Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ukázalo se, že se nemusíme spoléhat jenom na ty z NHL, těší Marka Sýkoru

Čeští hokejisté byli v průběhu mistrovství světa mnohým pro smích. Po ostudné prohře s Norskem dokonce hrozilo, že poprvé v historii nepostoupí ani do čtvrtfinále. Pak ale přišel podivuhodný střih a mužstvo začalo rázem vítězit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pitbulek

finále

teď už je jedno jestli budeme stříbrní nebo zlatí rusové jsou odjakživa těžký soupeř ale uvidíte že po ms bude hadamzyk zas povolávat kanaďany a svý kámoše přestože mu mladíci dokázali že to stojí za to budovat novej tým kterej je ochotnej hrát za česko pro jeho slávu... kdybych do toho mohla mluvit tak spousta těch kanaďanů by si v nároďáku už neťukla je to stejný jako ve fotbalu když se doprošovali nedvěda ten parchant namyšlenej by si už doma nekop a ne ho prosit aby milostivě hrál... všem bych vzkázala když nechceš nehraj oni totiž v sobě nic nemaj jen peníze ale zapomínaj že tenhle národ jim umožnil se dostat tam kde jsou a taky bych uzákonila že mladej hráč ať je to kdokoli by mohl do zahraničí až po 28 věku a nebo zaplatit náklady který byly do něj vložený[>-]

0/0
23.5.2010 15:29

Medvedref

Re: finále

Co já si pamatuju tak Hadamczik vždycky bral spoutu mladých,plno kamarádů si bral vždyy Růžička ti se letos na něho vysrali tak jel s tím co bylo a kluci se ůžasně předvedli.

0/0
23.5.2010 16:21

Andee in Red Book

Re: finále

R^

0/0
24.5.2010 1:28

seabow

Re: finále

Jasne, vrcholem omlazovaci kury byl Prorok ;-D

0/0
24.5.2010 1:53

plzenak8

Rachna kachna,to to letělo !!!

Parádní trefa,Karle !!![>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
23.5.2010 14:45

siech

ja bych to neprecenoval....

me se nas tym a zejmena jeho pristup moc libi, je viet, ze nasazeni, soudrznost a chut se rvat o vysledek mozna dokaze vetsi veci, nez muzstvo plne "hvezd"...na druhou stranu to byla otazka jedne penalty ve ctvrtfinale a byl by to opet "neuspech"....a i kdyby nasi dnes prohrali, tak za predvedenou bojovnost jsou u mne uz dnes vitezove ! takze hosi diky a at to vyjde !!

0/0
23.5.2010 13:24

amadis von gallien

Nazor

Myslim si, ze by se MS nemelo poradat kazdy rok. Kdyby bylo na stridacku s OH (cili jednou za 4 roky), ziskalo by uplne jinou prestiz. Pak by snad byla mozna i dohoda s NHL o nejakem jinem terminu, aby se MS nehralo zrovna v dobe, kdy vrcholi boje o Stanley Cup, zkratka udelat v NHL pauzu jako pri ZOH.

Toho uspechu nasich si nesmirne vazim, krasne se na to kouka, ale pravdou je i to, ze az na vyber Ruska spolu bojuji tymy druhych garnitur, to nejlepsi tam proste nikdo nema. Nerikam, ze je to neni zajimave MS, ale co byste rikali na MS ve fotbale B-muzstev?

Jsem rad, ze se kazdy rok muzu divat na turnaj formatu MS, ale srovnani s OH pri ucasti vsech nejlepsich hracu planety opravdu nesnese. Jestli chce IIHF kazdy rok nejaky turnaj poradat, tak z toho muze v olympijskem roce udelat ME pro hrace z Evropy. Pro Americany a Kanadany existuje v takove sezone pouze jeden vrchol a tim jsou OH.

Cili: V olympijskem roce pouze ME pro evropske hrace, jinak MS jednou za ctyri roky stridave se ZOH.

0/0
23.5.2010 13:05

KarelRehacek

Re: Nazor

Tak nějakR^

0/0
23.5.2010 13:08

bastafydly

Re: Nazor

no MS-B ve fotbale sice neni ale zase je tam olympiada-B

0/0
23.5.2010 13:12

amadis von gallien

Re: Nazor

To mas pravdu, ale nehrajou na te olympiade vybery do 21 let + 1-2 starsi hraci?

0/0
23.5.2010 13:17

slavista18

Re: Nazor

Na druhou stranu, ber to i tak, že fakt nevim, na co bych se měl v květnu dívat v televizi za sport... všechny ligy už skončily, NHL snad nikde nedávaj, Aspoň tam nejsou jen telenovely.... ;-)

0/0
23.5.2010 13:28

amadis von gallien

Re: Nazor

No zbyva jeste LM anebo Ondrasovka CUP;-D

0/0
23.5.2010 13:32

slavista18

Re: Nazor

To už taky skončilo.... ještě že aspoň letos je ten fotbal... I když si pamatuju, před čtyřma rokama, když jsem ještě chdoil do školy, tak jsem se prakticky půl roku neučil... Olympiáda,pak Česká pojišťovna play off hokejové O2 extraligy, pak MS v hokeji, a pak ještš MS ve fotbale.... No prostě půl roku jsem byl skoro zavřenej doma a nedělal nic jinýho, než čuměl na sport... Ještě že ta olympiáda byla letos hlavně v noci.... ;-)

0/0
23.5.2010 13:47

chataricek

Re: Nazor

Mnozí se rádi podívají na hokej i v květnu. Ne každého zajímá NHL - jakožto pupek nafoukaného světa. Ne každý se po nocích bude dívat na, pro něj, neznámá jména - nějakého x- tého zápasu jakési konference ...  Jak je vidět, jde to i bez "zájmu" NHL. Komu to vadí ? OH jsou OH, MS je MS. Nechal bych to, jak je. Máme i jiné hráče, než primadony v NHL - a rád se na ně podívám. Viz letošní tým. Takže - NECHAT, JAK TO JE.

0/0
23.5.2010 13:38

amadis von gallien

Re: Nazor

Ja tvuj nazor chapu. Nejde mi o to, sledovat NHL, spise o kvalitu toho turnaje. Nevidim duvod, proc se musi hrat MS v hokeji kazdy rok. Pokud na nem nhrajou ti nejlepsi, nikdy se nemuze srovnavat s OH a zustane podradnym turnajem. Byt ma obrovsky naboj a skyta uzasnou podivanou, zustane porad turnajem rezervistu nebo tech, kdo chteli prijet. Pak se bude porad stavat, ze nejaky tym prijede v plne polni (viz Rusko nyni nebo treba Slovensko 2002) a ostatni budou jen valit oci.

0/0
23.5.2010 13:46

Kocka Domaci Angorka

Re: Nazor

Zajimave. Je to dalsi takovy nazor. Tedy uz ne blabol?

0/0
23.5.2010 14:01

Cocotus___Interruptus

Re: Nazor

Myslim ze zadna dohoda s NHL by nebyla... MS bys musel presunout nekdy na unor, a to by ty hrace zase nepustili pred SC - nebo by to stalo sileny penize za pojistky. A po skonceni NHL v cervnu je hrat MS holy nesmysl, vetsina lidi se ti omluvi a hrat hokej na roztavajicim rybnice ve 30stupnovym vedru taky neni uplne to pravy orechovy.

0/0
23.5.2010 14:29

Kocka Domaci Angorka

Je na case mit sebevedomi

a ne sedat pred NHL. Cesky hokej je tvorivy, chytry. NHL se okouka dost brzo

0/0
23.5.2010 13:05

KarelRehacek

Re: Je na case mit sebevedomi

Pokud jste pozorně sledoval naše zápasy na MS, přišlo vám, že jsme v něčem chytřejší a tvořivější než soupeři?

0/0
23.5.2010 13:07

Kocka Domaci Angorka

Re: Je na case mit sebevedomi

Ano

0/0
23.5.2010 13:16

amadis von gallien

Re: Je na case mit sebevedomi

8-o Muzes mi prosim rict, kolik zapasu NHL jsi videl(a). A jine zahranicni ligove souteze? Svedsko, Finsko, Svycarsko, KHL? A muzes takove zapasy srovnat s nasi ELH popr. 1. ligou a potom zase s NHL?

Takovou hovadinu snad nemuze napsat zadny soudny clovek. Zrovna v dobe, kdy konci Stanley Cup;-O Neskutecny blabol!

0/0
23.5.2010 13:09

Kocka Domaci Angorka

Re: Je na case mit sebevedomi

Je to muj nazor, ja ti ho nevncuju. NHL je o majktech na hrazeni, narazeni na hrazeni, rvacky. Je to agresivni, herne zaujme par akci. A proc bych nevidel? Ja to tak vidim, moje vec ne? Vic blabolu je v diskuzi u hokeje o chlebu a politice

0/0
23.5.2010 13:23

amadis von gallien

Re: Je na case mit sebevedomi

Ja se radsi podivam na hrace, co zvladnou za jedno stridani vice nez jednou dojet od jedne brany ke druhe, zpracovat puk, prihrat do jizdy nebo tvrde vystrelit. Tvrdost k hokeji vzdycky patrila. Diskuze o brutalnich faulech probiha i v sev. Americe, nejake rozumne reseni, ktere bude chranit jejich vynikajici hrace, urcite najdou.

Bitky? V NHL je to tak, ze hraci shodi rukavice a poperou se. bud to delaji hraci k tomu urceni a nebo to vyplyne ze hry a proste se pobiji. Ovsem neexistuje, aby nekdo nekoho mlatil na lede, neexistuje tzv. ferovka 2 na 1.

Ze to hraci Kanady na tomhle MS predvedli, prameni z toho, ze za bitku, na kterou jsou z NHL zvykli (cili souboj 1 na 1) by na turnaji dostali distanc na dalsi zapas, zkratka frustrace. A take nezkusenost, byl to nejmladsi vyber kanadske historie. Nasi toho vyuzivaji, vedi, ze se jim nic nestane, protoze se s nimi zadny Kanadan nebude prat bez rukavic, maximalne pujdou oba za hrubost na 2 min. Je to sice trochu srabsky pristup, ale chytry.

0/0
23.5.2010 13:41

Kocka Domaci Angorka

Re: Je na case mit sebevedomi

Kdo nedojede pri icetimu od brany k brane?? Myslis nekoho konkretne? Videl jsem tak vyrizeneho i Oveckina. Nevsiml jsem si, ze by slo o evropsky houfny jev

0/0
23.5.2010 14:31

chataricek

Re: Je na case mit sebevedomi

Souhlas. A dále viz příspěvek výše.

0/0
23.5.2010 13:39

chataricek

Pan Marek Sýkora

Pana Marka Sýkoru považuji za jednoho z nejlepších trenérů u nás, vynikající člověk, odborník, psycholog a stratég. Věčná škoda, že nenastupuje na místo pana Hadamczika právě Marek Sýkora...

0/0
23.5.2010 13:03

Kocka Domaci Angorka

Re: Pan Marek Sýkora

Nevis proc?

0/0
23.5.2010 13:07

chataricek

Re: Pan Marek Sýkora

Moc dobře vím :-). Jak říkám - kdybych o tomto mohl rozhodnout - byla by moje volba jednoznačná - Marek Sýkora.

0/0
23.5.2010 13:34

Kocka Domaci Angorka

Re: Pan Marek Sýkora

Asi nejaka svazova "politika", jinak si navrav Hadam. neumim vysvetlit

0/0
23.5.2010 13:55

slavista18

Kdyby

Kdyby včera dali Švédové půlku šaníc, co měli, tak to skončilo 15:2 pro ně, kdyby dali Finové aspoň třetinu šancí co měli, tak by to bylo 8:2! Kdyby Kanada dala aspoň čtvrtinu šancí, tak jsme nepostoupili! Kdyby se na to Růžičkovi vykašla půlka hráčů, co tam teď jsou, tak jsme nehráli ani MS! A kdyby nepřišel do našich luhů a hájů praotec Čech, tak by jsme ani nevěděli, co to je hokej....

Takže vy, kteří nedokážete aspoň trošku mít radost z toho, že někdo má vůli, odhodlanost a chuť se poprat s nepřízní a někdy i možná nenávistí kolem sebe, zalezte si pěkně do postele a litujte se, že vy se takhle za něco čeho si vážíte, poprat nedokážete![>-]

0/0
23.5.2010 12:49

KarelRehacek

Re: Kdyby

Kdo neskáče, není Čech![>-]

0/0
23.5.2010 12:54

celli

Re: Kdyby

je Řeháček![>-]

0/0
23.5.2010 13:02

Charles_Davy

Hlavně neškemrat u těch Hudlerů, Průchů, Vrbatů aj.

Škemrat musí oni

0/0
23.5.2010 12:46

KarelRehacek

Re: Hlavně neškemrat u těch Hudlerů, Průchů, Vrbatů aj.

???

0/0
23.5.2010 12:47

slavista18

Re: Hlavně neškemrat u těch Hudlerů, Průchů, Vrbatů aj.

Slepé střevo nebrat! Myslím, že většina lidí víc ocení bojovnost a odhodlání, i když se nakonec prohrává, než nějaké znuděné primadony... Tenhle tým bych vzal komplet i za rok, za dva, za tři.... :-) A soudruh Hudler? Jak včera říkal Záruba, roztáhni nohy a já ti tam narvu puk, jak se sluší a patří...! ;-O

0/0
23.5.2010 13:01

KarelRehacek

Úspěch?

Někdo z těch sedmi silných zemí do finále postoupit musí - a letos to holt padlo na nás. Nic víc. Nic míň.

0/0
23.5.2010 12:24

slavista18

Re: Úspěch?

Ty seš fakt kus hovada.... Takže vlastně z toho ani nemáš radost a seš spííš nasranej, že se postoupilo, že...I kdyby to byla náhoda a nás do toho finále vylosovali, tak je to přeci super a jak vidět, už to nebude každej rok! Tak si toho važ! ;-O [>-]!R^

0/0
23.5.2010 12:28

KarelRehacek

Re: Úspěch?

Nasranej nejsem. Jen nevím, proč skákat ke stropu. Kdyby to bylo MS ve fotbale, to je jiná.

Na Moravě jsou povodně, za týden nám bude vládnout Paroubek s komunisty a ty jsi na větvi z toho, že jsme na nájezdy porazili švédské béčko...

0/0
23.5.2010 12:31

laukums

Re: Úspěch?

On to nesrovnává s povodněmi ani s Paroubkem, ale prostě má radost z hokejového úspěchu. Jasně, že je to jenom sport, ale taková malá radost to je, ne?

0/0
23.5.2010 12:34

Cocotus___Interruptus

Re: Úspěch?

Me bavi vic hokej nez fotbal. Zejmena parodie zvana ceska cutana v podobe ceske ligy me absolutne nezajima. Kdo tady bude vladnout je uplne jedno, vsechno je to jedna velka zkorumpovana banda, ktere jde akorat o to nakrast si co nejvic do vlastni kapsy, a neni zadny rozdil mezi zmetky z CSSD a zmetky z ODS. Co se tyce povodni, mam tady jako ronit slzy v hokejove diskusi nebo co? Lidi se maji pojistit a pokud se pojistit nemuzou, protoze si opet postavili barak v zaplavove zone, tak zaplatili za svoji blbost.

0/0
23.5.2010 12:38

KarelRehacek

Re: Úspěch?

Nepsal jsem o české lize, ale o MS. Fotbal je sport s obrovskou konkurencí a tam se dostat do finále MS je megaúspěch. Ne v hokeji, kde se hraje každý rok a je na to sedm týmů.

0/0
23.5.2010 12:50

Cocotus___Interruptus

Re: Úspěch?

Skutecne nechapu, proc se teda na ten hokej divas a komentujes to tady, kdyz je to podle tebe bezcenny sport pro par sasku. Abys nam tady sdelil svoje moudra? Vazne to nechapu. Taky chodis onanovat pod diskuse o Sablikove, jak to to sport o nicem pro par statu?

0/0
23.5.2010 12:58

hofec77

Re: Úspěch?

Tak nad tímto projevem jste se Karle musel dlouho zamyslet, že??;-)

0/0
23.5.2010 12:28

Kocka Domaci Angorka

Re: Úspěch?

Checht

0/0
23.5.2010 12:59

laukums

Re: Úspěch?

To je teda myšlenka dne Rv Myslím, že to, co jste napsal, je urážka všech těch hráčů, kteří na ledě cedí krev. Neříkám, že jim nepomohlo štěstí, ale s jejich přístupem jim ho přeju.

0/0
23.5.2010 12:33

KarelRehacek

Re: Úspěch?

Prostě ME je taková soutěž útěchy pro týmy, co neuspěly na ZOH. Pro nás, Rusy, Švédy... Hokej navíc hraje seriozně sedm zemí na světě, takže se tak nějak skoro spravedlivě v tom semifinále nebo finále střídají.

Urážka hráčů? A neurazili oni fanoušky tím, jak hráli proti Norům třeba?

0/0
23.5.2010 12:38

laukums

Re: Úspěch?

Tak mě teda proti Norům hodně zklamali, ale za urážku považuju něco jiného. A hlavně to stihli vynahradit.

0/0
23.5.2010 12:42

KarelRehacek

Re: Úspěch?

Ostudu s Norskem jen tak něco nevynahradí...

0/0
23.5.2010 12:48

slavista18

Re: Úspěch?

Tak proč se na takovou nesmyslnou soutěž, která je úplně o ničem a kde startují ti největší looseři dívate? Není to pro Vás ztráta drahoceného času? Nechápu lidi, kteří za každou cenu chtěj dělat něco co je nebaví...Dělejte raději něco užitečného a neschazujte úspěchy někoho a nezáviďte... PS: Přiznám se, že jim taky závidím, taky bych chtěl být na ledě a zpívat hymnu...

0/0
23.5.2010 12:42

KarelRehacek

Re: Úspěch?

Nikomu nezávidím. Jen píšu o tom, že je to asi tak velký úspěch jako Kodešovo vítězství ve Wimbledonu. Medaile je, její hodnota nijak závratná. Ten hlavní turnaj letošní sezony se hrál v únoru.

0/0
23.5.2010 12:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze