Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hossovo stěhování možná neskončí, mluví se o jeho výměně z Chicaga

Pozoruhodný příběh Mariána Hossy bude mít možná pokračování. Slovenský hokejový útočník prošel v uplynulých třech sezonách NHL čtyřmi kluby a teď není vyloučené, že před tou další přestoupí do pátého.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

long_dong-SILVER

Hossu

berem do RangersR^

0/0
16.6.2010 3:30

ball7

Hossa

Kdo koupí Hossu ten má jisté finále;-D

0/0
15.6.2010 19:21

Kei: místní od roku 2001

Navíc Chicago teď ještě kosí bonusy.

Kane dostal bonus do dalšího roku za to, že byl v desítce bodování po zákl. části, Toews 1,5 mega navíc za cenu pro nejužitečnějšího hráče playoff a reálně tu visí cena pro nejlepšího beka pro Keitha. To jsou další 2 mega navrch. Při nížce stropu je těhle cca 5 mega reálný problém...

0/0
15.6.2010 18:05

chassis hunter

pro nektere neprejici zabednence...

Bowman zkousi co se da...ty hrace vymenit musi,protoze do platoveho stropu se nemuze absolutne vejit...a tak to zkousi I s Hossou,protoze jeho smlouva je jeste celkem dobre "postavena"...urcite mnohem radeji by se zbavil dvojice Huet a Campbell...se divim,ze se nikdo nenavazi do Hueta,ktery za svych vice nez 5 mega odsedel cele play-off na lavicce...Na vymenu jsou zrali uplne vsichni krome trojice Toews Kane Keith...Chicago je v hodne spatnem postaveni,protoze musi ty hrace vymenit...tim padem druha strana si muze diktovat co chce...Chicago totiz muze brat akorat draft nebo "prospects"...vymena hrace za hrace nejde a vyplatit z kontraktu hrace jim nepomuze uz vubec...proto nekdy nechapu proc Tallon byl tolik opevovany...skody napachal vice nez dost a vypada to tak,ze tento SC bude na dlouhou dobu zase posledni...mit zahajovaci petku za 38mil$,to je opravdu hodne velky luxus...

0/0
15.6.2010 18:04

Kei: místní od roku 2001

Re: pro nektere neprejici zabednence...

Tallon to fakt podělal, nechápu, kdo ho může opěvovat. Však taky dostal vyhazov. A ano, Huet dost možná půjde za draft, ale toho nikdo nekritizuje, protože to je v podstatě už hotová věc. Campbell je diskutabilní. Přínos určité má, ale rozhodně nemá plat 3.-4. beka. Celá potíž Blackhawks je v tom, že jsou až moc dobří. Za co by byli jinde rádi v 1. lajně může Blackhawks v pohodě poslat do druhé i třetí. Talentů přehršel, až se nějak nestíhá kontrolovat, kde je ten strop. V tom spatřuju hlavní nesmyslnost stropu. Blackhawks si vychovali kádr hvězd, pár dotáhli odjinud, ale bohužel to nemůžou udržet, i kdyby na to nakrásně bylo, jako že je... Škoda. Teď proběhne obrovské plýtvání, protože za co vyměnit skvělého Sharpa? Za co, aby se to vešlo do stropu? Zadarmo... Rv

0/0
15.6.2010 18:09

chassis hunter

Re: pro nektere neprejici zabednence...

nevim,ktery klub vymeni draft,za brankare,ktery sedi s 5mil$ na lavicce...na koho si souper ukaze,toho bude mit a v podstate zadarmo,asi krome zminene trojice...pak ovsem nechapu tu 12ti letou smlouvu s Hossou...nerikam,ze v Chicagu bude hrat do duchodu,ale uvazovat o vymene po prvnim roce je fakt ulet hodny Chocholouska...Bowman je proste pekne mastne pritlaceny ke zdi a jak znamo "tonouci se i stebla chyta"...jenomze on vi,ze vymenit Campbella a Hueta,je prakticky v oblasti sci-fi a nejsem si jisty jestli by to vubec dokazal i Chuck Norris...:-P

0/0
15.6.2010 19:06

Kei: místní od roku 2001

Re: pro nektere neprejici zabednence...

Tak on Huet ale není zas tak špatný. Jen byl Niemi lepší a jistější a na PO se potkal s formou.

Hossa dostal tak dlouhou smlouvu kvůli tomu stropu, aby se uměle snížil, to je jasné. Také nikdo nemohl dopředu počítat s tím, že se zadaří i po individuální stránce a bude hrozit vyplacení 5 mega do stropu na bonusech. Jako byl to úlet, kritizoval jsem to už při podpisu, ale vysvětlit se to dalo...

Třeba se bláznivé Toronto rozjede a nabere Campbella a Hossu ;-)

0/0
15.6.2010 22:33

Kei: místní od roku 2001

Zbavit se Hossy a udržwt Sharpyho.

Tak hodně vzroste šance na zopakování letošní sezóny R^

0/0
15.6.2010 18:03

sestito

4. finále

že by se rýsovalo 4. finále v řadě, pokaždé v jiném týmu?:-)

Vzhledem k tomu, že zůstal za očekáváním, tak je rozumný se ho zbavit, a nechat si prostor pro přínosnější hráče.

Otázka je, kdo ho s takovou smlouvou bude chtít:-/

0/0
15.6.2010 15:28

R.Jan.

Čekal jsem to už před rokem.

Smlouva je to pro každej klub výhodná, doplácí na ni jedině Hossa. Jestřábi nebudou mít problém jeho smlouvu prodat, myslím, že v ní ani nemá ntc, a i kdyby měl moc mu to nepomůže.

Jen nechápu, že tady píšou o nějakých požadavcích Kanea Toewse, když ti už půl roku mají podepsané prodloužení smlouvy asi na pět let.

0/0
15.6.2010 13:25

bar12345

Hossa, i když je dobrý hokejista tak mu to ve finále

nešlo, tak si Stanley cup zasloužil.

0/0
15.6.2010 13:18

ratafakplachta

ufffffffffff

uz som sa bal ze tu nezverejnite ziaden clanok tykajuci sa Slovenska.....

Na margo BulvaruDnes si dovolim napisat ze tato informacia je stara tak 3-4 dni... budicek!!8-o

0/0
15.6.2010 12:50

KonAmi

Dodnes nechapu,

jak mohli podepsat s 30letym hracem smlouvu na 12 let za takovy penize8-o

0/0
15.6.2010 12:45

John.Abruzzi

Re: Dodnes nechapu,

Jednoduse. Je to totiz figl, jak obejit platovy strop. Aby si klub mohl dovolit ty nejlepsi hrace, kteri berou obrovske penize, zavaze si je na dlouhou dobu. Dojme tomu na 12 let za 60 mega. Rocne se tedy do platoveho stropu vykazuje 5 mega (60:12=5). Ve skutecnosti ale ti nejlepsi berou treba v prvnich 8 letech vetsinu penez (treba 50 mega) a v poslednich 4 letech kontraktu jen tech zbyvajicich 10 milionu. A jelikoz uz za ty prachy ani nechteji hrat (nebo nemaji vykonnost a klub je uz nechce), tak se vrati treba do Evropy a zbytek kontraktu se tim padem zrusi.

0/0
15.6.2010 12:57

KonAmi

Re: Dodnes nechapu,

Dik za vysvetleniR^

0/0
15.6.2010 13:03

chassis hunter

Re: Dodnes nechapu,

Nejsi v Rusku...kontrakt zrusit nejde...max ho klub muze vyplatit ze zbytku kontraktu s tim ze to co zbyde,treba tech 10mil na 4 roky se rozdeli na 8 let a do platoveho stropu se bude pricitat 1.25mil na sezonu...Muzou ho taky poslat na farmu,s tim ze castka se nezapocitava do platoveho stropu,ale pokud si stahnou zpet musi ho prvne nabidnout pres waiver draft...vlastne I pred presunem na farmu ho musi dat na waiver...jen s tim rozdilem,ze pred farmou by novy klub musel platit cely kontrakt,po navratu by to byla jenom pulka,druhou by platili Blackhawks...

0/0
15.6.2010 17:40

záviš

kam půjde Hossa?

Viděl bych to na San Jose. Ambiciózní klub, který po SC docela prahne a už dlouho marně

0/0
15.6.2010 12:29

wenous

Re: kam půjde Hossa?

Na San Jose to neni oni potrebuji pritvrdit kreativcu maji dost a navic tusim ze jsou se stropem na hrane.

0/0
15.6.2010 13:44

wenous

Re: kam půjde Hossa?

Jinak myslim si ze skonci v New Jersey nebo pujde do Toronta.

0/0
15.6.2010 13:48

já jsem ňákej Ludva...

Bych se divil

kdyby Hossa neměl ve smlouvě oblíbenou "Kaberleho" klauzuli, aby ho nemohli libovolně trejdnout... :-P

0/0
15.6.2010 12:26

mutantmutant

já bych ho koupil :)

kdo ho koupí, bude hrát finále, a to se vyplatí ;-D

0/0
15.6.2010 12:03

uss-topeka

Re: já bych ho koupil :)

jo,takovej amulet pro stesti ;'')..

0/0
15.6.2010 15:29

Moudry_muz

tak

tahle zpráva byla jenom otázkou času než se oznámí ;-) Na to co Hossa v CHI ukázal za ty prachy...;-D

0/0
15.6.2010 11:58

fuy

Re: tak

pletieš nezmysly! :-/

0/0
15.6.2010 12:07

Moudry_muz

Re: tak

ne, jen vidím pravdu a nejsem zaslepenej nacionalitou, tak jak je u vás zvykem. Naštěstí moje pravda je prokazatelná, protože právě o tom Hossovo přestup je. Kdyby byl v týmu nepostradatelný, tak ty prachy dostane a pryč půjdou jiní... Já neviděl celou jeho sezónu ani kompletně všechny zápasy CHI v playoff, ale viděl jsem finálovou sérii a tam zrovna nezářil. Sice je takové finále už ukázkou, že fungují všechny lajny, tak některé jsou přeci jenom lepší :-P

0/0
15.6.2010 12:41

ratafakplachta

Re: tak

ehm ODBORNIKU..... v prvom zapase finale sa zranil a od vtedy hral zo zranenym kolenom...................................................................................................................................

0/0
15.6.2010 12:51

Speedo

Re: tak

jaka vymluva, taka... ale zaslepenym nacionalistum to clovek nevysvetli.

0/0
15.6.2010 12:54

Moudry_muz

Re: tak

ano, je to kvůli kolenu. Musí jít pryč, protože měl zraněné koleno ;-D Uvědom se o čem se bavíme a co se mi tu snažíš vyvracet 8-o

0/0
15.6.2010 13:01

BlckrThnBlck

Re: tak

nevidis pravdu a si zaslepeny naivitou, jak vsetci kvazi odbornici, kt. urcuju kvalitu hraca len podla toho, kolko dal golov a kolko za to dostal zaplatene.. absolutne ignorujes fakt, ze hossa sice strelecke statistiky nema oslnive (co vacsinou ludia jak ty povazuju za prioritne) ale ostatne ma velmi pozitivne (a to hlavne pre team): za celu sezonu nazbieral len 43 trestnych minut, bol prvy (!!!) v lige v pocte strelenych golov v oslabeniach, 12. v plus minus bodoch a co sa tyka play-off, kt. si statocne odignoroval a velmi odborne si sledoval len finale (pretoze tak to praktizuju odbornici tvojho typu a podla toho hodnotia sezonu, hraca, team a celu nhl), tak v play-off bol napr. 9. v pocte asistencii..

takze nemas pravdu a clovek nemusi byt nacionalista (co je vlastne tvoj jediny protiargument a este k tomu stupidny) aby pochopil, ze ten hrac bol pre chicago platny a uzitocny..

netvrdim, ze hossa mal oslnivu sezonu, boli v chicagu i lepsi, ale zisal stanley cup, to je hlavne..

0/0
15.6.2010 13:38

Moudry_muz

Re: tak

Ano je tak dobrý, že je tak drahý, že ho už ani nechtějí 8-o Já nechápu proč tu píšete jak je Hossa dobrý. Já nikde neříkám, že je to špatný hokejista. Dokazuješ mi tu něco s rudýma očima, ale přitom diskuze je o úplně něčem jiném, než vyjmenovávání toho, co Hossa dokázal. Já se bavím o tom co dokázali ostatní a ne on, když ho chtějí vyslat pryč. A oni ti ostatní mladíci toho dokázali tolik, že ho prostě musí vyšoupnout z týmu no. Takže se vracíme zpátky k tématu, doufám, že už nebudeš odbíhat, Hossa odchází, protože v týmu jsou lepší a důležitější hráči a pro mne to není žádné překvapení ;-)

0/0
15.6.2010 13:59

BlckrThnBlck

Re: tak

lenze to neni o tom, ze ho nechteji alebo preto, ze by nebol platny (co som sa snazil dokazat statistikami) alebo neni tak dolezity, ale preto, ze si ho nemozu dovolit, kedze financne naroky ostatnych hracov sa zvysia a ich obmedzuje platovy strop.. ked hossa pristupi na znizenie platu, v chi zostane, ci uz su tam dolezitejsi a lepsi hraci.. fyi vo vitaznom teame (a zvlast vitaznom v SC) neni nikdo lepsi a dolezitejsi..

v tomto pripade ide cisto len o prachy ale rozhodne sa ho nehodlaju vzdat len preto, ze si pyta vela penazi a nic v tejto sezone neukazal (co ty v podstate nevis, pretoze si sledoval len finale..)

0/0
15.6.2010 14:29

iceman.

Re: tak

Za ty prachy je prostě drahej, jinak by ho nevyměnili...

0/0
15.6.2010 14:55

R.Jan.

Re: tak

V NHL není možné snížení platu během platnosti smlouvy. Co je podpsané a schválené vedením NHL to platí a nezmění to ani klub, ani hráč, i kdyby to třeba chtěly obě strany.

0/0
15.6.2010 15:24

wenous

Re: tak

No problem je ze z tech co berou vetsi prachy, tak on je jako jeden z mala prodejnej. Prodat Toewse s Kanem je hloupost a ty ostatni jsou s tema velkyma prachama neprodejny Campbel a Huet berou vic ale nikdo je za to nevezme. Hosa za ty prachy bude platny treba v New Jersey.

0/0
15.6.2010 13:47

Jannick

Re: tak

Přesně tak. Na co evropany, když v rozhodujících chvílích - semi a finále - poslední dobou střílí góly severní am. (kolem 70%) z toho kanaďani skoro 90%.  Výjimka je ale ten Fin lejno, nebo Leino. Technickej, ale i dravej. Don Cherry

0/0
15.6.2010 12:10

jardasindel

Re: tak

no jistěěěě!

Hossa raus!!R^

0/0
15.6.2010 12:20

Speedo

vyborne Chicago. uz jsem si myslel, ze mate zatemneny mozek

kdyz se zbavite Hossy, mate velkou sanci na obhajobu. v opacnem pripade velmi malou. ten si zaslouzi maximalne tretinovy plat. holt za chyby se plati.

0/0
15.6.2010 11:56

BlckrThnBlck

Re: vyborne Chicago. uz jsem si myslel, ze mate zatemneny mozek

a na to si prisel jak, chytroline? 8-o

dostali sa do finale SC i s Hossom i jeho vysokym platom, preco by to next sezonu nemalo vyjst? abys mohol na konci sezony, ked Chi vypadne uz v 2. kole nahlas vykriknut: "ja to rikal!" a poplacat sa po rameni, jaky si ty strasny odbornik? :-)

0/0
15.6.2010 14:35

Kei: místní od roku 2001

Re: vyborne Chicago. uz jsem si myslel, ze mate zatemneny mozek

Asi proto, že není v klubu sám, kdo chce velký prachy, a narozdíl od něj si je ostatní i zaslouží.

0/0
15.6.2010 22:36

rj64

Re: vyborne Chicago. uz jsem si myslel, ze mate zatemneny mozek

Hossa si SC možno zaslúžil, ale za výkony v Pittsburgu, bilancia 20z 12+14 a to mal ešte smolu (možno 10 tyčí), to bol výkon hoden tak 8 melonov, v Detroite tak za 3 23z 6+9 a Chicago cca 2,5 mil : 22 3+12.

Jasné že hokej nie je len o góloch a bodoch ale bez nich si tie milióny proste nezaslúži...

0/0
16.6.2010 0:04

Domitianus

hm

mám dvě otázky:

který klub má dostatečný prostor v rozpočtu a má zájem hrát minimálne finále SC

0/0
15.6.2010 11:55

ratafakplachta

Re: hm

Sparta?

0/0
15.6.2010 12:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze