Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nevíme, co je HC Lev zač, naším členem není, diví se slovenský hokejový svaz

Zatímco česko-slovenský klub HC Lev dostal vstupenku do Kontinentální hokejové ligy, ze slovenského hokejového svazu zní slova údivu. "Nedokážeme si je zařadit," tvrdí pro server SME.sk svazový viceprezident Ján Filc o týmu, který by měl působit v Popradu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

plk

HC Lev je projektem KGB.

Já Vám to řeknu, pane Filc. HC Lev je projektem ruského mocenského konglomerátu, koordinováno strukturami KGB a financováno polostátními ruskými ropnými skupinami. Kde jinde by asi vzali tak rychle rozpočet několikanásobný oproti největším českým (natož slovenským) hokejovým klubům, či dokonce i fotbalovým pražským S, aspirujícím na fotbalovou Champions League? Ten šílený přesun z HK do Popradu to jen potvrzuje - rozšířit soutěž (jako nástroj ruské "soft power") do Čech se nepodařilo, tak vezmeme zavděk aspoň Slovenskem. Všichni, kdo tu ještě pláčou nad tím, že chiméra jménem "HC Lev Hradec Králové" se přesunula do Popradu, asi vůbec nepřemýšlí.

0/0
20.7.2010 12:10

slon75

Re: HC Lev je projektem KGB.

Vidím to stejně a už jsem tu podobný názor několikrát prezentoval.

0/0
20.7.2010 14:06

streetway

hmm

Tento spinavy rusky grc na Slovensku nepotrebujeme nech si zbalia cely ten cirkus a tahaju co najdalej od Slovenskych hranic. 

0/0
20.7.2010 8:10

blade

HOT SHOT

Ilja Kovalčuk bude i nadále působit v New Jersey. Ruský útočník, který byl do organizace Devils vyměněn v únoru z Atlanty, se 1. července stál volným hráčem. V zámořských médiích se dlouho spekulovalo o tom, do jakého klubu Kovalčuk zamíří. Hvězdný Rus jednal s Los Angeles, nakonec se však rozhodl dát přednost New Jersey. Oficiální ohlášení nové posily i bližší informace o podmínkách kontraktu proběhnou na úterní tiskové konferenciR^R^R^

0/0
19.7.2010 20:44

hyperior

Re: HOT SHOT

Tak asi těžko nové posily, když zůstal, ne? ;-D

0/0
19.7.2010 20:48

blade

Re: HOT SHOT

presne;-)

0/0
19.7.2010 20:52

KapitánPejsek

Re: HOT SHOT

Tak to je smutný, já myslel, že Ota Janecký už ho má předjednaného a já pojedu na Kovalčuka do Popradu u Hradce;-O No nic pojedeu na útok Bednář, Janecký Pospíšil, druhá lajna by mohla bejt Chomutov, Litvínov, Benešov, třetí Anisyn, Animáma, Anitáta, do obrany Róbert Švehla, Hoviho a Hořavu už máte pod smlouvou....sezona může začít!!

0/0
19.7.2010 22:23

ANDREAS.FANS

Re: HOT SHOT

Hovi zůstává v Brně,plácáš nesmysli!

0/0
20.7.2010 11:47

chassis hunter

v NHL se nova organizace pripravuje na vstup...

nekolik let...v KHL staci dva mesice pred zahajenim souteze a staci k tomu i jenom nazev a misto,kde se bude hrat...ostatni detaily jako hraci,realizacni tym,hmotne zabezpeceni klubu,logistika a jine to se bude resit asi tyden pred zahajenim sezony...ten kdo zavidi Slovakum moznost,ze uvidi nejakou KHL,tak asi o hokeji vi jenom to,ze Jagr hraje v Rusku...;-D;-D;-D

Jeste vypustte do eteru informaci,ze HC LEV jedna s Kovalchukem a Spielberg se muze jit ucit do Ruska a na Slovensko...;-)

0/0
19.7.2010 20:00

Blackhawks

Re: v NHL se nova organizace pripravuje na vstup...

kdyz nekdo nechape ze kdyz se chce vsechno jde tak asi o hokeji vi jenom to,ze Jagr hraje v Rusku...

0/0
19.7.2010 20:17

hyperior

Re: v NHL se nova organizace pripravuje na vstup...

Co to plácáš? Hmotný zabezpečení mají a těžko můžou mít hráče pod smlouvou, dokud nemají licenci pro hraní ligy. Když se rozšiřovala NHL, tak si týmy vybírali volné hráče taky až po skončení ročníku. Lev se na vstup připravoval celou sezonu a v NHL se na to taky nepřipravovali roky, to je naprostá blbost.

0/0
19.7.2010 20:46

chassis hunter

Re: v NHL se nova organizace pripravuje na vstup...

psal jsem organizace...HC LEV nema nic,krome licence a pujceneho stadionu...

BTW:na papire mam i pul miliardy...:-P

0/0
19.7.2010 21:08

blade

Re: v NHL se nova organizace pripravuje na vstup...

tak pokud amici jsou pomale jako zelvy tak jim to trva no a co;-)

0/0
19.7.2010 20:46

slon75

Re: v NHL se nova organizace pripravuje na vstup...

Vydávat chaotická a nekoncepční rozhodnutí KHL za přednost, to už chce opravdu bezmeznou víru :-P

0/0
20.7.2010 10:06

JAR-47

Re: v NHL se nova organizace pripravuje na vstup...

R^

0/0
19.7.2010 21:27

DIVIX

Ľudia prestante šaškovať

a vymýšľať rozné teórie. Vy ste to nedovolili a u nás majú podporu aj napriek tomu, že sa Filc čuduje. Filc bol ticho pokiaľ sa hovorilo o trénerovi zo SR, asi tajne dúfal, že mu to padne do klína. Nikto ho neoslovil, tak sa teraz náramne čuduje. Namiesto toho aby ste sa radovali a boli plní očakávania, tak už dopredu pochovaváte tento projekt. Ja mu naopak fandím. Nechápem vaše reacie. Vaša liga je akoby bola oplotená. Bojíte sa nových veci a to nie je dobre. Niekedy treba aj experimentovať. Taký je už život. Verím, že KHL v PP bude prínosom pre náš hokej. Preto prajem tomu projektu hodne zdaru.

0/0
19.7.2010 19:00

záviš

Re: Ľudia prestante šaškovať

S tím Filcem jako trenérem nevím, nevím, ale se zbytkem souhlas

0/0
19.7.2010 19:25

KapitánPejsek

Re: Ľudia prestante šaškovať

Povídej mi o tom, jak by klub KHL pomohl naší oplocené lize, prosím.

0/0
19.7.2010 19:42

marpech

Re: Ľudia prestante šaškovať

Taky by mě zajímalo jaký přínos má na mysli... 8-o

0/0
20.7.2010 20:10

hyperior

Re: Ľudia prestante šaškovať

naprosto souhlasím R^

0/0
19.7.2010 20:50

Jofre

Chtěl jsem se taky mrknout

živě třeba do Hradce na KHL, ale do Popradu? Je to škoda, že to tak dopadlo:-(

0/0
19.7.2010 18:18

DIVIX

Re: Chtěl jsem se taky mrknout

Je to vinou vášho zväzu. Ja sa naopak radujem, lebo som priamo z PP.

0/0
19.7.2010 18:51

Jofre

Re: Chtěl jsem se taky mrknout

Tak to ti věřím a upřímně ti závidím, užij si toR^

0/0
19.7.2010 19:04

Blackhawks

Re: Chtěl jsem se taky mrknout

domluvime se ....budes nam zajistovat vstupenky kamo????

0/0
19.7.2010 20:19

p.o.p.

Vždyť nemají

ještě ani web stránky!

0/0
19.7.2010 17:54

Medvedref

Re: Vždyť nemají

http://www.hclev.ru/  jen to chce trošku přemýšlet a umět  napsat www.google.cz

0/0
19.7.2010 17:59

KapitánPejsek

Re: Vždyť nemají

On myslel oficiální stránky...ne stránku, kde je lvíček, jedna anketa a pár odkazů v azbuce;-D;-D;-D

0/0
19.7.2010 18:10

Medvedref

Re: Vždyť nemají

Tak tady ti představuji jejich prozatimní oficiální stránku.

0/0
19.7.2010 18:14

slon75

Re: Vždyť nemají

Na ruské doméně. Takže je jasné, že ten klub nemá s ČR ani SR kromě místa stadionu nic společného Rv

0/0
19.7.2010 18:46

Medvedref

Re: Vždyť nemají

Tak se omlouvám www.hclev.sk byl jsem opravenR^

0/0
19.7.2010 19:16

Aferrado

Re: Vždyť nemají

Google právě moc nepomůže, když napíšeš "hc lev hradec králové". Ale tyhle stránky jsou také docela výmluvné www.hclev.sk

0/0
19.7.2010 18:35

Medvedref

Re: Vždyť nemají

Díky moc.

0/0
19.7.2010 19:15

slon75

Trojský kůň

"My jsme od šéfa KHL Alexandra Medveděva dostali souhlas, že můžeme podepisovat hráče a to taky děláme. Oni udělají administrativu. Ostatní jde už mimo nás."

Tato věta v souvislosti se slovenským / českým hokejovým svazem mě trochu děsí. V podstatě potvrzuje, tento papírový "klub" bez hráčů, bez trenérů, bez kustodů, bez jakéhokoliv zázemí (kromě budovy stadionu) a mimo jakékoliv oficiální struktury je jen troským koněm Ruska (v lepším případě jen KHL) v ČR / SR.

0/0
19.7.2010 16:08

GeorghesS

Re: Trojský kůň

Měl bys pravdu, kdyby to tak bylo od začátku. Ale původním jejich záměrem bylo být členy ČSLH a hrát KHL přes něj. To se však nepovedlo, proto přistoupili k tomuhle nouzovému řešení.

0/0
19.7.2010 17:26

Husákovo dítě

Re: Trojský kůň

Zapíchli vlaječku na východ od Užhorodu. Od první chvíle o nic jiného nešlo. Rusům je celkem jedno, kde se to bude hrát, jak ten tým bude složený... Prostě klasický trojský kůň.

0/0
19.7.2010 18:43

hyperior

Re: Trojský kůň

Jak můžeš mít podepsaný hráče, trenéry, kustody apod. dokud nemáš licenci a jistotu, že tě přijmou do ligy, jsi normální??? Vytypovaný a domluvený hráče a trenéry zřejmě mají, o tom se objevují informace už teď pár dní po přijetí, teď můžou a musí si pospíšit s podepisováním smluv. Že se to tak táhlo, za to můžou opět poděkovat našemu zkorumpovanýmu svazu.

0/0
19.7.2010 20:56

slon75

Re: Trojský kůň

Nepochopils, nevadí.

0/0
20.7.2010 10:09

Kubrt - milovník nálevu

Já nechápu to,

že de facto přesun do Popradu mohl proběhnout bez souhlasu ze Slovenska, pakliže nyní má Poprad svůj hokejový tým.... Dle reakce Filce tomu rozumím tak, že si Hradec s Ruskem dohodl působení v KHL se působením v Popradu, ale Slováci nic neví o tom, že původní HC Poprad a hokejový svaz o tom nic neví. Nechápu ......... přece s k tomu předem musel slovenský svaz kladně vyjádřit ....

0/0
19.7.2010 16:00

Pycan_10

Re: Já nechápu to,

A co když je to tak, že si HC Lev v podstatě jenom pronajme zimák v Popradu k sehrání domácích zápasů? K tomu přece nepotřebuje žádný povolení, když to nejsou zápasy organizovaný slovenským svazem, ani ten stadion svazu určitě nepatří... A HC Poprad by o tom měl rozhodovat jen v případě, že je majitelem stadionu, ne?

0/0
19.7.2010 16:05

Fikos

Re: Já nechápu to,

Přesně nechápu co ten svaz chce? Přece si jen pronajmou halu stejně jako nějaká firma:-). Jinak ten projekt nepodporuju přijde mi to jako solidní kravina ...

0/0
19.7.2010 17:43

GeorghesS

Re: Já nechápu to,

Podepsali smlouvu s městem a stamním klubem, ten je z toho naopak nadšený. Tamní svaz jim k tomu dal souhlas za určitých administrativních podmínek, které ještě nebyly splněny. To je všechno.

0/0
19.7.2010 17:28

KapitánPejsek

Re: Já nechápu to,

Žádnej souhlas jim k tomu na slovenském svazu nedali, jen předběžné prohlášení. Takové měli u nás taky...

0/0
19.7.2010 18:11

Pycan_10

Re: Já nechápu to,

Ale proč jim svaz musí dát souhlas? Tomu prostě nerozumim, když nejsou jeho členem...

0/0
19.7.2010 18:14

KapitánPejsek

Re: Já nechápu to,

A čeho jsou členem? Když chtějí hrát hokej, tak musí být něčeho členem. Hokej má pravidla, která zastřešuje IIHF, jejíž členové, hokejové svazy, organizují hokej na území svých států. Kdo chce hrát hokej, realizovat přestupy atd, musí se tím řídit! Tak ať přiznají, že jsou členem ruský hokejopvý federace a nevydávají se za český nebo slovenský klub. Pronajmou si halu jako NHL v Praze a tam odehrají pár zápasů...ale někde být členem musí!

0/0
19.7.2010 18:25

Pycan_10

Re: Já nechápu to,

No jo, to je fakt, ty přestupy mi nedošly poněkud :)

0/0
19.7.2010 18:31

Kubrt - milovník nálevu

Re: Já nechápu to,

Tak jak si pak mohli dohodnout působení v KHL, když jako český subjekt a člen české hokejové ligy (a svazu) to provést nemohli - nedostali souhlas svazu tady a teď teda žádají jako subjekt působící na Slovensku ve slovenské lize, tedy pod slovenským svazem? Oni museli žádat jako člen slovenské hokejové ligy a svazu, jako člen českého neuspěli ..........A těžko můžou působit na Slovensku ve slovenské lize a přitom být členem českého svazu ....... ta liga pod český svaz nespadá

0/0
20.7.2010 0:14

marpech

Re: Já nechápu to,

Především kdyby byli v českém svazu tak se nestěhují na slovensko :-P Takto si opět za pár dní přečteme, že slovenský svaz na podmínky nic nezaštítí a tím to skončí ;-D

0/0
20.7.2010 20:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze