Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak vychovávat mladé hokejisty? Určitě ne podle pořadu na Nově, čílí se Lener

Jako kdyby mu létaly klacky pod nohy přímo z televizní obrazovky. Tak si připadal svazový šéftrenér Slavomír Lener při sledování pořadu televize Nova o výchově mladých hokejistů. První díl nové show "Příběhy bez scénáře" pod názvem "Zlatí hoši" kontroverzním způsobem ukazoval, jak probíhá příprava žáčků ve Slavii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stefi_ul

??? Co pocty???

Pene Kral, at ctu jak ctu, nemame si zase nac tolik stezovat. Kanada 500.000 zacku. USA 400.000 zacku. Nojo, ale treba jen v USA zije 250 milionu obyvatel a u nas 10 milionu. To je 25ti nasobek. A ze by meli 800.000, nebo dokonce milion?? Nemaji. Nemuzete v tyhle maly zemi dosahnout toho, aby vsechny deti byly hokejisti. Je tu jeste fotbal, basket, hazena, volejbal a pak taky gamesy na PC a gaucing u TV. To je konkurence jako fik. Sportu zdar.

0/0
8.9.2010 15:38

RonnieV

Ono nejde jen o hokej

Dneska najít oddíl/klub skoro v jakémkoli sportu, kam by si děti chodily "jen" zahrát a klub je netlačil do výkonů a nenutil v deseti letech rénovat  pomalu dvoufázově pětkrát týdně, je dost umění. Samozřejmě že to ty děti přestane bavit, mají i jiné zájmy. pak na ně začne nějaký trenér sprostě řvát a ti kluci se prostě zaseknou a přestanou tam chodit. Příklad z blízkého okolí - puberťák dostal nového trenéra hrubších manýrů, po pár tréninkách prohlásil, že ať jde ten zasr... čur... do pr..., a sekl s fotbalem, ze kterého byl do té doby nadšený.

0/0
8.9.2010 14:31

bestiak

....

samozrejme je treba brat porad TV Nova s rezervou. Strih a postprodukce dokazi udelat z nevinne situace primo drasťák. Kazdopadne tihle ti posahani tatinkove jsou ve vsech sportech. Frajeri, co si sve nenaplnene ambice leci na detech.....takovi chlapi by se meli vzpamatovat. Dat si cil, ze bude hrat decko extraligu je pitomost. Statisticky si extraligu zahraje (zahraje, nikoliv ze se stane hvezdou) asi jeden z 90-100, kteri prijdou do pripravky.......rodice ten hokej musi brta jako zabavu pro dite, jako konicka....

0/0
5.9.2010 16:00

NeXxik91

Naprostá blbost

Část1: Dobrý den,

Dnes jsem si přečetl článek Mladé fronty (http://hokej.idnes.cz/jak-vychovavat-mlade-hokejisty-urcite-ne-podle-poradu-na-nove-cili-se-lener-1ue-/hokej.asp?c=A100903_104945_hokej_lge) a byl jsem nemile překvapen. To mě donutilo podívat se na zdroj všech problému a to 1. díl výchovy mladých hokejistů.

Po shlédnutí pořadu jsem došel k závěru, že ostrá kritika na adresu Jiřího Čumpelíka je naprosto směšná a fádní! O to víc mě překvapily výroky p. Lenera a Růžičky. Namísto zastání p. Čumpelíka vyšla z jejich úst kritika. Ale proč? Sám z vlastní zkušenosti a nejsem sám, mohu říct, že p. Čumpelík je naprostý profesionál. Naučil stovky hráčů bruslit. Jen díky p.Čumpelíkovi jsme se ve 4. třídě mohli smát nově příchozím "posilám" z 2. ligových klubů, kde je přístup právě opačný, že neumí bruslit, atd.. Mlaďasům se tam maže med kolem huby a trenéři jsou na ně příliš měkký.

0/0
4.9.2010 18:18

Pietro69

Re: Naprostá blbost

Ty budeš taky dobrý kretén.

0/0
7.9.2010 12:40

hlemyzd

Re: Naprostá blbost

drobná reakce:  neXxiku koho že naučil ten trenér bruslit??? jestli chceš vidět BRUSLIT

hokejisty tak se zajdi podívat (na vlastní oči) na juniory U16,U17,U18,U20 Švédska,Ruska,Kanady,USA,Finska a tam určitě netrénují trenéři typu p.čumpelíka to vím 8-o

0/0
7.9.2010 16:45

KING91

Problém s trenéry mládeže je ve vedení klubů 1.č.

Nova NEJSOU podvodníci. Osobně jsem zažil atmosféru v českém hokeji mladém i dospělém na nejvyšší úrovni posledních 10 let.Nebudu generalizovat, protože všude to není stejné a jsou místa, kde s mládeží pracují skvěle a ty bych nechtěl urazit.V řadě hokejových klubů ale zdaleka neplatí "nejlepší trenéři mládeži".Realitou je vedením klubů u trenérů mládeže tolerovaná nízká morálka, vulgární chování, alkoholismus, neexistuje jakýkoliv systém výchovy mladých hráčů, trenérům nejsou stanovovány jakékoliv cíle a také neexistuje žádná zpětná kontrola jejich plnění.Mládež je u špičkových klubů pouze trpěna z povinnosti vůči svazovým předpisům.Vztahy mezi hráči a jejich školní výsledky nikoho nezajímají, stejně jako podmínky pro středoškolské a vysokoškolské studium.Vše je u trenérů smrsknuto do toho, zda mají trenérskou licenci příslušné kategorie, která má "posvětit" jejich jednání a chování.

0/0
4.9.2010 15:25

slon75

Re: Problém s trenéry mládeže je ve vedení klubů 1.č.

Atmosféru jste možná zažil, ale to je zhruba tak všechno. Do fungování výchovy mládeže jste evidentně nenahlédl. Nejsměšněji působí konstrast věty "nebudu generalizovat" a následná zdrcující kritika plná absolutních tvrzení Rv

0/0
5.9.2010 19:47

hlemyzd

Re: Problém s trenéry mládeže je ve vedení klubů 1.č.

KING91 - máte hodně pravdu,nesouhlasím jenom s tím že mládeš je trpěna u klubů

Pan Lener se nemá proč čílit, může být rád že mu NOVA ukázala nebo připoměla jak

to opravdu funguje v 90% klubech(hokej.třídách).Lener se snaží ale dokud nezačnou

spolupracovat samotné kluby nezmění nic ve výchově mladých hokejistů.nedokážu si představit jak donutí kluby aby jejich roky protekčně držení trenéři začali trénovat podle nových metod "třeba podle švédů"

0/0
6.9.2010 21:53

frandux

Takové chování

toho trenére by mělo být až tak od 13-14ti let věku těch kluků. Už to tu někdo psal, mladší by se tím měli spíše bavit a ne se cpát za úspěchy. Ale z mé zkušenosti i kluci, kterým je třeba 14 až 16 let, tak skončili kvůli chování trenéra, který jim neustále nadával atd., bohužel:-/

0/0
4.9.2010 15:06

exAnger

Re: Takové chování

TV  nova pouźila jen to, co se jí hodilo, aby upoutala a zajistila si sledovanost. Navíc produkční pořadu, měla údajně syny ve Slavii, takźe je to taky,možná hlavně, v osobní rovině.Když budu celý rok seldovat činnost určité úzké skupinky lidí, tak z toho sestříhám takovej dokument, že budou za vyvrhely . doporučuji přečíst reakce lidí, které pan trenér trénoval, nebo trénoval jejich děti...i když si zanadává, tak pŕevažují kladné zkuśenosti.R^inu nikdo nejsme dokonalý;-)a Růźa by se mél zamyslet, jestli se zbavovat kvalitního trenéra, nebo mu prostě dát další šanci za určitých podmínek.

0/0
6.9.2010 9:11

kochi1

vazeni dikutujici

1. Nova jsou podvodnici, neco jako bulvar a za atrakci nebo potencialne sledovanej porad jsou schopny zaplatit cokoli. Kdyby nebyl clanek na idnes, tak pulka zde diskutujicich o teto afere ani nevi. 2.slavka je dlouhodobe proslula tim jak se staraj o mladez a jeji vysledky to dokazujou 3. jsme cesi, sprosty namachrovany s 40ti letou historii komancu a nasledne hloupych a arogantnich zbohatlyku(hlavne v praze) a ty pak hrnou svy fracky dopredu. u nas, kdyz jsme byli maldy, stacilo ze rodice davali trenerum sudy do kabiny a obcas je zvali na panaky, dneska se sazi na drevo....cus

0/0
3.9.2010 23:27

Luboš Pokluda

Re: vazeni dikutujici

cus zbohatlÝku:-)

0/0
4.9.2010 6:13

BaronRie

Re: vazeni dikutujici

ad.1) souhlas

ad 2) jasne, a proc je tedy Sparta porazi porad dokola, neni jedina Slavka kdo se stara, nemluve o Litvinovu nebo treba Velkych Popovicich.

ad 3) nesouhlasim, nevim kolik ti je, ale uz pred 30ti ley se sazelo na drevo pokud nekdo chtel hrat v muzstvu s potencialem. Neposledne, tyhle hlasky typu zbohatlici apod. jsou vazne ubohy, to svedci jen a jen o malosti tebe sama.

0/0
4.9.2010 14:05

Bennu

Shledl jsem to,

a myslim, ze hrat v 7 letech soutez nema smysl. Ma smysl, aby si ti kluci zahrali, ale hrotit to v tomhle veku tem klukum nepomuze, naopak. Ten trener tak hrozny nebyl, jeho problem je spise v tom, ze by mel koucovat starsi decka. Z rodicu me prisla nejrozumnejsi ta mamina, ktera si s tim klukem pokecala po zapase bez toho, ze by mu zduraznovala, jaky je debil. No a tatici? Ziji hokejem svych ratolesti, ale chtel bych vedet, kolik z nich si ve svem volno zajde zahrat hokej. Fakt to na me pusobilo, ze svoje zakrsle ambice se snazi projektovat do svych decek. Neni lepsi si v 35 zajit zahrat s kamarady hokej pro radost, nez do toho nutit svoje decko?

0/0
3.9.2010 22:18

BaronRie

Re: Shledl jsem to,

Jj, taky jsem to videl a chvilema jsem tedy zrovna nadseny nebyl, jelikoz porvavajicich tatitku jsem si na fotbal zazil dost a dost a rekl bych, ze zadny ze spoluhracu z toho nebyl zrovna nadseny. Nicmene souhlasim s tim, ze v pripade, kdy to dite se ma projevit a ukazat na co ma, tak se na nej musi relativne tvrde, ale to musi mit velmi kvalitni metodicky a psychologicky zaklad, ne to delat zpusobem "hej ty"! :-( To se mi nelibilo, ze to nema koncepci, ale to neni ani tak chyba toho trenera, ale celyho systemu prace s mladezi, jenze to je pak zacarovany kruh, ktery se snad podari do nekolika le t vyresit. [>-]

0/0
4.9.2010 14:09

frandux

Chudáci

ty děti Benešovi, táta asi dohání nějaký svůj mindrák tím, že zaslepeně hučí do svých dětí, jak je Slávie božská a nic jiného neexistuje. Vypadá na hokejového experta, který v tomto sportu nic nedokázal a nedokážu si představit, že jeho klukům ten hokej vůbec nepůjde(pokud budou ještě k tomu po tátovi). Mluvil tam o komunistech a jejich podpoře Spartě, přitom on se chová ještě hůř. A trenér by taky měl dostat párfacek! 

0/0
3.9.2010 20:50

Profík

nejenže Slávisti pořád brečí

Ještě jsou sprostí.

0/0
3.9.2010 20:46

celli

Re: nejenže Slávisti pořád brečí

nejenže Sparťané neustále podporují korupci,

ještě lžou....

0/0
3.9.2010 20:50

Profík

Re: nejenže Slávisti pořád brečí

O kterých Sparťanech je řeč?

0/0
3.9.2010 23:27

Two-by-four

Re: nejenže Slávisti pořád brečí

Prece o tech z Recka, ne :-).

0/0
5.9.2010 17:43

Bennu

Re: nejenže Slávisti pořád brečí

No pokud musis ryt do Slavistu, tak budes asi stejny chudak, jako ten Benes. Ten porad nebylo o Slavii, byl o necem jinem.

0/0
3.9.2010 22:21

Profík

Re: nejenže Slávisti pořád brečí

Nemusím, jen se tím bavím.

0/0
3.9.2010 23:26

bauina

Re: nejenže Slávisti pořád brečí

tak to jsi hodne omezenej, kdyz se timhle dokazes zabavit, tupce

0/0
4.9.2010 7:24

Profík

Re: nejenže Slávisti pořád brečí

Zato tvé nadávání do tupců svědčí o tvé vysoké inteligenci, ty šašku.

0/0
4.9.2010 9:03

mstuch

Ten pořad jenom DOKÁZAL,co

jsou slávisté zač a jakým NENÁVISTNÝM a nadřazeným způsobem jsou ,,vychováváni".!!!!!!!!

0/0
3.9.2010 20:20

maziSKS

Re: Ten pořad jenom DOKÁZAL,co

Vy si vážně myslíte, že to je problém jen ve Slavii? HAHAHAHAHAHAHA...je to v každém týmu a vím o čem mluvím....a není to problém klubu, ale trenérů

0/0
3.9.2010 20:22

mstuch

Re: Ten pořad jenom DOKÁZAL,co

to není problém jenom ve slávii,ale hlavně ve slávii,která prostě tímto způsobem vystupuje a chová se tak a to nejen v hokeji,ale i fotbale a to v naprosté většině kategorií.!!!!!!!! a kdo tvrdí opak,tak LŽE.

0/0
3.9.2010 20:27

maziSKS

Re: Ten pořad jenom DOKÁZAL,co

já nevrdím, že to tak není, jen to, že je to přitažené za vlasy a že stejně se chová sparta, pardubice, vítkovice atd.

0/0
3.9.2010 20:29

celli

Re: Ten pořad jenom DOKÁZAL,co

tvrdím opak,a nelžu.Nejsem totiž ze Sparty.....:-P

0/0
3.9.2010 20:46

Ardan

Re: Ten pořad jenom DOKÁZAL,co

Já tvrdím opak, ale zejména za slova "ale hlavně ve slávii"  jseš lhář.Rv

0/0
3.9.2010 21:23

Bennu

Re: Ten pořad jenom DOKÁZAL,co

No tvuj prispevek dokazal, ze nejsou jedini.

0/0
3.9.2010 22:22

kochi1

Re: Ten pořad jenom DOKÁZAL,co

kolik jsi mel dneska po praci piv a rumu?odhaduju ze jsi koncil ve dve tzn.(to znamena) tak 8 piv a 5 rumu???

0/0
3.9.2010 23:23

pokuston7

hloupost

ten porad jen ukazal, ze s detma u nas pracuji zdegenerovani jedinci bez spetky soudnosti. to preci neni otazka jednoho klubu...   a z hokejistu pak vyrustaj naduty paka..

0/0
5.9.2010 22:46

maziSKS

no

My se potýkáme s ohromným úbytkem mládeže. Kanada má přes půlmilionovou mládežnickou základnu, USA je na čísle čtyři sta tisíc. Česko na čtyřiceti tisících a toto číslo stále klesá," varuje Král....jako nevim, ale toto srovnání je hodně mimo...spíš by to měl srovant s finskem nebo švédskem. K reprotáži samotné, známe novu a co je zač, pro zvýšení sledovanosti udělá z komára velblouda a vždy chce ukázat tu negativní stránku věci, určitě práce s mládeží v této zemi není ideální, ale je třeba to brát i s rezervou, problémy jsou v systému jako celku a to, že za dítě zařve? Někdy to je i potřeba, budmě upřímní. A jinak tento přístup je určitě ve všech týmech.

0/0
3.9.2010 20:17

mstuch

Re: no

no,když si vezmeme chování slávistů a jejich nesoudnost,tak nova měla svou repotrtáží pravdu,alespoň pravdivě ukázala,co jsou slávisti zač.!!!!

0/0
3.9.2010 20:21

maziSKS

Re: no

začněte mylet prosím....toto je ve všech klubech

0/0
3.9.2010 20:23

mstuch

Re: no

myslet začněte vy,protože tohle je hlavní problém právě neustále nesmyslně ,,ukřivděné" slávie

0/0
3.9.2010 20:28

maziSKS

Re: no

viděl bych Vás na spartana nebo pardubičáka, pak ovšem nemá cenu se s Váma bavit, protože objektivita je Vám cizí

0/0
3.9.2010 20:32

exAnger

Re: no

je to sparťanský kašpar, baví nás tu už roky.;-)

0/0
6.9.2010 9:37

chassis hunter

hokej je investice do budoucna jako kazda jina...

tak nechapu porad ty narky,ze je to drahy sport...Harvard taky neni levna zalezitost...

0/0
3.9.2010 19:49

mstuch

Re: hokej je investice do budoucna jako kazda jina...

ty budeš ale asi velice ,,chytrej"

0/0
3.9.2010 20:22

chassis hunter

Re: hokej je investice do budoucna jako kazda jina...

urcite moudrejsi nez ty,vladiku z pujcovny privesu a karavanu;-)

0/0
3.9.2010 20:37

dual_tip2

no a

možná je to tu kacířská myšlenka ... ale nepotřebujeme skutečně místo hokejistů jinak vzdělané lidi? nic proti sportovcům, hodně z vás to určitě baví se na to koukat nebo sázet ... ale jestli bude z kluka truhlář, instelatér nebo inženýr, tak je to snad lepší, než kdyby byl hokejistou. a zejména pro něj, pochopitelně ...

0/0
3.9.2010 19:32

tali111

Re: no a

jj ale tady jde o to, že 98% kluků se tím hokejem živit nebude....ne, že bych chtěl ještě přilívat olej do ohně ale trener sparťanských juniorů svůj tým připravil o titul když poradil rozhodčímu proti vlastnímu klubu s tím, že ať jsou z těch kluků alespoň rovný lidi.....jde o to je vychovávat ke sportu, k úctě, k pokoře apood. a ne z nich dělat stroj na peníze jak si myslí rodiče....většina tadytěch tatínků sami nic nehráli a nebo na hodně ubohý úrovni...tatínci co hráli dobře se takto nechovají.....

0/0
3.9.2010 19:45

chassis hunter

Re: no a

RESPEKT a ucta k souperi chybi...bitva muze byt,ale "chcat" na vlajku,to uz je hodne silne kafe...ten fotr by potreboval dostat takovou meltu,ze by se mu o hokeji max zdalo v komatu...RvRvRv

0/0
3.9.2010 19:51

Profík

Re: no a

Se vsadím, že vím, jaké strany volič je ten fotr.

0/0
3.9.2010 20:47

Bennu

Re: no a

Ja to netusim, mohl bys mi to rici?

0/0
3.9.2010 22:25

BaronRie

Re: no a

Taky by me to zajimalo :-)

0/0
4.9.2010 14:14

bar12345

Není divu, takhle se chová sám Růžička, takže

i všichni ostatní ve Slávii.

0/0
3.9.2010 19:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze