Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Manažer Bondra hýčká slovenské hráče zájmem. Nevím, co dělají Češi, říká

Když trénoval českou reprezentaci Ivan Hlinka, zaletěl si v zimě za hokejisty do New Yorku, přes léto si s nimi zahrál golf a pozval je na společný "kemp". Pro Slovensko teď totéž dělá Peter Bondra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jjona

Zkvalitneme extraligu

Spojme ceskou a slovenskou ligu, zmenseme kluziste a ucme se od USA a Kanady. Bylo jasne videt na olympiade, jaky hokej hraji a dneska se proste tak hraje. V NHL padaji goly, hra je rychla, akci. Souboje u mantinelu jsou o necem a ne krasobrusleni jako u nas. Davejme sanci mladym hracum, at neodchazi do zamori. Nechapu, proc se tohle nedeje. V cem je problem, aby se hralo prodle Kanadsko americkych pravidel v nasi lize?

0/0
13.5.2010 19:08

jjona

Re: Zkvalitneme extraligu

Pak budeme mit dostatek hracu do reprezentace i bez hvezd NHL, kdyz nechteji nebo nemouhou prijet.

0/0
13.5.2010 19:09

esso12345

?????????????????????

Preco je na cerskych sportovych serveroch stale tolko vela clankov o Slovakoch???

Nemyslim len hokej, casto tu vidim aj clanky o futbalistoch v poslednom case.

Ked sme pre Vas taki neschopni vo vsetkom co robime, preco o nas pisete??

Aj teraz kolko clankov..vid Kucka, nedavno clanky o Saganovi, Halak sa pretriasa stale...Na slovenskych portaloch sa o ceskom sporte takmer vobec nepise, vas sport je pre nas nezaujimavy, neinspiruje. Skoro som odpadol, ked som tu na sport.idnes.cz aj na nhl.cz videl tolko clankov o Slovakoch... A  pritom nas stale len podcenujete, neviete uznat, ked su Slovaci lepsi ako vy.

Slovaci maju srdecnejsiu povahu, viac na sebe makaju a drzia spolu, kedze su maly narod..vy ste viac vychcanejsi a zakernejsi. A to sa prejavuje uz aj v hokeji aj tu na diskusnych forach.

0/0
13.5.2010 16:03

asiplavam

Re: ?????????????????????

No a prečo si tu Ty? Prečo na Idnes hľadáš články o slovemskom športe? Nie je to logické, ak má Idnes veľkú sledovanosť slovenskými čitateľmi, tak im jednoducho vzjde v ústrety? Ďalšia vec - SME a Idnes majú spoločnú vlastnícku štruktúru..Nechápem, čo Ti vadí.

0/0
13.5.2010 16:09

Cordwainer

Re: ?????????????????????

No...není právě počet těch článků projevem té úcty a uznání?A není projevem neúcty a podcenění,pokud je pravda co říkáš,že Slováky český sport nezajímá,neinspiruje?

Pokud jde o diskuze...tys asi nikdy nebyl na slovenských diskuzích,nebo si nečet některé slovenské příspěvky tady....bo bys věděl,že je to ÚPLNĚ STEJNÉ...

0/0
13.5.2010 16:21

Nicmocboy

Re: ?????????????????????

Přesně tak, já tedy všechny ty články nečetl,ale ty, o které jsem zavadil, byly spíše oceňující. To podle mého skromného názoru svědčí o tom, že slovenský sport má u nás stále větší respekt. Tedy u mě, hnusného, vych...a zákeřného Čecha určitě!

0/0
13.5.2010 16:27

asiplavam

Re: ?????????????????????

Ano, mas pravdu, ten rozhovor s bondrom je uplne korektny, neviem, co to do neho voslo.

0/0
13.5.2010 18:16

BornCzech

....

Sorry, ale naše média jsou již dávno nad tím nacionalistickým provitimismem, který neustále koluje těmi u vás. Jsem rád, že se slovenským sportovcům daří, že Kucka drží Spartu nad vodou a obdivuji vás za zápas s Ruskem. Tebe však lituji a doplnuji, že tě nikdo nenutí chodit na české servery zjišťovat, kolik se tady toho o vás píše... Zde se píše stejně o Slovácích, Polácích a Němcích. U vás se píše o všech možných, jen ne Češích...a to je ten hluboko zakořeněný splín...

0/0
13.5.2010 17:46

Blizz

Re: ?????????????????????

"Slovaci maju srdecnejsiu povahu, viac na sebe makaju a drzia spolu, kedze su maly narod..vy ste viac vychcanejsi a zakernejsi"

Něco tak stupidního už jsem dlouho nečetl, můžeš laskavě uvést nějaký konkrétní příklad? ;-D

0/0
14.5.2010 0:58

Richaqd

rozdíl

Jaký to rozdíl oproti našemu trenérovi,kterej když mu někdo jednou odmítne,tak na něj zanevře a nějaká komunikace nedejbože cestování,to ho nezajímá. At byl Lojza jakej byl,aspon za těma hráčema jezdil a komunikoval s něma!!! Asi mě tu budete nadávat,ale Bondra to řekl přesně. Dokážete si představit,že hráč odehraje v plným tempu skoro 100 zápasů na sezonu? Vy gaučový povaleči asi ne,ale kdo někdy sportoval a hrál nějakou soutěž aspon amatersky,tak mu dojde,že to je pořádná porce a že ten hráč už opravdu nemá síly a hlavně myšlenky na MS!!!

0/0
13.5.2010 13:45

Domitianus

hm

peter bondra je PÁN HOKEJISTA a veľký človek. U nás si ho váži každý. Keď som ho stretol v Bratislave úplne spontánne som mu ako "anonymný" človek podal na ulici ruku. Ani som nič nemusel hovoriť, bolo jasné že si ho vážim

0/0
13.5.2010 13:22

Cordwainer

O co tady běží

Většině lidí asi uniká,že tady nejde jen o to,aby hráči přijeli.Ale i o to,aby vytvořili skutečný tým a podali optimální výkon.PROTO je potřeba,aby mezi hráči/trenéry/manažery existovali co nejlepší vztahy.Pokud hráč přijede JENOM kvůli nějaké povinnosti,je dost pravděpodobné,že jeho výkon optimální nebude..Budování týmu je složitější než rozeslání 23 sms.Vzpomeňte na SP1996

0/0
13.5.2010 13:12

miguels

repre

Základem pro repre na mistrovství světa byla vždy naše extraliga+evropské soutěže, z NHL tým doplnilo maximálně několik jedinců. Dneska to vypadá, že trenéři sází pouze na koně ze zámoří... a kolikrát tam Růža letos byl že...? Prostě úpadek myšlení funkcionářů. Hráči z NHL byly na olympiádě a mají po sezóně hokeje plné zuby, hráče z extraligy zkouší na nesmyslných turnajích, aby pak většině řekl sbohem.  To se vůbec nedivím, že mu na to všichni prděj...

0/0
13.5.2010 13:01

Udec

Re: repre

No je to taky o tom, že Růžička tam z logiky věci mockrát bejt nemohl, protože trénuje Slavii, že jo...:-/

0/0
13.5.2010 13:45

burzoa2

Proč růžička nezkusí k Jágrovi Marka s Rolínkem???

co to je za kecy že k němu jiného centra nemá???? to přijel na MS jen z jedním centrem???

0/0
13.5.2010 12:49

:palič:

Je už

prostě na čase se milostpánů přestat doprošovat. Nechce se ti přijet? Výborně, okamžitě obstavit veškeré účty celé rodiny. Veškeré příbuzenstvo hráčů vzít do vazby a propustit až po zisku zlatých medailí. Zaručuji, že přijedou všichni a budou makat, až se z nich bude kouřit.

0/0
13.5.2010 12:30

Andee in Red Book

Re: Je už

R^;-D

0/0
13.5.2010 12:42

Cordwainer

morální povinost

No,těm co tu kritizují hráče...repre by měla být morální povinnost-souhlas,ale proč JENOM pro hráče?Nemělo by totéž platit pro trenéry,manažery atd.?Neměla by repre pro ně být taky čest a priorita?Neměli by i oni pro repre dělat první poslední?Pokud trenéra omlouvají povinnosti v klubu....proč ne hráče?Proč mají povinnost jenom hráči?Protože jsou nejvíc vidět?

0/0
13.5.2010 11:52

:palič:

Re: morální povinost

Souhlasím. Model trenér který řídí klub a až na dalším místě má reprezentaci se ukazuje opakovaně jako chybný a je třeba už takovou chybu neopakovat. Jak může trenér národního mužstva říci, že na olympiádu začne myslet až v letadle? A jak se má na samotné olympiádě soustředit na výkon mužstva, když má v hlavě, že za 14 dní musí udělat proti Boleslavi aspoň bod, aby prošla Slavia do PO? To už se nesmí opakovat.

0/0
13.5.2010 12:05

Andee in Red Book

Re: morální povinost

On by to nebyl problém, kdyby mu fungovali asistenti, ale když si Růžička vybral Jandače, tak to je celkem k ničemu Rv

0/0
13.5.2010 12:23

Rohitash Kumar

to je for dne

Bondra je hycka zajmem a oni na MS neprijeli stejne ako Česi ;-D

0/0
13.5.2010 11:50

ratafakplachta

Re: to je for dne

;-D For dna je ten, ze nik z toho nerobi ziadnu vedu ako u Vas  maju totiz na to objektivne dovody... a tym padom sa cela pozornosti sustredi na tym ktory sa snazili poskladat aj z "mladych pusiek" a zatial hraju nad ocakavania...

mas dve moznosti: budes sa vyplakavat ze nam ublizili neprichodom alebo ta druha: vybudovat novy zaklad pre repre, fandit novym hracom, drzat im palce a verit ze im aj tato skusenost pomoze byt lepsimi hracmi

vacsina tu zatial vyplakava po jednom prehratom zapase ale ak by motyka vystrelila a ziskali medailu, hned by ste sli saskovat na vaclavak ako by ste sa o to pricili vy sami svojimi pytlikovskymi kecami, taky fanusik stoji za prd... Rv

0/0
13.5.2010 12:02

Jordan717

Re: to je for dne

Na Staromák, nie na Václavák

0/0
13.5.2010 12:05

ratafakplachta

Re: to je for dne

no proste by saskovali a boli hned "Mistri" hoc aj na Staromaku, v Aši a či Rumburku na namesti a samozrejme v kazdej "hospode"... sasci a nie fanusikovia Rv

0/0
13.5.2010 12:09

Rohitash Kumar

Re: to je for dne

my na Staromaku, vy jste ted zase vsichni fanousci Habs. vy si vzdycky dokazete mistrne privlastnit uspechy nekoho jinyho.;-D

jinak ten clanek nema zadny smysl, je to jen ucelova manipulace toho pisalka, aby prizivil kauzu neprijevsich hracu. zadny hrace, ktery si Bondra tak hycka, ja tam proste nevidim, asi sa odje..li do raidnej p...

0/0
13.5.2010 12:20

ratafakplachta

Re: to je for dne

- tak vacsina ludi je fanusikom timu v ktorom hraju prave dobre slovensky hraci, len skalni fanusikovia NHL maju jeden - dva oblubene muzstva

- tych co si Bondra hycka uvidis v lete na kempe ci zraze hracov, to ze pri takej malej zakladni bude na MS malo hracov z NHL sa cakalo a preto bol angazovany novy trener par mesiacov pred MS aby zacal budovat nove muzstvo... takze asi tak

- s manipulaciou pisalkov BulvaruIDnes absulutne suhlasim, zistili ze brnkanim na slovensko-cesku strunu lahko vyprovokuju ludi na obidvoch stranach ku diskusii a mam pocit ze su niekedy plateni nie za urovne clanku ale pocet prispevkov v diskusii

0/0
13.5.2010 12:42

Rohitash Kumar

Re: to je for dne

mne se hra slovenskyho tymu na MS libi, nedostatek umu nahrazuji nesmirnou bojovnosti a vzhledem k bidnemu obsazeni turnaje a profesorskemu hokeji co predvadi napr. Svedsko nebo Finsko, maji realnou sanci na medaili. ja vam ji preju, kdyz na to cesky tym evidentne nema, protoze mu chybi ta bojovnost, kterou by vyrovnali slabsi hokejove umeni, jako je tomu v pripade Slovaku. 

problem je ten, ze v pripade uspechu Slovenska bude velka cast Slovaku oslavovat, ze skoncili lip nez Cesi a v tom vezi hlavni pricina, proc se pisalkove ochotne snizi k taktice, kterou jsi popsal vyse.

pokud jde o NHL, jako fanousek Rangers jsem mel smisene pocity, kdyz angazovali Gaborika. na jednu stranu radost, ze prisel spickovy hrac, na druhou stranu jsem se obaval novych "fanousku" Rangers ze Slovenska, kteri zaplavi ceske diskuze s hlaskama:"Pozrite ako hraje Gaborik, Let's go Rangers." a stalo se.:-)

0/0
13.5.2010 13:00

ratafakplachta

Re: to je for dne

;-) dobre vies ze taki kvazifanusikovia sa najdu vsade aj u vas... inak nebyt v Rangers Vencu tak neviem co by tam Gaborik robil...

kazdy sudny fanusik vie ze len zaciname budovat muzstvo a chvilu potrva aby sme sa dostali aspon na uroven nemecka ci svajciarska, ano motyka moze obcas vystrelit..

vadi mi ze nadavate na vsetko mozne... asi z principu... to fakt myslite ze Ruzicka Vam to robi schvalne??? A ostatni tiez? Ako sa u Vas hovori: Holt, neni kazdy den posveceni...

0/0
13.5.2010 13:15

Rohitash Kumar

Re: to je for dne

to nadavani spis souvisi s osobou Ruzicky, ktereho vsichni fanousci v Cesku s vyjimkou slavistu nenavidi. proto ta zloba a tolik nadavek na Cervenku, i kdyz ostatni hraci hraji stejnou tuzku jako Cervenka, za vsechno muze on a Ruzicka. ja fandim slavii, takze nenadavam.;-) vim, ze cesky hokej smeruje do p... a i sebelepsi trener narodaku ma jen malo moznosti s tim neco udelat.

0/0
13.5.2010 13:21

ratafakplachta

Re: to je for dne

Ja si myslim ze Ruzicka urobil pre vas hokej viac nez dost, a ked Jarda spomenul prdel Rucinskeho tak mal doplnit aj Ruzickovu prdel, ano nie vzdy sa cloveku vsetko podari a je X veci za ktore vdacite Ruzickovi a bez ktorych by ste boli v este hlbsej ...

0/0
13.5.2010 13:31

Rohitash Kumar

Re: to je for dne

tak ja to vim, ale ostatni fanousci maji asi kratkou pamet

0/0
13.5.2010 13:33

strbo

Re: to je for dne

hmmm. ja fandim Rangers odjakziva, nemal som ten pocit o ktorom tu hovoris. ale netvrdim ze na diskusiach si nenarazil na tupcov z SVK.. k angazovaniu Gaborika: dokonca si myslim, ze Rangers ani Gaborik sa v skutocnosti nepotrebovali.. uznavam samozrejme jeho vynimocne kvality, ale nijak zmysluplne (ani dodnes) do zostavy Rangers nezapadol (jeho produktivita je teraz uplne vedlajsia).. Samozrejme je to vec nazoru. A k etnickym treniciam medzi cechmi a slovakmi len tolko: narodil som sa v CSSR (1976) a nikto mi nikdy nemoze zobrat, ze sa na akomkolvek ceskom fore citim doma (ja som tu doma!), zijem v Prahe medzi cechmi a tupych ludi s predsudkami stretavam len na diskusiach podobnych tejto. Naopak prazania/aj cesi obecne su asi najkozmopolitnejsi a najtolerantnejsi ludia akych som kedy stretol. R^

0/0
13.5.2010 14:25

Heralik9

Ruza

At Ruza tahne do te prasive slavie, mizerny kouc. Na slavii je nutné vsude a furt piskat:-)

0/0
13.5.2010 11:37

jerryy

No jo ...

Růža se holt nijak netají a hlavně nikdy ani netajil tím, že je pro něj pořadí slávka - slávka - ... dlouho nic - slávka a repre. To v kombinaci s jeho hulvátským stylem jednání je důvod proč mu nikdo nechce jezdit (olympiáda je přece jen výjimkou, ale zase si nas... dalšíchpár hráčů). Ono celej rok na všechny kašlat a vidět jen hráče z český ligy (a to je ještě otázka jak moc se jim při koučingu vlastního mužstva může "věnovat") prostě nestačí. Na živo prostě neviděl nikoho, s nikým nemluvil ... tak covlastně čeká? Komu vysvětlil důvody nominace či nenominace když prohlašuje, žestačí když hráč dostane sms či email a to ještě ne od něj ale od "kohosi" ze svazu? Tohle prostě jinak, zvlášť poté co jeho bývalí spoluhráči - kamarádi - skončili s kariérou prostě dopadnout nemohlo a ne náhodou těch omluvenek rok od roku přibývá - a právě proto u repre nemá co dělat :-/

0/0
13.5.2010 11:19

TreKronor

Robert Reichl ukoncil karieru

na co jeste cekate pane Kral?! To by byl idealni clovek pro takovou funkci, ktera ma urcite smysl. Vzdyt, kolik videl letos Ruzicky mladejch kluku co hraji venku po Evrope a v NHL na vlastni oci hrat? Lepsi by byl uz asi jen Martin Straka, ale ten at nejdriv vybojuje titul pro Plzen. Tohle mesto by si ho moc, moc zaslouzilo.

0/0
13.5.2010 11:09

petyo

Re: Robert Reichl ukoncil karieru

Reichel je stejný případ jako Růžička - manažer a trenér Litvínova. Navíc nedostal tu funkci už Lener?

0/0
13.5.2010 11:37

jarka_metelka

repre

Bondrova cesta je správná, ať se nám to líbí nebo ne. Dříve byla reprezentace vstupenkou  k zahraničnímu angažmá, takže byl ze strany hráčů zájem. Teď je to něco navíc, přirovnal bych to k prostému obchodu. Pokud se obchodník (trenér) nebude starat a zajímat o strasti a slasti svých zákazníků (hráčů), nevybuduje si s nimi osobní vazby, může si být jistý, že většina zákazníků nebude mít problém "nakoupit" někde jinde nebo říci ne. S Jágrem až tak nesouhlasím, protože spousta našich současných hráčů v NHL odešla v juniorských letech a jen jejich přičiněním a pílí se do ligy dostali. 

0/0
13.5.2010 11:02

francoa

Re: repre

Zrovna tak by se měl chovat svaz k mládeži. Už jsem to tu jednou psal, možná i vícekrát. Děti nepotřebují hokej, ale hokej potřebuje děti. Co udělá svaz pro to a taky APK a kluby pro to, aby vůbec někdo přišel hrát hokej? Jaký jim nabídne program a zabezpečení? Zatím to vypadá tak, že první se dozvíte, co všechno si musíte koupit a kolik budou příspěvky. Potom se tam postavý obtloustlý bývalý hokejissta místního klubu - trenér - který začne na ně řvát a začne klikama na počítání a žabákama. Co by jsme po něm taky chtěli za těch 1000,-Kč za měsíc, které mu nepokreje ani nákup cigaret. To je bohužel realita.:-/

0/0
13.5.2010 11:15

Andee in Red Book

Re: repre

Tohle není takový problém, většina klubů po rodičích nechce ani korunu dokud děti nezačnou hrát soutěže (3. třída) a koupit dítěti na netu výstroj za dvojku plus brusle za 1500 a nějakou hokejku, to snad není takový výdaj. Horší je, co následuje potom. Řada klubů investuje do výchovy dětí a pak jim týmy žákovské ligy rozebírají extraligové celky. Za směšnou tabulkovou hodnotu 10000 Kč za každý ročník ZŠ. A ještě to nechají zaplatit rodiče... momentálně se jim to hodí, je to levnější, než se sami věnovat náborům a výchově, ale že tím donutí kluby ke slučování mládeže a ve finále jim tu každý rok bude vyrůstat polovina dětí, co dřív, to je jim jedno. Jako Paroubek - po nás potopa... :-P

0/0
13.5.2010 11:32

francoa

Re: repre

Když jsem začal trénovat hokej, měly jsme v ročníku min 15-17dětí, v každém. Na to naše okresní městečko super. Dnes jich je asi 30 od přípravky do 9. třídy. Dělal jsem pro svoje hráče zajímavý program včetně ostatních sportů. Zůčastňovali jsme se dětských cyklistických závodů, turnajů ve fotbale, triatlonů, lezli jsme po skalách, o Vánocích žádně turnaje v hokeji, ale lyže a pod. Kluci na hokej fakt těšili a díky dovednostem v z jiných sportů měli na vrch. 6 klukú z 15ti se dostalo ELD a potom ELJ. Dnes je tam jen jeden. Proč ? Nebyla to věc výkonosti - neměli agenta a rodiče dost peněz. Tak jsou dnes sportovně aktivní v jiných sportech a daří se jim opravdu dobře.

0/0
13.5.2010 11:42

petyo

Re: repre

Nevěřím tomu. Kdyby výkonost měli tak tu EL hrají. Fakt je ten, že se to hodně láme v tom období mezi 16-19 rokem. Tam se fakt pozná kdo na seniorský hokej má a kdo ne.

0/0
13.5.2010 11:48

francoa

Re: repre

Má snad Jordán na seniorský hokej??? Nemá, ale táta na to má. Je GŘ jedné nejmenované obrovské stavební firmy u nás. Proto byl kapitánem na MS 20. Určitě to nebylo k vůli tomu, jaký je hokejista. ;-)

0/0
13.5.2010 11:54

Blackhawks

Re: repre

takovych je spousta jak Jordan.....Ti co by to dokazali na ty rodice nemaj penize je to hodne o penezich....

0/0
13.5.2010 11:59

Andee in Red Book

Re: repre

Tak to bylo, je a bude, že se mezi talentovanými budou pohybovat i ti, kteří na to prostě mají. Nicméně mě překvapila jiná věc - 30 dětí od přípravky po devítku? Co dělají trenéři mládeže? V klubu, o kterém mluvím já (také okresní město), jich máme po 15 v každém ročníku a to si myslím, že tu nábory v minulých letech moc dobře nefungovaly a ani trenérsky to nebylo optimální...8-o

0/0
13.5.2010 12:41

petyo

Re: repre

Tak to jsou asi v Caroline úplně blbí, když s ním podepsali smlouvu.

0/0
13.5.2010 13:02

Andee in Red Book

Re: repre

Pochopitelně to nemůže být dřevák, ale na druhou stranu je pravda, že nebýt jiných nehokejových předpokladů, tak se Jordán dost možná ani na to MS nedostal...

0/0
13.5.2010 13:16

petyo

Re: repre

Když podepsal smlouvu s klubem NHL, tak  to asi úplně jelito není. Ale samozřejmě ukáže čas. Taky nemusí odehrát v NHL ani zápas.

0/0
13.5.2010 15:23

petyo

Re: repre

Samozřejmě, že ti hráči musí umět, ale někdo těm hráčům musel do NHL umést cestičku. Např. před 20 lety bylo procento evropských hráčů v NHL celkem marginální. A po úspěších české reprezentace byli Češi dost populární. Prostě když se manažer týmu NHL rozhodoval mezi srovnatelným Čechem a Rusem, tak vzal Čecha. Dnes je to obráceně.

0/0
13.5.2010 11:40

sud__Urquellu

Všechno bude perfektní!

Jen co se řízení reprezentace osobně chopí Jyrka Paroubek! 

A Šlég coby osobní poradce.

;-D   (?;-(???)

0/0
13.5.2010 10:45

Andee in Red Book

Re: Všechno bude perfektní!

A nakoupí jim krasobruslařskou výstroj ;-D

0/0
13.5.2010 10:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze