Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Známky hokejistů po čtvrtfinále: mezi jedničkáři vyniká brankář Vokoun

Vypadá to, že Česko našlo novou brankářskou superstar. Nebyla k tomu potřeba reality show, ale známkování čtenářů serveru iDNES.cz. Po Dominikovi Haškovi, který zářil v semifinálovém rozstřelu s Kanadou na olympiádě v Naganu, si fanoušci oblíbili nového hrdinu s maskou - Tomáše Vokouna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Narkotrafikante

Nechapu ,.......

..jak nekdo mohl dat nekomu "5" za vykon proti Finum. To mi mozek vazne nebere. To musi byt hodne zamindrakovane a nestastne osoby kdyz takhle hodnoti Netvrdim ze vsichni hrali za "1". Ale horsi nez za "3" si neaslouzi nikdo. Nekdo hral dobre. Nekdo hral skvele. Ani Cervenka,ktery je jednim z nejhure hrajicim hracum si "5" nezaslouzi. JAsne. Nedal gol. Ve predu nic nevymyslel,ale na druhou stranu gol nezavinil.Neudelal hloupy faul atd. Je pravda ze od hrace ktery vyhral bodovani extraligy,a tudiz v repre byt musi ci by mel byt, bych cekal o hodne vic. To ze nic nepredvedl na Olympiade kde hraji ti nejlepsi se da pochopit,ale co predvadi na MS je... proste je to mizerie. A to proti Cervenkovi nic nemam.

0/0
21.5.2010 22:01

penaltík

Neobjektivní hodnocení Červenky

304 x za pět? Přehnané... Ale co těch 1.286 jedniček??!!!8-o  

0/0
21.5.2010 20:02

Mrmusic

Těším se,

až Alois vyhodí Červenku z nároďáku. Všímáte si toho obrovského zájmu z NHL, který se o něj strhnul ;-D;-D;-D  Je to tragéd a zoufalec, který první polovinu turnaje škodil Jardovi.

Také by mě zajímalo včem je lepší než Hlinka, Hlaváč, Marha, Hamr, Tatíček,... Teda hráči, kteří ačkoliv hrají ve špičkových týmech vůbec nedostali šanci. Stejně tak z NHL třeba Havlát nebo Dvořák... Havlát sice na OH nic moc nezahrál, ale co tam zahrál ten tragéd Červenka??????

Růžička ven, Červenka ven. To první naštěstí nastane již po víkendu, druhé snad při první nominaci v září. ;-D

0/0
21.5.2010 19:42

seabow

Re: Těším se,

;-D

Mas pravdu predsedo... takovy Hamr by se na toho centra hodil urcite lip... navic spolu s Marhou a H+H jsou diky narozeni v polovine 70.let ohromne perspektivni R^

0/0
21.5.2010 21:15

Mrmusic

Re: Těším se,

Naprosto ubohý příspěvek, kde ve světě rozhoduje o nominaci věk? Neměla by být stěžejní výkonnost? A kde jsem psal, že ty hráči jsou centři? Jsou to hráči co dlouhodobě prokazují svou výkonnost a stojí za nimi jasné výsledky, kterých tragéd Červenka nedosáhl a pochybuji, že někdy dosáhne.

0/0
21.5.2010 21:44

slon75

Re: Těším se,

Srovnávat centra s obráncem a ještě 24letému hráči vyčíst, že za sebou nemá tolik úspěchů, co 35 letý veterán na konci kariéry, to považuju za ubohost zase já.

Zajímal by měl názor třeba michalach na tvůj přspěvek, protože ten, i když se mu Červenkův výkon nelíbí, přece jenom vykazuje aspoň trochu schopnosti podívat se na hráče s odstupem.

0/0
21.5.2010 23:37

Alaili

Re: Těším se,

Ten pán je zamindákovanej hlupák, kterej dokáže zvednout akorát půllitr u telky a navíc hokeji rozumí, jak koza náklaďáku.. já bych si ho nevšímal..:-P

0/0
22.5.2010 1:33

Mrmusic

Re: Těším se,

Co to plácáš???????? Koukáš se vůbec někdy na statistiky nejdůležitějších evropských hokejových lig? A podotýkám, že mluvím o letošní skončené sezoně. Doplň si znalosti, zamysli se nad sebou a pak sem něco napiš... Jestli si myslíš, že např. Hlinka s Hlaváčem žijí ze svého jména, tak je mi tě opravdu líto. Ti dva něco dokázali, nejen v roce 2000, jak si možná myslíš ty ;-D;-D;-D;-D

0/0
22.5.2010 11:03

jbee77

mě naprosto dostává Rozsíval

..ten přehled vzadu a prakticky bezchybný pasy..klobouk dolů jak rychle se adaptoval na evropský rozměry hřiště.. R^

0/0
21.5.2010 18:38

Good luck

Re: mě naprosto dostává Rozsíval

Podle mě mu co se týče hry dopředu větší hřiště vyhovuje, protože má víc času na to svoje vymejšlení a daří se mu to.. :-)

A co se týče bránění, tak taky absolutní jistota.. R^

0/0
21.5.2010 20:59

netbooster

Červenka

je prostě nejlepší - hlavní hvězda šampionátu a skutečný klíčový muž!;-D;-D

0/0
21.5.2010 18:15

aarghot

Re: Červenka

nazdarek otloukanku - koukal sem jak to na vsech diskuzich dostavas sezrat :) - stal se z tebe takovej mistni sasek;-D;-D;-D

0/0
21.5.2010 19:02

Luc123

Vokoun

Tomáš Vokoun si jedničku určitě zaslouží, ale chválit ho zrovna za nájezdy je trochu nesmyslné. Při prvním udělal první pohyb a dostal lehký gol, druhý chtil a třetí ho fin udělala ale minul bránu, takže zase nic světového nepředvedl V zápase chytal velice jistě a za to by na něj měla hrnout chvála a ne za nájezdy.

0/0
21.5.2010 18:07

michalch

Re: Vokoun

ze 3 najezdu dostal 1 gol, co mu chces vycitat??? Tam je to snad o tom, jestli dostal gol, nebo ne. Uz proto, ze  tam stoji a je to Vokoun, tak to muze byt pro utocnika vlivem, chapes, rozhodne mu nehodlam vycitat, ze se spatne pohnul, proste vychytal najezdy a byl v nich skvelej

0/0
21.5.2010 18:15

Mrmusic

Re: Vokoun

nemohu si pomoct, ale Vokoun při nájezdech nevypadal jistě a jeho postavení v brance se mi vůbec nezdálo. Pavelec při nájezdech na švédských hrách vypadal mnohem jistěji

0/0
21.5.2010 19:44

michalch

slon75

ptal jsem se zamerne, pac se tu peres proti kazdemu prispevku, ktery je negativni vuci Cervenkovi, tak vidis, jsi fandou Slavie (cili tu nejsi objektivni), ale zbytek obvinujes ze zaujatosti. A ze nadavam na Cervenku, coz ztnamena, ze nesnesu Slavii, to je dalsi pruvodni prvek sesivanych fandu. Mezi nama, od OH nezkousnu ani Ruzicku za to, co predvadi u repre, tak jesitnej mgr. tam uz dlouho nebyl, ale uprimne, ani to neznamena, ze me Slavia se.e, hraci jako Beranek, Ujcik, Bednar, to jsou motacky, kterym jsem dycky fandil, dle tve logiky by to znamenalo, ze jsem fandou Slavie, vid???? Ne, proste fandim urcitym personam, ale nejsem ani proti Slavce, ani proti Sparte, v kazdem mancaftu si najdu ty svoje, ale rikam, ze Cervenka je bourak v ELH, tim to konci, k cemu jsou body z EHT na MS? K nicemu, na 3 velkych turnajich, kt. uz hral, byl marnej, to neni nahoda, je to dalsi z tech, co u nas zari, venku jsou mizerni

0/0
21.5.2010 17:44

slon75

Re: slon75

Dost hokejistů, kteří zářili v ELH, se do národního týmu propracovávalo pomalu, zrovna takový Rolinek, jezdí už roky a teprve letos září. Za dva tři roky bude z Červenky tahoun. Naštěstí Růžička vidí trochu víc dopředu, než všichni ti internetoví vševědové.

0/0
21.5.2010 17:50

michalch

Re: slon75

ze si nevidel Rolinka driv, to je tvoje chyba, ten borec zere led kazdej spil, od prvniho startu za narodak, Cervenkovi neni 18, je mu 24!! Za 2 ci 3 roky nebude tahoun, za 2 az 3 roky se bude vracet zpatky do ELH, pac to nikde nebude, jsi jako fanda zaslepen, jak  rikam, v ELH mu to neberu, ale zbytek... Strasny, je hroznek, mizernej a kdyz ho vidim v oslabeni, je mi teprv na bliti, kOukal a Rolas, Kaspar s Novotnym to hraje skvele! Cerv na to nema, je to pro repre zklamani a nejen tento turnaj

0/0
21.5.2010 18:13

slon75

Re: slon75

Tvůj názor je tvůj názor, nepopírám, že zmiňovaná čtyřka hraje oslabení skvěle, ale proč jsi neodpověděl na můj příspěvek o statistikách? Proti nim se totiž nedá nic namítnout, že? Mj. je Červenka jedním z mála českých hráčů, kteří se nebojí střílet (3. nejčastější střelec) a nebojí se chodit před bránu.

Rád vzpomínám třeba na Frantu Kaberleho, ten měl často slabé známky prostě proto, že hrál takový nenápadný hokej, ale hrál čistě, dokonale četl hru, proto byly jeho obranné zákroky často mimo záběr kamer. Ty zabíraly, když se dostal do útoku, to působil váhavě a skoro nestřílel, takže všichni "odborníci" z netu ho hodnotili slabě. Vracení se Červenky je typickým prvkem hry, který není vidět na kameře, ale i člověk mdlého rozumu si ho může prohlédnout ve statistikách.

0/0
21.5.2010 23:48

netbooster

Re: slon75

No ty jsi klaun ;-D Kdyby za reprezentaci mohli jet pokaždé skuteční hokejisté, tak by dnes Rolinek hrál tak maximálně 4 lajnu - on je taková znouzectnost aneb letos září, správně, protože je mezi slepými jednookým králem. Ono když tě někdo někam do omrzení cpe a dává ti prostor, tak pokud nejsi úplné dřevo na táborák, tak se konečně přece jen něco málo naučíš.

Z Červenky nebude TAHOUN nikdy, tedy samozřejmě pokud nebude nutné hrát šampionát jen se samými horšími, než je on - čehož bych se velmi nerad dožil...

0/0
21.5.2010 18:13

slon75

Re: slon75

Jaksi nevím, co je to dle tvého názoru "skutečný hokejista". Mně všichni hráči ve výběru připadají skuteční.

0/0
21.5.2010 23:39

michalch

Cervenka

je na tomhle turnaji proste nemoznej, ze za to utkani zaregistrujete jeho dve strely a dve klicky, to jeste neznamena, ze hraje dobre, jen je to o ty dve strely a dve klicky lepsi, nez tomu bylo prvni zapasy, ale na spilmachra v ELH a EHT trosku malo??? Proboha, dyt on vystreli a Zaruba ihned vyuzije prilezitosti, aby nam uz poosmnacte zopakoval jeho zivotopis vcetne vsech jeho statistik, k tomu Cervenkovo uzasny vyjadreni pro noviny, presne, jak tu nekdo psal, ta jeho oslava, proste je to napapanek, k cemuz mu pomohl hlavne Ruza. Ta averze je prosate zaslouzena a ze je to nejvetsi zklamani, o tom neni pochyb. Kvapil dostane za spil minut, co ma ukazat, Cervenka je tam porad, ale marnej, proto ty znamky. Zkuste si vsimnout jeho nasazeni, zaujeti?? Nevidel jsem, aby jel na krev, z cele petky se vraci posledni, ma vlaznej projev, nikoho netrefi. Koukal, Voracek, Hubacek to tam odjezdi, Cervenka to ma na haku, ma projev jak Klepis. Zaslouzene nejhorsi hrac repre na tomto turnaji.

0/0
21.5.2010 17:34

slon75

Re: Cervenka

O tom, jak kdo subjektivně vnímá hráče, se můžeme hádat donekonečna.

Objektivním měřítkem jsou statistiky a v nich Červenka vychází dobře - např. v tom bránění je s +2 spolu s Novotným nejlepší.

http://stats.iihf.com/Hydra/230/IHM2300CZE_83_8_0.pdf

0/0
21.5.2010 17:45

penaltík

Ke všemu, co bylo o Červenkovi už mnohkrát řečeno

bych ještě doplnil, že za určitou averzi si může i on sám, protože málo platné, vyjádření, jako že je mu úplně jedno, co si o něm fanoušci myslí, to prostě na oblíbenosti nepřidá. Mne osobně zklamala jeho více než vlažná reakce, když dal konečně gól. Žádná projevená radost, jen takové lehké poplácání hokejkou se spoluhráči a kamenná tvář s nadutým výrazem. Tohle dobře pamatuji v provedení hráčů sborné, třeba takového Michajlova...    

0/0
21.5.2010 17:05

slon75

Re: Ke všemu, co bylo o Červenkovi už mnohkrát řečeno

On se nijak zvlášť neraduje, ani když dá gól v ELH.

0/0
21.5.2010 17:33

michalch

Re: Ke všemu, co bylo o Červenkovi už mnohkrát řečeno

tebe bych se chtel zeptat, jsi fandou Slavie?? Neres, zda to s tmi souvisi ci nikoliv, jen mi to napis a bud uprimnej, diky

0/0
21.5.2010 17:36

slon75

Re: Ke všemu, co bylo o Červenkovi už mnohkrát řečeno

Jo, jsem, a ty ne a nenamlouvejme si, že to s hodnocením Červenky nesouvisí.

0/0
21.5.2010 17:40

djbeat

Roman

Přiznejme si, že causa Červenka je trochu nafouknutá, dyt my fakt nejsme vůči němu spravedliví. No pravda je, že nepředvádí, co bychom od něj čekali, ale že by byl nejhorší 8-o

0/0
21.5.2010 16:50

Martin HSJ

Re: Roman

Viz níže, kdyby ho Růžička stůj co stůj nerval do první lajny a nebyl to po třech zápasech náš jednoznačně nejvytíženější útočník tak by si ho lidi zas tak nevšímali.

0/0
21.5.2010 16:52

slon75

Re: Roman

Ale v tomhle hlasování se měl hodnotit jeho výkon proti Finsku, ne to, že hraje pod Růžičkou ve Slávii a že hrál první 3 zápasy v první lajně tužku, kapišto??

0/0
21.5.2010 16:54

ODSCSSD

Re: Roman

Hral takto EHT a hral dobre... tak proc by na zacatek MS neco menil..

0/0
21.5.2010 16:54

penaltík

Re: Roman

Vždyť teď poslední tři zápasy  po přeřazení do 3. útoku taky není poslední ani v hodnocení. jen je jeho výkon pořád velmi za očekáváním a je logické, že jsou na něj, jako na přepokádáaného tahopuna mužstva, kladeny vyšší nároky než třeba na řadu dalších hráčů, jejichž jména před MS řada lidí ani pořádně neznala...  

0/0
21.5.2010 16:54

slon75

Re: Roman

Kromě Lotyšska byl v hlasování vždy poslední.

0/0
21.5.2010 16:56

penaltík

Re: Roman

To není pravda, ani v tomto hodnocení není poslední,

0/0
21.5.2010 16:57

slon75

Re: Roman

Omlouvám se, koukám, že Mojžíš má horší známku.

0/0
21.5.2010 16:58

penaltík

Re: Roman

OK. S Kanadou taky nebyl poslední.

0/0
21.5.2010 16:59

aarghot

Re: Roman

ja bych rekl ze je mirne nadprumernej - ale stejne se najde 300 naprostych volu co mu daji za 5

0/0
21.5.2010 19:06

djbeat

bravo

Nevím jestli je to vůči Mojžíšovi a Gřegořkovi spravedlivé, třeba ani nedostali šanci se ukázatEU

0/0
21.5.2010 16:48

slon75

Re: bravo

Gřegořka jsem moc neviděl, ale Mojžíš hrál podle mě dobře.

0/0
21.5.2010 16:51

noname76

znamky 5?

jaky dementi davali znamky 5?

0/0
21.5.2010 16:23

penaltík

Re: znamky 5?

třeba ti samí, co po zápase s Norskem dávali jedničky...

0/0
21.5.2010 16:47

slon75

Re: znamky 5?

Pár exotů se najde při každém hlasování, na druhou stranu, v průměru jich je cca 1,5%, to není tak hrozné.

0/0
21.5.2010 16:50

ODSCSSD

a opet fenomen Cervenka

trochu mi to pripomina fenomen Paroubek.. kazdej vi prd...a le vsichni vedi ze je spatnej.

na hokej sem koukal v hospode, kde byla parta dvaceti osmnactiletejch kluku (a dve coly na stole) ale kazdej z nich vedel ze za vse muze Cervenka...

To ze kolikrat ani nebyl na lede a jine hrace jmenem neznali... nikdo neresil ;-D

0/0
21.5.2010 16:18

petyo

Re: a opet fenomen Cervenka

Jistě. Všichni jsou blbci jenom ty si ten chytrý. Stejně jako fenomén Paroubek.

0/0
21.5.2010 16:31

ODSCSSD

Re: a opet fenomen Cervenka

ja neco takovyho rekl?

blby je ten... ktery na neco nadava aniz by to znal....

nebo tobre prijde normalni rvat na celou hospodu... zas.... cervenka... ve chvily, kdy neco zkazime a cervenka je uz minutu na stridacce ?

0/0
21.5.2010 16:33

Martin HSJ

Re: a opet fenomen Cervenka

Taková hysterie a při tom už ani není nejhorší !!

0/0
21.5.2010 16:44

slon75

Re: a opet fenomen Cervenka

Paroubka sice nemusím, ale v tomhle souhlasím. Červenka ve 3. lajně hraje opravdu dobře, ale prostě fenomén "univerzálního viníka" funguje i v hokeji.

0/0
21.5.2010 16:48

Martin HSJ

Re: a opet fenomen Cervenka

Tím, bezhlavým prosazováním mu prostě udělal Růžička medvědí službu.

0/0
21.5.2010 16:51

penaltík

Re: a opet fenomen Cervenka

Jestliže hraje dobře, tak by měl mít celkovou známku 3 a ne něco přes dvě...

0/0
21.5.2010 16:51

slon75

Re: a opet fenomen Cervenka

No určitě předvedl mnohem víc než třeba Kvapil, který má lepší známku.

0/0
21.5.2010 16:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze