Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bednář a spol. jsou po krachu Lva bez práce. Seženou angažmá last minute?

Jako když do poslední chvíle vyčkáváte s nákupem dovolené a nemáte jisté, jestli se na vás usměje štěstí. Tak si mohou připadat hokejisté, kteří chtěli hrát Kontinentální ligu v barvách rodícího se týmu HC Lev. Ambiciózní projekt zkrachoval a riskující hráči jsou bez práce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DIVIX

To je škodoradisti, že?

0/0
31.7.2010 10:13

Joey is back

A já myslel že má angažmá u Dariny

tak ať ho vezme zpátky, už ji dlouho nikdo nerozflákal hubu a jí to evidentně chybí;-D;-D 

0/0
31.7.2010 2:14

paltt

Re: A já myslel že má angažmá u Dariny

;-€

0/0
31.7.2010 8:08

Oponent Jarynů

To se Kusý

musí smíchem umlátit.Klobouk dolů před ním.

0/0
30.7.2010 18:38

C59

Bednář se chytne -

v Kralupech mu daj 500,. kč za zápas a večeři.

0/0
30.7.2010 13:56

Oponent Jarynů

Co to je za kecy.

Musí ztratit i ta "hvezda" Bednář,nikdo na něho nečeká,takže vše je pouze jenom mlácení prázdné slámy a okecání naivity agentů.Podívejte na Hoviho,ten je poslal do šípu okamžitě.

0/0
30.7.2010 12:54

prognostique

Je to škoda, že

tenhle projekt s KHL už nevyšel dřív a to v Karlových Varech. Vlatníkem HC Lev je karlovarská firma a tam taky kdysi tenhle nápad vzniknul. Teď maj ve Varech novou halu, prachy mělyi sehnaný. Chomutov by jim pomohl a návštěvnost ve Varech by byla slušná. Dobře by to šlapalo i marketingově díky Rusákům, kterých jsou Vary a ostatní lázně plné. Letiště je taky za městem. Nevím, proč najednou se majitelé HC  Lev začali zajímat o Hradec Králové, to už byla chyba. Hradec neměl stadion, zázemí, promotion. A Poprad, to už netřeba komentovat. HC Lev se měl už dávno zaregistrovat u nás na svazu a připravovat 2 roky projekt ve Varech. Dnes by měli slušný zázemí, ruský prachy, novou halu a určitě by to šlapalo. Já nechápu tu jejich strategii. Teď už je nadobro na další léta v ČR a SR po KHL

0/0
30.7.2010 12:28

von Schecke

Re: Je to škoda, že

R^R^R^

0/0
30.7.2010 13:39

LhářiProlhaný

Ekonomické hledisko...

... jako já tady diskutující nechápu? Záruky chtěla KHL - ekonomické! - nejsou v tom městské peníze - jak se obvykle děje, ani státní! Rusům to stačilo, ekonomické záruky, proč se tady někdo furt tím ohání? byli to soukromé peníze a jeslti je někdo chtěl utopit do HC LEV, tak co je nám do toho??? stejně tak kvalita hráčskýho kádru...nejvíc riskoval ten, kdo to platil.Nechápu, proč musí každej čech povídat do soukromejch peněz a investic, zatímco státní finance se rozkrádaj pod nosem a do toho nikdo nemluví :-)))

0/0
30.7.2010 12:08

pan.klobouk

pani Bednarova

Pani Bednarova nedavno povidala, ze ten jeji bude hrat za Rusko v Cesku. Ted to vypadalo, ze bude hrat za Rusko na Slovensku... a nakonec teda za Cesko v Cesku? Jsem napnutej jak struna. :)

Ale vazne, situace vsech hracu je jiste nezavidenihodna, na druhou stranu agenti asi meli mit nejaky plan B, kdyz stale nic nebylo definitivni a zalezelo na rozhodnuti svazu. 

0/0
30.7.2010 11:43

Profesor_Nula

Už když jsem se o tomhle projektu dozvěděl poprvý

tak jsem si říkal: KHL? Cože? To se zbláznili? To je abolutní nesmysl... Krach mě vůbec nepřekvapuje a je to jenom dobře. Při pohledu na tu soupisku je snad každýmu jasný, že by to byla totální ostuda a fiasko.

0/0
30.7.2010 11:43

trenchard

Re: Už když jsem se o tomhle projektu dozvěděl poprvý

KRACH? nic nekrachlo, stačil jen jeden administrativní úkon!

jak by to bylo v průběhu sezony, to už nikdo nezjistí, ale k té účasti stačil jen ten souhlas ČSLH.

a prosím Vás, já nejsem zastánce HC LVA v KHL! ;-)

0/0
30.7.2010 12:03

Bambusová Krávička

Re: Už když jsem se o tomhle projektu dozvěděl poprvý

kdyby CSLH dal souhlas, tak by se pak snad stejne este musel Lev stat clenem nejakej federace, ne?:-)

0/0
30.7.2010 12:17

LhářiProlhaný

Re: Už když jsem se o tomhle projektu dozvěděl poprvý

přišel byste o své peníze? byla by to vaše výkonostní ostuda???? jen se vytlemit někomu, kdo chtěl něco dokázat...za své peníze! neskutečně české ;-D;-D;-D

0/0
30.7.2010 12:09

db2002

*

Možná se mýlím, můžete mě opravit. Ale podle mě šlo Ivanovi přednostně o prolomení hráčských limitů, čemuž nasvědčuje spor slovenského svazu s KHL, kdy slovenský svaz chtěl aby se Lev zaregistroval pod ruskou federaci a KHL at se Lev registruje pod slovenskou federaci. Podle mě pokud by se registroval pod ruskou federaci muselo by ve Lvu hrat vetsina hracu z postsovetskych zemi plus par krajanku. To same plati pro tym v Dubaji nebo Kataru, pokud nebudeme mit tym v KHL pak jsme porad cizinci a vstahuje se na nas kvota, takze podle me Medved lze ze by brakoval ostatní ligy az 150 hraci. Musel by nejak prlomit kvoty cizincu. Jinak by si drancoval pouze svou ligu a snizoval ji kvalitu. Na druhou stranu nevim jak presne je to s kvotama, zda je urcuje IIHF nebo KHL si to urcila sama.

0/0
30.7.2010 11:37

GenEtt

Re: *

přesně tak, hráčský limity byly určitě jeden z důvodů, proč se sem hnali. A je moc dobře, že to padlo. Vysáli by hráče z ELH a i když by se plácali na posledním místě (o hokej nejde), likvidací ELH by skutečně posílili prestiž KHL. To by tady paj byli všichni nadšený, ELH v pytli a HC LEV poslední, ať žije českej hokej, hlavně že jsme světoví.

0/0
30.7.2010 13:12

seabow

Re: *

To se myslim tyka jen ruskych tymu. Minsk ma cizincu vic (Astana mozna taky) a Kyjev (pripadne Vilnius) by to bez cizincu vubec nerozjel. Nicmene problem pro dalsi ligy to je.

0/0
30.7.2010 13:39

Shadow stalker

Agent hráče říká,...

že hráč nemusí jít s cenou automaticky dolů. To je úplně stejné jako když realitní agent v době krize tvrdí, že se to už zlepšuje, že ceny už dolů nepůjdou:-))))

0/0
30.7.2010 10:56

Meescha

Re: Agent hráče říká,...

;-DR^

0/0
30.7.2010 11:40

XMARTASX

Kdo chce moc

Nemá nic.

0/0
30.7.2010 10:56

pohrobek

Bednář do Slavie

ať je zase s námi. HC Slavia forever!!

0/0
30.7.2010 10:54

MPík

Re: Bednář do Slavie

Přesně! Místo námezdníka Kůrky!

0/0
30.7.2010 10:57

Fikos

Re: Bednář do Slavie

No tak jedině že by Růžička vzal nějakej vedlejšák aby ho uživil:-)

0/0
30.7.2010 11:28

Meescha

Re: Bednář do Slavie

Žádný český tým Bednáře nezaplatí...

0/0
30.7.2010 11:41

prngrr

A co čekali?

Naprosto mě to nepřekvapilo, ti hráči byli hazardéři nebo praštění. Vždyť celý ten projekt byl od počátku bláznivý.

To je to fakt nenapadlo?

Být hráčem, tak jim to podepíšu jen za slušný podpisový bonus, abych měl alespoň něco jistého

0/0
30.7.2010 10:38

Laskavec

Re: A co čekali?

jsi úplně mimo a vůbec netušíš, která mlátí...

0/0
30.7.2010 10:50

Shadow stalker

Re: A co čekali?

Laskavče, vždyť má pravdu, tomu projektu věřila jen idnes

0/0
30.7.2010 10:57

prngrr

Re: A co čekali?

Krachlo to? Krachlo? Tak kdo je mimo?

Krachlo ve Varech, v Hradci, v Popradu, hráče neměli .... Vždyť je to směšné

0/0
30.7.2010 13:36

Bobo

no

bednář to jenom hraje,  nastupuje na mateřskou.zítra to bude v blesku a aha.;-D;-D;-D

0/0
30.7.2010 10:25

všudybyl

.

Vždyt to jsou všechno milionáři,tak co brečí.Dají si pauzu a budou pařit s těma pseudocelebritama.Pořád brečí,že nemají na nic čas,tak ted ho mají.Kdyby byli tak moc dobří,tak o Lvu ani neví,páč by byli jinde.;-O;-O

0/0
30.7.2010 10:19

LADIS007

Pan Kusý

Všichni tito mohou poděkovat skvělému lobingu p. Kusého, kterů nevhtěl mík konkurenční klub 20 km daleko, Poprad už byl jen výkřik do tmy. Na druhou stranu se mu moc nedivim.

0/0
30.7.2010 10:09

GenEtt

Re: Pan Kusý

To víš že jo, a co globální oteplování, za to taky může Kusej, ne? A teda samozřejmě Paroubek, abych nezapomněl. Pochopitelně, že žádnej z šéfú extraligovejch klubů tady KHL nechtěl a já se jim vůbec nedivím.

0/0
30.7.2010 10:17

nesher

Re: Pan Kusý

Nezlobte se, ale s tím nesouhlasím. Pokud se na to podíváte více z nadhledu, tedy čistě ekonomickým pohledem, tak zjistíte, že ten projekt byl pochybný od počátku.

Prakticky neznámý klub, s velmi neprůhledným financováním, s narychlo sehnaným kádrem chce hrát v ČR ruskou ligu (KHL nic jiného není). To nemohlo dopadnout dobře. Hlavní vinu, krom fukcionárů Lva HK, mají šéfové KHL, kteří byli, ve snaze "dohnat" NHL, velmi nekritičtí, lépe řečeno zaslepení. Ostatně jejich poslední prohlášení o tom, že uvažují o rozšíření do Dubaje hovoří jasně, že jim zcela chybí smysl pro realitu.

0/0
30.7.2010 10:19

xaeris

Re: Pan Kusý

Tak takhle nějak se obyčejní lidé smáli v historii všem, co přišli s nějakým novým a "bláznivým" nápadem.Hokej až kdovíkde v Dubaji, no řekněte paní domovníková, kdo to kdy slyšel, tak nějak?Pravda, většinou to také dopadlo blbě,ale bez těch co uspěli i přes posměch staromilců, bychom asi zůstali už u pazourků.Trochu víc odvahy k novým nápadům a méně "rádoby" konzervativního nadhledu tu chybí, řekl bych.

0/0
30.7.2010 10:42

seabow

Re: Pan Kusý

...a delitko mezi tim jak to dopadlo, bylo prave to, ze nektere napady byly nove a ty druhe jen blbe (treba hrat hokej v Dubaji)...

0/0
30.7.2010 10:49

GeorghesS

Re: Pan Kusý

Hrát hokej se dá kdekoli. Když někdo ho chce hrát v Dubaji, tak ať to klidně udělá. Když to krachne, tak život půjde, nevim co je na tom... fakt nechápu tenhle pohled na věc. A souhlasim s tim týpkem nad tebou - když vynálezce toho prvního dřevěnýho letadla s tím přišel na veřejnost, umím si představit, jak msuel být za blbce. Když to vztáhneme na sport, tak např. trenér Sáblíkový někde říkal, že si všichni jeho známí klepali na čelo - proč u nás chce dělat sport jako je rychlobruslení, když na to nemáme jedinou halu. Všichni se tomu smáli. :-P

0/0
30.7.2010 11:02

nesher

Re: Pan Kusý

Jenže tohle není o technickém pokroku, ale o penězích. A hrát hokej v Dubaji, případně ruskou ligu v ČR zrovná nevypadá jako kvalitní business plán.

Váš problém je, že na to koukáte jako fanda, já na to koukám čistě obchodně. Tedy se asi sotva můžeme shodnout, ono to tak bývá když se sváří srdce s mozkem.

0/0
30.7.2010 11:17

GeorghesS

Re: Pan Kusý

No jasně, ale pokud nějakej majitel ropnýho pole v Dubaji si zaplatí tým KHL, tak v tom z obchodního hlediska nevidim problém. Já kdybych nevěděl co s penězi, tak bych to udělal taky a bylo by mi fuk, že na tom nevydělávám. Sice to moc nesleduju, ale podle toho, co vim, tak ropa určitě nedojde takovejch 50 let minimálně, takže se mi to zdá celkem stabilní.

0/0
30.7.2010 11:19

nesher

Re: Pan Kusý

Jenže na tom nic nevydělá a až ho to přestane bavit, tak to skončí. Profesionální hokej má být business, ne zábava. O tom se tu bavíme. Navíc arabští šejci zrovna hokeji moc nefandí a kdyby fandili, myslím, že ba tam raději měli to nejlepší, tedy NHL, nikoli přejmenovanou ruskou ligu.;-)

0/0
30.7.2010 11:29

xaeris

Re: Pan Kusý

A vy máte pocit, že kšeft, tedy podle Vás obchod, má snad nějaká pravidla?Na základě čeho chcete obchodně veleúspěšným přebohatým ruským oligarchům vysvětlovat, že jste čistě obchodně schopnější a chytřejší než oni?

0/0
30.7.2010 11:22

seabow

Re: Pan Kusý

"obchodně veleúspěšným" ;-D;-D;-D

zjisti v jakych "obchodech" k tem prachum prisli... u nas byl taky uspesnej byznysman Franta Mrazek, nez to nekoho prestalo bavit :-P

0/0
30.7.2010 11:28

xaeris

Re: Pan Kusý

A ty žiješ v domnění, že snad na západě, nebo vlastně kdekoliv mimo Ruska, přišli miliardáři ke svým majetkům poctivě?Blahá je nevědomost chudých............

0/0
30.7.2010 11:43

seabow

Re: Pan Kusý

No chlapce ja urcite v nevedomosti neziju... on je totiz dost zasadni rozdil v procentualnim zastoupeni takovych "obchodniku", ale to tobe zjevne nedochazi

0/0
30.7.2010 12:30

nesher

Re: Pan Kusý

Právě, KHL je pro většinu ruských oligarchů hobby, nic na tom nevydělávají. Taková situace se dlouhodobě nemůže udržet, profesionální hokej je kšeft jako cokoliv jiného.;-)

0/0
30.7.2010 11:31

GeorghesS

Re: Pan Kusý

Podle mě se může udržet. Benzín se bude prodávat vždycky, tak proč by se měli vzdávat svýho hobby? :-)

0/0
30.7.2010 11:35

nesher

Re: Pan Kusý

To jistě ano, ale problém je v tom, že pomalu ale jistě většinu peněz z ropy získává kreml.;-)

0/0
30.7.2010 13:52

seabow

Re: Pan Kusý

Nemluvim o tom, jestli jde nebo ne, ale jaky to ma smysl...

Primer s rychlobruslenim je mimo misu a pokud mas pocit, ze to u nas zacalo Sablikovou, tak si o tom neco precti...

0/0
30.7.2010 11:24

hawell

Re: Pan Kusý

kusy ne..charouz to blokoval v cechach..a pomohl tomu i na slovensku..

ten clovek je bohuzel ma na ceskej hokej vetsi vliv, nez si vetsina lidi mysli..

0/0
30.7.2010 11:07

locom

Agent Sivek :)

Sorry, ale co je to za agenta, kterej cpe hrace do neexistujiciho klubu, a ani nemysli na zadni vratka? ... Ted je prekvapenej a dela chytryho, ale agent je snad od toho, aby hrace nasmeroval a sehnal mu angazma, nez aby ho vystavil situaci "bud a nebo" :) ... takovyho experta bych hned hnal nekam :)

0/0
30.7.2010 9:43

antouniou

Re: Agent Sivek :)

Mu ty jeho památné skoky hlavou proti mantinelu poškodily mozek:-P

0/0
30.7.2010 9:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze