Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hokejista Krejčí si vykloubil zápěstí a sezona pro něj končí. Pomstil ho Šatan

Tahle asistence pěkně bolela. Hokejový útočník David Krejčí rozjel v semifinále Východní konference NHL proti Philadelphii akci, na jejímž konci vstřelil Slovák Miroslav Šatan vítězný gól. Boston díky tomu vede v sérii už 3:0 na zápasy. Ale to už Krejčí ležel na ledě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1.sinner

cílený nájezd..

hit nehit,nepochybně si vybruslil a dobře v protisměru, a i s tím loktem,Krejčího brutálně smetl.Při takové srážce je pravděpodobnost zranění značná.Říkejte si co chcete,v tomhle směru jsou Kanaďané vypatlaní.A pravidla,nepravidla,výsledek je většinou ten,že postižen bývá technický hokejista.Což se stalo nakonec i v tomto případě.Hráč je mimo  hru a to na úkor kvality samotné hry a o tu snad především jde.Osobně bych při takovém hitu povolil max.dva kroky.Nepochybuji,že jednou k tomuto dojdou i v NHL a pravidlo změní.

0/0
6.5.2010 22:45

Flap

Re: cílený nájezd..

Rozumnej názor.

0/0
7.5.2010 13:02

George Renel

Strom

Dříve se tomu říkalo oprávněně strom. Proč ne, ale ještě jsem neviděl strom, který se pohybuje. Teď to není řádný strom, ale cílený nájezd. Pokud je to OK, ať upraví pravidla hokeje. Na jedné straně se píská skoro i jen stínování hráče bez puku jako bránění ve hře a na druhé straně pouští toto. Nevím....

0/0
6.5.2010 21:54

MartinMichailovic

Hokejisti su (zial povacsine) hlupi a treneri tiez

a preto aj prichadza k zraneniam...

Mam rad hokej, cudujem sa vsak casto hracom aj trenerom , preco ?

VSETCI hokejisti nad 20 rokov odlozia kosik na helme. ¨¨(Nevidel som NIKOHO z profesionalov po 20 -tke, kto by dobrovolne nosil kosik.)

Preco ? Aby mali viac otrasov mozgu, viac krat vylamane zuby, viac krat zlomenu celust , viac krat rozbity nos a viac krat poranene oci. Ine dovody nepoznam. Je to podla vas normalne? Vysvetli mi to niekto,ze PRECO? alebo je moje IQ prinizke aby som to pochopil ? Ocenil by som nazor niekoho kto hraval hokej. To fakt iba z cistej FRAJERINY su hraci DOBROVOLNE(!!) tolkokrat zraneni alebo je po dovrseni 20 rokov POVINNÉ (?!) odlozit kosik ???

8-o

0/0
6.5.2010 20:56

trenchard

Re: Hokejisti su (zial povacsine) hlupi a treneri tiez

... já se dobrovolně zdržím komentáře ...

0/0
6.5.2010 21:03

W Dog

Re: Hokejisti su (zial povacsine) hlupi a treneri tiez

já ti odpovím za sebe, ale nie ve slovenčině :-))

Všechno je to o zvyku a o respektu. Košík ti brání ve výhledu a omezuje v pohybu. Navíc být "včelař" je u dospělých výrazem slabosti. Košík si berou hráči snad jen těsně po úrazech např. zlomený nos nebo čelist.

Já osobně jsem shodil košík při přechodu do mužů - tehdy  v 18-ti. zkusil jsem plexi, ale jelikož se mi mlžilo a nemohl jsem si zvyknout na koukání přes sklo (problém s dostranným periferním viděním a zlomem v místě kde končilo plexi) jsem hrál jen v helmě. za celou dobu se mi nic nestalo (kromě cca 40 štychů v obličeji) - nos, čelisti, zuby v pohodě.  Možná jsem měl štěstí, ale také je to tím, že musíš mít rychlou reakci a předvídat, co tě čeká. Je zajímavé, že většinu štychů jsem obdržel až po zavedení pravidla, že ročníky 1975 a mladší musí mít povinně kryt očí. Chtěl jsem podepsat revers, nešlo to.

0/0
6.5.2010 22:06

m6a6r6a

Re: Hokejisti su (zial povacsine) hlupi a treneri tiez

Jednou to zkusis a kosik uz si zpatky nevezmes, mas mnohem lepsi vyhled...

0/0
7.5.2010 8:46

geo

Re: Hokejisti su (zial povacsine) hlupi a treneri tiez

vyhled, pane, vyhled, periferni videni a vsechno co s tim souvisi. ja to dostal pri prechodu do dorostu a 1/2 sezony sem nevedel, pred kterou branou stojim :). hraju s tim doted, ale jen proto, ze pri tom, co hraju, nemam zapotrebi riskovat nejake zraneni, ktere profesional holt musi snest, jinak by to jeho vykon zasadne ovlyvnovalo

0/0
7.5.2010 13:40

fredydusi

Škoda

Krejčí je výborný hokejista a mohl Bostonu pomoct více než potrápit Pens. Ale hit to byl pěkněj a kvůli takovým zákrokům bych mimojiné chodil za mořem na hokej, kromě naskočení loktem proti hlavě si myslím, že do hokeje patří.

0/0
6.5.2010 19:33

cabik

Prasárna!

Taky nejsem hokejista uznávám. Ale každej takovej faul mě rozčílí, to uznávám a nemusí se jednat o Čecha. Jenom čekám až někdo timhle hitem někoho zabije. Ale bude se říkat, že to bylo čistý fajn. Lidi kde to jsme. To už je lepší dělat ten kickbox, tam aspoň člověk ví na čem je...

0/0
6.5.2010 18:17

Athex

Re: Prasárna!

no ty si taky faul:)) hokej te nezajima..nevyznas se v nem a jeste ani neumis cist..bravo

0/0
6.5.2010 19:17

molekulární veverka

!

Hezkej strom! Udělal bych to samý!

0/0
6.5.2010 17:27

VelkejTom68

Re: !

Á, veverka seskočila ze stromu ...

0/0
6.5.2010 19:13

joda

hold

Hokej je drsná hra. Nejsem žádný odborník na hokej, ale vím, že někdy to prostě bolí. Vsadím se, že kdyby toto udělal náš hráč někomu jinému, tak by ten zákrok určitě nikdo tak neočerňoval, jak to dělají ti níže v diskusi :-).

0/0
6.5.2010 15:55

Zverokruh

Krejci

Dle predbeznych zprav z US ma David zlomene zapesti = operace = konec sezony.........Bych se po*ral

0/0
6.5.2010 15:35

Blackhawks

Re: Krejci

Tak to je v pr...

0/0
6.5.2010 16:17

mazlikuzlik

Re: Krejci

To snad není možný....

Bych si tipnul, že dneska s tím Běloruskem se zraní i starej Růžička:-)

0/0
6.5.2010 16:37

W Dog

Re: Krejci

teď jsem koukal na espn a tam je dislocated wrist s tím, že bude v pohodě pro preseason 2010 - 11. Ještě tu možná bude naděje, o Savym taky tvrdili, že bude out do konce sezony. Kdyby tam bylo broken wrist, je to v řiti, takhle ještě můžeme doufat.  

0/0
6.5.2010 17:46

dejane

Komentář pod fotkou

Co to jako ma znamenat??? "Ránu nerozdýchal"? Teda pane Tomáš, takto si můžete povídat s chlapama u piva... ;-€;-ORv

0/0
6.5.2010 15:33

streetway

hmm

Ako nic v zlom ale chalnisko by sa mal dat vysetrit k psychiatrovi, ale na kazdeho raz dojde.

0/0
6.5.2010 15:12

mufin

Re: hmm

bohužial toto je v Amerike čistý hit...škoda Krejčího, s Lucicom a Šatanom to bola najlepšia lajna Bruins v play-off, radosť sa pozerať:-(

0/0
6.5.2010 18:14

VelkejTom68

Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

... když se podíváte na záznamy obou hitů, u obou je jedno podstatné. ANI JEDEN nehraje kotouč, ale snaží se trefit soupeře. V tom to je. To dělá ty akce sprosté a následně nebezpečné. Jestli budou hrát naši s Rusákama, tak doufám, že Ovečkina někdo trefí.

0/0
6.5.2010 14:50

m6a6r6a

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

Co to je za blabol? Jak chces hrat puk, kdyz jdes do tela? Obrancum se snad od malicka rika, at necumi utocnikovi na puk, ale na telo... To sis asi spletl sport, v hokeji soupere trefit muzes, pokud to udelas v ramci pravidel (coz v pripade Jardy i Krejciho bylo).

0/0
6.5.2010 15:04

Blackhawks

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

a co ucta k protihraci???trebas se mu vyhnout a nikoli zamerne narazit....

0/0
6.5.2010 15:25

W Dog

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

až do teď jsem se bavil hodnocením hitů od lidí, kteří zřejmě nikdy nestály na bruslích a hodnotí ten zákrok z pohledu fanouška, který nemá radost z toho, že došlo ke zranění hráče, navíc čecha.

Ale tohle je fakt moc, což takhle mu v rámci úcty ke protihráči udělat volno až k brankáři, který by mu to v rámci úcty pustil.

úcta k protihráči je nutná, zejména v situacích, kdy ho můžeš svým zákrokem ohrozit na životě, to ale není tento případ. nasadit někomu blindside hit, když je hráč zády do hry a letí hlavou na mantinel, fauly kolenem nebo loket na hlavu s výskokem, to je hnus, ale tohle byl čistej opravdu čistej hit, který musí hráč čekat. to že dojde ke zranění, to je smutné, ale to je sport.

0/0
6.5.2010 15:34

Blackhawks

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

hral jsem sport 13let od 14let nikdy podotykam nikdy jsem nehral zakerne ani nemel zajem nekoho zranit. U nas leti  bodycek a nikoli celni hit  a uctou  k souperi jsem neminil udelat volno az k brankari a dobre to vite tu nepiste bludy jinak naprosty  souhlas s druhou casti prispevku....

0/0
6.5.2010 16:15

m6a6r6a

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

W Dog uz to zodpovedel za me, netreba nic dodavat

0/0
6.5.2010 15:50

molekulární veverka

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

Jo, když se budete vyhýbat, tak si max. utrhnete kolena! Tohle není, jako chodit na vlak. Hraje se ve velké rychlosti!

0/0
6.5.2010 17:37

VelkejTom68

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

Přesně, je hokej a hokej. Nemyslím nahazovače puků, buď chceš někoho odstranit nebo hraješ puk a v hokeji jde o to dostat puk do brány. Nebo ne? Jo, může to vypadat i tak, že se bude 10 trotlů honit po ledě, aby jeden druhého trefil a puk bude v rohu. Jeden tým dohraje sérii s torzem základní sestavy, protože ten druhý má kabrňáky. Až budeš sám hrát hokej nebo mít syna co hraje hokej a stane se mu něco podobného, jsem zvědav, co ty na to.

Přehrej si to několikrát znovu. Krejčí přejímá puk od hráče u levého mantinelu, při pohybu vpřed jej zpracovává. Nemá hlavu dole, ale dívá se doleva. Richards po opuštění útočného pásma vyjede oblouk (ten zrychluje i Sáblíkovou), udělá dva kroky vpřed, aniž by hleděl získat puk, trefuje Krejčího, který má v tu chvíli hlavu ve výšce jeho ramena. Můžeme být rádi, že ho tím ramenem do té hlavy netrefil.

0/0
6.5.2010 18:57

m6a6r6a

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

Tys asi na bruslich nikdy nestal, ze? Pri preslapovani sice rychlost nabiras, ale Richards tady chvili couval, z toho presel (ano, obloukem) do jizdy vpred - tim zadnou zavratnou rychlost opravdu nenaberes :)

O me se neboj, par stromu jsem taky schytal (i dal), prestoze na mnohem nizsi urovni, s otresem mozku jsem si v nemocnici taky pobyl.

To co pises o puku v rohu je samozrejme nesmysl. Je pravda, ze pokud by nastoupil tym, co chce pouze prasit, je to tezky a spis si musis hlidat zdravi nez vysledek. Nicmene to neni pripad tohoto zakroku, ten proste vyplynul ze hry

0/0
7.5.2010 8:43

jollyjokes

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

On to taky není žádný strom, ale nájezd do protihráče. Totéž v případě Ovečkina proti Jágrovi (tam to byl spíš nálet). Dokud takové hity s rozjezdem nebudou zakázány, bude docházet k těžkým zraněním neustále. Rozjet se přes protihráčovu slepou skvrnu a v plné rychlosti ho sejmout, to je opravdu sprosté. Rv

0/0
6.5.2010 15:04

m6a6r6a

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

Jakej rozjezd? Vzdyt Richards udelal proti Krejcimu 1, mozna 2 kroky dopredu...

Na Jardu uz byl rozjezd vetsi, ale podle me porad vyplynul ze hry - Oveckin se vracel, najizdel si Jardu obloukem, a holt se mu povedlo vystihnout smer klicky.

0/0
6.5.2010 15:59

Blackhawks

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

Richards sel po puku nebo po hraci???

0/0
6.5.2010 16:33

m6a6r6a

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

A proc by mel jit po puku?

Richards sel spravne po hraci. Tohle je hokej, ne fotbal nebo basket. Pokud je hrac v drzeni kotouce, muzes ho atakovat.

Aby bylo jasno, ja nesjizdim naky hitparady hitu, nedela mi dobre videt, jak se hrac tezce sbira. A za tzv. "hity" z blind side bych daval poradny tresty.

Ale tohle byl cistej zakrok, ty k hokeji patri.

0/0
6.5.2010 16:41

VelkejTom68

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

Basket nech basketem, asi ti to nic neříká. Je to jako bys sundal hráče ve výskoku, však co nesmí dát koš, že ... Basket je chlapče taky tvrdý sport, ale mezi chlapama.

0/0
6.5.2010 19:19

m6a6r6a

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

To srovnani moc nechapu. Zadnej odbornik na basket nejsu, ale rekl bych, ze sejmout borca ve vyskoku je faul. V hokeji srazit zepredu borca s pukem = cisty zakrok.

Zajimalo by me, jestli jsi tady psal to stejny po zakroku Spacka (kterej byl taky cistej)

0/0
6.5.2010 21:01

molekulární veverka

Re: Prasárna Ovečky a Richardse mají jedno společné ...

Je vidět, že jsi nikdy hokej nehrál. Už od žáčků nám trenéři říkali, že puk bez chlapa gól nedá, a že máme mít hlavu nahoře a neustále sledovat hru, jinak nás někdo zabije! Podle pravidel byl Krejčí v držení puku, protože se ho nedotkl jiný hráč a nebyla přerušená hra! Hity k hokeji patří. Právě největší úrazy patří do kategorie nepozornosti!

0/0
6.5.2010 17:36

KULOVY_BLESK_BETA_17

loket určite nie!!!

skôr či ho nekopol ten druhý vracajúci sa hráč do zápestia!!

0/0
6.5.2010 14:31

szagi

Možná ne loket ale

rameno tam bylo určitě. Krejčí stačil ještě přestrčit ruku, to bylo vše.

0/0
6.5.2010 14:27

nezaujaty

viděl jsem úder na hlavu

v NHL se bohužel tohle toleruje. Jsem rád, že v  v Evropě  už přišli na to, že to je jeden z nejhorších zákroků a  zbůsobuje  zranění a proto se trestá. Proti loktu do hlavy není prakticky obrana pouze zas jenom loket.

0/0
6.5.2010 14:01

kovalsky

Re: viděl jsem úder na hlavu

já v tom tedy loket nevidím..

0/0
6.5.2010 14:17

pablo23

Re: viděl jsem úder na hlavu

úder na hlavu si asi viděl jen ty... Jinak, všude se píše, že Krejčí má

pravděpodobně zlomené zápěsti, což není moc povzbudivá diagnózaRv

0/0
6.5.2010 14:18

m6a6r6a

Re: viděl jsem úder na hlavu

Na videu toho moc videt neni, ale vypada to na loket u tela. Uder na hlavu je blbost.

V NHL si nastesti dali tu praci a jasne definovali, jake zakroky jsou uder na hlavu, a jake ne. Video zde

http://sports.yahoo.com/nhl/blog/puck_daddy/post/Blindside-hits-and-you-The-NHL-video-primer?urn=nhl,230260

V Evrope se to samozrejme odflaklo (alespon v ceskych pravidlech se pise akorat o "utoku smerovanem do oblasti hlavy a krku"), takze pak nekdo hystericky mluvi o zakroku na hlavu i u cistych stromu.

Krejciho je mi samozrejme lito, ale vypada to na cistej strom.

0/0
6.5.2010 14:36

mazlikuzlik

Šatan

No Šatan se rozstřílel, už jsem moc nevěřil, že se ještě zvedne. Přeci jen má svoje roky.

0/0
6.5.2010 13:59

Martin HSJ

Neměli by tu asistenci připsat spíš Richardsovi

:-P

0/0
6.5.2010 13:37

W Dog

Re: Neměli by tu asistenci připsat spíš Richardsovi

richardsovi mohli připsat asistenci za trefení chary, ale pokud jde o hit na krejčího, byl v pořádku, tady si spíš asistenci zaslouží tragický pronger.

0/0
6.5.2010 13:56

prcak

hit

no nevim, nebyl tam žádný prokazatelný záběr, ale já jsem tam viděl jeho loket proklatě vysoko těsně před srážkou

0/0
6.5.2010 13:25

Martin HSJ

Re: hit

Spíš byl Krejčí moc skloněnej, něco jako Jágr x Ovečkin.

0/0
6.5.2010 13:38

Kei: cenzorova noční můra

Re: hit

V NHL se nehodnotí poloha loktu při střetu, ale jestli ho proti němu vytrčíš, nebo ne. A to je zase dobře, takovej Chára má loket v obličeji každého jiného...

0/0
6.5.2010 13:49

prcak

Re: hit

tím, že ho měl proklatě vysoko jsem myslel právě to vytrčení což je v čase 0:38 celkem dobře vidět

0/0
6.5.2010 13:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze