Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Známky hokejistů: U čtenářů zabodoval Voráček, propadli Červenka a Vokoun

Kdyby si měli čtenáři iDNES.cz zahrát na kantory a jejich "žáky" by byli čeští hokejoví reprezentanti, za výkon proti Francii by na vysvědčení napsali celému týmu dvojku. Premiantem třídy je útočník Jakub Voráček, nejhůř jsou na tom brankář Tomáš Vokoun a Jágrův parťák z útoku Roman Červenka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hahaha

Souhlasím s hodnocením....

Červenka mě v repre  (nejen v tomto zápase) přijde na ledě nějaký zmatený,jak kdyby byl nějaké třetí mužstvo,docela to nechápu,přitom ač ne slávista,si myslím že to je vynikající hráč a určitě srovnatelný s půlkou repre co tam je.Takže hodnocení chápu,jeho výkony v repre ne.

Vokoun,tam to docela taky chápu,Francie neměla ani jednu šanci vstřelit gól a dala dva.Vzhledem k tomu,jak byl Vokoun ztuhlej nic neděláním,tak se to dá taky pochopit.

Co nechápu vůbec,je pan Růžička,proč když mám mužstvo narvané nováčkama,žádný úspěch nikdo nemůže čekat,PROČ tam nedá do brány toho Pavelce,aspoň proti té Francii,že umí chytat už dokázal.

Jo a jinak,mužstvo ve srabu,nikdo od našich nemůže nic čekat,tohle je naše parketa,takže placko už se na tebe těším!!!!! 

0/0
10.5.2010 23:48

Sonny21

Podivný

přijde mi, ač nejsem fanda Slávie ani Červenky, že se z toho dělá zbytěčná mela. Je to podobný jak když byl MS Petr Sýkora a Bednář, tedka bych kecal kterej rok, ( 2007???), když se vypadlo, svedli to všichni na Sýkoru potažmo na Bednáře. Jde o tám, ne o jednoho týpka!!!!! Podˇme fandit. [>-] 

0/0
10.5.2010 22:49

Sonny21

Re: Podivný

tým

0/0
10.5.2010 22:50

stepecm

Jak mohl nekdo dat Vorackovi petku???

to museli bejt bud tri inteligenti, nebo tu hlasujou i Rusaci ....

0/0
10.5.2010 21:00

netbooster

Re: Jak mohl nekdo dat Vorackovi petku???

To byli 3 z 52 členů Červenkova skalního fanklubu, kteří dali zároveň Červenkovi jedničku. Obě tyto hodnoty jsou v podstatě na úrovni statistické chyby...

0/0
10.5.2010 21:29

penaltík

No jo, Červenka je Růžičkův kůň,

ale trochu soudnému trenérovi by jedna blamáž stačila. Prostě tohle MS ještě protrpíme a pak snad podobné vylomeniny už nikdo provádět nebude.

0/0
10.5.2010 19:34

RJJ

Červenka

Sice nepředvedl nic extra, na druhou stranu ta hysterie kolem něho je až úsměvná. Taky jsem si myslel, že bude hrát líp, že jako suverén ligy bude vyčnívat i v repre, budiž, není to ono. Ale že by byl suverénně nejhorší?;-D

Zarytí antirůžičkovci se prostě projevují, co se dá dělat. Prostě bude muset chlapec hodně přidat, jinak mu to budou dávat vyžrat pokaždé:-P

0/0
10.5.2010 18:57

netbooster

Re: Červenka

Problém skutečně velkých hráčů je v tom, že oni musí podat v každém zápase ne průměrný, ne nadprůměrný, ale přímo famózní výkon, jinak jejich vystoupení bude posuzováno jako špatné až velmi špatné. Neboli za co že to Růžička nevzal Havláta na MS a fanoušci ho kritizovali na OH? Za to, že byl nejhorší v celém týmu? Nikoliv, to byla trojice Červenka, Rolinek a Vašíček. Havláta (kromě určité osobní antipatie) nevzal proto, že nezazářil, nerozhodl zápasy, nedal góly = podal průměrný výkon, ale to je na Havláta málo. Ostatně stejný případ je i Eliáš.

No a protože byl Červenka Růžičkou a médii pasován do role málem rozhodující postavy v týmu, tak se od něj také očekávají rozhodující výkony - žádné "nebylo to dobré ale ani špatné" nýbrž "nedal jsi dva góly, nemáš tři asistence? Tak co jsi tam proboha hrál???" Chápeme mister??

0/0
10.5.2010 19:07

RJJ

Re: Červenka

Ale tak zas to nepřeháněj. V každém zápase nepodával takový výkon ani Jágr. Já beru výtky, že nehraje, co se od něho čekalo. Protože se čekalo hodně. Na druhou stranu, kdyby hrál to samé hráč, dejme tomu z Vítkovic, tak se o tom tady vůbec nebavíme. Nechceš mi snad tvrdit, že jeho klubová příslušnost nemá negativní vliv na posuzování jeho výkonů?:-P

A to je tak vše, co jsem chtěl svým příspěvkem říci. A jen zopakukju, co jsem tu už předtím psal. Slávii nesnáším, Pražák nejsem, jen se to snažím vidět objektivně.

0/0
10.5.2010 20:18

netbooster

Re: Červenka

Pokud by ten hráč z Vítkovic byl úplně stejně celou sezónu protěžován a vynášen vzhůru, měl za zády i v repre klubového trenéra a byl nominován na vrcholnou akci sezóny namísto objektivně lepších hokejistů, tak se tady o tom bavíme úplně stejně.

Nepřeháním to, ono taky o Jágrovi se leckdy příliš dobře nemluvilo, když nepodal svůj obvykle famózní výkon, a naopak se každý jeho krok, přihrávka, střela pitvala do detailu.

Červenka nejenže nehraje, co se od něj čekalo, on bohužel nehraje vůbec nic. Ještě ho navíc sráží to nesmyslné Růžičkovo lpění nejen na jeho nasazování vůbec, ale především na nasazování v prvním útoku. Tím už tak vysoká očekávání, vydatně masírovaná médii a tzv. "odborníky", ještě přizvedl. Proto netvrdím, že si Červenka za své problémy může úplně sám, ale to už není až tak důležité. Klubová příslušnost s tím však nemá absolutně co dělat.

0/0
10.5.2010 21:25

RJJ

Re: Červenka

Objektivně lepších hokejistů? A kteří to byli v době, kdy se dělala nominace? Nedokážu si představit, že by Červenka po tom co předváděl v lize, nejel na OH. Stejně tak to viděli snad až na pár vyjímek všichni. Na OH taky nebyl hokejistou, který by byl nejhorší. Stejně neviditelní byli i ten Havlát, Eliáš, Rolinek, Vašíček. To je můj názor. Jistě, teď můžeme psát, měl tam jet Voráček, Frolík a já nevím kdo ještě. Ale i tak bych tam v té době viděl i Červenku. V lize prostě dominoval a loni na MS nezklamal. A letos ještě v lize vyletěl nahoru.

Souhlasím s tím, že žvejkalova umanutost mu škodí. Dost možná ho to už svazuje, kdyby hrál s někým jiným, asi by hrál daleko uvolněněji. Vůbec Růžička už to dotrtkal dost, o tom teda žádná.

Nicméně jsem reagoval na to, že měl být Červenka jasně nejhorším hráčem s Francií. A to v žádném případě nebyl. Ale měl by ho konečně rozdělit od Jágra, nejlepší by byl asi Plekanec a pak by možná začal pořádně hrát v jiné lajně.

0/0
10.5.2010 21:54

seabow

Re: Červenka

To je zajimavy, tak ja si zase neumim predstavit v dobe nominace (ne po OH, kdy byl kazdy chytry, ze by v ni nebyl Elias a Havlat - a hadal bych se, ze z 10 libovolnych treneru by je tam 10 zaradilo. Zato u Cervenky bych tipl, ze tak 7 z 10 by ho nevzalo, 2 by ho brali za odmenu jako 13. hrace, ale jediny Ruzicka ho veme do 2. lajny... ;-)

Jakej vyznam ma, co hraje/hral Cerv v ELH, co to je za soutez? Co a hlavne JAK ma/mel odehrano na mezinarodni urovni?

Kdyz mas na centra Plekyho, Prospala, Krejciho, Hanzala, Hudlera, Cajanka, eventuelne i Eliase, no kdyby bylo zle tak i Krepse nebo Hlinku....jak te muze proboha napadnout Cervenka (kluk ke konci desitky nasich centru)?

To kdyby tam Ruza jako kralika z klobouku vytahl treba Lanyze, tak by nebyl za takovyho vocasa, jako ted...

0/0
10.5.2010 22:29

RJJ

Re: Červenka

Jo, teď je každý chytrý a věděl vše už dopředu.

7 z 10 by ho nevzalo??? Docela sranda. Ano, soutěž je úplně katastrofální, ještě pár let zpět hráči z ní vyhrávali MS a teď bylo jasné, že suverénně nejlepší hráč propadne. Prostě tihleti jasnovidci jsou úplně nejlepšíR^

No a s tím Krepsem to je sranda, taky.. On hraje NHL? Možná jo, ale spíš asi paběrkuje, neznám.. Hlinka-bez komentáře. Hudler odehrál jeden turnaj skvěle, ten poslední byl špatný, to je prostě fakt. Čajánek byl stejně zoufalý, na toho jsem ve výčtu zapomněl. Je to prostě o úhlu pohledu, ale tvoje argumenty, to vlastně ani argumenty nejsou, sorry. To je mudrování po boji.

0/0
10.5.2010 22:48

seabow

Re: Červenka

;-D Jaky mudrovani po boji? Ted je kazdy chytry? Tys byl pred OH nekde na Mesici? Tady se v podstate resilo porad dokola Cerv vs Prospal, Hanzal, Hudler (+ dalsi co tam jeli z Evropy za odmenu), tak jaky "po boji", chlapce?

A nez zacnes nekoho posuzovat podivej se na svoje (Ruzickovy) "argumenty" - jakym kouzlem dostanes na turnaj nejlepsich na uzkem lede (nedej prirodo do 2 lajny) kluka, ktery nikdy hral nic nez ELH, a v trosku silnejsi konkurenci Becek a Cecek na EHT a MS naprosto nicim nezaujal?

4 centry tam mas v pohode jiny, ty sis schvalne vybral to horsi, ale budiz - Hlina je mazak se zkusenostma a letos ve forme, Hudler - klidne si to otoc - mel celou sezonu OK - viz vysledky KHL a jeden spatny turnaj, navic zkusenosti z NHL, kdy se dokazal prosazovat i s minimalnim ice timem, Caj byl slaby, ale taky proto, ze musel hrat kridlo "hvezde" ELH.

0/0
10.5.2010 23:01

seabow

Re: Červenka

A Kreps? Jo, kdyby na 4. centra nebyl nikdo jiny, porad radsi sahnu po nem, i kdyz hraje nejakych 13 minut, protoze on potkava AO, Malkina, Crosbyho, Pariseho na lede... Cervenka je znal akorat z televize :-P

0/0
10.5.2010 23:04

netbooster

Re: Červenka

Jenom bych dodal, že Kreps je (když už nic jiného) fyzicky daleko lépe disponován než Červenka, a při jeho stylu hry mu vyloženě vyhovuje úzké kluziště - rozdá spoustu hitů, blokuje střely, má úspěšnost na vhazování přes padesát procent. Jeho úkoly jsou prostě jiné než honit kanadské body.

0/0
10.5.2010 23:45

seabow

Re: Červenka

Vsak jo, ja vim, proc bych ho vybral, byt moje prani pred OH bylo Vinny, Pleky, Krejci a Hanzal. Jen jsem se kolegovi RJJ snazil (asi marne) vysvelit, ze pred Cervenkou byla jeste rada jinych lepsich moznosti. A to proti nemu nic nemam a jeho nominace na toto MS je podle me zaslouzena... ovsem v lajne s Jagrem nema co delat, je to na skodu vsem.

0/0
11.5.2010 0:50

RJJ

Re: Červenka

Jo, ty mi prostě házíš argumenty typu-dostal hráče z ligy na úzké kluziště a dal ho do 2 lajny. Prostě jsi to věděl dopředu a jsi borec. Tak samo jsme mohli do Nagana poslat hráče pouze z NHL, protože jak jsem četl argument dále, Hejduk, Procházka, Patera atd. viděli Prongera, Gretzkyho, Lindrose... jenom v TV, že?

Já můžu (už naposledy) argumentovat, že úplně stejně blbě jak Červenka hrály i naše "hvězdy", že rozhodně nikdo nemohl tušit, že takhle vyhoří i on. Akorát se rozebírá kvůli žvejkalovi pořád pouze on. A je to hlavně žvejkalova zásluha. Místo, aby ho uklidil z očí a on měl klid, tak ho furt tlačí k Jágrovi a je na něho tlak.

O jednotlivých jménech asi nemá cenu diskutovat, jistě, Prospal tam měl být, ale to je furt dokola, já si myslím, že na OH vzhledem k výkonům v lize jet Červenka měl, ty ne, ok. Nicméně si stojím za tím, že ta hysterie je dána  zdaleka nejvíc tím, že je Slávista. O nic víc, než o zasmání nad prý nejhorším hráčem utkání, mi původně nešlo..

0/0
11.5.2010 16:49

seabow

Re: Červenka

1) Zbytecne se z toho snazis udelat vec jednotlivcu, to tusila spousta lidi, kteri sleduji hojkej. Antislavisti se toho sice chytli a jsou videt, ale primarne to s klubovou prislusnosti nesouvisi, krome vykonu v nasi ELH, coz je pro takovy turnaj uplne irelevantni (znovu - najdi mi nejakou hvezdu ELH, ktera v poslednich letech zazarila aspon na MS, tedy beckovem turnaji ;-)), ho k nominaci neopravnovalo vubec nic - v mezinarodnich utkanich Becek a Cecek nezahral - to jsou argumenty, ktery neokecas a uz vubec je nedokazes vyvratit.

Existovala moznost vzit ho jako 13. hrace za odmenu (i kdyz ani tohle se na takovy turnaj nehodi) a kdyz se nedarilo, dat mu minuty...

SWE a FIN maji kvalitnejsi ligy i mlade hrace a videl jsi snad u nich nejake ucho jen proto, ze by lize dalo hodne bodu? ;-)

0/0
11.5.2010 17:33

seabow

Re: Červenka

2) Jak jsem rikal, otoc si kalendar, resp. nemotej do toho 90. leta, protoze o tom evidentne nic netusis - v dobe Nagana jsme meliv NHL sotva 20 hracu, kteri hrali pravidelne a ELH mela uplne jinou kvalitu, navic se hralo na IIHF hristi.

0/0
11.5.2010 17:33

seabow

Re: Červenka

A ad ELH - otoc si kalendar chlapce, uz nejsou 90. leta... Zalistuj si v pameti, jestli aspon trochu hokej sledujes (a priznam se, ze pochybuju :-P), jakou "diru" do sveta udelali jen na blbym MS "hvezdy" ELH jako Klepis, Bednar, Sykora...

0/0
10.5.2010 23:11

netbooster

Re: Červenka

Kteří to objektivně byli v době nominace? No přece všichni, kteří hrají pravidelně NHL! Jak můžeš vůbec myslet vážně, že Červenka byl lepší volba než třeba Prospal nebo Hudler? Turnaj jako OH je především o zkušenostech v bojích s nejlepšími, a to naše extraliga nikomu dát nemůže, takže s tou tady vůbec neoperuj. A mezinárodní scéna? Co předvedl Červenka tak zázračného na EHT? Pokud by byl opravdu taková hvězda, tak by to na evropské scéně v konfrontaci s řekněme "B" výběry musel válcovat jako lokomotiva.

Proto reálně vzato Červenka v nominaci na OH být neměl, protože zatím nikde nic nedokázal (znovu opakuji: píše se rok 2010, a oproti devadesátým létům min. století je extraliga v troskách), a pouze Růžička a pár pomatenců snilo sen o hloupém českém Románkovi, který na OH zázračně ohromí svět. Jenomže tak to v hokeji prostě už nefunguje. K zápasu s Francií už se vracet nebudu, protože evidentně nechápeš rozdíl v roli a výkonu hráče 1. lajny a 4. lajny...

0/0
10.5.2010 23:37

RJJ

Re: Červenka

Mně se zdá, že toho nechápu víc. Zato vy dva chápete úplně všechno a nejen to, víte toho i víc, než ostatní trenéři, bývalí hráči atd. Protože takové názory, že Červenka rozhodně na OH jet nemá, jsem teda od těchto lidí nečetl. Ale vy jste to věděliR^

No, myslím, že vaši úrovně nedosahuji ani náhodou, takže diskusi s Váma, tuto bohulibou činnost si již odpustím:-P

0/0
11.5.2010 16:56

palačinka

Tak tlustej Jyrka zakazuje pokládat IDnesu otázky,

no a zejtra zakáže žvejkal známkovat ČERVENKU![>-][>-][>-][>-]

0/0
10.5.2010 17:50

eric111

ČERVUS - JARDA

to je paráda sledovat dva suveréně nejlepší hráče MS - to je REALITA !!

0/0
10.5.2010 17:03

BobTheSinc

Re: ČERVUS - JARDA

Vcera kdosi spravne poznamenal, ze Jarda hral proti FRA v pohode pokud ti zbyly dva sasci z lajny sli stridat... ;-DR^ A to je pravda pravdouci R^

A ted sup, pridej sem nejaky radoby vtipny komentar nebo neco o polacich atd... ;-D

0/0
10.5.2010 17:46

BobTheSinc

Re: ČERVUS - JARDA

zbyli

0/0
10.5.2010 17:47

palačinka

Re: ČERVUS - JARDA

To se nesmí psát, co kdyby to Růža četl!

0/0
10.5.2010 17:53

Medvedref

Re: ČERVUS - JARDA

On za to eric nemůže je ve velmi vážném psychickém stavu,nepomáhá ani ústavní léčba.

0/0
10.5.2010 18:34

srny

Re: ČERVUS - JARDA

slávistická zoufalost se projevuje všemožně...

0/0
10.5.2010 19:23

pivnice.u.sadlu

Re: ČERVUS - JARDA

Lančíku, ty tragéde, nepiš sem ty nesmysly ;-D

0/0
10.5.2010 19:27

RedDragon

!

Me osobne je hrozne lito Jardy Jagra ze k nemu porad cpe Ruzicka to slavisticky eso. Petka s timhle esem hraje vlastne porad ve 4 a pouze diky Jardovi to vypadalo ze obcas i zautoci. Vrchol Ruzickovi genialnosti je presilovkova formace Jagr ( nejlepsi hrac ) Cervenka ( suverene nejhorsi hrac ) a Klepis ( 2. nejhorsi hrac ). To si vazne mysli ze to Jarda uhraje sam ?

0/0
10.5.2010 17:02

netbooster

!!

Tohle "známkování" má asi stejnou výpovědní hodnotu jako kdybych se šel v pátek v jedenáct večer zeptat na to samé k nám do hospody. Za co si zasloužil Rolinek tolik dvojek? V čem byl lepší než Vampola? Rachůnek 1,59 vs. Barinka 2,42? A to jako proč?

K Červenkovi netřeba se vyjadřovat, protože už pouze jeho nejskalnější fanoušci si stále ještě myslí, že může v nároďáku něčím překvapit.

0/0
10.5.2010 16:24

seesul1

Re: !!

hodnocení Rachny bylo ovlivněno hezkým gólem, nic jiného bych v tom nehledal.

0/0
10.5.2010 16:39

swenik

Re: !!

Ty si s tím Rolinkem koukám nedáš pokoj..;-D Jestli hrál stejně jako třeba Vampola, tak to už fakt zavání zaujatostí.Rv

0/0
10.5.2010 21:20

netbooster

Re: !!

Máš pravdu - objektivně hrál včera proti Francii Vampola lépe než Rolinek, to je pravda.

Sorry že nesdílím pocity Rolinkova fanklubu, ale když je to tak platný a pracovitý hráč, tak proč už dávno nehraje NHL? A nechoď na mě s tím, že nechtěl, nebo že je snad malý - hráčů jeho parametrů je v NHL jako máku.

0/0
10.5.2010 21:27

seesul1

Re: !!

copak jej někdo velebí za kanadské bodování? Rolas je hráč na černou práci a svým přístupem k repre může být spoustě těch, kteří odešli do tvé gorgeous NHL, vzorem.

0/0
10.5.2010 23:37

3x pro pravdu zabanovany astatic

Zajímalo by mě

jaký exot dal Voráčkovi 5.

Stejně tak je mi záhadou, i když vím kolik je tu slávistů, kdo mohl dát Červenkovi 1.

Jasně, klubová příslušnost určitě hraje roli, ale pánové, pánové, chtělo by to trochu soudnosti...

0/0
10.5.2010 16:18

netbooster

Re: Zajímalo by mě

Zřejmě hokejové diskuse příliš nesleduješ, neboť jinak bys už dávno věděl, že se vyprofilovala skupinka lidí, kteří mají doma v koutě sošku slávistického "esa" a třikrát denně se k ní modlí. Křesťany také nepřesvědčíš, že Bůh nebyl, není a nebude - oni prostě chtějí věřit...:-)

0/0
10.5.2010 16:31

david.ledvinka

...

Tak Červenka nehrál nic moc, ale na hodnocení se jistě projevuje klubová příslušnost hodnotitelů a jejich averzi k nejlepšímu hráči ligy.

Ještě že Růža nevzal Balaštíka, ten by měl čistou pět i kdyby dával hattricky.

:-P

0/0
10.5.2010 16:04

RUDEJ BEJK

Re: ...

Balaštík si za to může sám, to je to samý jako že eric blejd si taky může sám za to že se mu už na pískovišti jako malýmu všichni smáli:-)

0/0
10.5.2010 16:18

seesul1

Re: ...

tam, kde Eric bydlí, se všichni obyvatelé smějí celý den a celou noc bez přestávky...tedy pokud dojdou prášky...

0/0
10.5.2010 16:22

netbooster

Re: 3 "faktické"

1. "nejlepší hráč (extra)ligy" je titul pro mezinárodní hokej naprosto bezcenný

2. klubová příslušnost vzhledem k objektivním okolnostem spíše na hony čiší z tvého příspěvku

3. Spekulace o Balaštíkovi je o velice úsměvná, především ta část o hattricích, a ještě o to úsměvnější, že tento už dostatečně prokázal, že česká extraliga je jeho absolutní výkonnostní strop.

0/0
10.5.2010 16:27

seesul1

Re: 3 "faktické"

no Balaštík narozdíl od Červenky, ač stejně nenáviděn, alespoň trochu bodově přispěl (4+2) k zisku stříbra na MS 2006.

0/0
10.5.2010 16:49

protiakce

Červenka

I KDYBY DAL DESET GOLŮ TAK PODLE ZÁVISTIVCŮ BUDE POŘÁD NEJHORŠÍ§

0/0
10.5.2010 15:47

petyo

Re: Červenka

Červenka hrál objektivně opravdu špatně.

0/0
10.5.2010 15:51

Drussbarb

Re: Červenka

Prosim? ;-D

0/0
10.5.2010 15:52

eric111

Re: Červenka

R^

0/0
10.5.2010 15:52

bad_azz

Re: Červenka

I KDYBY DAL DESET VLASTNÍCH GOLŮ TAK PODLE JEHO OBDIVOVATELŮ BUDE POŘÁD NEJLEPŠÍRv

0/0
10.5.2010 15:58

BobTheSinc

Re: Červenka

;-D;-DR^

0/0
10.5.2010 17:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze