Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Povinnost splněna. Hokejisté na úvod mistrovství porazili Francii 6:2

Hokejová reprezentace vykročila do světového šampionátu správnou nohou. V utkání, ve kterém fanoušci nečekali nic jiného než vítězství, splnila povinnost a zvítězila přesvědčivě 6:2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

herbiraff

tým

Tak je to jako deja-vu. Opět se mi zdá, že anše první lajna je skoro nejslabší. A důvod? Jágra za to nemůže, ale může za to ten jeho kompars. Jágr potřebuje hráče, kteří jsou schopný pro něj dřít, který jsou schopný udeřit, když on na sebe nabalí dva hráče a který se mu hlavně nepletou pdo nohy. Rolínek to zvládál tak na 50 procent, ale Červenka bohužel jen na 20. Dle mého by byl Červenka platnější v jiné formaci, on své kvality má. Ale dle mého se vedle Jágra trápí. Bohužel Růžička to nevidí a jeho vysněna dvojice Jágr-Červenka hraje spolu a on je spokojen. Souhlasím s názory, že 2. a 3. formace hrála prim. Hubáček, Novotný, Kašpar či Voráček nebo Vampola to v zápase zvládali poměrně dobře a nakonec si myslím, že toto složení nemusí dopadnout tak tragicky, jak si někdo myslí. Tito hráči by se v případě málo omluvenek do týmu nedostali a byla by to škoda. Je vidět, že se chtějí ukázat a doufám, že i proti silnějším týmům něco předvedou. na tomhle MS máme šanci dojít do SF.

0/0
10.5.2010 9:28

nenápadně maskovaný Kei

A s tím Červenkou už taky dejte pokoj.

Včera hrál mizerně i Jágr, většina delších přihrávek komukoli šla špatně. Se stane. Červenka k němu vůbec nepatří, to je základní neduh. Oba se standardně pohybují ve stejných pozicích a teď si akorát překáží. Trenér je blb.

0/0
10.5.2010 8:59

nenápadně maskovaný Kei

Viděl už někdo na MS Švédy?

Mají na dresech ve jménech přehlásku?

Stejně je to pořádná ostuda, Unicode existuje už desítku let a přesto furt jezdí po ledě Sudeťák Cervenka a Hubacek ;-D

0/0
10.5.2010 8:56

blend

tyhle zápasy ve skupinách

tyhlety zápasy jsou o ničem, fanoušky nudí a hráče vysilují a hrozí zranění, hráli jsme jak jsme hráli, ale i fini dostali nakládačku, jen se mi zdá že Hašek by tam byl v tuhle chvíli lepší než Vokoun o tom zbytku nemluvím, prostě ,,hvězdy nestojí o repre vyjma Jágra

0/0
10.5.2010 8:49

Mikrospánek

Vokoun

Vokoun je prostě jen dobrej brankář, ale rozhodně není vynikající a když, tak jen někdy..... a to je málo. Těch laciňáků dostává prostě moc. je to ok když se dá 6 golů,ale na jeden, dva goly se s Vokounem vyhrát nedá....:-/ škoda. Pavelecovi bych asi letos věřil víc.....

0/0
10.5.2010 6:37

Awathorn

Re: Vokoun

Ze zápasu z Francií se nic usuzovat nedá. Takovéhle zápasy jsou pro brankáře to nejhorší možné, jinak Vokoun v celé sezóně chytá skvěle.

0/0
10.5.2010 7:35

Mikrospánek

Re: Vokoun

Usuzuji z celé jeho reprezentační kariéry.....;-)

0/0
10.5.2010 8:03

agent6542559

Vokoun?

Vokoun katastrofa! Na brankáře má Růžička vždy špatnou ruku, v repre i ve Slavii.

0/0
10.5.2010 2:06

Jakub76

Re: Vokoun?

jako třeba na OH? ;-D

0/0
10.5.2010 6:54

chataricek

Proč je odpočítávání času

po "americkém" způsobu ? To musíme pořád kopírovat zvyky NHL ??? Toto je turnaj pod hlavičkou mezinárodní hokejové federace, nebo ne ? Či se toto uptravilo - a napříště bude, abychom byli "eméričtí", i v naší extralize ? Je to u nás netradiční - tak proč to zavádět ? Ať se přizpůsobí NHL - pokud touží po sjednocení v ukazování odehraného času ... Pokud někdo máte něco k tomu, konkrétního, rád se nechám poučit, díky.  

0/0
9.5.2010 23:48

razer12

Re: Proč je odpočítávání času

já absolutně nechápu co na tom může někomu vadit

0/0
9.5.2010 23:57

chataricek

Re: Proč je odpočítávání času

Vadí mi nesmyslné rušení tradic, proč ? Také bys mohl hrát jednu třetinu tak, druhou odečítat opačně - a já bych Ti namítl, nechápu, že někomu to může vadit ... :-). Židovské hodiny jdou také obráceně - tak si je dej do kuchyně ...

0/0
10.5.2010 17:08

JÚLlNEK.ŠÍŠAL

Re: Proč je odpočítávání času

mno, nerad bych se mýlil, ale mám ten dojem, že v 70. a 80. letech se u nás na hokeji také čas odečítal ... takže není až tak jisté, kdo se čemu přizpůsobuje a kdo přebírá čí zvyky ...

0/0
10.5.2010 0:08

bralamas

Re: Proč je odpočítávání času

nepribira tuto zapasovou grafiku nahodou ČT od vyrobce prenosu tzn. nemcu?

0/0
10.5.2010 0:16

Mikrospánek

Re: Proč je odpočítávání času

Tak jo, přestanem hrát hokej, nebudem přece kopírovat nějak blbou kanadsko-americkou hru.....;-)

0/0
10.5.2010 6:39

wotomtoje

Re: Proč je odpočítávání času

Co, česká ovce? Pokud se něco dělá dle ameriky, hned je to dobrý? ;-)

0/0
10.5.2010 7:29

Mikrospánek

Re: Proč je odpočítávání času

Ano...... ale skopový mám radši z U.K. ;-)

0/0
10.5.2010 8:05

wotomtoje

Re: Proč je odpočítávání času

Oceňuji smysl pro humor! ;-)

0/0
10.5.2010 8:48

chataricek

Re: Proč je odpočítávání času

Tvůj příspěvek je mimo mísu ... Ostatně - stejně jako bych řekl - budeme mluvit anglicky, když hrajeme hokej, žádné české komentáře ... stejná logika...

0/0
10.5.2010 17:10

starej_vul

Re: Proč je odpočítávání času

Podle mě je logičtější vědět kolik času zbývá dio konce, než kolik je už odehráno. Nakonec i v basketbalu se ukazuje čas který zbývá do konce utkání.

0/0
10.5.2010 7:14

Kei: cenzorova noční můra

Re: Proč je odpočítávání času

V házené se zase počítá od nuly. No a co? Budeme tu po sobě házet marginální sporty jako příklad? ;-D

0/0
10.5.2010 9:14

chataricek

Re: Proč je odpočítávání času

To je jedno - jak se kde počítá, každý sport má kromě pravidel - i své tradiční zvyky. Hokej, v Evropě, se počítá od 0 ... Ostatně - jak budeš uvádět zápis o utkání ? Gól bude v 16:20 - tedy v 17. minutě, ne ? Ty budeš psát "ve 4. minutě do konce" ??? 

0/0
10.5.2010 17:13

Awathorn

Re: Proč je odpočítávání času

Nevím sice do jaké míry je časomíra diktovaná výrobcům přenosu ze strany IIHF, každopádně jsem rád, že tentokrát je použit tenhle způsob protože mě osobně to vyhovuje mnohem víc. Holt, milý evropský "vlastenče", i v té zatrolené "emerice" mají občas dobré nápady ;-). P.S. doufám, že v extralize se tohoto způsobu také co nejdříve dočkám.

0/0
10.5.2010 7:33

nenápadně maskovaný Kei

Re: Proč je odpočítávání času

Souhlas, je to trapárna. V Evropě se všude čas počítá od 0, jen IIHF musí dělat vemeno...

Navíc si pak komplikují zápis. Proč se teda píše minuta, ve které padl gól, od 0 a ne odečtem? Tedy 1. minuta je vlastně 60.? Zase jeden kočkopes...

0/0
10.5.2010 8:52

praetorianvs

pohoda

pěknej zápas na rozehrání - dokud o něco šlo, tak si frantíci neškrtli (byť jsme hráli tak na 30%), pak už šla koncentrace a snaha do háje, tak dali ty dva góly...z našich nejlepší voráček, kterej maká naplno furt a přijde mi dobrej i kašpar, byť jsem o něm do letoška prakticky nevěděl...jinak teda taky nechápu, proč hraje jágr s červenkou spolu, klesá tim výkonnost obou...vokoun bude v pohodě, na čtvrtfinále se rozchytá a bude to zase opora..

0/0
9.5.2010 21:28

Rittm. M. A. Frh. von Richthofen

Re: pohoda

Vokoun moc přesvedčivej nebyl no...

0/0
9.5.2010 23:10

starej_vul

Re: pohoda

Červenka je hráčem Slávie a Růžička jako spolumajitel je zainteresovanej na tom, aby byl prodán co nejdráž. A vedle Jágra si ho všimne agent snáze. Já věřím, že až bude nejhůž, že konečně dostane přednost Voráček a bude to s Jágrem lajna jako řemen. I když si myslím, že jedinou naší spásou je zranění Červenky (ale to mu nepřeju).

0/0
10.5.2010 7:18

klincek

Klasika neschop Červenka...

...celkem v pohodě hokej až na Červenku. Kdy už ho někdo kompetentní vyhodí z první lajny? Dříve se první lajna musela zasloužit, Červenka to má "jen tak" od papá Vládi, což je smutné a vůbec se na to nedá dívat ... Rv

0/0
9.5.2010 21:09

navsteva je lepsi

To co me na tomto zapase vydesilo

je pokracovani tendence z predchozich turnaju -ZOH a dalsi MS. Naprosta neschopnost utocniku.

0/0
9.5.2010 20:04

ahojj

ms

 to snad neni ms,ale zapasy maji uroven nizsich soutezi HUMUS

0/0
9.5.2010 19:46

RUDEJ BEJK

MS

Bylo to pomalé......................velice pomalé!!!!!!

0/0
9.5.2010 19:15

netbooster

Re: MS

Ježiši... A co bys chtěl v zápase proti Francii? Proč hrát s nasazením a dávat síly do naprosto zbytečného zápasu, ze kterého není absolutně nic (ani ty tři body ne, protože Francie do osmifinále zcela jistě nepostoupí)?

0/0
9.5.2010 19:17

RUDEJ BEJK

Re: MS

Fakt tři body jo?;-D;-D;-D

0/0
9.5.2010 19:22

netbooster

Re: MS

Jistěže dva ... záleží na tom?

0/0
9.5.2010 19:26

gawy

Re: MS

Za vyhry se davaji tri body. Nenech se vyviklat...

0/0
9.5.2010 19:30

netbooster

Re: MS

Já vím, tím jsem chtěl jen ilustrovat, že je to v tomto případě úplně jedno -  i kdyby se za výhru dávalo deset bodů, tak z tohoto zápasu jsou stejně k ničemu...

0/0
9.5.2010 19:33

RUDEJ BEJK

Re: MS

Jasně že nejde o nějaký tři body, ale bylo to slabé, uvidíš sám počkej:-)

0/0
9.5.2010 19:25

Skřítek Žrádelník

To bude vyklep. Jestli prolezeme do ctvrtfinale...

...tak to bude uspech. Nasi hokejisti v tom meli dnes pekny hokej. Nepresne prihravky, strelba z dalky, slabe stredni pasmo, nepokryte prostory pred brankou... cesky hokej jde do kytek. Rv

0/0
9.5.2010 19:00

ingchemik

Re: To bude vyklep. Jestli prolezeme do ctvrtfinale...

V tom případě se USA a Finsko do čtvrtfinále ani nedostanou...

0/0
9.5.2010 19:19

Joshua+

Typicti cesti fanousci... :-)

Kdyz Kanada porazi makarony 5:1, tak je to OK a "Kanadani je sfoukli jak svicku". Kdyz Danove porazi Finy, tak je to prekvapeni, ale "Danove nekdy kousou". Kdyz nasi porazi Francii 6:2, tak se hned vsichni vztekaji, jak jsou ti nasi lemry, ze si nechaj dat dva goly. :-) Ach ti cesti fanousci. :-)

0/0
9.5.2010 18:53

netbooster

Re: Typicti cesti fanousci... :-)

A kde se tady píše, že jsou naši lemry? Celkem konstantní názor je pouze na Vokouna, který dostal dva velice laciné góly, což je prostě pravda. Pro Kanadu má tenhle zápas asi stejný význam jako pro nás - žádný, protože jak Italové, tak i Francouzi do osmifinále nepostoupí, takže obojí "za nula bodov"...

0/0
9.5.2010 18:58

Blizz

Re: Typicti cesti fanousci... :-)

Můžeš mi vysvětlit, co mohl Vokoun dělat s prvním gólem? Nic samozřejmě...

0/0
9.5.2010 18:59

Deathwing

Re: Typicti cesti fanousci... :-)

Možná to šlo chytit a ne pouze vyrazit před sebe.....Kvalitní golman dokáže střely pokrýt, aby nedošlo k případným dorážkám.

0/0
9.5.2010 19:01

netbooster

Re: Typicti cesti fanousci... :-)

;-D Nesmíš si pouštět jen posledních 5 vteřin té akce. Kdyby se Vokoun hloupě necpal do té skrumáže metr před brankoviště, a následně místo snahy vypíchnout puk zalezl zpátky do brány, tak by z toho žádný gól nebyl, protože tam byli beci, kteří se snažili pak hlavně nešlápnout Vokounovi na záda.

0/0
9.5.2010 19:04

starej_vul

Re: Typicti cesti fanousci... :-)

Při ztahování odraženého puku mu podjel pod hokejkou ... takovej malej renonc.

0/0
10.5.2010 7:22

Luc123

Re: Typicti cesti fanousci... :-)

Vokoun je skvělý golman a nějaké goly proti Francii na tom nic nemění. Hašek v Nagánu take proti Kazachům dostal dva goly, které určitěmohl chytit. I u brankářu ta koncentrace není 100% i když v ideálním případě by tomu tak být mělo to je jasné.

0/0
9.5.2010 19:01

Deathwing

Re: Typicti cesti fanousci... :-)

Hašek v Náganu byl trochu jiný případ...V tý sezoně měl vynikající statistiky a byl nejlepší v NHL. Vokoun byl taky tuhle sezonu jedním z nejlepších golmanů ale uškodila mu pauza, kdy dlouho nechytal a pouze trénoval...Nemůže se vymlouvat na nekoncentrovanost, jelikož sám ví, že to není ono. Ten gol proti Bělorusku z úhlu byl taky jeho.

0/0
9.5.2010 19:04

Luc123

Re: Typicti cesti fanousci... :-)

Já netvrdím, že nebyl jeho . Však on se z té pauzy rychle otřepe, stačí dva tři zápasy. Na čtvrfinále bude určitě 100%.

0/0
9.5.2010 19:07

vogon.commander

Re: Typicti cesti fanousci... :-)

Jestli nejake ctvrtfinale bude

0/0
9.5.2010 19:52

mistodrzici

Z Vokouna

nemám dobrý pocit. Odešla forma?

0/0
9.5.2010 18:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze