Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Změny před Lotyšskem: Místo Červenky by měl s Jágrem hrát Vampola

Český národní tým prochází před zápasem s Lotyšskem změnami. Po týmovém focení následoval v neděli jen dobrovolný trénink za účasti tří brankářů a pěti hráčů. Zbylí hokejisté se pouze protahovali v kabině. A kouč Vladimír Růžička se rozhodl přeskládat sestavu. "S Jardou Jágrem asi bude hrát Petr Vampola," prohlásil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

..J@rd@..

Tomu říkám trenér

"ASI bude hrát Vampola.... Už jsem viděl tolik zápasů a nepomohlo to..."

Takové nejisté a odevzdané výroky bych od trenéra repre nečekal. Láďo, dostáváš palec dolů, jako na Nově! Rv

0/0
17.5.2010 18:01

jordan23

Koněčně!!!!!!!

Co se stalo?? Někdo trefi Růžičku pukem do hlavy, že se mu konečně rozsvítilo!!!???

0/0
17.5.2010 14:39

vysypany_lozisko

ať dá k jágrovi kohokoliv,

bude ta lajna v průseru, jarda skoro nebruslí, a když už, tak je děsně pomalej. červenka vůbec nehraje špatně, ale bránit, bruslit a jít do soubojů za jágra je docela nevděčná práce. v jiné formaci se určitě prosadí, v soubojích docela dost ustojí a kondice má na rozdávání.

0/0
17.5.2010 8:25

rychloslimejs

Re: ať dá k jágrovi kohokoliv,

to myslíš vážně? Se v hokeji opravdu vyznáš...

0/0
17.5.2010 9:34

Duck Egg

Re: ať dá k jágrovi kohokoliv,

Ty woe, Jágr je ten  s číslem 68 na zádech. Že ty to ještě nevíš? ;-D;-D;-DRv

0/0
17.5.2010 10:34

brekebrekeke

Re: ať dá k jágrovi kohokoliv,

;-Djagr nebrusli!to je joke tydne;-D

0/0
17.5.2010 18:45

FredFu

jj

JJ Vampy se mi líbí a ani nejsem Plzenák. Pořád se někam cpe, a podle reakcí vypadá hodně emotivně:-), uplný opak Červenky, ten to bere jak šachy. A v kvalitě není velký rozdíl....

0/0
16.5.2010 23:31

clara2

konec jedné etapy

Hledáme omluvy všude tam, kde nejsou. Je evidentní, že náši hráči hrající hokej v evropě nejsou schopni konkurovat dnešnímu mezinárodnímu hokeji. Hráči jako Klepiš, Červenka, Růžička a téměř všichni z naší nekvalitní ligy si musí připadat jako na kolotoči. Chybí všechny ty vlastnosti, které měli takový hráči jako byli Reichel, Dopita, Procházka, Patera, atd. Tedy hlavně schopnost rychlé reakce, předvídavost, schopnost rychlého zakončení. Jistě nelze současný hráčům upřít snahu a bojovnost. Ale chybí jednoduše kvylita.Krize je tady a nic na tom nezmění některá slaboduchá vyjádření některých rádoby odborníků . Pokud budou ve vedení našeho hokeje podobní diletanti jako je pan Král a různí bafuňáři budou rozhodovat o tom kteří mladí budou kde hrát dostaneme  v krátké době hrát o udržení v A skupině MS.

0/0
16.5.2010 21:05

FredFu

Re: konec jedné etapy

Dopita, Patera a spol. jezdili také jako outsideri, byli také z prales ligy.

0/0
16.5.2010 23:32

Profík

Re: konec jedné etapy

Jenomže ta lige šla od té doby kvalitou dolů. Výchova Dopity, Patery a spol. totiž probíhala za úplně jiných podmínek.

0/0
17.5.2010 1:36

francoa

Re: konec jedné etapy

Máš pravdu, ale tenkrát nehrál Dopita ELH čtyřicátníků. Kluci se v té ELH nějak zapoměli. ;-)

0/0
17.5.2010 7:58

pk203@klikni.cz

Pat a Mat :)

http://pk203.rajce.idnes.cz/Pat_a_Mat_na_stridacce_Ceske_reprezentace/#pam.jpg

0/0
16.5.2010 19:27

RedDragon

Re: Pat a Mat :)

TY jsi asi trosku hloupejsi ne ? Je mi te lito

0/0
16.5.2010 20:48

RedDragon

Re: Pat a Mat :)

sorry to nebylo sem :-)

0/0
16.5.2010 20:49

geo

cely problem

ceskeho hokeje je v tom, ze porad sazi  na  38 leteho hrace, ktery, at to byla jakakoliv hvezda, uz proste na to nema, aby tahnul cely tym. je proste pomaly a sam to nikdy neuhraje. podivejte na fjodorova, tomu je snad o 2 roky vic, ale dali k nemu mlade pusky a on si mezi nima lebedi. jestli to neni tim, ze cesi holt zadne mlade pusky nemaji ...

0/0
16.5.2010 19:01

clara2

Re: cely problem

Jenomže u nás takový mladý hráče v současnosti nemáme.

0/0
16.5.2010 21:09

majorBorovicka

připomíná mi to Radův slavný výrok

na tiskovce: "Národ chtěl, abychom hráli na 2 útočníky, tak jsme hráli na dva útočníky."

0/0
16.5.2010 18:50

Energeticcc

Ach jo,

Roman by se už určitě rozehrál a navíc si potřebuje udělat reklamu, když jde do té NHL...A svaz žádné důsledky nevyvodí, zase se řekne, že se vyrovnává špička, že nám nepřijeli hráči a vůbec jde o olympijsou sezónu..bla bla...A karavana pojede dál.

0/0
16.5.2010 18:26

FredFu

Re: Ach jo,

Jakej Roman? Roman Erat tam neni ne?

0/0
16.5.2010 23:26

železná lady

Kosmetická úprava

Tak nejsem si jistá,že to bude nějak úžasně fungovat,jestli to nakonec nebude jenom úprava jako od kosmetičky...pravda už by to nějaké to vítězství chtělo. A hokejový svaz by měl přemýšlet,kde sudruzi z NDR udělali chybu:-/

0/0
16.5.2010 18:17

Kei: cenzorova noční můra

Spíš Marka...

...ale i tak aspoň něco.

0/0
16.5.2010 17:51

John.Major

Re: Spíš Marka...

To je pěkná kravina. Rozhodí fungující útok na to, aby se možná 1. útoku začalo dařit. Je vidět, že je tady hromada "super" trenérů...

0/0
16.5.2010 18:22

penaltík

Růžička na to přišel jako poslední v republice

Tomu se tedy říká dlouhé vedení....8-o

0/0
16.5.2010 17:42

KULOVY_BLESK_BETA_15

pane Rúžičko!!!!

a schválil Vám tu zmenu súdruh Predseda????;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
16.5.2010 17:38

brendi

vždyť

je to jedno, naši to stejně hrajou střídavě. Takže podle tohohle klíče nad Lotyši vyhrajeme, s Kanadou prohrajem, abysme neporušili pravidlo, to by byla škoda :-P

0/0
16.5.2010 17:29

Jasemja

Re: vždyť

no pokud to vyjde a s 6 body proklouzneme do čtvrtfinále, tak podle tvojí teorie bychom brali bronz. to bych s tímhle týmem vcelku i bral:-) a vzhledem k tomu, že norové dneska s lotyšema prohráli, by to vyjít mohlo. su klidný:-)

0/0
16.5.2010 18:31

Concrete_Donkey

Já tomu nerozumím

Myslím, že by trenér měl vycítit potřebu změny dřív než široká veřejnost. ;-(

0/0
16.5.2010 17:21

Alesi81

Konečně...

Konečně udělal Růžička to, co měl udělat od úplného začátku - dát k Jágovi někoho jiného, než Červenku. Než Červenku, to vedle Jágra mohl dát snad i 3.brankáře a šlo by mu to tam lépe. Červenka byl snad ve všech zápasech na MS ohodnocen čtrenáři iDnes.cz jako jeden z nejhorších a podle mého zcela oprávněně! Škoda, že to viděli všichni, jen ne Růžička...

0/0
16.5.2010 17:18

slon75

Re: Konečně...

Červenka se v hodnocení prostě stal obětním beránkem všech antislávistů a antirůžičkovců.

0/0
17.5.2010 13:30

netbooster

Rozhodnutí

naprosto v pořádku. Vampola se zatím prezentuje velice dobře, jeden z mála českých hráčů, který se i v rohu a u mantinelu udrží na puku, do toho dobře bruslí... Otázka je, jestli se i on z "božského Jardy" nepos.re...

0/0
16.5.2010 17:09

Harty

Prvni rozumne rozhodnuti mistra Žvykačky

Konečně mu došlo, že to Červenkovi s Jagrem vubec, ale vubec nejde.

0/0
16.5.2010 16:47

Roob

AALEEEEEEE,

Copak se to stalo, že se Růža rozhodl stáhnout Červenku od Jágra. Už si všiml že to Červenkovi nejde? Že by mu došlo, co ostatním (trenér Vůjtek) už bylo jasné dávno?

Nebudu už dál hanět, každopádně je to pozitivní krok, a přeju důstojné dohrání MS. [>-]R^

0/0
16.5.2010 16:19

Francesco Chcaldorini

Re: AALEEEEEEE,

Třeba stáhl Jágra od Červenky , kdo ví!;-)

0/0
16.5.2010 16:29

julo

Vy to môžete aspoň hodiť na chudáka Červenku.

Ale čo my, chudáci. Nielen že nemáme Červenku, ale ani Růžičku. Sme stratení.....:-)

0/0
16.5.2010 16:13

velkyblanik

Re: Vy to môžete aspoň hodiť na chudáka Červenku.

Ja to, že nemáte? Na toho Kanaďana přece!

0/0
16.5.2010 16:35

Sheldon Lee Cooper

promluví Jarda a znova tak ,,přepíše dejiny ,,    - na 24 hodin !!;-D

0/0
16.5.2010 16:10

Martin HSJ

Re: Ať

Když Norové porazí Lotyše tak se toho přepisování dočkáš.

0/0
16.5.2010 16:12

RJJ

Re: Ať

Tohle tady píšeš minimálně potřetí. Chápu, že vymyslet něco podobného je pro imbecily tuze náročné a na nic jiného síly nezbývají;-D;-D;-D

0/0
16.5.2010 16:12

pk203@klikni.cz

Totální neschopnost

Celý tento rozhovor podtrhuje totální neschopnost Růžičky i Jandače. To že nevědí proč to hráčům nejde...to celkem chápu, ale že Jandač v TV prohlásí, že nezná postupový klíč, že Růžička nesleduje soupeře, protože už viděl hodně hokejů a bylo to (SIC) k ničemu to je už vrchol nejenom neschopnosti ale i arogance! Krrucipísek, kdy jindy než teď by měli trenéři číst soupeře, 10x projít všechny videa, celou noc si připravovat taktické varianty, připravit hráčům perfektní taktický servis atd. Prostě se musí SNAŽIT něco udělat s tím co mají.... a ne jenom oznámit pár změn v sestavě, navíc takovejch co měly přijít daleko dříve. ;-O

Opravdu po trenérsky vysloveně pokažených OH už Růžička nikam jezdit neměl.!!

0/0
16.5.2010 15:52

librom3

Re: Totální neschopnost

R^

0/0
16.5.2010 15:55

Martin HSJ

Re: Totální neschopnost

Chtělo by to jednu rádiovku, jednoho kulicha a ztělesnění hokejového dua Pat a Mat by bylo dokanalé R^

0/0
16.5.2010 16:02

jirkas13

Re: Totální neschopnost

Máte naprostou pravdu. Je to jak v tom Cimrmanovi: "Končíme, nic novýho nerozjíždět!"

0/0
16.5.2010 16:17

brekebrekeke

Re: Totální neschopnost

Perfektne psane

0/0
16.5.2010 16:20

Roman Kocek

Re: Totální neschopnost

R^

0/0
16.5.2010 16:32

mgagaj

Re: Totální neschopnost

líp bych to nenapsal.... přesně tohle mě napadlo při čtení toho článku. Jaktože se na to nejde podívat?! Jaktože ho to nezajímá?! Neuvěřitelný!!

0/0
16.5.2010 16:42

bestiak

Re: Totální neschopnost

nesouhlasim s Vami......nemyslim si, ze je nezbytne nutne, aby vsichni clenove realizacniho tymu znali do puntiku system turnaje, Jandac byl navic naprosto uprimny a uricte si v pravy cas zjistil, co je potreba uhrat k postupu......s tim Ruzickou je to asi tak, ze treba nepujde zive na hokej, ale urcite tam pujde nekdo z asistentu a bude nasledovat podrobny rozbor u videa.......ja bych spis rekl, ze kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde......misto, aby vsichni kvitovali, ze udela zmenu k lepsimu, tak tady vycitate jen dve veci - Jandacovu neznalost a ze se Ruzovi nechce jit na zapas......to je od Vas dost ubohe

0/0
16.5.2010 17:02

Martin HSJ

Re: Totální neschopnost

Tak z záplavě holí je těžké žádnou nenajít.

0/0
16.5.2010 17:05

pk203@klikni.cz

Re: Totální neschopnost

Nevím zda je to ubohé, ale je to holá pravda.

- jaké asi nasazení budou mít hráči, když trenér řekne že ho Olypijské hry začnou zajímat až v letadle do Vancouveru

- Jandač ani Růžička se holt o hrací systém turnaje nezajímají. Když se ptali novináři Eliáše, proč na OH v základní skupině po první třetině vypustili nadějně rozehraný zápas s Lotyšskem (3 - 0, 1 - 2, 1 - 0) a nenahráli si lepší score aby mohli postoupit přímo do čtvrtfinále - řekl že nikdo z hráčů ani realizačního týmu o možnosti potpopit přímo do čtvrtfinále nevěděl !!!!

Tohle je ubohost, ale rozhodně ne z mé strany.!

0/0
16.5.2010 18:04

pk203@klikni.cz

Re: Totální neschopnost

A ještě něco....

jak myslíte, že k motivaci mladých hráčů přispívá to, že prostor vyniknout například v přesilovkách dostává neustále protěžovaný Červenka, který (snad až na to že vyhrává bully) hraje totální tužku zatímco oni aby to za něho odřeli ve hře 5 na 5.

Ma druhou stranu já nechci Červinku zatracovat, jak je zde obvyklé, ale proč třeba ve chvíli kdy hrajeme přesilovku na tá straně kde máme střídačku, nenechá Červinku vyhrát bully a hned ho nevymění za nějkýho bouráka před branku.  Pamatuju, že to kdysivá docela úspěšně praktikovali Kanaďani a dostávalo je to do tlaku. Ale to je fuk ať prostě NĚCO dělá a ne jenom přežvykuje.

Vždyť  z toho co na sebe (Jandač a Růžička) sami novinářům nablili, vyplývá, že si tam může jít stoupnout kde kdo. Možná dokonce kdyby tam jela koučovat nějaká vnadaná blondýna mohlo by být i méně těch omluvenek;-D

0/0
16.5.2010 18:16

bestiak

Re: Totální neschopnost

tak ja bych si nedovolil hodnotit praci trenera (at uz poztivne nebo negativne) podle tehle dvou detailu - podle znalosti postupove matematiky a podle toho, jestli bude hlavni kouc pritomen na zapase s budoucim souperem....pokud se venujete aktivne hokeji, tak pred pristi kritikou laskave budte s repre tymem jeden dva tydny a potom sudte, zda to treneri zvladaji, ci ne.......k tomu Cervenkovi je to asi tak, ze je to nejlepsi utocnik, jakeho nase extraliga za posledni 3 sezony mela, proto me neprekvapuje, ze hraje prvni lajnu. Bohuzel si ale s Jagrem nesedi a tak kvitujme, ze to treneri prohazou....jinak je mi Cervenky hodne lito, protoze pulka republiky nesnasi Ruzicku a ted si to kazdy ventiluje skrze Cervenku. Pritom kdyby hral Cervenka treba za Plzen, tak by negativnich reakci na jeho hru nebyla ani polovina.....budu se opakovat, kdo chce psa bit..

0/0
16.5.2010 23:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze