Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štěpánkovi přibyla konkurence. Nabokov jde z NHL do Petrohradu

Ruský tým SKA Petrohrad podle serveru kanadské televize TSN podepsal dlouhodobou smlouvu na rekordních 24 milionů dolarů s brankářem Jevgenijem Nabokovem. Bývalá opora týmu San Jose Sharks tak vytvoří velkou konkurenci pro českého gólmana Jakuba Štěpánka, který do ruského klubu zamířil v létě z Vítkovic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LVD

chachar

Po mesici zjistili co je to za lamaka a jeste radsi honem udelali Nabokova ;-D

0/0
8.7.2010 12:55

Medvedref

Re: chachar

Tam jde Štěpánek ne ty.

0/0
8.7.2010 14:34

LVD

Re: chachar

pan je asi vtipalek ;-D

0/0
8.7.2010 14:36

Medvedref

Re: chachar

Asi jako vy.

0/0
8.7.2010 14:38

GeorghesS

Mimo téma...

Tak pánové právě jsem se dočetl (hokej.sk), že včera Slováci podepsali dohodu po vzoru Švédů o odchodech hráčů do NHL s NHL (odstupné 225000 dolarů)... minulej tejden ji podepsali Němci. Docela rád bych slyšel vyjádření představitelů ČSLH, proč my takovou dohodu nemáme a zda na to vůbec někdo pracuje.

0/0
8.7.2010 11:14

Flegmatik Pohoda

Re: Mimo téma...

Tak to je teda slušná almužna.

0/0
8.7.2010 11:24

Kei: Messiho starší brácha

Re: Mimo téma...

Přesně. Třeba za Paajarvi-Svenssona je to přímo trapné. Rv

0/0
8.7.2010 11:37

GeorghesS

Re: Mimo téma...

no pořád je to lepší než drátem do voka, ne? :-P

0/0
8.7.2010 11:58

Angi

Re: Mimo téma...

Zjistěte si prosím vás něco o dané problematice, než začnete psát tyhle moudra.

0/0
8.7.2010 12:38

daGGos

Limit

Jestli stále funguje ten limit cizinců v ruských klubech, kde gólman nezabírá jedno, ale dvě místa, tak Štěpánek poputuje jinam, přeci jen by byl luxus, nechávat si tolik místa zabírat náhradníkem a nepřivádět si další Weinhandly, Čajánky, atd.

0/0
8.7.2010 10:59

GeorghesS

Re: Limit

To záleží koho ještě budou chtít, momentálně má SKA 4 cizince i se Štěpánkem, to znamená 5 míst obsazenejch a za příplatek je povoleno myslim mít 6 cizinců, takže poud by přišel ještě jeden, tak by si ho mohli nechat, pokud by jim mělo bejt víc, tak by musel odejít.

0/0
8.7.2010 11:03

Flegmatik Pohoda

Tak

a Štěpánek je odepsaný.

0/0
8.7.2010 10:43

GeorghesS

Re: Tak

Zase se nebojte, že nechají Štěpánka zakrnět, to by za něj neplatili Vítkovicím 100 milionů. Podle mě půjde někam na hostování nebo tak něco.

0/0
8.7.2010 10:51

MartinHSJsecondban

Re: Tak

Na těch 100 mil si přišel jak ?

0/0
8.7.2010 10:54

GeorghesS

Re: Tak

Hodně se o tom mluvilo aji psali, někde na hokej.cz myslim, hledat to ale nebudu.

0/0
8.7.2010 10:55

John.Abruzzi

Re: Tak

Pochybuju. Dyt jsou na pokraji krachu, posily zadne, hromadny vyprodej.

0/0
8.7.2010 12:51

Flegmatik Pohoda

Re: Tak

To samé se říkalo i Kaloudy, že ho přece nekupovali za 100 milionů, aby seděl na lavce. Rusáci mají peněz a navíc mají pořád potřebu se nějak ukazovat "podívej kolik mám peněz a co si můžu všechno dovolit". Petrohrad nabízel Kovalčukovi 40 milionůd dolarů na 4 roky, takže pro ně je 100 milionů jak nic, i kdyby tolik teda ty Vítkovice dostaly.

0/0
8.7.2010 11:23

X-M

Re: Tak

Tvůj děda je odepsaný.

0/0
8.7.2010 11:57

Flegmatik Pohoda

Re: Tak

Ty ho znáš? 8-o8-o8-o

0/0
8.7.2010 17:50

John.Abruzzi

Petrohrad

Koukam, ze je to superbohaty tym.8-o Dyt nabizeli tu silenou smlouvu pro Kovalcuka. Ale pro Kubu je to tragedie. Potrebuje pravidelne chytat, ne zahrivat lavicku.Rv:-(

0/0
8.7.2010 10:41

Deathwing

Re: Petrohrad

Pro něho je jediná možnost, že se dohodne s Petrohradem na hostování v jiným klubu. Třeba někdo z Finska, Švédska nebo i KHL bude mít zájem o kvalitního golmana.

0/0
8.7.2010 10:45

Huhukoktejl

Hmm

Další důkaz toho, že KHL je na vratkých nohách.. je to jen rozmar několika zbohatlíků, který není podložený žádným reálným příjmem..

0/0
8.7.2010 10:13

White_bear

Re: Hmm

8-o Co prosím? Důkaz? Není podložený reálným příjmem? Pokud by neměli peníze, tak mu je asi nenabídnou, ne? Nebo jsi snad už slyšel o tom, že by kluby z TOP pater KHL někdy někomu neplatily? Jo, Togliatti a další, na tom dně je to o něčem jiném. Ale kluby, které platí tyhle hvězdy, svoje závazky plní. A pokud aspoň trochu znáš ruskou povahu, tak víš, že už jenom z principu by si nedovolili tuhle smlouvu nedodržet.

0/0
8.7.2010 10:25

GeorghesS

Re: Hmm

Lidi, kteří nenávidí KHL, tak argumentujou i čirými nesmysly, to sis ještě nevšiml?

0/0
8.7.2010 10:33

daGGos

Re: Hmm

Myslím, že jsi ho špatně pochopil, on má svým způsobem pravdu, KHL je rozmar několika zbohatlíků a žádný zisk negeneruje. On vůbec nenarážel na nějakou neschopnost klubů platit hráčům, jenom na to, že tohle placení hráčů stojí a padá na tom, jestli Ivan vyndá peněženku a utopí dalších pár miliónů...

0/0
8.7.2010 10:35

GeorghesS

Re: Hmm

A u nás to tak snad není? Kdyby sponzor nevyndal peněženku, tak do roka a do dne Extraliga přestane existovat... prostě v Evropě je jiný systém než v NHL, nevim, kde je v tom podle tebe problém.

0/0
8.7.2010 10:40

Kei: Messiho starší brácha

Re: Hmm

Jenže u nás se to tam leje s nějakou vidinou marketingu (tedy počmáraný led), sponzoři si kupují místo na tom ledě, nebo na dresech, nedělají to jen z nějaké rozmařilosti.

0/0
8.7.2010 10:44

GeorghesS

Re: Hmm

že nemaj tolik počmáranej led a dresy neznamená, že s těma sponzorama nijak nespolupracujou.

0/0
8.7.2010 10:50

Kei: Messiho starší brácha

Re: Hmm

Většinou právě ne. A navíc ti sponzoři do toho lejou nepoměrně větší částky. Takoví Abramovičové...

0/0
8.7.2010 10:51

GeorghesS

Re: Hmm

nj, ale Abramovič vlastní Chelsea už kolik let a pořád je jedním z největších klubů v Anglii, takže tenhle příklad hovoří spíš ve prospěch bohatých vlastníků klubů.

0/0
8.7.2010 10:53

Kei: Messiho starší brácha

Re: Hmm

A co když Abramovič příjde o svou dojnou krávu? Medvěděv mu ji zabaví? Pak jde Chelsea bez pardonu do 3. ligy.

0/0
8.7.2010 10:55

daGGos

Re: Hmm

Chjo, já se tu vypisuju s komentářem a ty napíšeš to samé o minutu dřívě, takže jsem za kavku :-/

0/0
8.7.2010 10:53

Kei: Messiho starší brácha

Re: Hmm

;-)

0/0
8.7.2010 10:55

daGGos

Re: Hmm

Za 1) ti největší sponzoři to většinou dělají i s vidinu nějakého profitu (viz příspěvek výše). Za 2) rozdíl mezi penězma, které se lejou do ELH a KHL je v řádech stamiliónů, když zbankrotuje oligarcha, je jeho tým lidově řečeno v prde*i, u nás se to dá zacelit.

0/0
8.7.2010 10:52

GeorghesS

Re: Hmm

No a? V NHL jsou taky kluby, který horko těžko dosahujou platového minima hráčů, maj nízké rozpočty a potácí se v ekonomických problémech. Phoenix u rok nemá vlastníka a NHL ho drží uměle při životě tim, že do něj lije peníze, proč se to tu vůbec nerozebírá? :-P

0/0
8.7.2010 10:55

Kei: Messiho starší brácha

Re: Hmm

V tématu o NHL jsem zrovna já NHL tvrdě krizoval za Phoenix. Před lety nechali kanadské kluby padnout, stěhovali je pod palmy, a najednou to pod palmama nejde, ale drží to při životě.

0/0
8.7.2010 10:56

Huhukoktejl

Re: Hmm

Opravdu jsi to nepochopil, mně nejde o to, že by ty prachy nedali.. asi je dají.. než je někdo třeba zavře (v lepším případě), když se znelíbí... jde o to, že to je soutěž která nemá, kromě takto nalitých peněz od oligarchů, žádné jiné reálné příjmy nebo jen minimální. Připomíná mi to stav našeho fotbalu těsně po revoluci, kdy se tady předváděli pánové jako Čekan, Korbel, Mach a podobní... 

0/0
8.7.2010 12:41

veproknedlozelo

Re: Hmm

prostim ta co kecas, Petrohrad patri medzi 6-7 bohatcyh klubov , ostatne je vata.Su kluby kde hraci na vzdialenosti pod 1000 km cestuju autobusmi po rozbitych cestach.

Kym v NHL klub si VACSINA klubov na seba zarobi sama - 16-20.000 divakov  plati stovky USD, predaj TV prav,. dresov, drahe reklamy  atd. , v Rusku kde chodi na hokej svtvrina toho poctu a platia niekolkonasobne menej su odkazani na dobru volu par zbohatlikov.Ak zaplatia je dobre, ak nie je problem.Samozrejme, nevahaju kupit nejaku tu prestarnutu hviezdu a dat jej par milionov ale postarat sa o kvalitnu zdravotnicku pomoc ked sa nieco stane, na to kazdy kasle.

A na zaver este malickost, nejde o to co si moze (tych par) klubov v Rusku dovolit, ide o to, ze v NHL je nieco ako platovy strop, kazdy tim si musi spocitat kolko komu da aby sa don vosiel.A ten platovy strop spolu so systemom draftu, kde najslabsie timy maju narok na najvacsie mlade talenty pomaha vyrovnanosti a dava sancu vacsine klubov.

0/0
8.7.2010 12:24

MartinHSJsecondban

To je celkem síla

bohužel pro Štěpánka je to katastrofa.

0/0
8.7.2010 9:52

MassaBob

KHL nici hokej

jakmile penize nejsou podbreny zajmem divaku a sponzoru, tak to nemuze dobre skoncit...tym NHL mu nemuze dat takove penize, protoze i pres nesrovnatelne vetsi zajem divaku a sponzoru se musi chovat jako trzni firma a musi si na sebe vydelat  KHL je v lepsim pripade kratochvile ropneho magnata v horsim pripade pracka na spinave penize....

0/0
8.7.2010 9:45

GeorghesS

Re: KHL nici hokej

Nesmysl, jak může vyšší konkurence ničit hokej? Konkurence je vždycky prospěšná. :-P

0/0
8.7.2010 9:46

Kei: Messiho starší brácha

Re: KHL nici hokej

Slovo "konkurence" bych do oligarchického kapitalismu vůbec netahal.

0/0
8.7.2010 10:00

MartinHSJsecondban

Re: KHL nici hokej

Máš pravdu, ale pokud by se Rusáci domluvili se zbytkem Evropy na tom aby se z KHL  stala opravdová celoevropská liga tak by ten projekt fungovat mohl a do jisté míry i konkurovat NHL.

0/0
8.7.2010 9:54

Kei: Messiho starší brácha

Re: KHL nici hokej

Bude fungovat jen dokud budou ochotni do něj Rusáci lít milióny dolarů. Pokud zdroj příjmů pohasne, jde celá celoevropská liga do kopru a za oceánem se tuze zasmějí.

0/0
8.7.2010 10:02

MartinHSJsecondban

Re: KHL nici hokej

Jenže oni ochotní jsou a asi ještě dlouho budou a i kdyby ne. Tak pořád by taková liga fungovat mohla byť s menšími náklady.

0/0
8.7.2010 10:47

Kei: Messiho starší brácha

Re: KHL nici hokej

S menšími náklady by mohla fungovat pouze po výprodeji přeplacených hvězd, nehledě na to, že ty smlouvy nelze vypovědět, jedině vyplatit, takže nejspíš půlka klubů zkrachuje.

0/0
8.7.2010 10:50

daGGos

Re: KHL nici hokej

Tak, klub NHL by takové peníze samozřejmě dát mohl, jenže za A) byli požadavky Nabokova přehnané, za B) platový strop, za C) současnost prostě kvalitním gĺmanům nepřeje, každý by si chtěl dotáhnout laciného Niemiho a zbytek ušetřených peněz narvat do útočníků a obránců...

0/0
8.7.2010 10:07

GeorghesS

Re: KHL nici hokej

Jo a mimochodem tvrdit, že se kluby NHL chovaj jako tržní firmy je dost úsměvné... mně spíš ten jejich systém s platovým stropem připadá jako takový malý komunismus. ;-)

0/0
8.7.2010 10:31

MartinHSJsecondban

Re: KHL nici hokej

To je velký komunismus, ale NHL jednoznačně prospěl.

0/0
8.7.2010 10:45

Kei: Messiho starší brácha

Re: KHL nici hokej

NHL ano, ambiciózním klubům ne.

0/0
8.7.2010 10:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze