Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O ostudě bych nemluvil, říká po prohře s Norskem brankář Pavelec

Na tenhle šampionátový debut by nejraději rychle zapomněl. Ondřej Pavelec stál v brance při ostudné porážce od Norska. "Byl to nevděčný zápas. Bohužel jsem si na puk moc nesáhl," litoval poté, co pustil tři góly z patnácti střel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ekikeki

chybí tam Hašek.

když už neumíme dávat goly,tak musíme hrát vzadu na nulu a to jde s s Pavelcem  a Vokounem dost těžko.Hašek by je srovnal i v kabině,lajdáky.

0/0
12.5.2010 13:50

beras81

světáci

- proč vy všichni chytrolíni nehrajete v německu, vypadá to, že se tu sešli všichni hokejoví profesionálové, pánové chytří, u piva s cígem je každý hokejový mistr, prosím v*y*s*e*r*t*e se na tyhle rozumy! [>-]

0/0
12.5.2010 11:47

mzkr

ostuda

a co jinýho to jako je?jak jinak to nazvat??;-€;-ORv

nenas*ala by mě prohra kdybych viděl snahu,nasazení,bojovnost,tlak,atp...ale já viděl ploužení,stínování a alibistický střely...

chudák Jarda, to je borec[>-]

kvalitu musíme nahradit bojovnosti a tím že budeme žrát led(fráze ale musí platit v reálu) jinak nemáme co dělat v osmifinálové skupině

0/0
12.5.2010 10:48

fanda357

Smutné je,

že jsme nebyli schopni dát Norům gola při hře 5 na 5. To je varující.

0/0
12.5.2010 8:55

nino.miguel

...

njn, klasika... nedari se a banda blbecku, kteri nikdy neobuli brusle, se houfuji na iDnesu

0/0
12.5.2010 8:52

luka_luka

teď porazíme Vikingy ....

a pak pofrčíme až do finále ...... a vše bude zase OK hoši, média budou slintat blahem, diskutéři Vás budou vynášet do nebes a na nějaké Nory už si nikdo ani navzpomene:-)

POZ: svět to už není jen silná šestka!!!

0/0
12.5.2010 7:24

mira232

se svedskem

prohrajeme to je uplne jasny a bude mit 3 body a budeme se modlit abysme vubec postoupili. ted aby nas jeste norove v poslednim zapase zachranovali.

0/0
12.5.2010 7:22

dudi003

Re: se svedskem

A jak ten sestup asi provedem, když máme aktivní bilanci. I když Francouzi vyhrají v základní hrací době, tak někdo bude muset mít tu pasivní.

Spíš je pravděpodobné že Frantíci prohrají a my půjdeme dál bez bodu.:-/

0/0
12.5.2010 8:13

mira232

Re: se svedskem

no jo ale norove by meli taky 3 body takze by rozhodlo skore.

0/0
12.5.2010 9:06

djshorty

cedníky

Výběr golmanů byl na trenérovi. Bohužel Hašana na MS nevzali.  Daleko lepší by byla dvojice  Hašek - Štěpánek.

Za výkony v play off si to oba dva zasloužili.  Bohužel je tomu tak .......

0/0
12.5.2010 6:37

mira232

Re: cedníky

taky to s tim haskem nechapu.

0/0
12.5.2010 7:23

dexter79

Pane Pavelec

Pane Pavelec, hodne rychle jste se naucil tu "svetovou" frazi o tom, jak se sily vyrovnaly. jen mi dovolete pripomenout jednu vec, hraci o par let starsi pomalu nikdy s outsiederem neprohrali a naopak vozili dokonce i MEDAILE. A kdyz nevysel zapas, tak se to tykalo tymu Svedska, Kanady, Ruska....Vam uz nevychazi zapas ani s AMATERAMA z Norska.Rv

0/0
12.5.2010 4:26

mira232

Re: Pane Pavelec

uplne presne. je to trapny. ted jsou tak na urovni svycarska.

0/0
12.5.2010 7:20

bart.as

Re: Pane Pavelec

Ale ono to tak bohužel je ! Norové, Dánové a další hrají ve Švédsku, Finsku, Švýcarsku, někteří i v NHL. A to jsou lepší ligy než ELH ...

0/0
12.5.2010 8:31

chataricek

Hašek

měl být na MS. Jednoznačně.

0/0
12.5.2010 2:16

Psychor

Pavelec = pytel slámy

3 branky z 15 střel by nedostal ani pytel slámy Rv Pavelec je jednoznačně nejhorším golmanem, který kdy chytal za českou reprezentaci... udělal nám pořádnou ostudu, měl by se omluvit všem hokejovým fanouškům [>-] Rv

0/0
12.5.2010 0:17

machalm

Mas pravdu, ostuda to neni,

on je to totiz realny obrazek naseho hokeje ... nepredstavitelny slendrijan a neschopnost. Pesi hokej bez agresivity, strely, rychlosti, brusleni ... a bude hur!Rv

0/0
11.5.2010 23:24

Blackhawks

Re: Mas pravdu, ostuda to neni,

nebude silnych a slabych ani vysledky 15:1 nebo 17:0 zapomente.....

0/0
11.5.2010 23:39

FredFu

Re: Mas pravdu, ostuda to neni,

:-):-)to je vystižné. Já jsem si zase říkal, že někteří hráči můžou hrát přáteláky s veteránama - Holík, Farda, Rosol, Richter - nic proti těmto borcům

0/0
11.5.2010 23:41

Deathwing

Ondra Pavelec

Nesváděl bych porážku na něho. On se snažil, některý věci vyřešil výborně třeba v první třetině před prvním brankou měl výborný zákroky a pak ještě dokázal vychytat hráče Norska, když na na něho jel sám ale nemůže za to, že obránci mu nevyčistí prostor před brankou. Ty hráči Norska tam neměli vůbec být před tím druhou brankou, vždyť ten jejich hráč to tečoval těsně před Ondrou, jinak by mu to šlo do ramene. Třetí gól se možná dal chytit jako jediný ale i tam bylo dobře trefený bohužel.  Další věc je, že jsme nebyli efektivní v útoku. První útok je o ničem, jelikož Červenka pořádně Jágrovi nenahraje a přihrávky od Jágra taky nedokáže zužitkovat. Rolinek se hodí spíše jako dříč do třetí lajny. Druhá lajna je ovlivněná tím, že Honza Marek nemá takovou formu jako měl minulý rok...Voráček se snaží a je vidět, že z našich je v bruslení asi nejlepší ale bohužel se zatím nedokázal prosadit.

0/0
11.5.2010 23:17

bohemians1905

Re: Ondra Pavelec

přesně tak, mluvíš mně z duše. Červenka na mezinárodní hokej evidentně nemá, chudák Jágr s ním na ledě,Rolinek sice bojuje, ale chybí hokejovost (tady se ukazuje, že nominace těchto dvou hráčů na olympiádu pro nejlepším světovým hráčům byl totální úlet). Marek se trápí, Voráček je docela vidět a zbytek týmu je bohužel jenom evropský průměr. Hráči jako Vampola,Hubáček,Koukal nemůžou na mezinárodní úrovni asi pomýšlete na to,že by vybojovali medaijly...ikdyž na Norsko by to pořád stačit mělo:-(

0/0
12.5.2010 6:40

Jsem

Trosku je mi Pavelce lito

Prvni dva goly se daly tezko chytat. Navic se nedostal do tempa. Skoda, ze mu premiera na MS vysla takto, ale bere to sportovne a za ten spravnej konec.

0/0
11.5.2010 23:03

ekikeki

já bych taky o ostudě nemluvil

Ne,ostuda to opravdu není.Je to přímo POTUPA.A přestaňte  omlouvat neomluvitelné.TEČKA.

0/0
11.5.2010 23:02

KULOVY_BLESK_BETA_8

Re: já bych taky o ostudě nemluvil

rádoby fanúšik , ktorý berie z gauča obyvačky len výhry!!!!!!!RvRv

0/0
11.5.2010 23:12

FredFu

Re: já bych taky o ostudě nemluvil

:-):-)

0/0
11.5.2010 23:39

ekikeki

Re: já bych taky o ostudě nemluvil

vidím,že mne nějak znáš,čoboláku.když něco hraju,tak chci taky vyhrát a ne prohrát s Norskem a ještě se tvářit,že se nic neděje.

0/0
12.5.2010 13:48

SlovakRepublic

Určite je to prekvapenie ale....

zase tí Nori nie su nejakí nazdárci. Ešte teraz si pamätam jak hrali proti nám na OH, ked vyrovnali na 3-3 a naši to rozhodli nejakých 10 minut pred koncom.

Taký prvý útok čo tam majú Zuccarelo toho vyhlásili za najlepšieho hráča švédskej ligy a už ma zmluvu z Rangers a Thoresen z Ufy kde bol jak sa nemýlim v 5. bodovania celej KHL. Potom tam majú väčšinu hráčov zo švédskej ligy, s ktorých spravia dalšie dva útoky a majú svoju kvalitu. Určite to nie sú žiadny Francúzi s ktorými ste hrali prvý zápas. Nori už majú svoju kvalitu.

0/0
11.5.2010 22:46

Jsem

Re: Určite je to prekvapenie ale....

Souhlas...hlavne ve skupine zas tak o moc nejde. Byla to trosku smula, ale ok hokeji patri. Jedeme dal!

0/0
11.5.2010 23:02

SlovakRepublic

Re: Určite je to prekvapenie ale....

Možno aj trochu smoly tam bolo ale ten váš Záruba to dobre okomentoval na konci, ked povedal že ste neprehrali dnes s horším mužstvom. Nori zahrali dobrý hokej, ich najlepší hráči to bola paráda jak dnes hrali a vyhrali to je celé a ešte im aj brankár k tomu zachytal.

0/0
11.5.2010 23:06

machalm

Re: Určite je to prekvapenie ale....

A v cem presne ta smula spocivala? Ze Norove vystrelili desetkrat z mezikruzi? Ze mi ze 40 strel dame 2 goly? Nejak jsem si u toho zapasu nevsimnul moc smolnejch akci z nasi strany, spis to mohlo bejt po 1. tretine 3:0 pro Nory a nikdo nemohl rict ani slovo.

Muzes se konejsit, jak chces, ale tohle je hodne velkej prusvih. Svedove nam s velkou pravdepodobnosti natrhnou zadnici a pak to bude v osmifinalovy skupine velka legrace. Ale co, sestoupit uz nemuzeme, s Francii jsme nastesti nemeli tolik smuly, ze?

0/0
11.5.2010 23:29

seesul1

Re: Určite je to prekvapenie ale....

no na druhou stranu to také po prvních 10 minutách mohlo být klidně 2:0 pro nás a bylo by po Norsku...ovšem to bychom nesměli být střelecky impotentní...

0/0
11.5.2010 23:51

george_wtf

Re: Určite je to prekvapenie ale....

Nazor OK, ale prosim Ta, zopakuj si 6. a 7. pad. :-)

0/0
11.5.2010 23:07

voška

Jakýpak průser? To je realita. To je dlouhodobá úroveň

našeho hokeje. Vždycky když někam nároďák jede, slyšíme od hráčů kecy o zlaté medaili, případně o jakékoliv medaili. Oni nejsou vůbec v obraze a na ledě se podělají jako s Nory. Máme za sebou spoustu podobných zápasů s podobným výsledkem. Mají stále v hlavách, že se soupeř porazí sám. Tak to ale nefunguje. Ti co odmítají reprezentovat ať jdou do hajzlu, zažádají si o americké občanství a  shnijí v Americe.

0/0
11.5.2010 22:36

TreKronor

Re: Jakýpak průser? To je realita. To je dlouhodobá úroveň

Blbost. je to o pristupu jednotliv<ch hracu. Ve studiu krasne rozebirali, jak hrajeme presilovky...Klepis s Cervenkou postavaji v rohu a jarda se pere se 4 Norama na brankovisti. To pak musi vyhodnotit trener, proc kterej hrac neni schopnej plnit pokyny. Treba zrovna Cervenka musel videt, ze jarda vaze 4! protihrace a poslat prihravku na beka kterej na nej jen bezbadejne civi mezi kruhama. Individuality mame o tridu lepsi nez Norove, ale souhra vazne a nekterym hracum jakoby to vubec nemyslelo!

0/0
11.5.2010 22:51

machalm

Re: Jakýpak průser? To je realita. To je dlouhodobá úroveň

Mas pravdu, Cervenka tam dneska (opet!) postaval jak na jarmarku, co mohl, to zmrvil. Ale ja se obavam, ze tomuhle hraci to ani nemuze dojit. Kdyz by se ho nekdo zeptal, jak je mozny, ze neni schopnej zahrat alespon prumerne vedle jednoho z nejlepsich hracu, ktery kdy po tyhle planete bruslili, tak by asi odpovedel, ze je dneska utery. Klepis jakbysmet. Zkratka power-play lajna k pohledani.

0/0
11.5.2010 23:34

Deathwing

Re: Jakýpak průser? To je realita. To je dlouhodobá úroveň

Souhlas Červenka si nevytvořil nic v pásmu soupeře a ještě se nedokázal pořádně vrátit. Ten první gol byl jeho, když se laxně vracel, nestihl pokrýt najíždějícího

Zuccarello Aasena a ten parádně vymetl růžek české branky....Červenka ať na příští MS nejezdí, nebo může ale v pozici útočníka čtvrtý řady či jako náhradník.

0/0
11.5.2010 23:57

FredFu

hehe

Nekolikrát se napise v novinach ze za to mohl Pavelec a priste se radsi omluvi a nepojede.:D. To si ale nemyslim, ze to byla jeho chyba. Celkove nas Nori prehrali.

0/0
11.5.2010 22:27

ZeeZ

Re: hehe

Pocet strel o tom hovori dost jasne ze? To je nesmysl, herne jsme na tom byli lepe, ale zakonceni nebylo a vule nebyla a bojovnost nebyla, alespon ze byl ten laxni pristup ;-)

0/0
11.5.2010 22:33

Malchance

Re: hehe

Jejich brankář dobře zachytal a Pavelec to prostě nezvládl nic víc nic míň, v pátek jdem proti švédům a jede se dál, osmifinále máme téměř jisté, teď jen abysme chytili dobrého soupeře

0/0
11.5.2010 22:37

praetorianvs

Re: hehe

v tomhle musim výjimečně souhlasit s růžičkou - prakticky každá jejich akce/střela smrděla, protože to hráli jendoduše, přímo a cpali se do brány (+ my jsme hráli v obraně jak praštěný)..my jsme sice měli přes 50 střel, ale kolik z nich při hře 5 na 5 bylo skutečně nebezpečnejch??tak dvě, tři..

0/0
11.5.2010 22:51

Deathwing

Re: hehe

Co na tom Pavelec konkrétně nezvládnul. To si měl ty hráče před druhou brankou odčarovat pomoci kouzelnýho prstenu? Vždyť to byla jednoznačně chyba obrany....Třetí gol se možná nechal chytit ale i tam to bylo dobře trefený. První branka trefa nad rameno do rohu branky a to jejich hráč střílel z pozice kruhů, kde by měl být pokrýt obráncema. Grotnes nic moc nepředvedl velkýho. Ty střely co na něho lítaly, tak viděl nebo byly zdálky. Snad nechceš tvrdit, že Grotnes je lepší než Pavelec.

0/0
11.5.2010 23:54

FredFu

Re: hehe

nj ale herně jsme je nezlomili, to se ukazalo myslim ve druhe tretine, kdy si snama delali co chteli. Potom tam byli pasaze, kdy jsme hodne strileli...

0/0
11.5.2010 22:39

Tiňťa

Ty možná ne

0/0
11.5.2010 22:23

Tiňťa

Re: Ty možná ne

ale my jo Rv

0/0
11.5.2010 22:23

Malchance

Slováci

Doufám že se tu ukážou nějací Slováci, kteří tady budou vykřikovat jak se naši brankaři nemůžou rovnat s jejich Halákem, který je možná lepší než Hašev ve své nejlepší formě. Chlapcům slovenským nějak otrnulo nějak zapomínaj jak téměř prohráli s Maďarama :D a po tom štastném gólu oslavovali jako kdyby vyhráli MS :D

0/0
11.5.2010 22:20

ZeeZ

Re: Slováci

To me nijak netrapi a Slovakum hned fandim po nas.

0/0
11.5.2010 22:27

Malchance

Re: Slováci

Já bych jim taky fandil, ale co jsem si přečetl ty jejich výlevy tak už na ně kašlu

0/0
11.5.2010 22:30

ZeeZ

Re: Slováci

To uz patr k jejich koloru, ze se prad citi ukrivdeni, ja uz je beru i s tim ;-)

0/0
11.5.2010 22:34

skipp

Re: Slováci

To je logika jak poď na mě z boku. Kdybych to takhle měl brát, tak po přečtení některých výlevů českých "diskutérů" bych musel přestat fandit i čechům! U nich se najde banda blbců, u nás se se najde banda blbců. Proč se jimi vůbec zabývat?

0/0
11.5.2010 22:37

george_wtf

Re: Slováci

Nemozes sudit iba na zaklade par magorov rovnako ako v pripade Natalky,

0/0
11.5.2010 23:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze