Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Viděl jsem Jágra a pak dlouho nic, říká Hadamczik o fiasku s Norskem

Pohodlně si sedl k televizi, aby sledoval výkon národního týmu, který 1. června převezme po Vladimíru Růžičkovi. Brzy byl ale rozladěný. "Prohrát se slabým soupeřem se může stát, ale ten herní projev byl... špatný," prohlásil hokejový trenér Alois Hadamczik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kqubi

až na ten poslední odstavec..

celkem souhlasim...že pod Růžou nikdo nehraje do těla víme už dlouho..Nemám Hada rád,ale dávám mušanci...jsem zvědavej na další vývoj nároďáku.:-/

0/0
12.5.2010 18:34

rewolt

Re: až na ten poslední odstavec..

měl těch šancí snad málo???8-o8-o8-o

0/0
13.5.2010 10:15

Der Vater

Vše začíná ve školce

v tomhle systému, kde si děti udělaly z dospělích sluhy, otroky. Kde každá povinnost dítěte k nějaké činnosti je brána jako šikana a omezování jeho svobody, to vše bývá příčinou nezájmu k čemukoli tzn. i k hokeji. No a důsledek ... ten jsme právě zažíváme.

0/0
12.5.2010 17:31

francoa

Re: Vše začíná ve školce

Hokej není životně důležitý, je to zábava a té spousty. Děti mají možnost si vybrat. Proč by si talentovaní mladí sportovci a jejich rodiče měli právě vybrat hokej? Je to drahé a o tom kdo bude hrát většinou nerozhoduje kvalita hráče, ale peníze tatínků. Tak proč by to dělali. Opravdoví sportovní talenti u nás prchají z kolektivních sportů. Pokud tento trend chceme zastavit, vytvořme pro všechny rovné podmínky. K tomu tady ale není vůle a dlouho nebude.

0/0
12.5.2010 18:34

chassis hunter

ti hraci se omlouvali i drive...akorat se to trosku posunulo

v roce 2004 bylo MS u nas a to se kazdy chtel ukazat,prijel dokonce i Roman Hamrlik...pak byla Viden a zaroven vyluka,takze vsechni byli k dispozici,nikdo nebyl po 80 zapasech unaven a tudiz vsichni meli chut reprezentovat,kor kdyz to bylo ve Vidni...no a pak nastal zlom - zavedeni vystupnich prohlidek,novinarska averze vuci Lojzovi,kde kazda omluvenka byla spojovana s nechuti hrat pod Lozjou a taky nam zestarla "naganska generace"....prisel Vladik a ono je to jeste horsi,ale nekteri myslitele to budou svadet na nejaky nedostatek nacionalismu....

problem je ale nekde jinde....v Kanade vedi,ze letos vyhrali OH,ale jdou dale,nikdo o tom uz nemluvi,bo je to historie....u nas se o "NAGANU" mele porad a uz je to 12+ roku pryc...misto abysme pracovali a sli dal za dalsimi vysledky,tak akorat vzpominame na to,jak to Hasek vychytal nebo Svoboda zavesil....historie je hezka,ale to je asi tak vse...

0/0
12.5.2010 17:04

honza83

Takové srovnání

Mnohými do nebe vynášený Růžička letos OH se štěstím postup do čtvrtfinále, na MS to vypadá pomalu na hru o udržení, hráči nebojují, Růžička nekaučuje. Rok 2006 pod Hadem na ZOH 3.místo, na MS 2.místo a to měl ještě více omluvenek než Růžička letos. On bude rozdíl v tom, že Hadamczik bere hráče podle aktuální výkonnosti a nebojí se někoho i seřvat, Růžička si vezme své kamarády ze Slávie (Klepiš, Červenka) a cpe je do 1.lajny i přesilovek, přestože jsou to jasně nejhorší hráči repre. A hlavně Hadamczik na rozdíl od Růžičky umí přiznat chybu a neplive ne jiné trenéry.

0/0
12.5.2010 15:08

orihuela

Růžička za nic nemůže,hráči už nemají chuť reprezentovat

To jsou jen takové kecy,že hráči už pod Řůžičkou či před tím pod Lojzou odmítají reprezentovat.Jasně,komunikace může něco ovlivnit,ale hlavně co se změnilo je jiná generace hráčů,co se zve na akce.Když Růžička v roce 2005 dělal výběr,tak se říkalo,že jeho nikdo neodmítá.Ale byli to ti matadoři,kteří ještě vyrůstali za podpory státu a sem tam ještě něco udělal klub pro ně i pro rodiče.Pro to si to ti Reichlové,Strakové apod.pamatují,proto se také tito hráči vraceli,aby to těm "rodným"klubům vrátili a zároveň jim i jejich rodiče tloukli do hlavy,že dobré je nejenom získat kontrakt v NHL,ale že i stejný vrchol blaha by bylo být povolán do repre,že to je čest i pro klub který nám pomáhal tě vychovat.O pár let později začalo Lojzu odmítat více hráčů,ale ne proto,že ho ta stará garda již nechtěla,ale hlavně proto,že ta mladá garda už to tak necítila.Tedy nemá to nic společného s jmény trenérů.Starší srdcaři skončili a nastoupili do NHL mladší.A ti jsou bohužel vychovaní jinak.

0/0
12.5.2010 14:59

orihuela

Re: Růžička za nic nemůže,hráči už nemají chuť reprezentovat

Buď ti tatík všechno zaplatí a nebo nehraj hokej,od klubu nic nedostaneš.A tak když příjde první smlouvička kamkoliv do tramtárie hráč běží a na nic se neohlíží.Od klubu nikdy nic nedostal,vše zacáloval otec a tak už je z domova nabitý negat. energií a nechutí reprezentovat,tento stát mu nic nedal.Však také dnešní mladí nedostanou kolikrát od státu ani od klubu nic zadarmo.Vše zaplatí rodiče,pocit vděku vůči spol.žádný a pozvánka do repre je pro ně pak neprodukt.trávení volného času,protože oni nám na rozdíl od té starší generace nemusí nic vracet.Tak abych to shrnul,trochu jsme si to zavinili sami nezájmem o výchovu mlad.generace a oni nám to teď těmi omluvenkami vrací a je úplně jedno jestli je tam Lojza nebo Pavel...Větší podpora sportu to je klíč a výchova doma,přemlouvat je nemá cenu

0/0
12.5.2010 15:00

Francesco Chcaldorini

Re: Růžička za nic nemůže,hráči už nemají chuť reprezentovat

Hrdost hrát za nároďák musí být kdykoliv, ikdyž by to bylo MS v onanování. Za chvíli přijde doba, kdy ty primadony vystřídají v NHL na jejich místech borci z Norska a Dánska, už dneska po nich pomalu neštěkne ani pes a v NHL patří k řadovým hráčům.Potom se budou chtít v repre dresu ukázat, aby si jich někdo vůbec všiml.

0/0
12.5.2010 15:50

trvalezmateny

Re: Růžička za nic nemůže,hráči už nemají chuť reprezentovat

Ve většině s tebou souhlasím.Jen v jednom ne.Amíkům i Kanaďanům taky do nějakých 15-ti let platí vše rodiče a pak reprezentovat jedou (neplatí to sice letos,kdy jejich největší hvězdy hrály na OH a ve spojení s náročností NHL už mají určitě hokeje plné zuby).Nebude to spíš tím,že naše rádoby hvězdy z NHL mají nos moc nahoru?

0/0
12.5.2010 16:42

voška

Kdy už se konečně přestaneme divit výsledkům

našich hokejistů? Družstvo sestavoval Růža a prakticky neměl z čeho. Omluvy ,,kanaďanů" jsou dlouholetým jevem a jejich neúcta k reprezentaci je notoricky známá. Nejhorší na celé věci je likvidace mládežnické základny, která zde byla před revolucí. Přemrštěné peníze do sportování dospělých a vůbec žádné do mládeže způsobily masový odliv malých zájemců. Nemají na to platit si každý měsíc tisíce korun za členství v oddílech. Takže na to má pár rodin a ty to nezachrání. Stačí sledovat výsledky mládežnických repre družstev. Pokud svaz nezmění svoji filizofii, že si mají mladí platit nehorázné sumy za svůj zájem, nebude to lepší. Zatím tomu nic nenasvědčuje.

0/0
12.5.2010 14:10

francoa

Re: Kdy už se konečně přestaneme divit výsledkům

Zatím si na ČSLH neuvědomili jedu skutečnost - děti nepotřebují HOKEJ, mají i jiné volby co dělat, ale HOKEJ potřebuje DĚTI - on jinou volbu nemá. ;-)

0/0
12.5.2010 14:22

mazlikuzlik

Re: Kdy už se konečně přestaneme divit výsledkům

No to je fakt.

Trochu se obávám, že pro dnešní děcka už není hokej takové terno jako dřív.

Za nás ve třídě platilo, že kdo hrál hokej, byl chlap:-), fotbalisti byli máčky:-)

0/0
12.5.2010 14:31

cibjes

Re: Kdy už se konečně přestaneme divit výsledkům

U nás ve třídě to neplatilo, protože jsme tam všichni do jednoho byli hokejsti:-) ale o fotbalistech jsme si tohle mysleli;-D.

0/0
12.5.2010 14:40

mazlikuzlik

Re: Kdy už se konečně přestaneme divit výsledkům

;-D

0/0
12.5.2010 14:41

Mack

Re: Kdy už se konečně přestaneme divit výsledkům

tak nejak to bylo , ale dost cutalistu hralo v malych mestech v zime hokej . I nakonec

takovy Vlasta Bubnik . i stredni utocnik v Brne a narodaku ve fotbale !

Zajimave je , ze tahle generace ted , vyrostla ve " svobodnem " state Ceskem

jsou takovy poserove ?

Bejvali Cechove , bejvali junaci , tvrdohlavy , dneska maj snad jen mnekej tvaroh v makovici ?:-/

0/0
12.5.2010 14:53

francoa

Re: Kdy už se konečně přestaneme divit výsledkům

Pokud nezpřístupněj hokej všem bez ohledu na peníze, nevytvoří dobrý program všeobecné sportovní přípravy, kde se naučí děti i jiné sporty, těžko se udrží u nás hokej nad vodou. Každý rok zmizí nějaký HC klub z naší mapy. Tak to je.

0/0
12.5.2010 14:56

Mack

professionalove

lidi , je to jejich povolani a chlebicek , nejvic si vsichni skodi sami sobe , proto taky

ten napis na helme SKODA , po kazdem zvorani chanci .

Driv hrali kluci za parek a maly pivo , ted ronime slzy pr nepodarene kousky milionaru ?;-D

0/0
12.5.2010 14:04

ou_Jo

No, teď ještě může Lojza machrovat....

...za rok na tom nebude o nic lépe ...náš hlavní problém je, že hráči nechodí před bránu...jasně ono to tam bolí...ale dneska prostě hokej bolí !!

0/0
12.5.2010 14:00

Mack

Re: No, teď ještě může Lojza machrovat....

svata pravda - z rohu se goly davaj tezko , leda , ze se pravidla nasemu hokeji prizpusobila a branky by byly v kazdem rohu kluziste ?;-D

0/0
12.5.2010 14:40

cibjes

Re: No, teď ještě může Lojza machrovat....

On bolel vždycky, ale Dopi si před kasu vždycky stoupnul...

0/0
12.5.2010 14:41

mazlikuzlik

nastolit jasná pravidla...ordnung

Možná by nebylo na škodu, kdyby se ohledně repre stanovila jasná pravidla závazná pro všechny budoucí trenéry (a za úkol by si to mohl vzít Lener coby "šéftrenér").

Aby bylo jasné a dané jakým způsobem se kontaktuje hráč a neřešili jsme pak, jestli se mu mělo zavolat, napsat nebo poslat šifrovanou zprávu.

Sice to pokládám za zbytečné, ale přiřadil bych tam i způsob nominace: Podle aktuální výkonosti a úvaze trenéra atd. atd. Abychom pak nediskutovali s hráči, proč jede ten či onen.

Do dalších bodů nehodlám kecat, ale určitě by se toho dalo najít spoustu.

Měli bychom jasný jízdní řád, na který by se pak každý trenér mohl odvolat, a který by měl především dodržovat. Vím jsou to jen slova, ale stejně by bylo fajn, kdyby to bylo jednoznačné...

0/0
12.5.2010 13:55

Premda 68

Re: nastolit jasná pravidla...ordnung

Jo trošku těch bolševických pravidel by v tomto případě bohužel neuškodilo, tu svobodu a pohodlnost bohužel přerostl bordel.

0/0
12.5.2010 14:06

Pavlik z Danska

Jsme c 10

Dobry kommentar na iihf.com " powerranking" cesko je c 10!. " Will somebody please give Jagr som help?" , lip se to neda rict

0/0
12.5.2010 13:50

Brigádník

Re: Jsme c 10

můžeš nám ty myšlénky přeložit do češtiny, prosím ? ;-)

0/0
12.5.2010 14:07

Nannius

Re: Jsme c 10

ceska republika je cislo 10 v hodnoceni vykonnosti. Citat je "Mohl by nekdo Jagrovi pomoct, prosim?"

0/0
12.5.2010 14:16

Brigádník

Re: Jsme c 10

dík ! mně to přišlo to první nečesky a to druhé neanglicky, tak jsem chtěl mít jistotu, že jsem si to vysvětlil správně :-)

0/0
12.5.2010 14:20

Shadow stalker

Re: Jsme c 10

Číslo 10? Tak to je dobrá hovadina....

0/0
12.5.2010 14:41

Mack

Re: Jsme c 10

a co do danstiny , to bude jazyk hokejove velmoci - naagon skal hjelpe Jagr ,

vidim , ze Cesi nejen zaostavaji s pukem , ale i s ucenim cizich reci ?

To trochu anglicky rozumi snad i skolak v prvni tride gymplu ,

gaar det fint ? Pavliku ß Skandinavci jsou sportovci , ti se nam nevysmivaj . Horsi by to bylo tady , ve Frankfurtu,ackoliv o hokeji nestekne ani pes - 2000 lidi v hledisti....;-D

0/0
12.5.2010 15:06

trvalezmateny

Re: Jsme c 10

Třeba já jsem za ten překlad rád.Ve škole nás totiž učili jen rusky.

0/0
12.5.2010 16:48

francoa

Už se těším

Až zde budou hlasy dalších odborníků - Augusta, Holeček, Holík, Lener a nezapomeňme taky na Hašana, co on na to?;-)

0/0
12.5.2010 13:47

Premda 68

Za výsledek má

zodpovědnost Růžička, sám to omýval do médií celé 2 roky, tak proč ho nekritizovat, když reprezentaci totálně rozvoral. Pamatuju si jak se neskutečně šilo do Hadamczika, čím prochází Růžička je proti tomu slabý odvárek.... Pokud letos neprejde přes 1/4 finále ať jde mezi půlky a pokud tým vůbec nedotáhne do čtvrtfinále, tak snad bude soudný a z Německa půjde kanálama...

0/0
12.5.2010 13:37

killian

Re: Za výsledek má

Růžička si myslím, že kanálama nepůjde. Jestli ses díval na jeho pár tiskovek, tak má hodně sebevědomý projev, takže stydět se nebude

0/0
12.5.2010 13:58

ou_Jo

Re: Za výsledek má

...on za to nemůže Růža ani Hadamczik...náš hokej je prostě ve srabu - zrušily se hokejové třídy a další věci....a hlavně: generace 90. let byla zcela výjimečná - ta se rodí jednou za 100 let - tečka Rv

0/0
12.5.2010 14:03

Premda 68

Re: Za výsledek má

Generace silná se rodí, tak 30 let a né za 100. To se rodí hokejista kvalit u nás Jágra. Zase tolik nepřeháněj.

0/0
12.5.2010 14:22

seesul1

Zdravotní omluvenky

Zajímavý rozhovor s Reichlem http://hokej.cz/index.php?lng=CZ&webid=499&view=clanek&id=48122 : „Na druhou stranu vždy záleží na hráči. I za mě

existovaly zdravotní prohlídky po sezoně, ale doktor mě vždycky pustil,

když jsem chtěl jet. Pokud nemá hráč něco zlomeného lékaři ho pustí,

když chce jet. Pokud nechce, omluvenku mu napíší. V případě zranění to

beru, ale chtěl bych vidět ty rodinné důvody,“ přibližuje následně.

0/0
12.5.2010 13:36

mazlikuzlik

Re: Zdravotní omluvenky

Jo, pěkný článek...

Reprezentace (MS, OH) jsou sice jenom pozlátko, ale poměrně výrazně utváří pohled na české hokejisty. A pokud se ti mladí a nadějní nebudou mít šanci dostat do těch nejlepších klubů a nebo se tahle možnost sníží, tak jsme v...

Viz Červus. U nás je to král, ale na mezinárodní scéně nestíhá. A nevím, jestli to bude někdy lepší. Možná už ho ta naše liga zkazila - získal špatné návyky, nemusí se tolik snažit atd.

0/0
12.5.2010 13:47

inhotep1

bych poradil těm našim motovidlům, aby si po šampionátu v Německu našli nějaké pěkné angažmá v maďarské lize a domů se už nevraceli...;-O

0/0
12.5.2010 13:33

Brigádník

Re: Já

tobě se to radí, když máš svoje jistý, co ? :-/

0/0
12.5.2010 14:05

packa1

Lojza je mozek

:-)R^

0/0
12.5.2010 13:30

REN_STIMPY

Re: Lojza je mozek

spis norek :-)

0/0
12.5.2010 13:39

benedikt16

Re: Lojza je mozek

mezek? :-);-)

0/0
12.5.2010 13:50

Danny_Kay

Jezismarija...uz je to tu zas...

...to, ze Hadamczik vidi jako naseho nejlepsiho hrace Jagra a pak dlouho nic, na tom se shodnem. Ano, je to tak...Ale zase prohlasil tu dlouho omilanou blbost, ze je to "nejlepsi hokejista NHL vsech dob"...Proboha! A Gretzky byl jako co? A co Mario Lemieux?! Prestante si uz konecne namlouvat, ze Jagr byl nejlepsi...Co se tyce tech dvou jmenovanych, tak byli jeste o tridu lepsi nez Jagr...a Ovechkin ma k tomu taky nakroceno...:-/

0/0
12.5.2010 13:21

jirkas13

Re: Jezismarija...uz je to tu zas...

To jsou nezměřitelné věci a je to v podstatě fuk. On ten pan Hadamczik taky není nejchytřejší. Ale jistě k největším hráčům té soutěže patří a je to dobře.

0/0
12.5.2010 13:29

mazlikuzlik

Re: Jezismarija...uz je to tu zas...

rozumný názor

0/0
12.5.2010 13:29

líný workoholik

Re: Jezismarija...uz je to tu zas...

Ono to především nejde srovnávat :-) V současné době už kulhá i porovnání třeba obránců a to, jak hráli před 10-15 lety a dnes. Hrálo se více do těla a méně se to pískalo atd. Z toho pak pramení jiné podmínky pro útočníky. Stejně tak brankáři atd. A zas můžeme spekulovat, jestli je platnější defenzivní útočník nebo ofenzivní, který za sezonu udělá třeba 30-40 bodů.

0/0
12.5.2010 13:34

5@5

Re: Jezismarija...uz je to tu zas...

ja myslím že zapoměl přidat slovo "český". Ale o tomhle tenhle článek vůbec není a pro to není důvod se rozčilovat..:-)

0/0
12.5.2010 13:34

tomasay

Re: Jezismarija...uz je to tu zas...

to přece není důležité jestli je podle tebe až třetí za gretzkym a lemieuxem nebo pátý či první...podstatou článku je přece něco úplně jiného..chytání za slovíčka fakt miluju..Rv

0/0
12.5.2010 13:42

benedikt16

Erat a Eliáš

Doufám, že se  Eratovi s Eliášem dobře chlastá na diskotéce v Třebíči... kdyby aspoň ze zbytku národní hrdosti pili český pivo ;-D:-/

0/0
12.5.2010 13:20

mazlikuzlik

Re: Erat a Eliáš

Popravdě já nevím, jestli by nám Eliáš pomohl. Co jsem ho viděl poslední roky v nároďáku, tak to taky bylo takové bez elánu a nasazení.

Erat je celkem rychlý, ale tímto často končí.

0/0
12.5.2010 13:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze