Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavia chce vydělat na fanoušcích z Brna. Vstupné zvedla jen na Kometu

Na Pardubice, a dokonce i na Spartu mají "obyčejné" vstupné, zato na zápasy s Brnem si budou muset diváci připlatit. Proč budou lístky na Kometu do O2 Areny dražší než na oba tradiční rivaly hokejové Slavie?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PKB2008

Trochu přemýšlet slávisté ...

Řešení problémů s organizací zápsasu Slávia - Kometa dle vedení HSC

- přijede divá zvěř z Brna, je potřeba posílit bezpečnostní opatření, takže nás to bude stát víc a je potřeba to zaplatit, takže je správné zvýšit cenu vstupného

Reakce fanoušků z Brna - stejně přijedou, ale budou mít bojovnější náladu než jindy a budou podrážděněji reagovat na jakýkoliv pro ně un-fair podnět a může docházet k větším problémům než v přechozích zápasech ;-€;-€;-€;-€

0/0
8.9.2010 20:31

PKB2008

Re: Trochu přemýšlet slávisté ...

Inteligentní řešení:

- pořadatel vyčlení sektory pro cca. 4-6 tisíc fandů Brna

- držitelům permic z těchto sektorů nabídne s předstihem rezervaci míst v sektorech určených slávistům

- po vyčerpání sektorů pro hosty otevřít okamžitě horní patro nad sektory pro hostující tým

Jak to zařídit?Jednoduše, před kliknutím na on-line objednávku otevřít okno s organizačními opatřeními a po jejich odsouhlasení si můžeš teprve koupit lístek. Klidně kam chceš, ale pokud budeš mít na sobě klubové barvy nenáležijící do vymezeného sektoru nebudeš vpuštěn a budeš přesměrován k tomu určenému sektoru do vyššího patra. U pokladny ti neprodají lístek do jiného sektoru

0/0
8.9.2010 20:35

PKB2008

Re: Trochu přemýšlet slávisté ...

Jednoduché, že? Pak budou všichni fandové spokojeni, protože ani brňák není happy, že sedí uprostřed Slávistů, kterří přišli posedět kouknout, zatímco on si to přišel užít, je neustále na nohách a fandí. To by se mi taky nelíbilo a když se ozvu, tak já chci omezit ho a on omezuje mě. Jediné řešení je tento mix nepřipustit. Pokud mi někdo řekne, že zvýšil cenu právě proto, aby si oba tábory mohli zápas opravdu užít, tak neřeknu nic a budu spokojen. Co pane Kratochvíle, co zapojit mozek? :-)

0/0
8.9.2010 20:38

mafos

Re: Trochu přemýšlet slávisté ...

slova "kratochvíl" a "mozek" mi nejdou dohromady. teď mám na mysli jen toho kratochvíla ze slávie. nic proti ostatním kratochvílům ;-)

0/0
8.9.2010 20:50

PKB2008

Re: Trochu přemýšlet slávisté ...

Jak tak koukám na mapu, tak sektory 114-121 a 413-426 by mohly stačit ;-D

0/0
8.9.2010 20:42

tar45

zlodeji

Tak vam nestaci ,ze kradete v satne hostu...... ubozaci..

0/0
8.9.2010 18:33

jiricek19

blbci

Kdyby Komeťáci nepřijeli, tak by to byla ta nejlepší pomsta proti squdře dona Rosého. Prodělek z poloprázdného hlediště a ještě naštvání těch pár stovek věrných slávistů, kteří by si museli připlatit.

0/0
8.9.2010 10:51

Rajot

Re: blbci

Souhlas. Ale zazitek z vyjezdu pro ne asi bude vic nez pomstychtivost. Skoda :)

0/0
8.9.2010 11:43

Lofoten

Re: blbci

My jezdíme proto, abysme podpořili svůj tým a užili si pěknej výjezd, suprovou atmosféru. Na nějakej bojkot kašlu.....Stokoruna nikoho nezabije. Oni jsou směšní, my jsme věrní.

0/0
8.9.2010 12:28

el_salamo

Re: blbci

Správně, stejně tam stovku necháš za dvě pivka :-)

0/0
10.9.2010 14:46

lukhov

At to same zavedou vsichni!

Slavii sice nesnasim, ale Kometu snad jeste vic. Je treba ji poradne pumpnout a snazit se ji vyhnat z extraligy, kde stejne nema co delat. KOMETA VEN!!!

0/0
8.9.2010 9:45

pulper4

Re: At to same zavedou vsichni!

Rozumny nazor, hlavne nepouzivat argumenty a jen nadavat ;-D

0/0
8.9.2010 9:58

Taisun

Re: At to same zavedou vsichni!

Hodně hloupé.

0/0
8.9.2010 10:25

Heretic1

Re: At to same zavedou vsichni!

Představuji si tě jako nezaměstnaného zedníka fandícího Spartě, který své příspěvky sem píše z máminýho počítače, když je ona v práci. Promiń, na nic jiného nevypadáš.

0/0
8.9.2010 10:29

Lofoten

Re: At to same zavedou vsichni!

Celkem to odpovídá, akorát je z Ostravy.

0/0
8.9.2010 11:21

brej den, pánové

Re: At to same zavedou vsichni!

Je to gaučák, který na zápas nepáchne, protože vstupné je moc drahé, nebude podporovat mafiánské vedení a dokonce, když už se jednou za uherský rok rozhodne jít na hokej, nebo fotbal, šéf ho pošle na služebku ;-D

0/0
8.9.2010 13:25

ThutmoseIII

Re: At to same zavedou vsichni!

diagnózou je praha, či ostrava?

nevím no, zachránili jsme se poměrně s přehledem, takže minimálně výkonnostně tam ten manšaft patří. lidi chodí, město jistou "nepatrnou" hokejovou tradici má, stadion sice malej, ale po rekonstrukci prokoukl (dokonce už i záchody máme! 8-o)... já bych rád četl, co byste říkali, kdyby to tenkrát místo nás koupil chomutov. ale tam nikdo nechodí, takže byste neměli holt komplex a bylo by vám to jedno... že by zde bylo to pověstné jádro pudla?

0/0
8.9.2010 10:33

juventus

Re: At to same zavedou vsichni!

no to je blbost- zatim si myslim, ze prave Kometa jako jedna z mala do ELH patri a vzdycky patrila. Uvidime dalsi sezony ale ta prvni, na tu bidu, co hrala a porad vyprodano- klobouk dolu a moc jim fandim

0/0
8.9.2010 22:21

Taisun

Ubohé

Dost ubohé i na slávii.Jak už tu někdo psal ekonomicky pochopirelné z pohledu fanouška nikoliv.Jen škoda že to Kometa nemůže oplatit protože slávia věrné fanoušky nemá.

0/0
8.9.2010 8:04

Kardinál Joe Vlk

Fanoušci Komety

jsou v současné době nejlepší hokejový fans u nás, bohužel asi tak 20 % je banda arogantních "hrdých" ožralů, s kterýma se nedá bavit. Vždycky si rád pokecám s fanouškami hostí před zápasem i po zápase, ale s některými agresivními individui z Brna to fakt nejde. Věřím, že ta inteligentnější část brněnských fans tyto blbečky umravní a budeme si moc vychutnat v klidu hokejovou atmosféru. Brněnské publikum trochu smrdí fotbalem, to je pro mě hegešRv

0/0
8.9.2010 8:03

locom

Re: Fanoušci Komety

Urcite % idiotu mas vsude. Akorat je rozdil, ze pokud z jednoho tymu prijede 50 fanousku a mas mezi nima tech 20%, tak prijelo jenom 10 blbcu. Ale pri 5,000 uz to je 1,000 ... a pak je to i o umeni "domacich" je udrzet v klidu, nejen fanousku ze stejnyho tabora.

A kdyz jsem se loni dival (v TV) na 1. zapas Komety v O2 a videl, co jim tam poustel na kostce a slysel toho "hlasatele", tak se divim, ze se tech 1,000 nedalo vyprovokovat a ze O2 jeste stoji :)

0/0
8.9.2010 10:03

Jasemja

Re: Fanoušci Komety

nebýt těch agresivních a hrdých jedinců, tak v brně hokejová atmosféra bude o poznání slabší, to je jednoduché. nebo myslíš, že ji dokážou vytvořit párkožrouti a tleskači, pro které je vrcholem fandění třikrát za zápas zakřičet "kometa"? je to prosté - na debaty s fanoušky soupeře je v brně Fanclub, na fandění a support týmu pak kotel:-)

0/0
8.9.2010 10:28

etherfox

...

Rv

0/0
8.9.2010 0:38

Lofoten

Ekonomicky logické, lidsky ubohé

Já se tomu můžu akorát smát, jak je Slávistické vedení přízemní....:-P

Beru to jako ocenění a důvěru v naše fans, že ani zvýšené vstupné nás nezastaví V. A pro ostatní to bude krásné divadlo. Za kvalitu se prostě platí, tak to je R^:-)

Mrkněte, co vás čeká: http://www.youtube.com/watch?v=TuDT5G261tI

0/0
7.9.2010 23:03

Zelená.sedačka.z.Edenu

ZKORUMPOVANA SLAVIE

ZOUFALY TAH ZAKOMPLEXOVANYCH PSEUDO MANAGERU KOLEM MAFIANA ROSENA JE CELE CR STEJNE PRO SMICH :-DDD;-D;-D;-D

0/0
7.9.2010 22:46

tuleniksobe

.

Omlouvám se předem slušným fanouškům Brna, ale je hloupost, že by HCS chtěla zbohatnout na fanoušcích Brna, protože na PCE a spartu chodí zpravidla více diváků než na Komeťáky. Důvodem spíš je to, že Komeťáci dělají největší bordel, je třeba více pracovníků úklidu ledu (viz loňské přiblblé konfety, díky kterým se nehrálo snad 10 minut), více security, víče PČR, apod.

0/0
7.9.2010 21:39

mafos

Re: .

v tom případě navrhuju zvýšit vstupný na všechny zápasy baníku venku a třeba s příbramí by mohlo být všude vstupný zadarmo.....nevím, tahle logika se mi moc nezdá. ale nejsu z prahy, tak to asi jen nechápu. su vidlák z brna no :-)

0/0
7.9.2010 21:47

PKB2008

Re: .

No, tak to je pouze chabá výmluva. V prvním zápase provokovali fanoušci Slávie brňáky svými chorey, v dalším křupan obsluhující kostku nad ledem. Konfet bylo minimum a nebyl to problém za miliony. Předpokládám,že jsi jen pasivní čtenář, nikoliv aktivní účastník. Já byl na obou a křupany, co tam házeli konfety nemusím, ale žádný jiný problém tam nebyl. Ber to tak, že jde o nenažranost Slávie. Tohle je jen zástěrka. A průšvih je ten, že tohle může vydráždit některé horké hlavy tak, že právě na dalším zápase udělají vetší bordel, protože tohle je srovnatelné s Bolkou a jejich legendárním nevpuštěním brňáků na stadion. Hokejoví fandové Brna nejsou fotbalovej dobytek ;-€

0/0
7.9.2010 22:51

homo_sapiens

Re: .

Ano, hokejovi fandove Brna nejsou fotbalovej dobytek. V 90ti% pripadu jsou to zamindrakovani vecne ozrali ubozaci co se vezou na modni vlne hokeje. RvRvRv Zbrojovka 4ever.

0/0
8.9.2010 7:42

PKB2008

Re: .

Asi nema cenu komentovat, vsem je jasny, kdo ma mindrak. Ja se mimochodem nenavazel do Zbrojovaku, ale do fotbalovych hooligans obecne, pokud se tenhle povl dostane ze stadionu, tak nebude bordel ani na fotbale Rv

0/0
8.9.2010 7:53

tuleniksobe

Re: .

Nejsem pasivní čtenář, i já byl na obou zápasech - celá moje rodina má permici do kotle už hezkou řádku sezón.

Nevím jaká chorea máš na mysli, máme chorea na každý zápas a nevím jaké zrovna myslíš, ale většinou mi připadají vtipný.

Režii na kostce si pamatuji, byl to úlet, HCS se za něj omluvila s tím, že za to zodpovídá dělá O2 Aréna a ne HCS - souhlasím bylo to trapný.

Konfet bylo dost a nehrálo se asi deset minut, těch problémů mezi fans bylo dost na všech tribunách i o přestávkách, až mě to zarazilo, protože brněnské fans uznávám (a rozhodně nejsem sám) a nikdy mezi námi nebyly žádné problémy.

Co se týká nenažranosti HCS k tomu jsem se vyjádřil - na derby se spartou nebo na Pardubky bývá lidí zpravidla ještě víc, takže v tom to není. Souhlasím ale s tím, že tenhle krok HCS je zvláštní a rozhodně nepřispěje k "uklidnění" atmosféry v zápasech s Kometou. Začínám se na to těšit :-)

0/0
8.9.2010 7:57

PKB2008

Re: .

No choreo "Vítejte mediální mrdky" ti přijde vtipný? Na body nezbylo atd. Druhý zápas to byla jiná káva, to klobouk dolů před kotlem Slávie. Jinak nechápu, že vám nevadí, že hlasatel se snaží za každou cenu pouštět muziku a není slyšet ani domácí fans a brňáci mají co dělat aby to přeřvali. Já mám zkušenost takovou, že to co vylézalo z autobusů, bylo mnohdy totálně našrot a kdyby pořadatelé vpouštěli dříve než hodinu před zápasem, tak to mohli prosít a nevpouštět. Já nevím o žádném konfliktu, protože jsem byl u sektoru s kotlem hostů, ani jsem neviděl nějaký problém při odchodu k parkovacímu domu, kde je mix Slávistů s Brňákama. Ale je mi jasný, že mezi 4-6 tisíci lidmi se najde dost ožralých bezmozků...

0/0
8.9.2010 11:38

tuleniksobe

Re: .

Už jsem si vzpoměl - obě chorea tam byly - to je fakt, s prvním nesouhlasím, byť jsem se určitě také do chorea zapojil, protože prostě dostaneš kartón, který se na pokyn zvedne a já sám kolikrát ani nevím, co vlastně držíme. Souhlasím, to nebylo vhodný, druhý mi vtipný a trefný přijde i dnes a je to reakce na koupení ligy - byť je mi upřímně úplně jedno, jak jste se do ligy dostali a dle mě jste rozhodně příjemnějším oživením ligy než kdyby se tam stejným způsobem dostal např. Chomutov nebo zůstalo bez peněz hrající Znojmo. Jinak těch konfliktů bylo dost a pro nás, co chodíme s dětmi, je to dost nepříjemný:-/

0/0
8.9.2010 12:51

PKB2008

Re: .

Škoda, že nepíšeš z čeho pramenily konflikty. Já si troufnu říct, že z toho, že brňáci přijeli fandit, zatímco místní kouknout, posedět a to se s emotivním fanděním, při kterém se vstává moc neslučuje. Taky by mě to vadilo a když se ozveš, je zaděláno na průšvih, protože ty omezuješ je a oni tebe. Řešení? Jednoduché, pořadatel vyčlení sektory pro cca. 4-6 tisíc fandů Brna a držitelům těchto permic nabídne s předstihem rezervaci míst v sektorech určených slávistům. Po vyčerpání sektorů pro hosty otevřít okamžitě čtvrté patro nad sektory pro hostující tým. Jak to zařídit?Jednoduše, před kliknutím na on-line objednávku otevřít okno s organizačními opatřeními a po jejich odsouhlasení si můžeš koupit lístek kam chceš, ale pokud budeš mít na sobě klubové barvy nenáležijící k danému sektoru nebudeš vpuštěn a budeš přesměrován do vyššího patra. U pokladny ti prostě neprodají lístek do jiného sektoru. Pak budou všichni spokojeni

0/0
8.9.2010 20:26

PKB2008

Re: .

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/31029737076-pred-hokejovou-extraligou/?streamtype=WM2 tady je v čase 28:40 reklama na špíl v O2 aréně. Doufám, že bude tentokrát plno ;-D

0/0
7.9.2010 23:02

brej den, pánové

Re: .

Tak za ty statisíce jdu uklízet do outů arýny hned. Kde se mám hlásit? ;-D

0/0
8.9.2010 13:27

Oponent Jarynů

Slávia potřebuje peníze na výplatu

Štefanky,mimochodem,ten už se chtěl vrátit do Vítkovic,bohužel udělal botu,tak teď musí počkat,jestli ho Brňáci zaplatí.

0/0
7.9.2010 21:27

mafos

no a coooo

stejně pojedu.....a za ty prachy navíc něco rozbiju :-)

no a cooooooo :-)

0/0
7.9.2010 20:49

eric.blade

Re: no a coooo

ano ty budes z brna...

0/0
7.9.2010 21:03

mafos

Re: no a coooo

a ty budeš vědma ;-)

0/0
7.9.2010 21:08

mafos

Re: no a coooo

a přijedu traktorem poháněným slivovicó ;-)

0/0
7.9.2010 21:19

PKB2008

Re: no a coooo

Já bych byl spíš pro klidnější formu protestu, myslím si, že si pak nenechají ujít v mediích masáž, že dobytek z Brna udělal škody na majetku a cena byla oprávněná Znovu si přečti co ten zmetek Kratochvíl prohlásil po druhém zápase

http://tn.nova.cz/sport/hokej/o2-extraliga/fanousci-brna-se-dostali-do-konfliktu-s-manzelkami-slavistu.html

Pak to sice někde částečně žehlil, ale ... Rv

0/0
7.9.2010 22:57

Sonny21

Re: no a coooo

evidentně jsi jeden z choromyslných, kterej si myslí že když fandí komětě, může všechno. Není to tak. Byl jsem na pár venkovních zápasech komety a bylo mi studno že jsem z Brna, tak to hold je, pokud si pár holohlavejch myslí,že když každýmu nadaj do p*** tak jsou king, jsi na omylu. Stejně tak  když se nějak dojede a  90% "fanoušků" je total šrot. To jsou fanoušci???? Jsi za dveře, naliskej si, pak se vrať a podívej se na to co píšeš. Jsou to sračky. Totální.

0/0
8.9.2010 0:55

mafos

Re: no a coooo

lol neber to tak vážně ;-)

0/0
8.9.2010 20:57

Robin of SherwOod

marzena:

nemyslím si, že by měli odstupovat, ale rozhodně image Slavie jako sedřikůže stíží vyjednávací pozici.

0/0
7.9.2010 20:37

snaft

Žebráci z Prahy

Panebože, to jsou žebráci!!! Ani mě nenapadá nic slušnýho, co bych mohl napsat... Brňáci jim dají vydělat, ale k tomu doufám pořádnou nálož!

0/0
7.9.2010 19:55

pako_z_letne

Re: Žebráci z Prahy

.. na to lze jen říct - už se na vás těšíme, konečně nám žebrákům něco spadne do klobouku.

0/0
7.9.2010 19:57

eric.blade

Re: Žebráci z Prahy

tak ty neprijedes... ty jsi rozumny a uznas, ze mesicni prijem ti za to nestoji...

0/0
7.9.2010 19:58

pako_z_letne

Re: Žebráci z Prahy

..pujci starou 3 x sousedovi a ma to doma. to oni prudi, ze to neni jen 2x jako minule.

0/0
7.9.2010 20:01

bonzini_plzeň

neschopnost

Managemente Slavie, blahoprejeme k vasim schopnostem prilakat do "svoji" haly divaky. Z toho kouka akorat to, ze Slavie proste zadny fanousky nema nebo Slavii vede parta kravatacku se žvejkou s minimalni fundovanosti ... Proc bychom vymysleli, jak k nam ty divaky prilakat, kdyz proste muzeme zvednout cenu lupenu, protoze ostatni kluby fanousky maji ... :-) Pomery ve Slavii me uprimne tesi ... Hokeji zdar!

0/0
7.9.2010 19:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze