Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

11:0. Hokejový svaz dal Hradci knokaut. Šance na KHL přesto stále žije

Jako když boxer dostane těsně před vítězstvím pěstí na solar. Český hokejový svaz "knokautoval" projekt KHL v Hradci Králové. V pondělním hlasování per rollam zamítlo účast klubu v ruské soutěži všech jedenáct členů výkonného výboru. "Nebráníme se však jednání pro další ročníky," řekl po přečtení všech e-mailů svazový sekretář Martin Urban.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pivovarský chasník

kluci z APK

se opětovně zaštiťují českým hokejem a jeho zájmy. Za tím nesouhlasem je ale především jejich strach. O to nejcennější, o jejich peníze. O ty nechtějí přijít za žádnou cenu a udělají pro to cokoli. I podrazy.

0/0
8.6.2010 16:31

fakt nemám

Re: kluci z APK

Za to Hradec Králové má strach z Ústí a z Chomutova. Postoupit přes takové borce není v jejich silách a nebude. To chcou hrát KHL aby se nám rusáci smály co to je nějaký lev ?   

0/0
8.6.2010 16:47

hanzhall

Re: kluci z APK

Opravdu si nejdřive přečti o co jde, jinak nemá smysl se do té diskuze vstupovat. HC Lev Hradec Králové je úplně nový klub, budovaný pouze pro vstup do KHL. A pak je tu HC VCES Hradec Králové, který bude normálně dál hrát 1.ligu s tím Chomutovem a Ústím.:-/

0/0
8.6.2010 17:17

fakt nemám

Re: kluci z APK

Ještě jednou. Nepostoupí přes CH a ÚnL ( jako VCES ).

Rusáci se budou smát ( jako co je český lev )

0/0
8.6.2010 17:28

ajsek

Re: kluci z APK

co má kromě tvé paranoi společného postup přes Chomutov s KHL ? takže když Sparta neporazila Chomutov, protože s ním prostě stejně jako HC Lev nehrála, nemůže chtít hrát nikdy KHL ? který ze současných týmů, které KHL hrají, porazil Chomutov ? neměl bys upozornit Medvěděva, že celá KHL je blbost, protože nikdo z nich neporazil Chomutov ??? ;-D

0/0
8.6.2010 20:10

White_bear

Re: kluci z APK

R^;-D

0/0
8.6.2010 20:45

fakt nemám

Re: kluci z APK

To není možné. Je to tak složité pochopit co jsem napsal ? Rusáci se nebudou smát Hradci proto že neporazí chomutov ale lvu. Navíc je jasné že NE LEV ale VCES neporazí chomutov. Bedny zabedněné 

0/0
9.6.2010 16:02

vsamotar

Proč KHL?

Protože Extraliga není dostatečně populární. Na KHL by v HK chodilo určitě víc lidí, než na Extraligu v Praze. ;-)

0/0
8.6.2010 14:40

fakt nemám

Re: Proč KHL?

Já mám radši extraligu než KHL. Hradec na extraligu nemá a na KHL taky ne. Stadión na extraligu asi jo ale to je tak vše. To neznamená že Hradec nemám rád. Mám jen dobré vzpomínky, ale proč se srát k rusákům a dělat s českého hokeje cirkus.  

0/0
8.6.2010 16:44

pavev1

No nevím

Pro fanoušky KHL: Viděli jste někdy nějaký zápas z KHL? Co je na tom tak zázračného?

0/0
8.6.2010 10:44

numenius

Re: No nevím

Viděl, zázrečného nic, ale proti naší lize jiný level.

0/0
8.6.2010 11:58

postul3

Vzkaz znějící z APK

Extraligu si rozvracet nedáme!

0/0
8.6.2010 10:24

conery

Re: Vzkaz znějící z APK

ani republiku ;-D;-D

0/0
8.6.2010 16:19

blb

Jen je do KHL pusťte!

Tak jsem si přetetl příspěvky čtenářů a nad některými se nestačím divit. Podle mého, možná laického, názoru se vedení našeho hokeje podělalo z normální běžné konkurence a už vidí část těch 350 mega ve svých pokladnách. A právě proto bych HK v KHL rád viděl. Peníze na to mají. Jestli přetáhnou i nejlepší hráče z naší extraligy, tak taky dobře. Jak pro hráče, tak pro reprezentaci - hráči budou hrát více zápasů proti kvalitnějším soupeřům. Pro kluby to taky bude pozitivní - více dorostenců se dostane do seniorských zápasů a ještě majitelé ušetří. Při odchodu našich nejlepších ligových hokejistů v 90-tých letech do NHL (a že jich tenkrát bylo!!!) se extraliga taky nezhroutila. A kdo tvrdí, že v Hradci budou jenom čeští hokejisté?  

0/0
8.6.2010 10:22

hanibal78

Re: Jen je do KHL pusťte!

Více dorostenců ? Tak ať si je laskavě  HC Lev ponejprv řádně vychová...

0/0
8.6.2010 10:37

blb

Re: Jen je do KHL pusťte!

To jako proč? Hráč ( i dorostenec) je svým způsobem zboží. A když nějaký výrobek (v našem případě je výrobkem hráč ledního hokeje) potřebuji, tak si ho buď vyrobím (vychovám), nebo koupím. To se mají ve všech sportech zastavit přestupy? 

0/0
8.6.2010 10:47

bathed

Re: Jen je do KHL pusťte!

ty ale budeš asi fakt laik, viď? .... řekni mi prosím jak se kupuje dorostenec. Teda - kromě situace, kdy chceš syna "vyplatit" aby byl volný a mohl jít jinam. To totiž znám....

0/0
8.6.2010 11:02

von Schecke

Re: Jen je do KHL pusťte!

Ty máš asi problémy se čtením, co? Nikdo o nákupu dorostenců nepíše...

0/0
8.6.2010 11:19

bathed

Re: Jen je do KHL pusťte!

"To jako proč? Hráč ( i dorostenec) je svým způsobem zboží. A když nějaký výrobek (v našem případě je výrobkem hráč ledního hokeje) potřebuji, tak si ho buď vyrobím (vychovám), nebo koupím." - mám ti to nakopírovat ještě jednou a nebo jsi dislektik a mám ti to přečíst? Když tak pošli telefon, ju?

0/0
8.6.2010 11:25

von Schecke

Re: Jen je do KHL pusťte!

A zase... Výše uvedený pan Blb ti to jasně vysvětlil a ty reaguješ tak, ať si zkusí nakoupit dorostence... To je diskuze jako stehno... Jinak to jde bagatelizovat tak, že se vyrábí - dorostenec a kupuje se většinou hotový hráč nebo alespoň nadějný. A mimochodem dorostenci také běžně přestupují. 

0/0
8.6.2010 11:59

White_bear

Re: Jen je do KHL pusťte!

Bathed - jsi ten z původního OHF? ;-) Hele i dorostence můžeš koupit, když na to máš. Přesněji řečeno, můžeš zafinancovat tabulku. Není to nic neřešitelného, stačí se podívat na to, jak si Vsetín nakoupil s áčkem i mládež.

0/0
8.6.2010 20:47

bathed

Re: Jen je do KHL pusťte!

jo. Vsetín koupil od Hradce Králové (jak symptomatické) licenci na juniory v roce 95. Dorost se tam probojoval o rok později sám a dodneška se tam drží. Představa že si "koupíš mládež" je srandovní :-) ale budiž.... Jinak tabulkové hodnoty znám hodně dobře, vím "na kolik by mně teď syn přišel" .... o tm můj příspěvek nebyl, zkus si to prosím přečíst ještě jednou a pořádně :-)

0/0
8.6.2010 21:03

charliehk

Každej tady brečí

že nej hráči půjdou do Hradce, NO A CO!!!!!!!!!!!!!!!!! KDYŽ MŮŽOU CHODIT DO SPARTY A SLAVIE AŤ UŽ V HOKEJI NEBO VE FOTBALE PROČ BY NEMOHLI CHODIT DO HRADCE UŽ SE VY POS...Ý PRAŽÁCI PROBERTE!!!!!!!!!!! JSME ČESKÁ REPUBLIKA [>-] NE PRAHA

0/0
8.6.2010 10:21

postul3

Re: Každej tady brečí

Zklidni se, vidláku. Jinak ale i v Praze je většina fanoušků pro účast Hradce v KHL, alespoň soudě podle mé včerejší ankety u piva :-)

0/0
8.6.2010 10:22

bathed

Re: Každej tady brečí

vidím, že jsi jeden z těch nadržených jak stepní koza, co čeká že mu někdo doveze pod nos cirkus a ty budeš sledovat s popcornem a pivem v ruce teda tu druhou nejlepší ligu na světě :-) ... víc takových trotlíků! :-)

0/0
8.6.2010 11:04

Kei: cenzorova noční můra

Jinou fotku nemáte? Tahle je tam už potřetí...

0/0
8.6.2010 10:00

seesul1

Re: Jinou fotku nemáte? Tahle je tam už potřetí...

asi Rusům ta jedna při inspekci stačila. Musela. Ten Ivan na fotce asi nezjistil, jak se foťák v mobilu zapíná;-)

0/0
8.6.2010 10:30

hanibal78

Souhlas s APK

Pokud se nemýlím, každý extraligový klub musí mít i vlastní mládežnické týmy. Dokonce tyto týmy musí hrát nejvyšší soutěže mládeže(dorost, nebo juniory) - tak aby do českého hokej přispíval výchovou nových hráčů. Kolik HC Lev HK vychoval nových hráčů ? Kolik ze svého rozpočtu hodlá investovat do vlastní mládeže ? - obávám se, že nic. Nebude to český klub, ale ruský cirkus. O takový cirkus já tedy nestojím - Fanoušek českého hokeje a jednoho klubu z extraligy.

0/0
8.6.2010 9:59

postul3

Re: Souhlas s APK

Pardubic?

0/0
8.6.2010 10:21

hanibal78

Re: Souhlas s APK

Nikoli - musíš dále na západ...

0/0
8.6.2010 10:32

blb

Re: Souhlas s APK

Vždyť je to úplně jedno, jestli kterýkoliv extraligový klub prodá nadějného dorostence, nebo i hotového hráče do KHL, nebo Švédska, Finska, nebo kamkoliv do světa (kromě NHL, kde jsou peněžní podmínky dojednány mizerně a do hráče vložené prostředky se nevrátí) - hlavní jsou pro klub utržené peníze a pro reprezentaci možnost a ochota hráče za reprezentaci hrát!

0/0
8.6.2010 10:34

hanibal78

Re: Souhlas s APK

Kde to proboha žijete ? Nejsme bohužel ve fotbale, ale v hokeji. Tady žádný trh s mladými hráči, natož s dorostenci neexistuje. Klub takového juniora vypiplá, za investování  nemalých finančních prostředků třeba od žáků, a ten jim pak v 17 -18 letech mizí nenávratně za mořem nebo jinde...To by se musely  uzavírat hráčské smluvy už od žáků  - a k tomu nikoho nedonutíte.

0/0
8.6.2010 10:44

blb

Re: Souhlas s APK

Potom to je chyba hokejových bafuňářů - stejně jako špatná smlouva s NHL o odchodů juniorů do zámoří (kdy odměna klubu, který hráče vychoval, nekryje ani do něj prostředky vložené). To ale neznamená, že by HK neměl hrát KHL.  

0/0
8.6.2010 10:57

bathed

Re: Souhlas s APK

ne :-), to fakt neznamená.... Akorát si teda dobrovolně nasadíme další veš do už tak dost vypelichaného kožichu :-)

0/0
8.6.2010 11:06

vsamotar

Re: Souhlas s APK

Všechen dorost, co za něco stojí schlamstnou Pardubice...

0/0
8.6.2010 14:32

Junqueira

Re: Souhlas s APK

a kolik odchovancu vyprodukovaly treba takovy Vary co? Tak tady moc nerikej, kdo kam prispiva. To ze museji mit juniorku taky v ELJ je dalsi blbost, co tady vymysleli

0/0
8.6.2010 15:40

Fordman CZ

Re: Souhlas s APK

Ať žije naše slavná Extraliga a ještě naše nejlepší éra mládežnického hokeje.

Ty co se nejvíc zaštiťují mládeží většinou nikoho do repre nedodali.  

0/0
8.6.2010 18:05

White_bear

Re: Souhlas s APK

Hm. "Kolik ze svého bude investovat do mládeže? Obávám se, že nic." Kdyby ses radši místo toho obávání podíval na celý projekt pořádně a něco si o tom zjistil, tak takovou pitomost nevybleješ.

0/0
8.6.2010 20:48

PKB2008

Přehled o hokejovém dění

atraktivnější zápasy by se mohli hrát v Brně .... ;-D a kde asi? Když tu větší hala než pro 7.500 není. Ale pravda, pokud bude mrznout, tak by se dalo něco udělat na Srbské, třeba by tam konečně jednou bylo plno. Jestli mají takový super přehled, tak v té KHL vydrží jednu sezónu a na další prachy neseženou. Jinak jim přeji, ať jim to vyjde, když to chtějí

0/0
8.6.2010 9:56

mrmmrm

keci

Porad maj plnou hubu kecu, ze musi bojovat proti krizi naseho hokeje a kdyz maj prilezitost, tak to zazdi kvuli osobnim zajmum. Tým z KHL by tady snad rozceril zatuchly rybnik a pomohl by prave tim, ze by konkuroval "zahnile" extralize a snad by to vedlo k jejimu zlepseni. Jaktoze napriklad zatim neexistujici klub bez prizne u sponzoru dokaze sehnat 3x vice prachu, nez ma treba Sparta? Briza se vymlouval, ze nemaj na lepsi hrace, protoze ve Finsku, Svedsku, Svycarsku, Rusku maj hraci nekolikrat vyssi platy. Jenze CR je uz na tom ekonomicky podobne nebo i lip, nez tyhle zeme. ....................pokracovani dale

0/0
8.6.2010 9:41

mrmmrm

Re: keci - pokracovani

Jaktoze tady taky nesezenou a nevydelaj penize, kdyz to dokaze i nejaky vesnicky klub za polarnim kruhem nebo na Sibiri? Jestli to nahodou neni tim, ze kluby v CR vedou zaslozili sportovci a sokolnici, kteri maji sotva stredni skolu. Vzdyt  "manazer" Briza nedokaze ani to, co by mel umet nejlip - vybrat pro Spartu dobreho brankare. A v jinych klubech je to to same (Slavia jen rozprodava hrace, ve Vitkovicich je takovy bordel, ze Hadamcik radsi odesel; vychova deti ma jediny ucel - vydelat na prispevcich a uplatcich atd.). Kez by tady vzniklo vic klubu KHL s tak vysokyma rozpoctama a nejlip jeste s vlastni vychovou deti! Pak bychom mohli ten spolek tupcu od hokejoveho svazu az po vedeni radoby klubu rozpustit.

0/0
8.6.2010 9:42

daGGos

Re: keci - pokracovani

Ty peníze HK sehnal proto, protože se Saša chtěl pochlubit, že do slavné KHL přivedl klub z ČR. Nebo ty si opravdu myslíš, že by je Hradci dal někdo jiný, než nějaký ruský ropný magnát, který si potřebuje zvýšit prestiž a nějaká ČR je mu úplně ukradená?

0/0
8.6.2010 10:13

bathed

Re: keci - pokracovani

ty jsi ale fakt trouba, viď? .. ... Víš, ten Bříza do kterého se tu navážíš, má naprosto jinou pozici než ty tvoje slavné KHL rychlokvašky včetně lvíčků z HK, kteří zatím nemají ani jednoho hráče, protože ho "zatím" nepotřebují.... Ten Bříza a s ním dalších 50 manažerů na různých úrovních seniorského hokeje MUSÍ myslet na 200-300 děcek, kteří třeba v těchhle dnech mají letní přípravu.... Není problém utratit 350 mega za sezónu! Otázka je, co bude POTOM! Ten Bříza musí myslet na pět-deset let dopředu a i když by měl třeba sponzora co chce TEĎ hned titul a koupí klidně na Spartu půlku české repre z evropy a ze zámoří, musí ho spíš přemluvit aby neblbnul a ty penízky pouštěl postupně delší dobu.... To ty ale těžko pochopíš.... Tví Lvi co nejsou ze zatuchlého rybníka, to bude jenom 25 žoldáků, co zkousnou bez potíží na konci sezóny: děňgov nět! Spasiba tavárišči a dasvidanija!!!

0/0
8.6.2010 11:14

mrmmrm

Re: keci - pokracovani

A copak v Rusku, Finsku, Švédsku ... nevychovávaj děti? A pokud jde o výchovu u nás - děti se většinou dočkaj akorát tak trenéra - primitiva, co si na dětech léčí komplexy a někdy se naučil bruslit - o hokeji takový trenér ví asi tolik, co běžný fanoušek a o tom, že by měl třeba pedagogické vzdělání si můžem nechat jenom zdát. A vše platí a přeplácí rodiče - většina klubů nedotuje děti, ale naopak z příspěvků malých dětí se dotuje klub, A-tým a platy papalášů. Víš, pohybuju se v zákulisí hokeje už přes deset let a to, co tady píšu nejsou moje úvahy, ale moje zkušenosti. Abych ale někomu nekřivdil, pořád jsou ještě kluby, kde to s dětmi dělají dobře, a trenéři, kteří své práci rozumí a dělají ji z nadšení pro hokej jen za hubičku.

0/0
8.6.2010 12:00

bathed

Re: keci - pokracovani

no, já dvacet..... Ale je fakt že tou poslední větou sis to vyžehlil.... A k tomu co píšeš o švédsku, finsku a rusku: Rusko funguje fakticky jinak - tam jsou kluby (rychlokvašky) co žádnou mládež nemají a nikdo je k tomu ani nenutí. Jsou tam ale kluby - Něva Petrohrad, CSKA Mosva nebo AkBars Kazaň (ti tady budou v Letňanech s ročníkem 96 na konci července na WSI Challenger), kteří jsou sezhora dotováni KHL kluby, ale do jejich struktury nepatří... A potom "po Kanadsku" třeba Serebrijanye Akuly, které se díky štědrým sponzorům umí uživit sami. Jinými slovy - v rusku je odluka dětí od nejvyššího levelu a vzhledem k tomu že tam jsou peníze, systém funguje a produkuje dost dobrých hráčů. A co se týče skandinávie, tak tam ta odluka není stejně jako u nás. Systém je takto nastavený a v té pyramidě směřuje všechno směrem k jakýmsi centrům mládeže, které šlapou právě pod tím nejvyšším levelem (jako u nás) .... pokračování....

0/0
8.6.2010 17:07

bathed

Re: keci - pokracovani II

... a stejně jako tady musí management klubů myslet na "zadní kolečka" a nehnat se slepě za vavříny a navyšovat neúměrně rozpočty, protože v konečném efektu mají za ty děcka dost velkou zodpovědnost.... Pro ilustraci: když zkrachoval v lednu Havířov, nebyl problém s Áčkem - stejně to jsou hráči z širokého okolí a ti si angažmá tu úspěšně tu neúspěšně našli sami. problém byl a je s těma cca. dvěma stovkama dětí, které by neměly kam jít, kdyby to spadlo úplně. Snad už si začínáme trošku rozumět: najmout 25 profíků a podepsat s něma jednoroční kontrakt a věřit "že to po sezóně zase nějak uděláme", s něma odehrát třeba i úspěšnou sezónu za hromadu peněz, to je něco jiného než za sebou táhnout celou tu mládežnickou strukturu a muset myslet na to, aby se měl za co na konci července zase udělat led... To je rozdíl mezi "neschopným" Břízou a superschopnými "Lvíčky"... Víš, já mám tohle z první ruky - jsem z VS. To co utratil Zub za roky 98-01 by nám stačilo dodneška na ELH...

0/0
8.6.2010 17:14

orca1

zajímavé

Když jsme projeli na MS s Nory tak byly plné noviny keců jak je třeba všechno změnit , jak začít pořádně odznova > a ejhle vyhráli jsme MS a už každej píše jak je to tady skvělé a že vlastně není co měnit ..

KHL > ideální konkurence > jak pro trenéry tak pro hráče tak pro juniory a by hezky zblízka viděli jak se hraje opravdu TOP hokej a ne naše šmudlaná ...

A bát se odlivu hráčů ? směšné dneska může odejít každej > nikde jsem ale nečetl že by se zvedla kritika těch co po MS odcházejí do KHL > žeby se na ně dívalo jinak ??

0/0
8.6.2010 9:29

Fordman CZ

Kalí vodu, předsedo, kalí vodu

Škoda, že v českým hokeji není víc diletantů co umějí sehnat 300 mega.  :-P

0/0
8.6.2010 8:39

neznalek99

Re: Kalí vodu, předsedo, kalí vodu

Tech 300 mega se musi nekde vzit.....kdo je tedy sponzor Hradce?

0/0
8.6.2010 9:07

nottingham

Re: Kalí vodu, předsedo, kalí vodu

Predpokladam, ze finance pochazeji z drtive vetsiny z Ruska. Rusove maji zajem, aby tym ze zeme mistru sveta hral tu jejich soutez. Zajimave je, ze na Hradecky hokej prachy nesezenou a na KHL ano.

0/0
8.6.2010 10:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze