Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vaněk lže. Vyhrožoval Frkovi, že musí do Ruska, tvrdí hráčův agent

Ačkoli byl v Karlových Varech pod smlouvou, utekl do Kanady. Případ talentovaného hokejisty Martina Frka rozvířil vášně. "Jenže všechno nebylo tak černobílé, jak to prezentoval pan Vaněk," tvrdí hráčský agent Josef Machala o manažerovi západočeského klubu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R.Jan.

Jednoduchý závěr:

Každý normální junior nebo dorostenec, který má naději na lepší, po tomhle z Varů odejde raději co nejdřív, aby ho nějaký Vaněk nemohl vydírat v nějaké kritické chvíli, kdy se rozhoduje o budoucnosti.

V normální práci se dá čekat svinstvo, ale stavět ho před šestnáctiletýho kluka, to by nemělo nikomu projít. Jestli majitel KV za něco stojí, tak Vaňka za tu ostudu, kterou klubu udělal, vyhodí a nikdo už ho nevezme. Vypočítavost se prostě nesmí přehnat.

0/0
7.9.2010 19:25

xman98

Vaněk - vzor morálního charakteru člověka:-(

Tak je třeba si uvědomit ten časový okamžik, kdy Vaněk začal nutit Frka podepsat ve Varech smlouvu. Bylo to cca. týden před začátkem play off juniorské extraligy, kdy za ním přišel se slovy podeppiš nebo tady končíš. Hráč měl před sebou nejen play off juniorské extraligy, ale i velikou pravděpodobnost, že se dostane na MS 18, kam se v 16 letech dostal a odehrál výbornej turnaj, byl hodnocenej mezi třema nejlepšíma hráčema našeho týmu. Vaněk jenom využil toho, že hráč je pod určitým tlakem a že tu smlouvu prostě podepíše a neodpíská celou sezonu. Takhle se chová k vlastním odchovancům...???

Jinak s tím jak tady někdo píše, že mohl jít do Slávie, Sparty apod. to není pravda. I když neměl smlouvu museli by za něj zaplatit tzv. tabulkové odstupné, které se u hráče z juniorky, který prošel mládežnickým reprezentacemi pohybuje někdo kolem 600.000,- Kč, což v dnešní době není hračka zaplatit za 16 letýho kluka. Jasně do juniorky mohl po sezoně jít, ale zase neměl nabídku, ta přišla až po MS18

0/0
7.9.2010 9:26

Doubin

Re: Vaněk - vzor morálního charakteru člověka:-(

Víte co je největší problém? To je přestupový řád- spíše neřád, který vůbec nepomáhá tomuto sportu, ale chrání pouze finance klubů. Jinak je nesmysl, aby např hráč z Brna šel na hostování v mladším dorostu třeba do Liberce a pod. Ti kluci potom nedělají ani školu, ani hokej a pořádného vůbec nic. Rodiné zázemí je základ a to nemají. Potom celý systém SCM je postavený na hlavu a už vůbec se nechci vyjadřovat o nesmyslných žákovských ligách, kdy 8 měsíců tráví mladí žáčci skoro každý výkend nekonečné hodiny v autobusech. Chtěl bych mít monopol an dopravu žáčků na zápasy v celé ČR a budu se jen válet na Bora Bora a přes internet kontrolovat papíry. To jsou peníze, které se zcela zbytečně vyhazují a daly by se využít pro sportování dětí daleko lépe. :-/

0/0
7.9.2010 18:07

Doubin

Jo jo, kluci je lepší zůstat doma

v tom našem novém sistému , co tu hlásá farář Lener . Tady můžete lítat po diskoškách, hulit trávu , žvýkat tabák a klidně poslat trenéra do patřičných míst, jako na memoriálu Ivana Hlinky. Lener sice tři extrémisty z turnaje vyhodil, ale buďte v klidu, už jsou v nároďáku zase spátky. Jak říkám, doma je doma.;-)[>-]R^

0/0
6.9.2010 23:25

david.ledvinka

srovnání....

Položme si otázku, kolik českých talentů bylo proti své vůli prodáno za těžké peníze do Ruska (víte o nějakém? - já ne) a kolik českých juniorů odešlo do Kanady a vracelo se s výkonností sotva na 1. ligu - těch bude asi více.

0/0
6.9.2010 21:52

White_bear

Re: srovnání....

Žádnej klub zatím neprodával juniory do Ruska, protože za juniora moc nedostaneš. Což by koneckonců ani Vaněk nedostal za Frka. Ale to neznamená, že mu tím nemohl vyhrožovat, že. Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že odchody do Kanady jsou průšvih, jenže co s tím naděláš. Nic.

0/0
6.9.2010 21:54

seabow

Re: srovnání....

No asi tak, ta historka s prodejem do Ufy za pul mega nejak nesedi, aspon tak, jak je podana...

0/0
6.9.2010 22:50

hlemyzd

Re: srovnání....

 QMJHL je pro Frka dobrá volba tam se nebrání jenom útočí(žádný hit žádná bitka)

tam udělá hodně bodů to je na draft důležité,WHL nebo OHL by byla daleko těžší no a ty odchody do kanady nejsou až takový průšvih(v dnešní době)   99% hráčů se vrátí ti kteří tam hrají 1-2lajnu se vyhrají(knotek,piskáček,štich,pacovský-po OHL,kudělka-po AHL) a jejich cena stoupla aniž by to jejich mateřský klub něco stálo. A Machala a Vaněk to je zbytečné komentovat - PENÍZE 

0/0
6.9.2010 23:52

hlemyzd

Re: srovnání....

Jo a 4 miliony od kanadské juniorky to jsem se dlouho nezasmál.jedině že by to rodiče s agentem zaplatili.;-D ;-D;-D 

0/0
7.9.2010 0:02

hokejový expert von Kei

Nedá se věřit ani jednomu

Machala je vydřiduch a pijavice a Vaněk taky není svatej. Toliko vše.

0/0
6.9.2010 20:49

Martin HSJ

A proč tedy tu smlouvu ,,pod tlakem´´ podepisovali ?

Ho mohl místo toho rovnou odvézt do zámoří ne, to nějak nedává smysl.

0/0
6.9.2010 19:54

Husákovo dítě

Re: A proč tedy tu smlouvu ,,pod tlakem´´ podepisovali ?

To by pak teprv Vaněk spustil, že odsud unáší hráče...

0/0
6.9.2010 20:11

majkS

Machala

Vaňka je sice dost,ale Machala si vážně nevidí do pusy!viz. jak tvrdil že Straka s Culkem nemohli přijet v létě na přípravné zápasy "20",protože je nepustili jejich kluby NHL.Lener ale prý mluvil s manažery jejich klubů a ty říkali že pro ůčely nároďáku by je bez problémů pustili...:-) Oba hráče zastupuje rovněž Machala.Takže jestli se přiklonit na něčí stranu,tak asi na stranu Vaňka,byl v právu a Frk tu smlouvu podepisovat nemusel.

0/0
6.9.2010 19:46

White_bear

Re: Machala

Jasně. Smlouvu podepisovat nemusel. Hraješ ve Varech a klub za tebou přijde, že pokud nepodepíšeš smlouvu, hrát nebudeš. Tak se asi měl Frk sbalit a jít do Klášterce nebo do Sokolova, co? Pokud jsi v juniorech extraligovýho týmu a řeknou ti, že bez podpisu smlouvy nemáš šanci na áčko, tak máš fakt hrozně moc na vybranou. Pana Vaňka znám a už od začátku jsem mu nevěřil ani nos mezi očima. To, co tu čtu teď, mě nepřekvapuje. Nemůžu samozřejmě říct, že si nevymýšlí i ten agent, ale Vaňkovi by to bylo podobný :-(

0/0
6.9.2010 20:36

hokejový expert von Kei

Re: Machala

Co je to za nesmysl? Se prostě sebereš a půjdeš do Sparty, Slávie, Pardubic...

0/0
6.9.2010 20:50

White_bear

Re: Machala

I když nemáš podepsanou smlouvu, patříš Varům. Do Sparty, Slavie nebo jinam jít nemůžeš, museli by za tebe platit. Vaněk by ho do Klášterce nebo podobně mohl poslat na hostování a když ten kluk před sebou viděl hrozbu, že místo extraligy ve Varech se bude plácat ve druhý nebo třetí lize, logicky podepsal.

0/0
6.9.2010 20:58

Martin HSJ

Re: Machala

Tak do jím vytoužené Kanady by jít mohl ne.

0/0
6.9.2010 21:02

White_bear

Re: Machala

To asi jo, ale do toho člověk nevidí. Pokud si dám dvě a dvě dohromady, tak mi z toho vychází (a logicky to do sebe zapadá), že Frk chtěl hrát extraligu ve Varech, což mu paradoxně Vaněk vnuceným podpisem a následným vyhrožováním, že ho prodá do Ufy, znemožnil. Třeba byla pro Frka vytouženější extraliga, co my víme - není takovejch hráčů moc, kteří by uvažovali takhle, že se obehrají u nás, ale já ho neznám. Takže pokud podepsal smlouvu s tím, že to dělá kvůli extralize, a následně mu hrozilo Rusko - no, těžko říct.

0/0
6.9.2010 21:21

George Renel

Agenti

jsou něco jako prostředníci v obchpodování se státem. Stejná svoloč, stejná korupce. Okrást kluby, oblbnout mlaďochy a rodiče a nahrabat si. Čest ojedinělým vyjímkám.

0/0
6.9.2010 19:25

Husákovo dítě

Re: Agenti

Myslíš, že hokejista, který má sotva devítiletku, by byl schopen posoudit, jak výhodnou nebo nevýhodnou smlouvu mu klub nabízí? Proto si najímá agenta, aby ho při jednáních zastupoval. Stejně jako agenty mají zpěváci nebo herci.

Když dělám důležité rozhodnutí, třeba podepisuju hypotéku, taky to dám zkontrolovat právníkovi.

0/0
6.9.2010 20:13

Doubin

Lidem kolem vrcholového hokeje

se dá věřit asi jako spícímu psovi a slzám manželky - ;-D

0/0
6.9.2010 19:21

trantor

pořád stejný

Každým rokem se pořád víc a víc utvrzuji v jednom: NEVĚŘÍM skoro ničemu, co je psáno v médiích. To myslím obecně. Buď je záležitost vycucaná z prstu, nebo ovlivněna politickým tlakem (ČT např.), nebo jednostranně viděná. A to se mi potvrzuje neustále dokola. A když člověk náhodou do nějaké kauzy vidí ze zákulisí, tím víc se diví, co se píše v tisku. ;-)

0/0
6.9.2010 19:02

ivoš

Re: pořád stejný

Jo, tak pod tohle se podepíšu. Ivoš.

0/0
6.9.2010 20:29

Pietrolini

jen mně tak napadá

celě to je komedie a je nám to úplně někde)))

0/0
6.9.2010 18:41

Kane v1.2

jo takže vlastně ono to všechno bylo přes nátlak

a proto by Frk nemohl odejít do Kanady a musel podepsat smlouve ve Varech....ten agent ani neví co povídá 8-o když nechci, tak tu smlouvu nepodepíšu a hotovo....

0/0
6.9.2010 18:37

White_bear

Re: jo takže vlastně ono to všechno bylo přes nátlak

Četl jsi to pořádně? Asi moc ne, co?

0/0
6.9.2010 20:31

Jáosobně

Hmmmmm

Tohle vše se děje ve všech ex. klubech.Kluby parazitují na výchově hračů, ačkoli do mládeže dávají minimum peněz, ačkoli říkají opak.Vše většinou platí města, Svaz, tam jsou i trenéři zaměstnaní a jsou ve většině placeni svazem.Chápu že kluby chtějí za vychované hráče zaplatit.Takovej Průcha než odešel z Pce bral něco kolem desítky čistého.Divíte se že odešel?Ano měl smlouvu, takže dle práva odejít nemohl, tam souhlas že se klub bránil.Hrát ale za takové peníze, no ruku na srdce....určitě nebyl jedinej.Prostě za "státní" peníze vychovávat hokejisty a pak vykřikovat něco o tržním hospodářství mi přijde fakt směšné.Svaz jde klubům na ruku a dělaj si tady kšeft sami pro sebe a i za naše peníze, aniž by byla možnost konkurence.Viz HK a KHL.Prostě když je potřeba tak se řveže je to tržní hospodářství a když docházej prachy, či se krachuje, tak město dej peníze.Prostě systémově je to špatně.:-/ 

0/0
6.9.2010 18:02

Profík

Re: Hmmmmm

Ty to bereš jen přes prachy. A když se ta výchova nebude dít v klubech, kde tedy? To snad budou hráče vychovávat agenti?

0/0
6.9.2010 18:04

Jáosobně

Re: Hmmmmm

To ne, ať to vychovavájí trenéři mimo klub, vždyť tak či onak kluby a mládež nejsou dva stejné subjekty.Je tu spousta klubů kde to dělaj dobře a extraligu nedělaj.Jak je to možné že....systém vlastnictví hračů a přestupů je potřeba změnit.Je to zakonzervované.... i ty některé staré trenéry je potřeba vyházet, přínos 0 ale budou tam až do důchodu.Jen proto, že držej basu a nikoho mladého mezi sebe nepustěj, jde jim o práci.Výsledky je nazajímají, nějak bylo nějak bude.

0/0
6.9.2010 20:06

netbooster

Kecy

kecy tam - je jedno, kdo lže více, zda Vaněk (velice pravděpodobné) nebo Machala (už méně pravděpodobné), hlavně že zájmy samotného hráče jdou úplně stranou. Přitom věc je jasná - pobyt ve Varech nedá Frkovi vůbec nic, ať Vaněk nelže - do ELH by se ještě nejméně dva roky nedostal a všechno ostatní u nás je mizérie. KHL? No to je pitomost, KHL má nulovou práci s mládeží, tak chodí hotoví hráči. Jediná logická volba v dalším rozvoji je kanadská juniorka, smlouva nesmlouva, kecy nekecy, prachy neprachy.

Poznámka: to s Michálkem je pravda, ten dodnes nemůže přijít Vaňkovi na jméno...

0/0
6.9.2010 17:38

Husákovo dítě

Re: Kecy

KHL má dobrou práci s mládeží, viz třeba Čerepanov;-)

0/0
6.9.2010 17:41

heteroping

Re: Kecy

jsi ubozakRv

0/0
6.9.2010 17:41

Husákovo dítě

Re: Kecy

Přečti si ještě jednou svůj příspěvek z času 17:38 a pak někoho nálepkuj slovem ubožákRv

0/0
6.9.2010 17:51

seabow

Re: Kecy

No Frka by se to nejspis netykalo, ale o _nulove_ praci s mladezi v KHL bych nemluvil, uz od lonska funguje MHL - http://mhl.khl.ru/

0/0
6.9.2010 18:47

netbooster

Re: Kecy

"Už od loňska..." To mluví za vše. Navíc - oni to udělali proto, že je k tomu dokopala IIHF...

0/0
6.9.2010 19:19

seabow

Re: Kecy

Nevim jestli IIHF, byl to projekt KHL a Ruske hokejove federace. A samozrejme to nebyl rok nula, ze by predtim juniorsti hokejiste lezli z diry v zemi, jen meli regionalni souteze, MHL to cele posunula o level vys.

0/0
6.9.2010 21:38

heteroping

NO NECHTELI BYSTE TAKOVYHO AGENTA?

nejdriv Vas i on donuti podepsat smlouvu... pak Vas ON donuti ji porusit... tim Vas ON odrizne od rodicu (sam to psal, jak je ten Vanek sprosty, ze kluky nuti bydlet mimo domov...) zajimalo by me, co ON pozaduje za ony tisice dolaru, ktere do kluka vrazi? ze by mu tam taky neco vrazel? Rv

0/0
6.9.2010 17:38

Shadow stalker

Tvrzení proti tvrzení

Malá analýza - vynechme emoce typu kdo je větší mafián a kdo se komu smál a kdo komu co řekl. To je totiž jedno. Realita je taková, že Frk měl podepsanou smlouvu, kterou podepisovat nemusel (jo, asi na něj tlačil, ale takový je život). Pak tuto smlouvu, kterou podepsal, porušil...zbytek jsou nepodstatné řeči, chyba je na straně hráče. A vůbec nejhůř mi z toho vychází AHL, protože chtějí získat hráče, který je pod smlouvou zadarmo - to je v podstatě krádež.

0/0
6.9.2010 17:22

Husákovo dítě

Re: Tvrzení proti tvrzení

Co s tím má společného AHL? Radši diskutuj o něčem, čemu aspoň trochu rozumíš...

0/0
6.9.2010 17:26

frandux

A jak to je?

Když hráč podepíše někde smlouvu třeba na dva roky a šoupnou ho po půl roce na hostování někam jinam a on tam nechce? To klub může nebo musí souhlasit obě strany? Celkem mě ty šachy s hráči zajímaj a nevím jak to chodí.

0/0
6.9.2010 17:18

Husákovo dítě

Re: A jak to je?

Pokud hráč nemá ve smlouvě zvláštní klauzuli, že musí souhlasit s přesunem, tak prostě musí jít. Jemu to většinou zase tak moc nevadí, protože stejné peníze bere i při hostování...

0/0
6.9.2010 17:35

frandux

Re: A jak to je?

Ale když hráč hraje 3/4 sezony na špičce tabulky a může získat titul a oni ho šoupnou do týmu co bude hrát baráž? Neni to tak dlouho, mám za to, že Zíba+další dva hráče z Liberce, který hrál playoff poslali tenkrát za někoho do posledního týmu tabulky. To se jim asi nelíbilo ne? Mě by to osobně dost štvalo ikdybych bral stejný peníze. Ale ty toho budeš vědět rozhodně víc než já, proto jsem se zde ptal.

0/0
6.9.2010 17:53

Husákovo dítě

Re: A jak to je?

Jasně, ale ruku na srdce: jakou váhu má český titul? Zvláště třeba pro hráče, kterému je 30 let, zahrál si v cizině, byl v repre, něco zažil a případně i vyhrál. Pro něj je to prostě práce a hraje tam, kde mu za to zaplatí.

Štve ho to možná jedině v případě, že má smlouvu postavenou na bonusech, protože v posledním týmu nenabere asi tolik prémií za vítězství jako u lídra tabulky. Na druhé straně se častěji dostane na led a třeba mu rychleji naskakují body - pokud má za ně ve smlouvě prémie.

0/0
6.9.2010 18:08

ivoš

Re: A jak to je?

Mám pocit, že máš v brýlích místo sklíček dolarové mince. Peníze, peníze, peníze...

0/0
6.9.2010 18:42

Husákovo dítě

Re: A jak to je?

Pokud si myslíš, že hlavní motivací ligových hráčů, zejména těch straších, je získání titulu, nebudu ti to vyvracet.

Neříkám, že to, jak hokej u nás funguje, se mi líbí. Jen popisuji daný stav.

0/0
6.9.2010 18:51

frandux

Re: A jak to je?

Moment, Husákovo dítě mi odpověděl na můj dotaz a odpověděl mi velice solidně(tímto mu děkuji), tak nevím proč se do něj navážíš?:-/

0/0
6.9.2010 19:20

frandux

Re: A jak to je?

Napiš tedy ty odpověď na moji otázku prosím, dík

0/0
6.9.2010 19:41

rhinu

Tož pane Vaňku ...

... dejte ještě nějaký ten Frk :-)

0/0
6.9.2010 17:10

gerhardm

Karlovy Vary

Já se panu Vaňkovi nedivím. Už téměř celé Karlovy Vary patří Rusům, takže na každého hráče vychovaného tímto klubem mají morální právo. Kdyby se jednalo o Plzeň, bylo by zcela přirozené, předat hráče do některého z klubů AHL.Chtěl bych vědět s kým pan Vaněk popíjí po večerech vodku. Hned by bylo jasné jestli chtěl Frka frnknout do Ufy nebo do nějakého jiného klubu KHL.RvRvRv

0/0
6.9.2010 16:58

Kane v1.2

Re: Karlovy Vary

ty seš nám ale nějakej znalec;-D

0/0
6.9.2010 18:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze