Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boston se i bez zraněného Krejčího přiblížil postupu, Chicago otočilo sérii

Stejně jako na západě San Jose nad Detroitem, tak v semifinále Východní konference vede Boston nad Philadelphií už 3:0 na zápasy. Rozhodla o tom středeční venkovní výhra Bruins 4:1, na níž se jednou asistencí podílel i David Krejčí. Český centr ovšem utkání nedohrál poté, co jej vyřadil tvrdým bodyčkem Mike Richards. Ve druhém duelu Chicago uspělo na ledě Vancouveru v poměru 5:2 a otočilo sérii na 2:1 na zápasy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MapleLeafs15

hit

hele zastavte si to video na 13. vteřině a ponáte že hit byl absolutně čistej, žádný ruce žádný úder na hlavu. Richards trefil Krejčího čistě a Krejčí je blbec, protože se uprostřed hřiště rozhlíží po oranžovejch tribunách místo toho aby  se rozlížel kdo ho chce trefit

0/0
6.5.2010 11:56

Kei: cenzorova noční můra

Re: hit

Asi jako tuhle Jarouš...

0/0
6.5.2010 12:34

Kei: cenzorova noční můra

Poslední gól Chicaga rozhodně neměl platit...

...a nebo je brankoviště jen taková čára, co nic neznamená. Každopádně to stejně nic neřešilo...

0/0
6.5.2010 11:45

jacih

Wdog

jo jeste v dobe kdy startoval Satan mel k nemu nejbliz Richards...

0/0
6.5.2010 11:40

W Dog

Re: Wdog

dej si 12 vteřinu - richards je na modré správně proti krejčímu bo pronger mu dal celou třetinu a nemůže ho bránit, carcillo dva kroky před šatanem. je to v pohodě 3 na 3, nechápu jak po  protiútoku 2 na 1 může být pronger mezi svou modrou a červenou.

0/0
6.5.2010 12:20

jacih

Re: Wdog

to ja taky ne. Pronger tam procumel na miste celejch 30 sekund...

0/0
6.5.2010 14:05

jacih

Wdog

vysvetli me co udelal spatne hrac c. 13!!?? Vyhybal se lezicimu hraci a v dobe kdy startoval satan s tim nemohl vubec nic delat! Ten gol byl beka s cislem 20 a Richardse ktery tim hitem na Krejciho vyradil vracejiciho se utocnika vlastniho tymu. Kdyby se s Krajcim vracel a nenapadl ho nesmyslne na modre v dobe kdy beci byli na modre a rozjizdeli se 3 utocnici Bruins,  tak by nidky nepropadli vsichni utocnici Phili! Takhle cumel mezi utocnou modrou a cervenou Richards, hrac c.13 a treti utocnik z absolutne zoufale pozice dojizdel Satana! Pust si to jeste jednou radsi! Totalni chybu udelal levy bek s cislem 20. Tocil se tam jak vitr v bedne.

0/0
6.5.2010 11:37

pawn

Re: Wdog

Je fakt, že Richards to zahrál antipozičně. Ten bek, který pak zůstal vzadu si byl vědom, že je poslední a sám a tak vůbec nešel proti volnému puku, aby neriskoval, že u něho stejně bude pozdě a bude nájezd. Zřejmě to měl vyhodnotit jinak a hlavně nedat tak lacino modrou čáru, ale nám se to radí.. Hráč č. 13 ztratil totálně rychlost tím, jak přeskakoval Krejčího a to v daných chvílích se už nedá dohnat, i když zdánlivě měl k Šatanovi blízko, ten byl ale rozjetý. Richards tedy zahrál čistě, ale hloupě pro svůj tým (když je break, vždy je lepší pro útočící tým, když se jeden útočník s obráncem "vypárují")  a PHI byla po zásluze potrestána.

0/0
6.5.2010 11:47

pawn

Re: Wdog

PS: Podobné propady jsem vídal u Libora Procházky.

0/0
6.5.2010 11:50

W Dog

Re: Wdog

ano souhlas, chyba je u Prongera (č. 20), však jsem to psal dole v 8:22. 5 metrů fora k Lucicovi,po hitu si jako levý bek musí ten puk sebrat.

Naopak Richards to zahrál správně - zastavil svého hráče, byla to rovnovážná situace 2 na 2, resp 3 na 3 protože za začátku byl šatan pokrytý vracejícím se Carcillem (č. 13). Ten však po přeskočení krejčího (uznávám, že ho trošku zbrzdil) celou akci bruslařsky nevzládl a ještě se na šatana vykašlal. ale v tu chvíli,kdy dostal krejčí hit, si musí levý bek (pronger) ten puk odehrát. Věř mi,na téhle pozici jsem hrál cca 20 let.

Další chybou (první chyba celé útočné akce) je  naprosto nekanadské řešení situace 2 na 1,kdy Richards tak dlouho čekal až při nahazování na bránu trefil prvního hráče co měl v cestě.

takže pokud bych měl ohodnotit míru zavinění golu-Richards 20% za trefení Chary a založení protiútoku,60 % Pronger za špatnou pozici a absolutní apatii při bránění, 20% Carcillo za bruslařskou neobratnost a naprosté vypustění bránění šatana

0/0
6.5.2010 12:16

jacih

Re: Wdog

Ja myslim ze Carcilo v tom byl nevinne :-) Podelal to Pronger a Richards. Pronger totalne - to je zakovska chyba, nebo brusleni veterana na rybniku! A ze to byl praseckej zakrok Richardse na tom trvam. U nas by dostal 100% dve minuty!

0/0
6.5.2010 14:04

Czert85

koukám kolik má Boston v Čechách fanoušků

a to je jen dobře. Medvědům fandim už asi 15 let ikdyž v Čechách tento klub nikdy nebyl zas tak moc oblíbený, snad proto, že v něm nikdy nehrálo moc Čechů. Snad se to teď i díky Davidovi a Vláďovi mění.

Boston Bruins V

0/0
6.5.2010 11:22

W Dog

Re: koukám kolik má Boston v Čechách fanoušků

já fandím B´s od 1984, z čechů tak hrál snad jen Růžička, Šlégr a teď Krejčí a Sobotka. Ha teď jsem si to vywikipedioval a hrál tam i Lang, Grošek, Huml, Kolařík, Tenkrát, Kalus, Blatný a i královéhradecký Prajsler.

0/0
6.5.2010 12:24

Zverokruh

Re: koukám kolik má Boston v Čechách fanoušků

ja uz si nepamuji presne rok, ale jeste se hralo v Boston Garden a po lede jezdili borci jako Neely, Bourque, Oates, Junoe apod.... taky jsem prekvapen, kolik lidi fandi Big Bad Bruins.... SUPER R^V

0/0
6.5.2010 12:48

Zverokruh

Re: koukám kolik má Boston v Čechách fanoušků

Ja uz si nepamatuji od kdy jim fandim, ale byl jsem jeste smrad a sbiral karticky. Kazdopadne to bylo kolem roku 90 a v Boston Garden jeste hrali borci jako Neely, Bourque, Oates, Junoe a v brane Andy Moog.....

Ja jsem velice prijemne prekvapen kolik fanousku Bruins se tady objevilo. SUPER R^V

0/0
6.5.2010 12:50

W Dog

Re: koukám kolik má Boston v Čechách fanoušků

jo do poloviny 90 to bylo dobré, pak to Sinden začal škrtit a bylo to horší. Obecně zde mají B´s méně fandů proto, že tam nehrálo moc čechů - upřímně, kdo by štěknul po Pingvínech, kdyby tam nehrál Jarda s Mariem. :-)

Pro mě, jako pro obránce, byla radost koukat na Raye, škoda, že jsem na oči nemohl vidět Orra, takhle je pro mě Ray nejlepší obránce všech dob.  

0/0
6.5.2010 13:04

Chiqi

Re: koukám kolik má Boston v Čechách fanoušků

Ja hral sice utocnika, ale Ray byl pro me absolutni jednicka. Akorat skoda, ze SC se mu nepovedlo ziskat v Bostonu. Ale i tak me dojme, kdyz vidim jak zveda SC nad hlavu. Hrozne se mi libilo, jak meli tenkrat fandove dresy na pul Bostonu a napul Colorada se jmenovkou Bourque na zadech R^

0/0
6.5.2010 13:33

W Dog

Re: koukám kolik má Boston v Čechách fanoušků

já jsem měl radost jako malej kluk, že se to povedlo.Každý odpočítával, kolik zápasů chybí k SC, měl jsem pocit, že celé colorado hrálo pro Raye. Vyhrát SC v Bostonu se mu nepodařilo za 20 let, bylo super, že to vyšlo v Coloradu.  

0/0
6.5.2010 13:41

Zverokruh

Re: koukám kolik má Boston v Čechách fanoušků

Ja se priznam, ze jsem na tom rozhudujicim zapase byl ve sport baru a kdyz Ray prebiral pohar nad hlavu tak jsem bulel jak zelva. Tak moc jsem mu to pral. Za ty leta vernych sluzeb Bostnu si to proste zaslouzil. Ani jsem mu ted prestup do Avs nevycital........Jo 77 jsem nosil na dresu po celou dobu moji kariery ve Florbale.......

0/0
6.5.2010 13:58

W Dog

Re: koukám kolik má Boston v Čechách fanoušků

tak jsme na tom stejně. Já si myslím, že jeho odchod z Bostonu chápali všichni jako poslední pokus o SC a myslím, že mu to přáli i ti, které Avs vyřadilo. Já jsem o 77 taky přemýšlel, ale nakonec jsem se rozhodl mu to číslo nekazit :-))) takže jsem zůstal u své milované 8 - mimochodem Cam Neely. :-)))

0/0
6.5.2010 14:53

Chiqi

Re: koukám kolik má Boston v Čechách fanoušků

Taky koukam, co je fandu BB R^

Ja jim fandim od doby, co jsem nekde ve zpravach videl ze Ruza vsitil v jednom zapase, ted uz nevim, jestli 4 nebo 5 golu. To byly casy, v obrane valel Ray Bourque s Donem Sweenym, v utoku Oates, Neely, Joneau, Ruza, Kvartalnov, Ted Donato a dalsi.

0/0
6.5.2010 13:27

Luc123

Neblbněte

Vždyť to bylo jasně čisté. Nemůžete hodnotit zákrok podle toho jestli je na našeho hráče nebo není. Já tatké Krejčímu nepřeju žádné zranění, ale když je to čisté tak proti tomu nelze protestovat. Kdyby takhle někdo sundal Ovečkina tak ady všichni slinají blahem a Richardse by chválili. Trochu objektivity. Že tam byly trochu ruce je pravda, ale vy sidovedete představit, že by někdo šel do takového souboje se založenýma rukama? Byla to prostě Krejčího chyba stejně jako Jágrova na OH.

0/0
6.5.2010 11:14

jacih

Re: Neblbněte

Tak to jsi me pobavil :D Byly tam ruce ale bylo to absolutne ciste;-D;-D Tak bud tam ruce byly a byl to faul jako prase, nebo to bylo telem a bylo to ciste.

0/0
6.5.2010 11:28

Luc123

Re: Neblbněte

Při každém střetu tam jsou trochu ruce, rozhodně ale nesměřovaly na hlavu.

0/0
6.5.2010 11:32

jacih

Re: Neblbněte

Bud tam jsou ruce, nebo nejsou. Pojem trochu ruce neznam. Pokud jsou ruce v xichte, je to faul. Tecka.

0/0
6.5.2010 11:41

rotakt

...

Bohužel se mi zase asi nesplní přání kanadského týmu ve finále SC, natož pak kanadského finále... :-(

0/0
6.5.2010 10:28

BlackLabelSociety

Miro Satan!!!

FAMOZNA PLAY OFF!!! R^VR^

0/0
6.5.2010 9:27

Domitianus

Re: Miro Satan!!!

souhlas, ten kluk jede8-o

0/0
6.5.2010 10:00

Vendelín Nademlejnský mladčí

Re: Miro Satan!!!

To teda jo. Řek bych že jeho letošní angažování v půlce sezóny byl pro manažery Bostonu ten největší majstrštych jakej kdy udělali...

0/0
6.5.2010 10:08

W Dog

Re: Miro Satan!!!

já jeho angažování bral jako výpomoc Bostonu (díky vlivu Cháry), aby se mohl rozehrát pro OH. každopádně chytil fázi a díky němu jsou B´s jeden krok od postupu do finále konference - naposled tuším za 18 let.

0/0
6.5.2010 10:13

Matifuck

Klasická zbytečná prasárna,

nad kterou si spousta fandů drsného hokeje, co umí jenom kucí v NHL, ráda ustříkne. Nechápu, jak o tom může nědko prohlásit, že to byl krásný a čistý hit (co bys za to dal, kdybys byl na místě Krejčího, že?). Kdyby to bylo čistě tělem, tak tam nebude máchat rukama jak dorota.

No tak doufejme, že to Bruins docvaknou a že u toho bude Krejčí.

0/0
6.5.2010 8:55

Zverokruh

Re: Klasická zbytečná prasárna,

Z hlediska pravidel NHL to byl cistej open ice hit. Z meho pohledu byla jasna chyba Davida, ze tu hlavu nezvedl od puku. Podle toho co jsem videl, to typuju na rameno (jak se zveda z ledu se mi zda, ze mu to rameno kam to dostal trosku "visi") ci ruku, zpravy z Bostnu jsou jasne, upper body injury, coz opravdu nevesti nic dobreho. S Satanem a Lucem jim to fakt slapalo. Sem zvedavej jak to Julien pak postavil.....Ted ma vlastne jen dva schopny centry (Bergy, Savy) a to Savy jeste asi nemuze plnej kotel.........

Jinak Richard je hokejista opravdu skvely, ale v hlave ma dost vymeteno. Letos takhle zrakvil nejednoho hrace. Asi by mel dostat pro fanousky bostnu nechvalne znamou ULFOVU odplatu ;-ORv

0/0
6.5.2010 9:02

W Dog

Re: Klasická zbytečná prasárna,

asi se tam posune Sobotka, nehrál dneska úplně zle. každopádně pokud to bude problém se zápěstím (na které to tipuju dle směru rány a výrazu Davida já), tak je to v řiti. Centr kvalit Davida už v Bostonu není.

0/0
6.5.2010 9:16

Zverokruh

Re: Klasická zbytečná prasárna,

Ahh Vlado :), diky moc za info. Takze pocitam, ze jeli Paille-Bergy-Rex, Luc-Sobotka-Satan, Ryder - Savy - Wheels? Nebo to nejak rozhazel, z Highlights na nhl.com toho moc poznat neslo. Thx

0/0
6.5.2010 9:31

W Dog

Re: Klasická zbytečná prasárna,

v zápase s tím točil, občas se tam, nevím proč mihnul i begin a víc icetimu dostal i Shawn Th. . každopádně tak, jak jsi to psal by to mělo naskočit.  Sobotka posbíral celkem hodně icetimu, víc jak v minulých zápasech.

Davida je škoda, za první a druhý zápas měl 25 a 22 minut, daleko nejvíc ze všech útočníků.

0/0
6.5.2010 10:02

W Dog

Re: Klasická zbytečná prasárna,

za sebe ti můžu řict, že jsem za 29 let hokeje takových hitů dostal nepočítaně. není to příjemné, ale je to sport, musíš umět přijmout i rozdat. David měl možnost výběru - hrát puk a riskovat ránu nebo se na puk vykašlat a připravit se na hit - vybral si tu první a byl z toho gol.

pokud jde o máchání - ty jsi nějaké viděl? já tedy ne a to jsem koukal nejen na video v článku, ale i na celý zápas. i v přestávce to rozebírali - nezlob se na mě, ale čistý hit. Pro mě, jako pro fanouška B´s je to smutná ztráta, ale to je hokej, přesto, že jsou na to hráči trenovaný, tak ke zranění může dojít.  

0/0
6.5.2010 9:05

jacih

Re: Klasická zbytečná prasárna,

Nevim kde si hral hokej, ale u nas asi ne, protoze tohle bylo podle nasich pravidel jasny napadeni. Navic rukama v xichte.

0/0
6.5.2010 9:19

W Dog

Re: Klasická zbytečná prasárna,

pokud jde o mou hru, tak jsem hrál juniorskou extraligu a v chlapech 2 ligu, pak kraják.

pokud jde o to, jestli to byl faul nebo ne, tak si to pust ještě jednou, richards si přešlápnul z jízdy vzad - o nějakém napadení tu nemůže být řeč. "ruce v xichte" raději nechám stranou, každý kdo má oči tak vidí, že je to blbost - ruce dole pouze rameno na rameno.

0/0
6.5.2010 9:31

jacih

Re: Klasická zbytečná prasárna,

preslapnul si, ale na krejciho se ROZJEL! NAvic ty ruce jsou jasne viditelne v posledni fazy, kdy ho jeste pristrcil. Podle NHL to mozna faul nebyl, ale s hokejem to nema spolecnyho nic. Rozjet se na hrace uprostred hriste...

0/0
6.5.2010 11:30

MapleLeafs15

Re: Klasická zbytečná prasárna,

hele další kdo dělá z hokeje balet. Tohle je prostě NHL takže jestli se ti tahle hra nelíbí tak na to nekoukej, Ten hit byl prostě čistej a takový hity dělaj NHL nejleopší ligou světa

0/0
6.5.2010 12:02

W Dog

Re: Klasická zbytečná prasárna,

nevím, koukáme na stejné video? srazil jsi se někdy s někým na bruslích? vidíš kde má richards ruce a hokejku? Tohle má s hokejem sakra moc společnýho a každý trenér tě pochválí za zastavení protihráče. to, že jsou ostatní spoluhráci ve špatných pozicích nebo kašlou na hru je jiná věc, proto padl gol.

0/0
6.5.2010 12:44

Generální ředitel

Re: Klasická zbytečná prasárna,

Já si myslím, že nad tím nikdo nestříká. i komentátoři ESPN a musím uznat, že jsou to lidi na svém místě, konstatovali, že to byl čistý zákrok, který vyplynul ze hry. Myslím, že Richards už pohyb zastavit nemohl. Je škoda, že to odnesl zrovna David.

Jinak takových zákroků je celá spousta nejen v NHL.

0/0
6.5.2010 9:05

LachimCZ

Re: Klasická zbytečná prasárna,

V žádné z evropských lig se nehraje takto debilně nebezpečně , zdaleka tady není tolik nesmyslnych zraneni jako v NHL . Ani v extralize , KHL , svedske ani finske lize ...nikde ... jen obcas se stane neco neprijemneho .

0/0
6.5.2010 9:21

W Dog

Re: Klasická zbytečná prasárna,

já nevím, švédskou, finskou ani KHL nesleduju, takže nemůžu soudit.

srovnávat NHL a ostatní soutěže je složité, je tu velký zápasový nepoměr, rozdíl v šířce kluziště, rozdílné posuzování zakázaného uvolnění....

0/0
6.5.2010 10:06

MapleLeafs15

Re: Klasická zbytečná prasárna,

taky se ve všech ligách hraje úplně jiný hokej. A hra v NHL rozhodně není nebezpečná. Hlavně z hokeje proboha nedělejte balet.

0/0
6.5.2010 12:05

hellper

Re: Klasická zbytečná prasárna,

nebud teplej to je hokej

0/0
6.5.2010 16:04

W Dog

jedeme B´s

ještě jedna výhra a je to, doufám, že Davidovi nic není, uvidíme.

0/0
6.5.2010 7:55

Chiqi

Re: jedeme B´s

R^

0/0
6.5.2010 8:15

LukšH

Re: jedeme B´s

obávám se, že kdyby mu nic nebylo, tak by zápas dohrál :-( V PO se hraje na hranici, hráči hrají i se zraněím, pokud nedohrál, musí to být vážné :-(

0/0
6.5.2010 8:25

W Dog

Re: jedeme B´s

popravdě když koukám kam šel hit a jak se tvářil a kroutil David na střídačce obávám zlomeného zápěstí. Komentátor v Phille sice něco mlel o leg injury, ale to je blbost.

0/0
6.5.2010 8:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze