Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenští hokejisté prohráli s Finskem. O čtvrtfinále musí bojovat s Němci

Hokejisté Finska porazili Slovensko 5:2 a zajistili si čtvrtfinálovou účast na mistrovství světa. Slováci budou v přímém souboji bojovat o postup dál s domácím Německem. Ve večerním zápase porazili sice Bělorusové 2:1 Dánsko, ale na postupu Dánů to nic nemění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

doudy1

utorok je náš

v utorok nemcov vyprašime možno aj o 2goly,je vybavené že nemci budu mať fotbalovu branu,takže už sa teším na zapas;-D

0/0
18.5.2010 0:00

Jozko

Re: utorok je náš

Ja som viackrat pisal, ze si verime na zlato, hned prvy zapas SVK - RUS bol nadejny, ale zda sa ze to bola vynimka a ostatne 3 zapasy ukazali pravdu - ze bohuzial s tymto timom co mame na MS nepatrime do silnej 7!. Tieto MS to je silna sestka, potom o triedu horsie muzstva DEN, NOR, GER, BLR, SUI, SVK a potom este horsie. Nejde o tie prehry, ale o to ako sme prehrali! Cesi prehrali s normi ale strely na branu boli 46 : 18 pre CZE a podobne aj ostatne prekvapenia, CAN - SUI 1 - 4 ale 32 : 18 SOG, FIN - DEN 1:4 ale 37 : 16 SOG. Slabsie muzstvo sice vyhralo ale strely na branu ak hra favorit s o triedu horsim muzstvom jednoducho vzdy musia byt v prospech favorita! Zapas SVK - DEN 0 : 6 a SOG 26:34. To nebolo prekvapenie, ale vyhra lepsieho. Podobne zapas SVK -BLR, to bol zapas 2 rovnocennych muzstiev nie zapas favorita s outsiderom. Zapas FIN - SVK to bol zapas favorita s o triedu horsim timom, aj podla statistiky aj podla predvedenej hry. Bohuzial.

0/0
18.5.2010 9:27

brekebrekeke

nemce daji cobolka, cooo?

;-)

0/0
17.5.2010 20:08

francoa

No mám takový pocit, že vestředu už budete vy i mi

na cestě domů, ale budou moci pomáhat s úklidem po povodních.;-)

0/0
17.5.2010 20:03

Tomas994

zapas

 Dneska si zato mozeme sami v jednom okamihu sa mi zdalo ze masi maju miesto hokejok motyky , nevedeli zdvihnut puk ale zajtra  vypukne :

slovenske narodne povstanie-  snp EU

0/0
17.5.2010 19:55

chci neco vlastnit,volim levici

zdravim Bleska a posilam mu pozdrav

http://norbertpuch.blbne.cz/9163-vyssi-progresivni-dan-snizi-nezamestnanost-i-dluh.html

ostatnim neco o moralce a sportu zde :

http://norbertpuch.blbne.cz/14427-o-moralce-a-cti3-lekce.html

;-D 

0/0
17.5.2010 19:48

anální tučňák v akci

fuj ceska blamaz

dnes konecne skonci trapne divadlo zvane cesky pseudohokej. :-)

;-DRv[>-]Rv

0/0
17.5.2010 19:44

asiplavam

Re: fuj ceska blamaz

Si na zlom clanku, tento je o slovenskej blamazi.

0/0
17.5.2010 19:47

BlackLabelSociety

Re: fuj ceska blamaz

chlapce, ty si zmeteny ako turbo ... rob so sebou nieco, len nerob so seba aj nadalej dementa tak, ako to tu uz niekolko dni permanentne predvadzas! Rv

0/0
17.5.2010 20:58

Pavlik z Danska

Re: fuj ceska blamaz

Vypraste germany.. prosim, nemuzu  uz slyset to jejich Deutschland....   alles.

A nasim preji bod , ale uspokojeni nemuze byt.Zvedavej jsu na Lenera co s tou mladezi a chtracym ceskym hokejem udela:-/

0/0
18.5.2010 8:35

BlackLabelSociety

Re: fuj ceska blamaz

Ahoj Pavliku. Ako sa dari? Spominam si na Teba ale je to uz nejaky ten cas dozadu. Pamatas?

.

Vsetko dobre!

0/0
18.5.2010 20:05

Psychor

Slovensko je pro SMÍCH - to je REALITA

parodie na hokej :-P

0/0
17.5.2010 19:25

oId fashioned Vince III..

Re: Slovensko je pro SMÍCH - to je REALITA

zato Češi jedou jako pily;-D;-D;-D

0/0
17.5.2010 19:29

oId fashioned Vince III..

Re: Slovensko je pro SMÍCH - to je REALITA

(...a dnes vejprask od Turkmenstánu nebo kdo to je;-D;-D)

0/0
17.5.2010 19:31

karibik

Re: Slovensko je pro SMÍCH - to je REALITA

Děkujeme za podporu brachu.Ale stejně ty češi dnes vyhrají [>-][>-]

0/0
17.5.2010 19:34

yan007

Re: Slovensko je pro SMÍCH - to je REALITA

no pozri ja Česku fandím naozaj moc, ale pozri na čo reagoval... ....

0/0
17.5.2010 19:35

karibik

Re: Slovensko je pro SMÍCH - to je REALITA

;-D Dík

0/0
17.5.2010 19:37

KULOVY_BLESK_BETA_6

Re: Slovensko je pro SMÍCH - to je REALITA

dakujeme českému rozhodcovi že nás zarezal!!!!!;-O;-O;-O;-O

0/0
17.5.2010 19:33

karibik

Re: Slovensko je pro SMÍCH - to je REALITA

A je to tady.Rv

0/0
17.5.2010 19:35

chci neco vlastnit,volim levici

Re: Slovensko je pro SMÍCH - to je REALITA

nazdaaarek ;-D 

0/0
17.5.2010 19:47

BlackLabelSociety

Re: Slovensko je pro SMÍCH - to je REALITA

Nechapem! CZE rozhodca mal hokejku a dal nasim nejaky gol?

0/0
17.5.2010 20:59

KULOVY_BLESK_BETA_12

ale Pandurovi sa to podarilo!!!

Elvis pobehoval po hladišti!!!!;-D;-D;-D;-D

0/0
17.5.2010 19:10

KULOVY_BLESK_BETA_12

....

;-D;-D;-D

0/0
17.5.2010 19:09

kraus

:-(

Slovačiska postoupí, my asi těžko.:-(

0/0
17.5.2010 18:44

anální tučňák v akci

Re: :-(

R^;-D

0/0
17.5.2010 18:47

karibik

Re: :-(

Ale nacek co u tekl z diskuze ;-D

0/0
17.5.2010 19:22

yan007

Re: :-(

tak to s Tebou súhlasím, tento prípad je fakt hotový pre psychiatra - alebo pre policajta...

0/0
17.5.2010 19:36

karibik

Re: :-(

No nevím ale ja naší věřím takže stebou nesouhlasím.:-P

0/0
17.5.2010 19:23

DucatiSenor

sance

nemecko sa porazi, bude to boj, ale bude to vyhra. no a potom nezostane nic ine, len vyhrat po druhykrat nad svedmi. nie je mozne zahadzovat dalej tolko sanci ..... som spokojny s dnesnou hrou, slaby je post brankara, skoda, z epostupil montreal, s halakom sme niekde inde

0/0
17.5.2010 18:34

Moudry_muz

Re: sance

s Halákem i s Budajem jste se už na několika turnajích předvedli a stejně z toho nic nebylo, nebo se pletu?

0/0
17.5.2010 18:41

asiplavam

Re: sance

Ja som skromny, za semifinale olympiady som vdacny.

0/0
17.5.2010 18:43

Moudry_muz

Re: sance

já zklamaný, mohli jste dát aspoň ten bronz. Hlavně v Turíně jste měli vyhrát, ale vždy když se hraje mimořádně důležitý zápas, tak se svk hokejisti úplně rozsypou :-/

0/0
17.5.2010 18:51

asiplavam

Re: sance

O systeme, kde jeden zapas rozhoduje o uspechu alebo neuspechu na podujati, ktore sa hra raz za styri roky, si myslim svoje. Ale je pre vsetkych rovnaky, to je zas pravda.

0/0
17.5.2010 18:54

rovenatural

Re: sance

neprehanaj , ved kto iny sa vie s namcami trapit ako my a este nas aj vedia porazit v klucovich zapasoch :-/

0/0
17.5.2010 19:50

GeorghesS

No

Aspoň jedna dobrá zpráva... Němci do toho[>-]

0/0
17.5.2010 18:32

lvice-tomas

Re: No

.....

0/0
17.5.2010 18:33

dobrodej

Re: No

CSR dotoho !!! [>-]

0/0
17.5.2010 19:00

sKopheK

fini byli lepsi, ale

slovaci predvedli sympaticky vykon, ale nemeli stesti a navic jim nepral rozhodci. nemecko snad porazi

0/0
17.5.2010 18:31

rovenatural

Re: fini byli lepsi, ale

tak v tomto som skeptik !

0/0
17.5.2010 19:51