Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bodyček, nebo faul na Jágra? Nepískal bych, říká extraligový rozhodčí Polák

Fanoušci v Rusku se vztekali, vyloučený Jemelin roztřískal hokejku. Jeho trest na pět minut plus do konce utkání, který dostal za střet s Jágrem, vzbudil dohady – přísný verdikt, nebo oprávněný?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BlckrThnBlck

fer zapas

teeda tolko rozhodocv co je tu a IIHF si robi starosti :-) konecne moze nasadzovat do zapasov na MS 647 rozhodcov a kazdy zapas bude fer..

a kym jeden zakrok prediskutuju, pozru video, mrknu na fotky, vypocuju si nazory faulovaneho, faulujuceho, trenera, lekara, manazera a 3 pritomnych divakov (jeden cech, jeden rus a jeden nestranny) na stadione konecne budu moct odpiskat taky podly a nesetrny zakrok na jagra.. ;-)

0/0
28.5.2010 13:03

adam11

A neni to jedno?

STEJNĚ BYCHOM VYHRÁLI.......:-P A RUSÁCI JASNĚ PROHRÁLI

0/0
27.5.2010 18:45

Chody1980

Re: A neni to jedno?

Jasně jsme vyhráli ? :) vy jste vtipnej člověk. Nikdy nevíte, jak by to dopadlo. Pokud by nám rusové dali gol dřív, nevěřím v naše vítězství. Bylo to pískané celé na prd. Ale toto vážně zákrok na 5 nebyl.. a to že tam Jarda ležel jak lazar.....nekomentuji to.

0/0
28.5.2010 12:32

mazni

Bezpredmetna diskuze

Faul to nejspis nebyl, i ten co to piskal to nakonec priznal:

http://www.hokej.sk/clanok74568-Levonen_priznal_svoju_chybu_pri_Jemelinovom_vyluceni.htm

Ale stejne nechapu k cemu tahle diskuse ma smerovat, vzdyt je to uplne jedno

0/0
27.5.2010 14:10

Bubrak

Re: Bezpredmetna diskuze

Faul to byl, z fotek je videt ze jde loktem do kolena, cisty clipping, 5+DKU. Tecka. 5+DKU melo byt i za Koukala, takze nas rozhodci poskodili.

0/0
27.5.2010 18:11

rew1

Re: Bezpredmetna diskuze

takze nas rozhodci poskodili.;-D;-D

0/0
28.5.2010 8:14

MajaThurup

Re: Bezpredmetna diskuze

Ty  článeky co se objevily na slovenských serverech jsou lež. Originál si přeložte přes Google Translator. Už v

názvu článku se říká, že si rozhodčí stojí za svými verdikty. Tady je

ten článek http://yle.fi/urheilu/lajit/jaakiekko/2010/05/l

evonen_seisoo_mm-finaalin_tuomioiden_takana_1708417.html

0/0
27.5.2010 23:07

Cicuška

Nekorektný postup rozhodcov ...

... Rusov výrazne poškodil. Keď mali finišovať v 3. tretine, prišlo k vymyslenému vylúčeniu Jemelina na 5 minút + do konca zápasu, za čistý bodyček na Jágra (s jeho teatrálnou simuláciou), čo oprávnene "vytočilo" poškodeného hráča. Hanbím sa, že takto rozhodoval aj rozhodca zo Slovenska. České mužstvo nepotrebovalo "viditeľnú" pomoc, vo forme "barličky"...

0/0
27.5.2010 12:06

v.v.gogol

Re: Nekorektný postup rozhodcov ...

Prohlídni si ještě jednou to video - ten zákrok nebyl žádný bodyček, ale evidentní snaha zasáhnout nohy (asi dostal informace o Jágrových problémech). A psát o teatrální simulaci - to je dost ubohé, kdyby to tak bylo, tak by Jágr dál normálně hrál.

Celkově - dost neobjektivní až zamindrákovaný příspěvek.

0/0
27.5.2010 12:23

shevek

Re: Nekorektný postup rozhodcov ...

Kdyby to nepotrestal a Rusové otočili, tak zase můžeš psát, že Levonen poškodil český tým, když nepotrestal jasný pětiminutový faul na Koukala o pár vteřin předtím. Ten zákrok Jemelina byl na hraně, Jágr do konce zápasu nehrál, zraněný očividně byl (kdyby někdo takhle trefil tebe, tak se nepostavíš ani na nohy). Nic to nemění na tom, že Rusové si finále prohráli sami.

0/0
27.5.2010 16:54

Bubrak

Re: Nekorektný postup rozhodcov ...

Koukni se na fotky z toho zakroku, blbecku, jde tam jasne loktem do kolena, takze 5+DKU naprosto v poradku. Naopak nam rozhodci uskodili, ze nedali to same uz predtim za Koukala.

0/0
27.5.2010 18:12

MajaThurup

Re: Nekorektný postup rozhodcov ...

A že to tak sere bratry Slováky, že si musí dokonce vymýšlet lživé články, aby podpořili své tvrzení, že Češi vyhráli neprávem, protože jim pomohli rozhodčí.

0/0
27.5.2010 23:28

želvaželva

Podle mně už Jágr poslal puk dopředu, ten zákrok

na něj měl tedy jediný účel, a to otřást, případně zranit a vyřadit. Povedlo se. Nebo snad ruský hráč nevěděl, co činí ? Jenže rozhodčí byl pozorný a podlý zákrok spravedlivě potrestal. R^R^R^

0/0
26.5.2010 21:26

bijec1981

Asi takhle

Faul to byl?

Anebo nebyl?

Na to už dnes

sere pes.

0/0
26.5.2010 19:54

Kei: cenzorova noční můra

Na bodyček to bylo fakt moc nízko, tohle byl opravdu...

...spíš pád pod nohy. Jinak si myslím, že to byla klasická ščítačka. Jemelin to odnesl i za toho, co sundal Koukala.

0/0
26.5.2010 10:44

shevek

Re: Na bodyček to bylo fakt moc nízko, tohle byl opravdu...

Souhlas. Zákrok na Koukala byla klasická pětiminutovka a DKÚ.

0/0
27.5.2010 16:56

Bubrak

Re: Na bodyček to bylo fakt moc nízko, tohle byl opravdu...

Jo, spis to je tak, ze nam upreli dalsich 5+DKU za Koukala, takze nas poskodili.

0/0
27.5.2010 18:13

Fantomas4

faul nebo ne ?

čas na posouzení hranice zákroku je velmi krátký. ale jakmile se rozhodnul to písknout, tak to musel být faul a následná porada o výši trestu je taky v pořádku(víc očí víc vidí) a v daný moment nemají video. Nikomu bych nepřál dostat úder na stojnou nohu do kolena, to se ti provalí dovnitř a ještě tě tělem soupeř dolehne. Stalo se mi to v soutěži (12 minuta, 3 třetina, stav 5:1- rozhodnuto), a soupeř to nekousnul, sezona v prdeli !!! Takže všem co pochybují a nezažili, ať radši mlčí !!!

0/0
26.5.2010 10:13

Banish

Re: faul nebo ne ?

R^

0/0
26.5.2010 12:01

Sanyn

Re: faul nebo ne ?

přesně tak, kdo to nezažil, ten nepochopí. R^

0/0
28.5.2010 8:47

usual suspect

Faul to nebyl...

...a to vyloučení nám spíš uškodilo,ztratili jsme tempo a nasazení,což po těch 5ti minutách vyústilo ve dvojnásobnou ruskou přesilovku a neuvěřitelnej ruskej tlak.Věřím,že kdyby k tomu vyloučení nedošlo,nedostali bysme paradoxně ani ten jeden gol...rozhodčí velmi slabí,myslím,že je na čase začít i na MS spolupracovat s profi rozhodčími z NHL.

0/0
26.5.2010 10:13

Tesik11

Re: Faul to nebyl...

Byl to faul,  http://img248.imageshack.us/img248/9611/clippingjagr.png

0/0
26.5.2010 12:08

vaggabond

jágr

stejně měl jít ven ten dobytek co tam sundal Koukala - ten měl dostat trest smrti za takovouhle prasárnu a rozhodčí nic neudělal - aspoň se to vykompenzovalo - každopádně rozhodčí na tomhle turnaji byli hodně slabým článkem - někdy opravdu zůstával rozum stát co tam předváděli...[>-]

0/0
26.5.2010 9:37

opeth

Re: jágr

taky bych rek ze tou 5ti minutovkou kompenzovali Koukala..

0/0
26.5.2010 9:41

opeth

Re: jágr

a jinak souhlas. piskali fatk uplny nesmysly. zachvili to bude bezkontaktni sport, jakozenskej hokej..

0/0
26.5.2010 9:50

usual suspect

Re: jágr

Chceš vylučovat hráče za to že se srazí?Nečuměl ani Koukal ani Rusák...

0/0
26.5.2010 10:19

CM3

V NHL by se to tento střet nepískal a pád pod

nohy si představuji jinak .... ale protože máme možnost videa - takto podle mne faul byl ........, tak se jen bráníme, že to faul byl a zlato jsme vyhráli oprávněně atd. , aby jsme měli čisté svědomí .... také v tom někteří diskutující vidí oplatu - vyloučení za střet Jágra s Ovečkinem na OH .......... ale tyto sporné situace  patří ke sportu , jako třeba písknutá penalta rozhodčím Colinou na ME,  neopísknuté fauly na Drogbu loni v semifinále LM Chelsea - Barcelona ,přihrávka rukou Henriho při kvalifikaci do JAR-  Francie -Irsko  a mnoho dalších ..... za měsíc si budeme pamatovat, že se stal zázrak a naši udělali titul s hráči "bezejména", kteří jezdili po pr*deli ........

0/0
26.5.2010 9:12

petyo

Re: V NHL by se to tento střet nepískal a pád pod

V NHL se to píská taky.

0/0
26.5.2010 10:23

airwar

Faul to byl

Prvně jsem si také myslel že to faul nebyl a že rozhodčí "ustřelil" ale stačí sde podívat na zpomalený záběr, kde je vidět že Jemelin směřuje své tělo na dolní končetiny Jaromíra Jágra - podle pravidel je toto "Pád pod nohy" a protože došlo ke zranění byl trest naprosto adekvátní.

0/0
26.5.2010 8:40

old_wooden_shoes

No jeje ..

Rusko mělo mnoho přesilovek 5:4 a nic. Dalo nám 1 gól, a to při hře 5:3. My jsme dali dva góly v 5:5. Myslím, že není co řešit.

0/0
26.5.2010 5:08

Banish

Re: No jeje ..

Gól dali při hře 6 na 3, měli Varlamova na střídačce jestli se nepletu, i když těžko říct, těch piv bylo požehnaně ;-D;-D;-D jinak vítěztví jsme si zasloužili, vo tom žádná ;-)

0/0
26.5.2010 12:05

Jara75

Můj názor (možná blbej :-)):

Clipping to nebyl, protože to nešlo na kolena(o), ale na stehna, a to je čistý hit. Na druhou stranu to, že to Fiňák s Bratrem odpískali, skvěle! Těch 5 se v tu dobu celkem šiklo. Jindy nás spíš řežou! Např.: fnále OH 98. Když se na to dívám zpětně, tak nachápu, jak jsme proti Rusum s Billem mohli vyhrát.

0/0
26.5.2010 2:07

bestiak

Re: Můj názor (možná blbej :-)):

naprosty souhlas R^

0/0
26.5.2010 2:52

hlnocd5

Re: Můj názor (možná blbej :-)):

najdete si panove nakou z fotek kterych je v teto debate hromada. Zakrok sel presne na koleno. Nize nekdo posila l fotku, na ktere je videt jak rus trefil Jagra loktem presne do kolena. Jasny faul.

0/0
26.5.2010 6:33

želvaželva

Re: Můj názor (možná blbej :-)):

Jágr už puk neměl, šlo o jasný likvidační faul se záměrem zranit protivníka a vyřadit ho z dalšího boje. Tečka.

0/0
26.5.2010 21:20

bestiak

je to hokej, ne tanecni...

jak muze byt tohle faul? vzdyt to byla krasna hra telem. Podivejte na tyhle videa s Vytiskem - http://www.youtube.com/watch?v=HNKbgSJtRnM&feature=related , http://www.youtube.com/watch?v=Ddvz4SO2UP4 ......Vsichni tu ted brecite jen proto, ze ten Ivan dostal Jagra. Bohuzel. V opacnem pripade byste ted oslavovali ceskeho bijce a spilali rozhodcimu. Ja bych jeste pochopil 2 minuty, ale 5 minut, to je tezky ulet. To byl podle me jeden z nej prinosu Jagra na MS, ze dostal Rusaky na 5 minut do oslabeni, ve kterem jsme navic mohli dat klidne dva tri goly....Rusaky nemam rad, ale chapu, ze se citi kvuli tomuhle zariznuti od rozhodciho poskozeni...

0/0
26.5.2010 0:37

seabow

Re: je to hokej, ne tanecni...

Krasna ani nahodou, nepovedeny pokus o hipcheck - sel moc nizko

Urcite by se nasli rozhodci, kteri by to pustili, ale jini ne, Rusove se nemuzou divit, ze to piskl jako faul (navic jim tesne predtim jeden 5+DKU prominuli). Finsky rozhodci pry v televizi tvrdil, ze o verdiktu nepochybuje a ani na lede proti nemu nikdo neprotestoval.

0/0
26.5.2010 1:20

bestiak

Re: je to hokej, ne tanecni...

kdepak, jsi jen zaujaty. Kdyby udelal totez Caslava Kovalcukovi nebo jine hvezdicce a my dostali pet minut, tak tu budete vsichni pyskovat....

0/0
26.5.2010 1:38

seabow

Re: je to hokej, ne tanecni...

Ver ze nejsem. Tohle proste nebylo ciste provedene, takze s posouzenim jako faul neni zadny problem, Rusove si nemuzou stezovat a snad az na, jak rikas, zaujate fans to ani nedelaji

0/0
26.5.2010 1:43

hlnocd5

Re: je to hokej, ne tanecni...

Hral jsi nekdy hokej troubu? Nehral co? Tak chlapecku si vem brusle, ja ti plnou silou vlitnu na koleno a pak uvidime co budes rikat na krasny zakrok telem.

0/0
26.5.2010 6:35

astrix

Re: je to hokej, ne tanecni...

R^

0/0
26.5.2010 11:43

Bubrak

Re: je to hokej, ne tanecni...

R^

0/0
27.5.2010 18:21

airwar

Re: je to hokej, ne tanecni...

Prvně než začnete diskutovat se alespoň rámcově seznamte s pravidli. Děkui.

0/0
26.5.2010 8:45

Banish

Re: je to hokej, ne tanecni...

R^

0/0
26.5.2010 12:08

Pink Panther

Re: je to hokej, ne tanecni...

A to i s pravidly pravopisu! :-P

0/0
27.5.2010 18:54

Walter Sobchak 1

faul

NHL zavedla clipping po tomhle faulu http://www.youtube.com/watch?v=Qv3W09KDnAM faulu Tuckera na Pecu - rozhodci to ve hre neposoudil jako faul - ale Peca mel koleno v haji a NHL se rozhodla to zacit trestat vice zde http://en.wikipedia.org/wiki/Clipping_(ice_hockey) kdyz si porovnam ty dve videa tak nevidim rozdil.

0/0
26.5.2010 0:18

Will83

Re: faul

R^ i když to na videu Jagr x Emelin neni moc videt, bylo to proste na koleno

0/0
26.5.2010 1:06

bestiak

Re: faul

nevim, tenhle pristup se mi moc nelibi. Jako ze se zpetne posuzuje stejny zakrok ruzne podle toho, jestli je hrac zranen, nebo ne....samozrejme nemluvim o brutalnich faulech, kde je jasny umysl, ty se musi trestat i s odstupem. .....jenze jen se nesmi stat, aby si rikali hraci - sakra, tomu nemuzu dat do tela, zas se rozsype a ja dostanu stop na par zapasu.....

0/0
26.5.2010 1:43

hlnocd5

Re: faul

do tela klidne hrat muzes, ale CISTE!! Telem na telo. Ne loktem na koleno. Navic treba takove nebezpecna hra vysokou holi se posuzuje take ruzne podle toho, jestli doslo ke krvavemu zraneni ci ne.

0/0
26.5.2010 6:37

Buster

Re: faul

O výši trestu taky rozhoduje, zda-li faulem došlo ke zranění faulovaného, tak co je na tom divného.

0/0
26.5.2010 18:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze