Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se mění soupisky týmů NHL? Souhrn výměn a nových smluv

Z českých hráčů, kteří jsou od 1. července k dispozici všem klubům NHL, mají zatím novou smlouvu obránci Zbyněk Michálek s Pavlem Kubinou a centr Václav Prospal. Dočkají se kontraktu také zbývající volní zástupci našeho hokeje: Petr Sýkora, Robert Lang a Lukáš Krajíček?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nedostižitelný hrabě von Kei

Reinkarnace článku a diskuse, hmmm...

:-P

Jinak stále nevím, s čím chce Chicago hrát. Na oficiálním webu má 10 útočníků a 5 beků, to trochu málo ;-) Hayesové asi ještě budou v juniorech, Skille a jiní pendleři nic moc nepředvedli... no camp ukáže...

0/0
20.7.2010 10:26

sestito

Systím draftu je dobrej

slabší týmy, které nějaký čas hrají tužku,  tak mohou přijít k mladým perspektivním hráčům (v posl. době Pittsburg, Washington, Chicago).

Problém Chicaga je, že bejvalej GM nesmyslně podepsal hráče s obrovskou sumou (Campbell, Huet, Hossa), kteří ač hrají kulový nebo nesplňují očekávání, musí zůstat, protože je nikdo nechce ani za pozici v draftu. 

Byfuglien a Versteeg - těch je opravdu škoda. Že se někdo bude poroučet, to bylo jasné, ale že zrovna tito dva, to jsem nečekal ani náhodou.

0/0
2.7.2010 11:50

sestito

Re: Systím draftu je dobrej

Navíc loni GM Chicaga zapomněl za včasu dát nabídku 6 hráčům, a aby si je všechny udržel, musel jim dát víc peněz a v podstatě je přeplatit. Taky ho to myslím stálo koryto. Tím pádem se jim vyšponoval platový strop - za chyby se holt platíRv

0/0
2.7.2010 11:53

Kei: Messiho starší brácha

Re: Systím draftu je dobrej

Ten stop by letos přelezli tak jako tak. Prostě jsou biti za to, že maj ve třetí lajně hráče kvalit 1. lajny v 70% celé ligy. A taky si hodně vybraly prémie za ocenění atd.

Dneska je prostě téměř nemožné obhájit Stanley Cup. A to mi přijde dost smutné. A taky to, že když na to někdo má (prachy), že si nemůže hráče udržet kvůli nesmyslům se stropem. Byl zaveden kvůli přeplácení hvězd, ale nepříjde mi, že by teď byl někdo v Blackhawks přeplacenej (s ohledem na potenciál, se kterým byl přijat, viz Hossa, je fakt, že hraje tužku, ale byl podepsán s jinou ambicí...), spíš je potíž, že Blackhawks maj prostě moc dobrých hráčů, kteří si své peníze zaslouží. Vedlejším produktem stropu je tedy koministická solidarita, kdy Blackhawks muselo otevřít krám a rozdat chudým svůj majetek... Prachy tam jsou, aby nemusel odejít nikdo, ale strop to nepovolí...

0/0
2.7.2010 13:52

daGGos

Re: Systím draftu je dobrej

Aha, takže systém v matičce Rus, kde hrají o nějaký úspěch 4 bohaté týmy a ve zbytku si evropští světoběžníci válejí šunky, je skvěle demokratický a podporuje atraktivitu soutěže že? Vím, že tohle je extrém, ale i tak by to mohlo vypadat. Já naopak zavedení stropu kvituju. Každej tým má stejnou výchozí pozici a nikdo si nemůže stěžovat na nějaké utlačování. GM mnohem více přemýšlejí nad podepisováním hráčů, draftování a farmářské týmy se dostali z hlediska důležitosti minimálně o úroveň výše. Chicago bylo tak dlouho mizerné, až dokázalo sestavit tým pro boj o SC. To ovšem neznamená, že bude dalších deset let obhajovat titul. A řekněme si to narovinu, možná, kdyby jim a bidle neseděl nejdražší náhradník v NHL nebo kdyby Campbell neměl takový šílený kontrakt, nemuselo by u nich dojít k tak velkému výprodeji...

0/0
2.7.2010 16:13

Kei: Messiho starší brácha

Re: Systím draftu je dobrej

A je v pořádku, že když měly problém tradiční kanadské kluby, že je NHL hodila přes palubu a stěhovala pod palmy, ale teď dělá vše proto, aby zachránila Phoenix v rozkladu a vymýšlí kdejaké stropy, aby to pod palmama nekislo?

A o tom výprodeji prd víš, protože ten mohl skončit před 3 hráči. Bowman to i slíbil, že se už vejde. A bác, Versteeg, Burish, Ladd... Ten pán se buď zbláznil, nebo si dělá prostor pro nějakou další hvězdu... každopádně v podstatě vystřílel vše od 2. pětky dozadu.

0/0
2.7.2010 18:06

daGGos

Re: Systím draftu je dobrej

A je správné, že každý den umírají stovky dětí v Africe? Možná se to zdá mimo téma, ale má to zhruba stejnou souvislost s dosavadní diskusí o platovém stropu, jako tvůj výkřik o expanzi pod palmy.

S tím dalším souhlasím, o situaci v Chicagu vím prd nebo ještě lépe řečeno je mi ukradená. Ať si klidně vymění celý kádr, já je oplakávat nebudu...

0/0
2.7.2010 18:26

Kei: Messiho starší brácha

Re: Systím draftu je dobrej

Evidentně nechápeš historickou souvislost: Migrace - strop...

0/0
2.7.2010 23:25

jsemtoja

Re: Systím draftu je dobrej

komunisticky rovnostarsky princip. zufale :-(

0/0
8.7.2010 9:30

Kei: Messiho starší brácha

Re: Systím draftu je dobrej

Ne, není dobrej. Příklad: Ilja Kovalčuk. Mohla to bejt ještě větší hvězda než Ovečkin, v kvalitním klubu, sbírat trofeje a co? Po léta zakopanej v tragické Atlantě. A takhle bychom mohli pokračovat dál. Že náhodou přišli v poslední době na tyto pozice PIT, WAS, CHI, to je věc jiná. Trochu se to kompenzovalo tím losem na špici draftu, ale i tak je to o obrovské klice pro ty kluky, zda se trefí na tým, kterej to myslí vážně, nebo na tým přežívající (pod palmama).

0/0
2.7.2010 13:47

veproknedlozelo

Re: Systím draftu je dobrej

keby si nekecal, Hossa je jeden z najlepsie podpisanych hracov nedavnej historie. Sice ma plat 7.5 mil ale z platoveho stropu vdaka kariernej zmluve odobera len 5.5 mil, co je fantasticka suma na tusim 7x 40 goloveho hraca.Napisat toto mozu len amateri ktori NHL sleduju z novinovych sprav a hodnotia utocnika podla poctu nastrielanych golov v tabulke, hokej vidia 3 x za sezonu na Nova Sporte.

V Chicagu Hossa musel zmenit styl, nehra strelca ako v DET kde mal tvorcov hry ala Datsjuk ci Zetterberg, pretoze Sharp, Bollad,  Kopecky a spol nie su tvorive typy hracov ktore by servirovali golove prihravky ako spominani dvaja.A nehraval ani v prvej presilovkovej lajne, naopak hraval PK.

0/0
2.7.2010 14:07

veproknedlozelo

Re: Systím draftu je dobrej

Je to najkomplexnejsi utocnik ligy, ktory hraje oboma smermi, je absolutny vitaz ligy v plusminus, ked ma na zapas priemer

neskutocnych 2.6 plusoveho bodu, pre porovnanie Oveckin ma 1.6.V hokeji nevyhrava ten kto striela najviac golov, ale ten

kto dostane minimalne o jeden gol menej nez sam da.K tej hlupej poznamke ze je snad preplateny akurat vysiel dobry text na NHL.com, ktory tvoje tvrdenie popiera.Hossa je najvyhodnejsi FA nedavnej historie : the top six signings since

the 2005-06 season:

http://blackhawks.nhl.com/club/news.htm?id=533233&navid=DL|CHI|home

0/0
2.7.2010 14:12

flames828

Re: Systím draftu je dobrej

To je typicky americká ´statistika´, která akorát důsledek zaměňuje za příčinu. Skutečně by byl Hossa tak platným hráčem, kdyby se celá léta nenechal verbovat do týmů s ambicemi na SC? Co kdyby se z Pit místo Wings nechal podepsat v Edmontonu? Stále by měl taková čísla? Tam se akorát odráží to, že hrál tři finále po sobě v různých týmech, to je extrém, ale kdo viděl všechny série, tak ví, že v téhle a loňské hrál Hossa leda tak kulové a pod výsledek se podepsat nemůže. A to i přes nesporné hokejové kvality.

0/0
3.7.2010 0:31

jsemtoja

Re: Systím draftu je dobrej

ale ved on si urobil meno v ottawe a potom v atlante. a hlavne atlanta nemala na zisk sc vobec ziadne ambicie. pozri si jeho statistiky tam...

0/0
8.7.2010 9:32

nenápadně maskovaný Kei

Katastrofa v Chicagu...

Teda co se děje v Chicagu, to je katastrofa. Vyměňují pracanty, bez kterých by na SC mohli zapomenout za naprosto neznámé a často neperspektivní. A finanční žáby sedí na pramenu dál - Hossa, Huet. By mě zajímalo, kdo tam bude makat, když nebude Byffuglien ani Versteeg?

0/0
2.7.2010 8:01

YzermanS

Re: Katastrofa v Chicagu...

1) Neznámý není synonymum pro neperspektivní. Třeba se někdo chytne. 2) Doplácejí na platový strop, kdy mladým hráčům (Toews, Kane,...) skončili nováčkovský smlouvy a teď jim budou platit přes $6 mil. ročně. 3) Věřím tomu že by se Hueta velmi rádi zbavili, jenže s jeho platem ho nikdo chtít nebude. Stejně tak obránce Cambella, který má smlouvu ještě na dalších 6 let a každý za více jak $7 mil.!!! Rv

0/0
2.7.2010 8:14

Kei: Messiho starší brácha

Re: Katastrofa v Chicagu...

1) To je jasný, ale i tak je to fakt drahý. Byffuglien a Vesteeg patří mezi špičku v playoff. Byffuglien rozhodl některé zápasy sám, Versteeg je neuvěřitelný pracant a střelec klasických kanadských gólů odkudkoli. Teď navíc půjde i Ladd, další střelec.

2) Cap (strop) byl podlezen už před Versteegem. Tím pádem jsou 1-2 trejdy ze 3 zbytečné z tohoto pohledu. A to není konec. Na odchodu je údajně Hjalmarsson (špičkový bek) nebo Niemi (ufffff...).

3) Hueta bych klidně poslal na farmu, protože pak se nepočítá do stropu. Je to drahý, ale lepší než se zbavovat kvalitních pracantů. Campbell je drahej, úplně stupidně podepsanej, ale svoje místo tam má, i když ve 2. lajně...

0/0
2.7.2010 8:28

Kei: Messiho starší brácha

Re: Katastrofa v Chicagu...

Smutné na tom hlavně je, že se na špičkové práci s mladýma u Blackhawks nažerou i jiné, ne tak schopné kluby, protože Blackhawks musí pouštět tyto dorostlé mladíky za hubičku. To se mi na NHL hodně nelíbí, stejně jako systém draftu (prostý los by byl daleko spravedlivější). Prostě se trestá úspěch, takovej malej komunismus... Rv

0/0
2.7.2010 8:34

daGGos

Re: Katastrofa v Chicagu...

Co je ne tom nespravedlivého? Vždyť, jak se Chicago dostalo k takovému klubu? Ano, brilantní taktikou - prohrávat, prohrávat, prohrávat. Proto je také NHL zajímavá soutěž, Edmonton s Floridou můžou za tři roky hrát o SC, zatímco Devils můžou tankovat za účelem získání jedičky v draftu...

0/0
2.7.2010 9:20

millsew

Re: Katastrofa v Chicagu...

že by NHL byla nějak extra zajímavá soutěž?8-o

0/0
2.7.2010 10:17

Zverokruh

Re: Katastrofa v Chicagu...

Ano, urcite chteli hrat 7 let megatuzku :), co si budeme povidat, driv to bylo o tom, kolik majitel nalil do tymu penez.

Ted je to preci mnohem zajimavejsi ne? Trady draftu jsou mnohem dulezitejsi nez drive, GM uz si nedovili nakoupit 5 prestarlych hvezd, ale tymy se budujou s mnohem vetsi vyhlidkou do budoucnosti.

0/0
2.7.2010 10:52

nenápadně maskovaný Kei

Re: Katastrofa v Chicagu...

Chicago neprohrávalo kvůli draftu, ale kvůli GM a trenérům. Ten tým nikdy nebyl tak slabý, jaké byly výsledky. Zato dnes se s tím kaklkuluje ostošest. Tobě to teď přijde zajímavé? Mně zas ne... U palem se akorát utápí talent...

0/0
2.7.2010 11:38

jsemtoja

Re: Katastrofa v Chicagu...

neviem, ci to je spravodlive alebo nespravodlive, ale komunisticky princip rovnostarstva v tom je. a paradoxne je to zrovna v amerike :-(

0/0
8.7.2010 9:29

veproknedlozelo

Re: Katastrofa v Chicagu...

dalsi amater co sleduje NHL z novin, hosi ked chcete pisat k veci aspon si zajdite na stranky kluby a pozrite si nazory domacich fans z Chicaga, lebo sa tu len strapnujete tymito kecami.Ja som videl asi 80 Chicaha zapasov tuto sezonu, precital stovky stran textov a nazorov a to co tu pisete su absolutne ch*joviny.

0/0
2.7.2010 14:16

veproknedlozelo

Re: Katastrofa v Chicagu...

expert NHL vyhlasi Hossu spolu s Camallierim a Savardom za najlepsi nakup FA za poslednych 5 rokov a pepik expert napise, ze je zaba na prameni.... no comment.Ty urcite ani netusis, aky je rozdiel medzi platom a cap hitom hraca pri zmluve aku ma Hossa ...

To iste plati pre tu "katastrofu"  ....

Doporucene stranky pre "NovaSport fanusikov NHL" :

www.nhl.com

http://fans.blackhawks.nhl.com/directory/

0/0
2.7.2010 14:22

nenápadně maskovaný Kei

Re: Katastrofa v Chicagu...

zaujatý fanoušku, to vše je nádherné, ta tvá čísla, ale nic to nemění na faktu, že v PO zahrál tužku a že je neprodejný...

0/0
2.7.2010 14:45

nenápadně maskovaný Kei

Re: Katastrofa v Chicagu...

A ano, teď bere Hossa víc než ukrajuje, ale v posledních sezónách bude ukrajovat 5-ti násobek platu, to je jako skvělý?

0/0
2.7.2010 14:47

Canadiens

Re: Katastrofa v Chicagu...

Promiň, ale jeho smlouva je šílená hlavně pro tu délku kontraktu a ukrajování z platového stropu v posledních letech té smlouvy - to mohl dojednat jen dement...! Ano, Hossa je nesporně kvalitní hokejista, ale nazvat ho "nejkomplexnějším útočníkem NHL", jak to bylo psáno výše, to je hodně přitažené za vlasy... Je pravda, že v Detroitu měl trochu jiné spoluhráče a plnil tam jinou roli, ale rozhodně si nemyslím, že by si z tohoto pohledu v Chicagu nějak extra pohoršil - to, že nakonec nenastupoval třeba v první přesilovkové formaci, kde mohl sbírat bodů daleko více, pramenilo z jeho výkonnosti, ne z horších spoluhráčů. Příležitosti, jak svou kvalitu prokázat, dostal, myslím, dost. Kdyby loni podepsal do Chicaga dejme tomu na 5 let v průměru za 6 mil./rok, řeknu výborný podpis - takhle ale rozhodně ne!

0/0
15.7.2010 11:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze