

Dnes to mj. znamenalo, že byl na ledě skoro pořád i ve chvílích, kdy hrál houby..

A kdybys četl pozorně na co reaguješ, věděl bys, že jsem psal, že sice díkybohu Červenku od Jágra vyhodil, ale až po nějakých 4 zápasech, do té doby ho tam křečovitě držel - a jen jsem vyjádřil přání, aby aspoň na MS dal Jágrovi šanci už od prvního zápasu..

Ty pouze dokazuješ, jak je někdo zaslepenej fanoušek a nechce vidět něco úplně jasnýho...

Já bych třeba Červenkovi přál, aby se v NHL někdy v budoucnu prosadil, a až tam bude, budu mu fandit, ale to co teď předvádí Růžička je opravdu směšný a v posledku až smutný..

0/0
29.4.2010 23:44

pako_z_letne

Re: jen cesi

..to co pises neni nic jineho nez nenavist a prani, aby se nedarilo. good luck. vsad si proti nasim.

0/0
29.4.2010 23:51

Good luck

Re: jen cesi

8-o

Ty asi nebudeš moc chápavej, možná píšu na tebe moc dlouhý příspěvky..

0/0
29.4.2010 23:54

pako_z_letne

Re: jen cesi

jagr a nejlepsi hrac na OH... jsi zfetovanej nebo co? kdyby cervenka nedal to co jagr, co by to byl? jagr je osobnost, ale na OH vyhorel stejne jako zbytek... bez spat a gut luk

0/0
29.4.2010 23:58

Good luck

Re: jen cesi

Ty opravdu nejseš moc chápavej, já někde psal, že Jágr byl náš nejlepší hráč na OH? Já psal to, že Jágr je náš nejlepší hráč, a že k němu do lajny R. za každou cenu tlačil Č...... diskuze s blbcem (promiň) je fakt vyčerpávající... uf..

0/0
30.4.2010 0:07

pako_z_letne

Re: jen cesi

.cti po sobe, kdyz uz nic jineho ...že ho cpal k našemu nejlepšímu hráči - Jágrovi..

0/0
30.4.2010 0:10

Good luck

Re: jen cesi

Ano, přesně to jsem psal, hurá... tedy přesně potvrzuješ, co jsem napsal o příspěvek výš; žádné "..našemu nej hráči na OH..", ale "..našemu nej hráči.."... ale tohle nikam nevede a je to opravdu vyčerpávající, raději konec..

0/0
30.4.2010 0:15

pako_z_letne

Re: jen cesi

..pravda, to nikam nevede.. gut luk. priste mysli abys nemusel slovickarit.

0/0
30.4.2010 0:20

The Emperor

Re: jen cesi

To rika ten pravej....

0/0
29.4.2010 23:28

seesul1

Re: jen cesi

troufnu si tvrdit, že drtivá většina těch, co tu diskutují, bude našemu týmu fandit, i když je dopředu jasné, že v tomto složení by se SF rovnalo malému zázraku. Prostě lepší hráči momentálně nejsou, a ti co jsou k dispozici, jsou zase zranění, či unavení. To je realita, kterou Růžičkovi nezávidím. Nicméně mladí mají šanci se ukázat, a třeba budou hrát s větším nasazením a bojovností, než hvězdy, které se nechávají rády přemlouvat.

A co se fantoma z tvé oblíbené splávky týče, na to, jak jej vychvalovali v ELH, nepředvedl v repre zhola nic. Na olympiádě hrál, tak jako všichni, úplný prd, a kdyby dnes Záruba při jeho dotycích s pukem nevzdychal, ani bych si nevšimnul, že hrál. Co mu jde, jsou buly. Myslím si ale, že od hráče jeho 'kalibru' se čeká víc, mnohem víc. Hráč, který sní o jednocestné smlouvě v NHL musí na mezinárodní úrovni vyčnívat, a ne zapadat do průměru.

0/0
29.4.2010 23:37

pako_z_letne

Re: jen cesi

..aha, takze se ceka, ze bude davat 3 goly na zapas... no to je argument. hral to co mu souper dovolil, tak jak ostatnim. repre nestoji na cervenkovi, ale na tymu, pada to tam kasparovi, to je fajn, priste nekomu jinymu. ale ortodoxne kritizovat jednoho utocnika z 12, je nesmysl.

0/0
29.4.2010 23:44

seesul1

Vynikající Pavelec,

hodně dobrý Kašpar, zbytek šedý průměr a fantom ze Slavie opět nezklamalRv Jak ten může snít o jednocestné smlouvě v NHL, to mi hlava nebere.

Jinak to opravdu vypadá, že náš skoro celý EHT tým bude hrát na MS, takže si Vokoun dobře zachytá. Kéž bych se mýlil...

0/0
29.4.2010 22:36

FredFu

Re: Vynikající Pavelec,

to ano:-) a začínám i pochybovat o tom, že je Blaťák náš nejlepší obránce - dnes nebyl vůbec uklidnujíci prvek, spíše se dalo čekat, že dostanem gol, když tam je

0/0
29.4.2010 22:44

seesul1

Re: Vynikající Pavelec,

to máš pravdu- snad to byl jen jeho jednozápasový výpadek, jinak hrává za repre v celku v dobré formě.

0/0
29.4.2010 22:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze