Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jágr vysvětluje: Nechtěl jsem nikoho urazit. Ale ego musí někdy stranou

Pořádný humbuk vyvolal Jaromír Jágr svým vyjádřením po zápase s Norskem. Po prohře 2:3 v emocích promluvil o hokejistech z NHL, kteří odmítli hrát na mistrovství světa. Dva dny nato sám oslovil novináře, aby své vyjádření dovysvětlil. "Nechtěl jsem nikoho urazit," vzkázal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

velky bratr

U kolika lidi zajima novinare dovysvetleni?

Jedna se o zajimavou ukazku stavu ceske medialni sceny - a sami novinari na sebe praskli, ze ke kazdemu pristupuji jinak. ten, kdo by mohl rozbit virtualni realitu se ke slovu nepusti, ale jedinec, kterej se celej zivot akorat honiza kusem gumy po lede, ten nema cim skodit a tak je medialne vdecny kdykoliv.

0/0
15.5.2010 11:09

riga2

Jarda má pravdu

To je prostě moudrost vyššího věku. Jarda ma 100%ní pravdu. TAk to chodí i jinde.

0/0
14.5.2010 23:37

ptáček

Jaromíre,

není proč se tlumit. Občas je nutné těm pitomcům nalít čistého vína!!

0/0
14.5.2010 21:16

Maara

Jágr dospěl

Fakt se mi poslední dobou líbí, co říká, jak se chová. Díky mu za to. [>-]

0/0
14.5.2010 17:46

abcdkockaprede

ale jo

je to dobrej rozhovor, sice nevidim do zakulisi, ale me to smysl dava... Hodit to za hlavu, nastrilet par golu a vyprdnout se na ego.

0/0
14.5.2010 12:50

Helen_Prag

Jágr

To, co Jágr řekl je pravda, tak nevím, proč se omlouvá.

0/0
14.5.2010 12:41

rzlm

* * *

Jardo, nevím, za co se omlouváš!! Řekl jsi jenom pravdu a pravda bolí. Jen ať se chytnou za nos, machýrci namistrovaní. Na druhou stranu, příští rok už tam nebude namistrovanej č***k růžička, tak třeba chlapi dorazí.

0/0
14.5.2010 11:54

Narkotrafikante

Jarda to rekl moc pekne. Presto...

..uz to tu nekdo psal ze Jagr kdyz hral v NHL moc casto na MS nejezdil a to presto,ze prijet mohl.

0/0
14.5.2010 10:42

rzlm

Re: Jarda to rekl moc pekne. Presto...

Celkem by mě zajímaly ročníky, kdy mohl a nepřijel. Mohl by jsi mi je tu detailně vypsat?? Pokud ne, tak zklapni a zalez!! Děkuji

0/0
14.5.2010 11:55

abcdkockaprede

Re: Jarda to rekl moc pekne. Presto...

byly 4, dal jsem si s tim tu praci. tak ted se ukaz ty, jestli vis ktery to jsou... nemas ani tuseni.

0/0
14.5.2010 12:47

ptáček

Re: Jarda to rekl moc pekne. Presto...

Taky nepřijel v roce 1866 a 1914 !!;-D

0/0
14.5.2010 21:18

Chrobak SACEK

Ne potřeba se omlouvat...

chápu že Jarda nechce mít proti sobě partu naštvanejch kolegů, ale to co řekl původně je pravda a omlouvat se za ni je nedůstojný.

Pokud to někoho urazilo tak nejspíš jenom proto že se Jarda trefil a ten dotyčný nemá čisté svědomí.

Jágra jsem dlouhá léta považoval za náfuku. Jeho výrok že NHL a Stanley cup je daleko víc nežli MS mu o mě sebral hodně bodů... ale tím co předvádí letos je zase dostal všechny z5. Jen tak dál (a mimochodem - to by byl jednou trenér mládeže či nároďáku....) R^

0/0
14.5.2010 10:24

mephisto222

Re: Ne potřeba se omlouvat...

"Jeho výrok že NHL a Stanley cup je daleko víc nežli MS mu o mě sebral hodně bodů" V tomto ma Jagr ale pravdu. Porovnaj si napr. kvalitu zapasov o Stanley Cup a na MS. Pozeral som vcera PIT-MTL a CR a Svedsko. Pri MSsom mal pocit, ze pozeram ziacky hokej......

Okrem toho na boj v play-off potrebujes 82 zapasov v NHL a na MS len 5.......

0/0
14.5.2010 11:30

CorpusDortus

jine tema

Mozna je to trochu odboceni od tematu, ale mam pocit, ze "zmoudreni vekem" zikava v souvislosti s Jagrem novy rozmer. Presne takhle vypada APEL. Jeho vyzva ma smysl a citim z ni uprimnost i hloubku. Pritom je autenticka a i kdyz muze na nekoho pusobit prilis vidlacky, ma pro me dalko vetsi hodnotu, nez uslintane zvasty radobyfilozofu. Mam Jagra rad a vzdycky jsem mel.

Jaromire, diky za vsechno co pro cesky hokej delas. Jsem rad, ze existuji lide, kteri si na nic nehraji, maji vlastni nayor a stoji si za nim. Neber to jako urazku, nebot to pozitivneji uz ani myslet nemohu... ale pripominas mi necim Karla Gotta R^;-)

0/0
14.5.2010 10:03

avoris

Re: jine tema

Tak já s Váma souhlasím. Jágra jsem dřív ráda neměla, ale naprosto jsem změnila názor. Stal se z něj rozumnej chlap, kterej si stojí za tím, co říká... a nějak z něj mám pocit, že bere každýho člověka jako sobě rovnýho, i když zrovna on by mohl mít nos hore a dmout se, jaká je superhvězda... Jo, to se možná stane z úspěšnejch lidí, co mají něco v hlavě - dostanou se do stadia, kdy si nemusí nic dokazovat povýšeným chováním, dojdou k určitýmu druhu pokory a chápou, že já umím hrát hokej a ty umíš psát, ty mi zase fandíš... a potřebujem se navzájem, tak proč se nerespektovat. Hlavně za tenhle přístup mám Jágra čím dál radši.

To srovnání s Božským Gájou mě napřed překvapilo, ale teď si říkám, že na tom možná něco je. I ten Gája na mě při setkání působil přirozeně a jaksi férově, i když si s dvacetiletou novinářskou cucandou na školní praxi mohl votřít boty a ukázat mi, jaká jsem nula, co ani kloudně neumí položit otázku... Svým způsobem to vlastně je podobný. Zajímavej postřeh, díky :)

0/0
14.5.2010 13:30

imax2spyker

...

"Ale já nechci, aby měnil názor. Já chci, aby na ty tři neděle přijel. Mysli si o trenérovi, co chceš. Třeba ho nepozdrav. Ať jsi klidně naštvanej, ale přijeď, dej dva góly a dokaž, že ten trenér udělal chybu."..

tesat do kamene, Jardo....

když jsem si přečetl jenom název článku/rozhovoru, říkal jsem, proř se v tom ten Jarda ještě patlá, řekl to zcela správně a zejména on má na takový vyjádření stoprocentní právo...ale ten dovětek má rozhodně hlavu a patu...

Jágr zraje jako víno...nejspíš z něj nikdy nebude nějakej velkej mysltel, za mlada působil jako totální trouba, kterej má v hlavě jenom puk...ale teď je to bezesporu i fajn člověk....R^..respekt

0/0
14.5.2010 10:03

mirajs

jaroušek

...a navíc včera chlapi ukázali, že to jde i bez unavenách superhvězd;-D;-D;-D, teď se teprve všichni začnou strachovat , aby se dostali do nároďáku, protože cesta ven do NHL a jiných lig, a tudíž za prachama,  je právě přes nároďák;-D;-D;-D

0/0
14.5.2010 9:32

jordan23

Perfektní Jardo, jak na hřišti tak s mikrofonem

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
14.5.2010 8:55

nepetr

Neřekl nic za co by se musel omlouvat

V šichni co hraji v NHL by si měli uvědomit kdo jim tam vyšlapal cestičku a kdo je v hokeji odchoval. Hrát za nároďák by měla být jejih morální povinnost. Nevím jestli jestli je větší pocta pro jakéhokoliv sportovce než reprezentovat svou zemi.[>-]R^

0/0
14.5.2010 8:43

Rimr

Jarda

má pravdu. Jak mu mnozí vyčítají, to, že se v minulosti pravidelně nezúčastňoval šampionátů je pravda. Zpravidla válel v Play Off NHL. Myslím, že pokud mohl, tak většinou přijel. Vzpomínám, že hodně novinářů mu před Naganem předhazovalo,že nese nároďáku jen smůlu. Viz np. Světový pohár 96 a debakl z Německem  7:1?. Nevím jestli ten výsledek je správně, ale pamatuji si, že se mi tehdy chtělo brečet. Říká se, že co tě nezabije to tě posílí a asi to je pravda. Pak přišlo Nagano Jágr odehrál super turnaj ale nevyčníval výrazně nad ostatní. Pravda je, že v každém zápase se ukázal někdo jiný. Vrbata, Průcha a další nejsou zdaleka tak dobří jako byli Reichel, Patera, nebo Jágr a proto by si také neměli hrát na hvězdy.     

0/0
14.5.2010 8:23

kandaharista

Teda Jardo...

... na to, že se věnuje od malička na 150% hokeji (protože jinak by nebyl tam, kde je) a vzdělání má tím pádem bůhvíjaké, tak je vidět, že lidsky vyzrál a má to v hlavě srovnáno. Je správné vzít na sebe v pravou chvíli odpovědnost a lidi kolem sebe třeba i seřvat. Už to hned tak někdo nedodáže. A potom vzápětí zahrát na smířlivou strunu a tu nasranost lidí nasměrovat správným směrem - to umí jen několik málo skutečných vůdců. Seš frajerR^

0/0
14.5.2010 7:42

Nantes

Re: Teda Jardo...

R^

0/0
14.5.2010 11:41

dosty7

Pravda

Jarda řekl pravdu, nerikam,ze neni dobre, ze tam hrajou mladí, ale prece jen 25 omluvenek neni normalni a asi by se to chtelo chytnou trochu za nos. Jinak za včerejsi vykon děkuji, prvni tretina fantasticka!!!Nejlepsi hokej za posledních par let!!

0/0
14.5.2010 6:58

siven

jinými slovy

řečeno: " a Ty trenére už mne taky nes.. a konečně nás dej s Červusem vod sebe!" :-P

0/0
14.5.2010 5:19

medabzuk

chmm, chmm,

mas pravdu predsedo jaromire ;-)

0/0
14.5.2010 4:54

medabzuk

Re: chmm, chmm,

ale to nic nemeni na tom, ze letos privezem z nemecka zlatou ;-)

0/0
14.5.2010 4:58

avoris

Re: chmm, chmm,

tohle je tak šílený mistrovství, že už i jsem ochotná tomu věřit ;-D

0/0
14.5.2010 13:32

Master J

Tak kazdopadne

se nelze stale opirat o hrace z NHL..roky plynou jak voda  a take zestarnou..a bez vychovy vlastnich mladych hracu by hokejova repezantace mohla velice rychle dopadnout jako ta fotbalova..stale stejni hraci, zadna prilezitost jinym a kde to skoncilo..

0/0
14.5.2010 4:10

voška

Jsou v podstatě všichni stejní. Zapomínají, odkud pocházejí.

Jágr by neměl mít tak velkou potřebu obhajovat svoji kritiku. Sám by však neměl zapomínat, že se choval svého času stejně. Peníze jsou peníze a kvůli nim to nefunguje. Patriotismus a peníze nejdou dohromady.

0/0
13.5.2010 22:17

Washington Irving

Na druhou stranu...

No, jestli se dobře pamatuji, tak v minulosti i JJ odmítl reprezentaci. A MS se také už párkrát nepovedlo a těch omluvenek bylo možná méně než teď. Já si dovolím už poněkolikáté nesouhlasit s tvrzením, že těch 25 hráčů z NHL, kteří nepřijeli na MS (a chápu i jejich nezájem), dělá ten rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Já jsem přesvědčen o tom, že v českém hokeji nastává trochu doba temna a že současný nedostatek dobrých hráčů, je odrazem práce s mládeží, (ne)zájmu sponzorů o dlouhodobou podporu mládeže a asi i (ne)podporou sportu ze strany státu obecně. Dokonce si myslím, že to je ostatních sportech v Čechách podobně. Bohužel.

0/0
13.5.2010 22:09

Homie

Re: Na druhou stranu...

Tak je pravda, ze toto je "teprve" sedme MS Jardy, ale jak vime, tak dost casto bojoval za svuj klub v NHL v playoff. Kazdopadne musim souhlasit s tim, ze nastava urcita doba temna. Sehnat penize na jakykoli sport v dnesni dobe je temer nadlidsky ukol nema-li clovek vsude zname. Statni podpora existuje, ale jen v urcitych sektorech. Fakt se dostavame nekam, kde sme asi rozhodne nechteli byt. Snad se to zlepsi a prace s mladezi se dostane zas na lepsi uroven.

Rozhodne Jarda vi o cem mluvi a vi jak hrat, takze GL panove a cekame na zlato;)

0/0
14.5.2010 10:12

Charles_Davy

Řekl jsi to Jardo moc dobře, nomlouvej se !

A největší šmejd je Eliáš, protože on je kapitán (resp. byl, teď už doufám nikdy nebude). A kapitán utíká z boje (z lodě) poslední.

0/0
13.5.2010 22:07

lolek77

Re: Řekl jsi to Jardo moc dobře, neomlouvej se !

Všiml jsem si, že v roce, kdy Patrik Eliáš v NHL zářil a dával jeden gól za druhým na mistráku nic nepředvedl a rychle jsem také vypadli. Takže než takovou hvězdu raději naši mládež z ligy. Nebudou sice nejlepší, ale budou bojovat a třeba to Mongolsko občas porazí.

0/0
14.5.2010 14:44

DanuleBobule

Jarda

je BOREC!

0/0
13.5.2010 20:57

rewolt

Re: Jarda

:-)R^R^R^

0/0
13.5.2010 21:14

reactt

Já jen doufám, že tam vydolujou zlato..

Jágr se zasměje a řekne.. No dobře, tak jsem to přehnal.. :D Důležité je, že sme majstři sveta.. :D

0/0
13.5.2010 20:39

sovjetskij sjekundomjer

Jágr je přemotivovaný

:-/

0/0
13.5.2010 20:15

netbooster

sovjetskij sjekundomjer

tady někde napsal, že "musíme být rádi za každou nicku z NHL". Příteli, tohle uvažování je zcestné - nikdo, kdo hraje NHL, není hokejovou "nickou", naopak, opakovaně se ukazuje, že tato soutěž je s největší pravděpodobností jediná, která pořád zaručuje jakous takous kvalitu. Což se o jiných soutěžích (o extralize ani nemluvě) bohužel říci nedá. Tudíž není příliš dobré na hráče z NHL nějak zvlášť nasazovat, urážet je a neustále kritizovat, protože pak se může stát, že sice budeme mít nároďák plný "hrdých reprezentantů"... ovšem v MS divize B... Ono totiž ne kařdý má náladu na to být otloukánek, za to, že nepřijede, anebo opět otloukánek, tentokrát za to, že sice přijel, ale ono to bohužel nevyšlo...

Kdo snad by chtěl jízlivě poukázat na kvalitu NHL skrze optiku výběru USA, tak tomu doporučuji se blíže seznámit se sestavou USA, a pak teprve mluvit...

0/0
13.5.2010 20:12

sovjetskij sjekundomjer

Re: sovjetskij sjekundomjer

Asi jsme se úplně nepochopili (Góoooool;-D).

NHL je bezesporu kvalitní, nejkvalitnější soutěž na světě.

Ale týmy jako Švédsko, Finsko jsou schopny uspět i s týmy skládajícími se z mladíků hrajících domácí soutěž + pár dalších posil. Co se týče Američanů, o těch jsem vůbec nemluvil, to jsou nějací mladíci z univerzit.

Na přelomu tisíciletí jsme sbírali úspěchy především proto, že jsme měli kvalitní evropskou základnu + se vždycky připojilo pár hráčů z NHL. Ale kvalitních hráčů, kteří hráli 1., 2. pětku. To, že někdo pendluje mezi farmou a 3.. 4. lajnou v NHL, opravdu neznamená, že je to nějaký prvotřídní hráč vhodný pro mezinárodní turnaje...

0/0
13.5.2010 20:23

sovjetskij sjekundomjer

Re: sovjetskij sjekundomjer

Nepopírám, že hráč, který hraje byť jen 4. lajnu v NHL, je kvalitní, jinak by se v zámoří neuchytil vůbec. Ale generace Ručínského, Dvořáka, Špačka - to je prostě o něčem jiném.

0/0
13.5.2010 20:26

ruralrb

Jardo, mate absolutni pravdu!!!!

R^R^R^R^R^

0/0
13.5.2010 20:08

yarda01

Ti co to

prohráli to svádí na ty co u toho nebyli. To je úroveň.

0/0
13.5.2010 20:07

netbooster

Re: Ti co to

Souhlasím, ale bohužel řada fanoušků i odborníků považuje tento hrubý Jágrův přešlap za přednost...!8-o;-O

0/0
13.5.2010 20:13

Ranov

Re: Ti co to

Meleš hlupoty, chuju!Rv

0/0
13.5.2010 20:15

jsem pod vlivem barbiturathu

@@

jarda byl kdysi fakt dobrej...dokud moc nemluvil...:-P

0/0
13.5.2010 20:07

wetty

vsichni budou spokojeni

Zdravím všechny fanoušky hokeje.

Dovolím si nejprve citovat "A potom budou všichni spokojení, protože ten trenér řekne: Děkuju ti, vyhráls mi tady zápas. A já se ti omlouvám, že jsem tě minule nevzal"

Pana Růžičku neznám osobně, ale z jeho vystupování si dovolím tvrdit, že zrovna on by toto nikdy neřekl. Respektive neomluvil se.

Jinak Jardo, držím palce ať vyhrajete.

Wetty

0/0
13.5.2010 20:06

netbooster

Milý Jarouši,

toto je seznam osob, kterým bys měl několikrát zopakovat, že ego musí jít občas stranou:

1) Růžička

2) Růžička

3) Růžička

4) Růžička

0/0
13.5.2010 20:02

jsem pod vlivem barbiturathu

Re: Milý Jarouši,

bingo!!!!!!!!R^R^R^!!!!

0/0
13.5.2010 20:04

tracker001

Jarda pouze komentoval

současnou situaci, tak to prostě je a basta, ať MS vyhrajeme nebo ne, ale spiš se nedostaneme ani do 1/4 finále. Prostě nemáme nikoho, kdo by střílel góly!!!

0/0
13.5.2010 19:59

kamarad-max

Co kdyz ted MS vyhrajem?

Co se stane když vyhrajem ted MS? Bude vsechno zapomenuto a vichni se budou placat po zadech?

0/0
13.5.2010 19:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze