Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Růžička dal hokejové reprezentaci sbohem. Na sedm let, či navždy?

Dost možná mu velké procento z těchto lidí nevěřilo ani před turnajem, natož v jeho průběhu, třeba po šokující porážce s Norskem. Kde jsou ty časy! Místo toho stál trenér hokejové reprezentace před zaplněným Staroměstským náměstím a užíval si burácejícího skandování: „Vlááááďa Růžička!“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pivnice.u.sadlu

On se kamarádí s Paroubkem!

0/0
27.5.2010 21:04

aarghot

hm

no tak 7 let nebudem mistri noRv

0/0
26.5.2010 21:14

pj25

Jeste ne!

Za to, co Ruzicka za posledni dva roky v reprezentaci predvedl, by se mel stydet ;-O Nepopiram, ze ma uspechy se Slavii a na klubove urovni je dobry trener, ale repre je o necem uplne jinem a na to zatim nema! Treba casem, pokud se zmeni jeho pristup ;-)

Btw, nejsem zadny fanda Hada, spis naopak. Myslim, ze to mel dostat nekdo uplne jiny. Ale nezatracuju ho, treba to veme za opacny konec a nebude to jako predtim ;-) [>-]

0/0
26.5.2010 20:30

aarghot

Re: Jeste ne!

je spatne se stat mistrem sveta hm ......

0/0
26.5.2010 21:15

pj25

Re: Jeste ne!

I maseri maji na tomto titulu vetsi podil nez Ruzicka ;-)

0/0
26.5.2010 21:48

capel

Re: Jeste ne!

jasný, na úspěchu žádný podíl nemá, ale kdyby to byl propadák, tak jde zcela jistě jenom na jeho triko, že jo ?...........prober se blbečku

0/0
27.5.2010 13:13

petr88

Možná až moc

Nechci se pouštět do diskuzí , jestli je Růžička dobrej nebo špatnej trenér, ale. Proč s mnohem lepším kádrem na olympiádě vyhořel, přejít přes Finy se dalo, a nyní slaví zlato? Pořád si myslím, že nejvíce pro něj udělal Jágr ,svým emočním výkřikem. Proč nedokázal nabudit mustvo on, ale musel to za něj dělat hráč. Vždyť on na tý střídačce zpočátku chodil jako zmoslá slepice. A hlavně - je tam odtoho placenej.

0/0
26.5.2010 20:21

capel

Re: Možná až moc

a ty víš zcela jistě že nějakej podobnej projev jako měl Jágr veřejně, neměl v kabině Růžička ?.........Vzhledem k tomu, jaký projev měl Růžička v Naganu po první třetině s USA, tak pochybuju, že by teď byl zticha a nechal to jenom na Jágrovi

0/0
27.5.2010 13:19

The Emperor

Růžička

já to říkal pořád, že je Růža jeden z nejkvalitnějších trenérů u nás, kterej umí mužstvo naučit hodně účinnej styl hokeje, kterým může porazit i týmy kvalitativně úplně někde jinde. Už to předvádí několik let ve Slavii, kde má vždycky tak 2-3 dobrý hráče a zbytek pracanty. A navíc týmy pod jeho vedením si umí vytvořit takovej kanadskej tlak, když se prohrává, viz. letos nebo v roce 2005 s USA nebo zapasy Slavie, kde to otočil v poslední třetině. Nicméně i já jsem začal pochybovat o jeho zdravým rozumu, když neustále a nesmyslně nechával Červenku v prvním útoku, podle mě to od něj byl trochu truc, aby ukázal, že se neřídí názory veřejnsoti, ale jen tím svým, nicméně nakonec musel sklopit uši a Červenku prostě od Jágra oddělit a hned to zase šlapalo.

0/0
26.5.2010 12:01

DeXXeR

Re: Růžička

Ruzicka je podle me jedinym srovnatelnym nastupcem Hlinky, zadnej jinej trener v cechach neni... Kolik let je ve slavii a kolik ma titulu, to samy v repre...

at si ho nekdo treba nema rad, ale je to jedinej schopnej trener v cesku - podle vysledku.

0/0
26.5.2010 17:13

bijec1981

Re: Růžička

myslím, že v Česku je více kvalitních trenérů na úrovni Růžičky, to jen vaše omezenost Vám neumožňuje toto poznat....

0/0
26.5.2010 18:11

pj25

Re: Růžička

Co veta to opravdova perla ;-D Rv Ale shrnme to ... Ruzicka je podle tebe jeden z nejkvalitnejsich treneru, kdyz dela veci na truc, jen aby neudelal to, co si mysli ostatni 8-o 8-o 8-o

0/0
26.5.2010 20:16

capel

Re: Růžička

prostě něco jako Mourinho ve fotbale.........a chceš snad tvrdti, že je Mourinho špatnej trenér ?

0/0
27.5.2010 13:20

šámot25

Růža má smlouvu do roku 2017?

Zbytečně dlouhá smlouva, když Slavia v roce 2013 sestoupí z ELH, ale pokud kontrakt platí i pro nižší soutěž tak vlastně proč ne.:-P

0/0
26.5.2010 11:13

eric111

Re: Růža má smlouvu do roku 2017?

jen se vybul ŠKAROHLÍDE ;-D

0/0
26.5.2010 11:31

záviš

Re: Růža má smlouvu do roku 2017?

Když si vezmu s jakýma cedníkama dokázali za poslední 3 roky vyhrát ELH, být druzí a následně i třetí, tak teď když mají Kopřivu a navíc výborně posílili si myslím, ač nerad, že slávisti budou dlouhodobě jedni z nejlepších

0/0
26.5.2010 11:36

tfujpm

Ruza

Ruzu jsem nikdy moc nemel rad, zejmena jako hrace. A ze jinak Litvinov muzu:) Tim ze byl pak ve Slavii, tak si moje dalsi sympatie taky neziskal, nervozni starej dedek ...

Ale jako trener je dobrej, asi hlavne pro narodak ... umi hrace namotivovat.

Stejne jako nesnasim Spartu a Straku, tak by byl podle me Straka dobrej trener narodaku - rozhodne by nikoho nenechal dlouhodobe chodit na hristi a slavit to po bordelech ...

0/0
26.5.2010 10:43

astrix

Re: Ruza

Úžasné, jak u článku o hokejovém trenérovi nezapomeneš podotknout, že nesnášíš fotbalovou Spartu... Ty bys to nacpal i do článku o počasí, co? :-PRv

0/0
26.5.2010 11:12

Matthew Emmons - spalovač šancí

Re: Ruza

Ńebuď podrážděnej. Tak prostě spartu nesnáší, ale i přesto dokáže uznat kvality sparťana. Co je na tom tak špatného 8-o ?

0/0
26.5.2010 11:29

dudi003

Růžička

Když jsem tu před MS četl příspěvky, blogy, články, jak je neschopnej a neúspěšnej. Přemýšlel jsem o tom, co se stane, když vyhraje. Dokonce jsem 100 vsadil, aby bylo jasné, že to je spíše přání než víra.

Teď je to tady, nekteří zalezli, někteří otočili, hodně jich vylezlo. Těch pár skalních jásají. Ale co dál?

V zimě, když odmítl nabýdku z Ruska, jsem se ptal proč. Se Slavii, toho dokázal hodně, ale každý rok vyhrávat nebude, tak co dál.

Na jaře jsem myslel že to mám, všechno do sebe zapadalo. Podle mne se připravuje na odchod Slavie do KHL. Jenom ten novej stadion se mi k tomu nehodí, leda že by chtěli 2 týmy.

Podle mne Slavie za 2 až 3 roky přestoupí do KHL!!

0/0
26.5.2010 10:19

eric111

VLADIMÍR - NEJLEPŠÍ TRENÉR VŠECH DOB

a český národ to ví, Slavia se má, že má Růžu na své straně - Růža FOREVER VR^

0/0
26.5.2010 9:39

Dr. Fe(1)

Re: VLADIMÍR - NEJLEPŠÍ TRENÉR VŠECH DOB

Přesně tak, pane eric111 R^

0/0
26.5.2010 9:54

Chody1980

Re: VLADIMÍR - NEJLEPŠÍ TRENÉR VŠECH DOB

Tak kluci, brzy bude večerka. Do sprchy, za ty příspěvky studené sprchy a pak šupajda spát. ;-D

0/0
26.5.2010 20:34

bar12345

Trenéři v repre se mění všude na světě, proč

z toho Idnes dělá červenou knihovnu.

0/0
26.5.2010 9:09

záviš

Růžička

Přátelé, zajímavé je že úspěchu spravidla dosáhne tým, který je

podceňovaný a nemá v mančaftu mnoho hvězd. Růžičku sice nemusím a taky

jsem ho odepisoval, ale dokázal velké věci. Po mnoha letech výhra v

turnaji EHT, zlato z MS a do toho 3 skvělé výsledky v řadě ve Slavii.

Věřme že podobně bude pokračovat i "věčně druhý" Hadamczik. Hlavně ale aby se začalo pracovat s výběry 16-20, kde nám hrubě ujel vlak

0/0
26.5.2010 9:08

noname76

Kurna kde je Lojza?

jeste je porad zalezlej, kdyz Vlada privezl zlato?!?  ;-D

0/0
26.5.2010 9:07

eQuido

Re: Kurna kde je Lojza?

Ne, už vylezl a trousí moudra. Třeba to, že za medaili vlastně může on, protože většinu hráčů trénoval, mě fakt rozesmálo...

0/0
26.5.2010 10:06

eQuido

Re: Kurna kde je Lojza?

oprava: většinu hráčů = většinu hráčů z týmu současných mistrů světa

0/0
26.5.2010 10:06

brej den, pánové

Re: Kurna kde je Lojza?

Lojza v tom rozhovoru řekl, že za medaili může on? 8-o Pouze řekl, že je trénoval a že má radost, že s nimi měl trpělivost a jsou tam, kde jsou.

0/0
26.5.2010 11:54

eQuido

Re: Kurna kde je Lojza?

Sorry, ale když do první odpovědi k tématu "úspěch na MS" považuje za nutný nacpat

"Mám radost, že v týmu byla valná většina hráčů, které jsem trénoval. Jsem hrdý, že jsem měl s nimi trpělivost a oni vyrostli ve skvělé hráče",

tak dost okatě čtenářům podsouvá že ty skvělý hráče, co tam obětavě padali na hubu a jezdili po prdeli, vychoval on => medaile je jeho zásluha, páč bez něj by o Rolinkovi, Čáslavovi, Blaťákovi nebo Hubáčkovi nikdo nevěděl.

0/0
26.5.2010 12:11

StAnger-exiled

Růža je borec

R^a nejlepší trenér, na to nepotřebuje být nejoblíbenější . A co se týče krize hokeje, tak nékolkrát sám řekl, že to zlatá medaile nesmí zastínit a musí se místo ke ců tvrdě pracovat. Takže zrovna u něj bych se usnutí na vavřínech nebá. Jinak všichni trenéři uvedení v tomto článku jsou obrovské osobnosti. Byli to skvělí hráči a jsou to skvělí trenéři. Kruppovi přeji aby to s manželkou vybojoval.R^

0/0
26.5.2010 8:50

db2002

Re: Růža je borec

Mám velkou obavu, že na vavřínech se usne, bude to sloužit spoustě lidem jako alibi. Na Ruzicku se to nevstahuje ten pusobi pouze ve Slavii, muze ovlivnit jen Slavii.

0/0
26.5.2010 8:55

celli

Pár neúspěchů

a pak i Ti,co ho nyní kritizují ho opět budou volat zpátky.Že Růžička není bezchybný/a kdo z nás je?/víme všichni.Třeba po těch letech trochu zmoudří ve vztazích k některým lidem okolo sebe,a pak opravdu nevidím lepší volbu[>-]R^

0/0
26.5.2010 8:44

db2002

*

snad už se nevrátí. Nebýt Jágra tak končíme před čtvrtfinále, což by imho bylo pro náš hokej prospěšnější než výhra zlaté.

0/0
26.5.2010 8:15

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: *

zato lojza to vytrhne;-D;-D;-D;-D

at se klidne vrati, ale az dospeje i jako manager:-)

0/0
26.5.2010 8:18

db2002

Re: *

kdo tady mluvil něco o Lojzovi?

0/0
26.5.2010 8:21

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: *

by me zajimalo, jak si mluvil po tom, co odesel lojza?

jako zajimalo by me, proc tam nevzali nekoho jinyho:-/

0/0
26.5.2010 8:23

db2002

Re: *

ja jsem pro Vůjtka, ale ten už to asi nikdy nebude

0/0
26.5.2010 8:45

komentator-1

Re: *

pane jo, tak to je myšlenka hodná génia. Nebylo těch neúspěchů přece jenom už dost na to, aby se ukázalo přes ně cesta vpřed nevede? Abyste přitáhl mladé a peníze potřebujete úspěch jako sůl.

Úvahy co by bez Jágra jsou, s prominutím, o h....ě. Jarda jel a dal tomu co dal, klobouk dolů před ním, ale hráli všichni a byl to týmový úspěch, ať si myslíte co chcete.

0/0
26.5.2010 8:24

db2002

Re: *

Asi nevíte v jakých sračkách český hokej je a pro zaslepené nemylím jen MS dospělých nebo OH. Pokud odpovědné lidi nakopne jen velká ostuda, pak jsem jednoznačně pro aby to bylo co nejdřív i kdyby to byl sestup do B. Ony ani uspěchy jako 3 zlaté zasebou nám nepomohly. Ještě k Jágrovi, nebýt jeho tak se tam ploužíme po ledě ještě teď (myslím jeho ostré vyjádření pro média), Ružička je nebyl schopny namotivovat.

0/0
26.5.2010 8:44

StAnger-exiled

Re: *

no ty jsi výživnej..;-DProsté se s tim smiř, źe jsme vyhráli a že to vedl nenáviděný Růźička z nenáviděné Slavie a jdi si plakat někam jinak. Krize hokeje je a kdo má mozek ji vidí bez ohledu na zlato, tak si nech řeći o tom, že by bylo lepši nevyhrát.:-PTřeba díky tomuto úspěchu se dají na hokej další malí kluci, ktěři v budoucnu hokeji pomohou stejně jako Ja´gr.

0/0
26.5.2010 8:53

db2002

Re: *

Vliv to nemá moc velký, MS je každý rok a moc se to nebere. OH je jiná věc. O Ružičkovi a Slavii nepíšu tady nic a nevím kde v tvém chorém mozku jsi si to domyslel. Dole v hokeji rozhodují prachy, takže nějaký malý přísun mladíků nepomůže.

0/0
26.5.2010 9:04

celli

Re: *

teda to jsou myšlenkové pochody....;-(kolik ti je?

0/0
26.5.2010 9:00

db2002

Re: *

a tobě? Jseš schopny vidět dál než na svuj nos?

0/0
26.5.2010 9:05

celli

Re: *

;-Dano,at sestoupíme do "B"skupiny...začne se řešit krize hokeje....at spadne činžák i s lidmi....začne se řešit stavebnictví....at spadne letadlo....začnou řešit krizi v aerolinkách.....at je na dálnici pořádná,hromadná bouračka...bez ní nikdo nebude řešit naše dálnice....tak kolik? 8?9? Přiznej se,záškoláku;-);-D

0/0
26.5.2010 9:54

db2002

Re: *

a o tom, že nebezpečné silniční úseky se řeší až se tam několik lidí zabije, jž jsi slyšel? nevim jestli ma smyls se s tebou dále bavit

0/0
26.5.2010 10:11

celli

Re: *

ano,ani se ti nedivím...došli ti argumenty.....s tvou úrovní diskuze se opravdu není o čem bavit.Lidé,kteří vyznávají heslo čím hůře tím líp bych kopal do....zadnice.Ještě že je většina fans normálních,a přejí našemu teamu úspěch....R^[>-]

0/0
26.5.2010 11:40

db2002

Re: *

jiste, kam nas ty nase v historii nejlepsi leta dovedly?

0/0
26.5.2010 12:22

celli

Re: *

děláš si legraci?K několika titulům mistra světa,k vítězstvím na OH,k radosti mnoha,troufám si říci milionům,fans[>-]To,že někteří lidé z toho úspěchu nedokázali vytěžit to,co se vytěžit dalo,a žili jen z medailové a úspěšné minulosti je věc druhá...nyní je tam nové vedení,které problémy nezastírá,nekamufluje,ba dokonce je přiznává...pokud dodrží svá slova a prohlášení,mělo by se s naším hokejem už nyní začít něco pozitivního dělat...ale výsledky budou viditelné až za několik let...začít se musí od mládeže.Já tvrdím,že těm lidem z výše uvedených důvodů věřím,a nemusíme tedy k "procitnutí"nutně padat do "B" skupiny.Víc nemám co dodat[>-]

0/0
26.5.2010 12:33

db2002

Re: *

narozdil od tebe ja jim neverim. Rozhodne ne mistru Kralovi.

0/0
26.5.2010 13:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze