Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nemáme proč se Kanady bát, říká český hokejový obránce Němec

Bylo pár minut po hokejové bitvě s Kanadou a jemu se už pod levým okem začal barvit monokl. I obránce Ondřej Němec rozdal a dostal v závěru zápasu s Kanaďany pár ran. "Večer to možná začne bolet, ale teď jsem pořád rozprouděnej."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thanner

!

Švédsko - Dánsko 16.15

Finsko - Česko 16.15

Rusko - Kanada 20.15

Švýcarsko - Německo 20.15

0/0
19.5.2010 10:56

Thanner

Re: !

Semifinále hrajeme v sobotu od 14.00

0/0
19.5.2010 10:57

Thanner

Re: !

Finále hraje g.idnes.cz" alt="[>-]"> v neděli ve 20.30

0/0
19.5.2010 10:57

Thanner

Re: !

Časy semifinále se ještě asi budou měnit!

0/0
19.5.2010 10:59

vasapro

a neco z jineho soudku

... nevite nekdo do ceho naboural Hostak, ze mel pri moderovani "trosku" krvave oko, otekly nos a zdalo se mi ze i sram na cele? Ze by si zatrenoval s chlapci na jejich treninku? g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
19.5.2010 10:12

Andee in Red Book

Re: a neco z jineho soudku

Jo, taky jsme se o tom bavili, jestli se nebyl s klukama "sklouznout" g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
19.5.2010 10:12

Thanner

Re: a neco z jineho soudku

Dostal přes držku...

0/0
19.5.2010 10:54

Flegmatik Pohoda

Re: a neco z jineho soudku

Chlastal vodku přes oko, jako DJ Bulva.

0/0
19.5.2010 11:01

OQO

Re: a neco z jineho soudku

dostal od starý šlupku že přišel pozdě z hospody g.idnes.cz" alt=";-€">

0/0
19.5.2010 11:53

RUDEJ BEJK

huahuha

Tak od 16:15 hrajem s finskem žeg.idnes.cz" alt="?">

0/0
19.5.2010 10:03

Andee in Red Book

Re: huahuha

Ne, od 20:00 se Slovenskem g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
19.5.2010 10:03

RUDEJ BEJK

Re: huahuha

A pán je vtipnej, tak včera se nevědělo esi budem hrát večer nebo odpoledne.........takže mazej zpátky  k lopatě, na stavbu vám přivezli písek g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
19.5.2010 10:13

Andee in Red Book

Re: huahuha

Klídek, dělám si akorát srandu g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-)"> Na stavbu za chvíli pojedu, zkontrolovat lopaty, jak se jim daří s podlahama g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
19.5.2010 10:14

RUDEJ BEJK

Re: huahuha

Já vim g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
19.5.2010 10:19

mazlikuzlik

Re: huahuha

No i to je možný...Když odpoledne prohrajeme,večer už můžeme v klidu bruslit se Slováky na letištig.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
19.5.2010 10:18

RUDEJ BEJK

Re: huahuha

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
19.5.2010 10:19

ODSCSSD

i kdyby to nebyl faul na Vokouna

tech faulu tam bylo mnohem vic... viz utok na hlavu dvakrat po sobe na Voracka...

a nas vylucoval za normalni pritlaceni na mantinel...

0/0
19.5.2010 10:00

Andee in Red Book

Re: i kdyby to nebyl faul na Vokouna

Když tlačíš rukama, tak se nesmíš divit, že to sudí píská g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
19.5.2010 10:02

Clifford

Kanaďani jsou chcípací

pamatujete, jak se šel Heatly vybrečet do šatny, když mu dal Vokoun ve Vídni sodu

0/0
19.5.2010 9:59

plastofka_originál

Re: Kanaďani jsou chcípací

hm, jako že mu připoměl autonehodu, kterou zavinil a při níž zemřel člověk ? hm . . .

0/0
19.5.2010 10:11

Andee in Red Book

Re: Kanaďani jsou chcípací

Přesně, to jsem se ani nedivil... to byla pěkná podpásovka g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
19.5.2010 10:13

Cocotus___Interruptus

Re: Kanaďani jsou chcípací

Co byla podpasovka? Ze se ho zeptal, jestli chce zase nekoho zabit? No, vzhledem k jeho nepricetnemu pocinani byl takovej dotaz celkem na miste. g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
19.5.2010 10:18

Flegmatik Pohoda

Re: Kanaďani jsou chcípací

Neměl jet jako prase a určitě před tím nasával. Když to zaviní někdo, kdo za to nemůže, tak je to podpásovka. Heatly může být rád, že nešel sedět, prachy jsou prostě prachy.

0/0
19.5.2010 11:05

Clifford

Re: Kanaďani jsou chcípací

boural pod vlivem alkoholu ve 140 kmh v obci. neni nehoda jako nehoda

0/0
19.5.2010 10:18

Flegmatik Pohoda

Re: Kanaďani jsou chcípací

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
19.5.2010 11:06

Mack

Re: Kanaďani jsou chcípací

clifforde - znas nejakeho kandana osobne , mlivis anglicky nebo alespon francozsky ???? V Kanade zije velka Ceskoslovenska obec , jsou ti take " chcipaci " ?

Napr.Jan Kucera , mistr sveta ve sjezdu na lyzich ? First thinking , before talking,

you got to fry other fish .g.idnes.cz" alt="8-o">

0/0
19.5.2010 19:43

Tomf1

Nic nového

Kdo si pamatuje na Finále U20 dva roky zpět

www.youtube.com

0/0
19.5.2010 9:36

ddt74

Faul ano ci ne

595 - OCHRANA BRANKÁŘŮ

www.hokej.cz

Vyplyva mi ze to faul byl...

0/0
19.5.2010 9:34

0xf

Re: Faul ano ci ne

me vyplyva ze faul je to az to rozhoci piskne...

0/0
19.5.2010 9:37

Hagenbaden

Re: Faul ano ci ne

To je samozrejme, ale presto muze rozhodci nemit pravdu. Tohle faul jednoznacne byl!

0/0
19.5.2010 9:41

0xf

Re: Faul ano ci ne

a pomuze ti to nejak kdyz budes mit tu svou pravdu... ten gol proste uznanej bude... nehlede ze kazdy vi z s kanadou to rozhodci vice pousti... a ja se nedivim ty zapasy jsou pak korenim ms... dodneska vzpominam na nase zapasy s kanadou a rozhodci to vzdy pousteli a bylo hezke sledovat jak to uz neni krasobrusleni a jak se nasi i stimhle obcas dokazali vyrovnat se cti...

0/0
19.5.2010 9:45

Andee in Red Book

Re: Faul ano ci ne

Poštět zápasy s Kanadou ano, ale to s tím gólmanem, přehnal, to by si v NHL nepísknout nedovolil... g.idnes.cz" alt=":-P">g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
19.5.2010 9:59

mrmmrm

Vokoun si zase vybral slabší chvilku

Včera jsem myslel, že poprvé Vokoun u jinak výborného výkonu vynechá nějakou "slabší chvilku". Bohužel nevynechal (ten druhý gól). Ještě, že jsme vedli o 2 góly. Lze sice spekulovat, jestli to na něj byl faul nebo ne, ale v každém případě to byla jeho hrubka. V takovéhle situaci nemá za bránu vůbec lézt a když už, tak dobře a bezpečně rozehrát, což nezvládl, přestože tam byl dlouho sám.

A byl to dobrý paradox... Kanaďané hráli bez brankáře a my jsme dostali gól do úplně prázdné brány :-).

Další chybou v té situaci bylo to, že naši hráči po zákroku na Vokouna přestali hrát, začli napadat faulujícího Kanaďana apod. Kdyby dál naplno bránili, tak to třeba ubránili.

No ale, co nás nezabije, to nás posílí. A věřím, že po horších začátcích, způsobených vyplašeností nováčků a nezvykem na hru na vyšší úrovni, bude úspěch

0/0
19.5.2010 9:33

0xf

Re: Vokoun si zase vybral slabší chvilku

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
19.5.2010 9:36

Hagenbaden

Re: Vokoun si zase vybral slabší chvilku

Na gauci je kaydz mistr sveta a generalni reditel. Tohle neberu.

0/0
19.5.2010 9:37

smich

Re: Vokoun si zase vybral slabší chvilku

přesné, faul to nejspíš byl, ale v takových vypjatých chvílích si pohrávat za brankou s pukem je blbost

0/0
19.5.2010 9:47

Andee in Red Book

Re: Vokoun si zase vybral slabší chvilku

Kluci, vy jste oba tak chytrý... kdyby za tu bránu pro puk nejel a dostali jsme z té akce góla, tak mu budete taky nadávat, co? g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
19.5.2010 10:02

Tomf1

Faul ano

ale ta histerie ve studiu.

Navíc zřejmě budem něco takového vídat, brankář zastavující u maňtáku puky a rozehrávájící nemůže být hráč chráněný proti doteku. Sekl vokounu jasně, ale že by ho bodyčekoval to se mi taky nějak nezdálo

0/0
19.5.2010 9:30

vasapro

Re: Faul ano

... hysterie ... to jen na okraj .... a nejenze jej sekl, ale normalne do nej naskocil g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
19.5.2010 9:36

Tomf1

Re: Faul ano

No, že by do něj naskočil, to teda nevidím, dokonce, dost zbrzdil, myslím si, že kdyby tak moc chtěl, že při té rychlosti by voky skončil na manťáku.

0/0
19.5.2010 9:42

vasapro

Re: Faul ano

... kazdy normalni hrac brankare objizdi a rozhodne jej za brankou nedohrava .... a pokud tedy neovlada sve brusle, tak tam nema co delat, o cemz dost pochybuji g.idnes.cz" alt=";-)"> ... proste a jasne tam jel s umyslem do nej najet a povedlo se mu to a podle vykladu pravidel mel byt okamzite odpiskan faul .... ted je to uz samozrejme jedno, jen to ukazuje na kvalitu a nestrannost rozhodcich g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
19.5.2010 10:08

Cocotus___Interruptus

Re: Faul ano

Dost zbrzdil aby se sam nerozmlatil vo mantinel, Pak vystavni sekera a naprosto nesmyslny vrazeni do Vokouna. Ale tohle fakt neni nic novyho. Az jednou takovyho "machra" konecne odnesou z hriste na nositkach a polezi si mesic ve spitale, tak s tim Kanadani zas na mezinarodni scena par let prestanou.

0/0
19.5.2010 10:09

Concrete_Donkey

Re: Faul ano

Sledoval jsem to s kanadskym komentarem a komentatori sami uznali, ze to melo byt vylouceni, ze brankare pri rozehravce nesmi hrac atakovat ani telem. Zrejme o tom vi vic, nez Tomf1.

0/0
19.5.2010 14:42

Streit

Vokoun s tím měl počítat

Bylo to sprosté, ale dalo se to od Kanaďanů čekat. Vokoun, když už šel k mantinelu, neměl tam otálet, měl i na druhé straně obránce.

Kluci to zvládli a klobouk dolů. možná je vyhecoval svými slovy i Jágr:

streit.blog.idnes.cz

g.idnes.cz" alt="[>-]">

0/0
19.5.2010 9:30

Meescha

Každopádně Ondra Němec hraje moc dobře

Řeže to tam, až ho nepoznávám, včera byl drsnější, jak většina Kanaďanů a to hodně pomohlo. Naštěstí některé zákroky na hraně rozhodčí nepískal, tak šlo trochu přitvrdit. Má dobrou střelu, umí podržet puk, přihrát, dojet do brankoviště... Příští sezónu nám bude hodně chybět, už má rozjednaná některá zahraniční angažmá a ve smlouvě s HCE klauzuli o možnosti vyplacení, škoda pro nás g.idnes.cz" alt=":-/">, dobře pro jeho kariéru...

0/0
19.5.2010 9:23

tak_akorat

pravidla

Brankář není „lovnou zvěří“ jenom proto, že je mimo brankoviště. Trest se uloží v každém

případě, kdy dojde ke zbytečnému kontaktu útočícího hráče s bran kářem (viz Pravidlo

522). Náhodný kontakt je povolen, pokud brankář mimo bran koviště hraje pukem,

za předpokladu, že útočící hráč vynaložil přiměřenou snahu se tomuto zbytečnému

kontaktu vyhnout.

0/0
19.5.2010 9:12

0xf

Re: pravidla

zbytecny kontak to nebyl... bylo to v ramci pravidel... byl to normalni souboj o puk

0/0
19.5.2010 9:17

Poučen z předchozích nezdarů

Re: pravidla

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D"> jasná sekera...

0/0
19.5.2010 9:18

kruza_

Re: pravidla

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

tys to s tou oslavou včerejšího vítězství trochu přepískl viď.. ?

0/0
19.5.2010 9:19

0xf

Re: pravidla

ta sekera se normalne toleruje pokud to nejde pres ruce nohy a td... nadzvedavani a sekani do hokejky a zvlaste v zapase s kanadou normal. spise to vokoun za brankou neumi spravne neodhadne kdy jo nebo ne a jeho prace z holi je o nicem ale zas lepsi nez cechmanek ktery takto pravidelne inkasoval. Docela se mi v tomhle libi hasek. tam jde videt ze mu to mysli a s hokejkou to fakt umi a pak je to fakt pomoc kdyz tak zrychluje hru... ale vokounova parketa je jinde

0/0
19.5.2010 9:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze