Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Úplatky v českém hokeji? Holík je ojedinělý případ, tvrdí šéf svazu

Je to selhání jednotlivce. Tak vidí šéf hokejového svazu Tomáš Král osm let starou kauzu, kdy si tehdejší reprezentační trenér Jaroslav Holík údajně řekl o úplatek ve výši 50 tisíc korun, aby na světový šampionát dvacetiletých nominoval obránce Jana Platila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lapač

Král

lže jak když tiskne. V roce kdy finále juniorů hrál Vsetín a Zlín v první čtyřce byly Vitkovice tak na MS 18 jeli z těchto mužstev asi tři hráči, ale sedm slávistu, kteří patřili v tomto roce k podprůměru juniorské ligy. Holík je huba nevymáchaná, ale se svým finančním zázemím nějakých 50.000,- nepotřebuje. Pokud Král šiří takové bludy ať dovede jednoho hráče, který řekne že Holíkovi platil. Praxe dej prachy a syn bude hrát je v českém hokeji běžná a proto je hokej tam kde je. Jeden díl Zlatých hochů by bylo třeba natočit s rodiči, kteří odmítli platit nebo na to neměli. To by se Král divil.

0/0
17.9.2010 17:42

malej jackie

Mlží jako vždy

Mám několik známých v mládežnickém hokeji. Někteří rodiče otevřeně hovoří o tom, že mažou trenérovi, aby jejich syn vůbec mohl hrát zápasy. Nemažeš - nehraješ , alespoň v Jihlavě. MJ

0/0
15.9.2010 5:15

Nymburský Agronom

Ojedinělá věc?

0/0
14.9.2010 21:09

fantomas2000

Cooožeee?

Že je to ojedinělá věc? Děláte si srandu ne? Co vím tak v 90 procentech klubů hajou synové boatých podnikatelíčků v prvních dvou lajnách ikdyž na to nemají ve třetí hrajou ti co dají aspoň nějakou korunu a talenty bez lovů hrajou mooožná ve čtvrté. Filozofuje se proč je hokej ve svrabu a co s tím dělat jak změnit metody. Dokud nebudou hrát taleny v prvních lajnách bez ohledu na úplatky tak hokej porád půjde do hajzlu. Běžte někam. Hrál jsem kraj s desítkama takových znechucených talentů.

0/0
14.9.2010 21:04

Doubin

Kdy zveřejníte výsledky a statistiky

z výletu U20 za mořem? g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
14.9.2010 19:13

Nymburský Agronom

Re: Kdy zveřejníte výsledky a statistiky

Myslíš, že tatínkové platili hotově, kartou nebo převodem na účet? g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
14.9.2010 21:09

Doubin

Re: Kdy zveřejníte výsledky a statistiky

Jedině hotově g.idnes.cz" alt=";-)">. Před 10ti minutama jsem mluvil s kámošem, co trénuje v Bostnu juniorku, tak se byl na U20 podívat. Hanbou se málem propadl. Král v Bráně - 7 střel - 9tá minuta a v síti 5 gólů. To už nepotřebuje žádný komentář.

0/0
14.9.2010 23:37

pivovarský chasník

Pane Králi,

žádné iluse jsem o Vás neměl nikdy, ale tímto rozhovorem jste se minimálně u mne definitivně znemožnil. Král: "Tehdy mohl poskládat jeden a půl či dva skvělé týmy, mohl si vybírat. Dnes je hráčská základna na úrovni dvacítky tak omezená, že si nedovedu představit, že by v reprezentaci nehrál kluk, co by tam měl hrát, a naopak tam byl ten, co tam nemá co dělat. Před osmi lety jsme měli spoustu hráčů, co získávali jeden titul za druhým, dnes hledáme každého kvalitního kluka, abychom jich dvacet vůbec postavili".

Takže jeden titul za druhým, slovy DVA, jsou z let 2000 a 2001, kdy reprezentaci vedl právě Jaroslav Holík. Žádný další titul před ani po prostě NENÍ. Jste pouhý ignorant a panu Holíkovi nesaháte ani po kotníky.

0/0
14.9.2010 19:06

Doubin

Re: Pane Králi,

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
14.9.2010 19:11

hlemyzd

Re: Pane Králi,

Dnes je hráčská základna na úrovni dvacítky tak omezená, že si nedovedu představit, že by v reprezentaci nehrál kluk, co by tam měl hrát, a naopak tam byl ten, co tam nemá co dělat. Před osmi lety jsme měli spoustu hráčů, co získávali jeden titul za druhým, dnes hledáme každého kvalitního kluka, abychom jich dvacet vůbec postavili". TAK JE TO JASNÉ Král ml.-Musil(holík)-Hrbas(plzeň)-Cůlek(plzeň)-Jank(na MS18 nejhorší bek) TO NENÍ ŽÁDNÁ PROTEKCE g.idnes.cz" alt="[>-]">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
14.9.2010 21:43

rialto

Pan Král se velice mýlí,

vůbec to není ojedinělý případ a takto to funguje na všech úrovních od klubů až po juniorskou reprezentaci již 20 le.tMěl jsem syna nadějného brankáře v juniorech.Dej sto tisíc a bude chytat za muže.A to bude pro nákup výzbroje,ptal jsem se naivně? Ne,nám do kapsy,zněla odpovědˇ.Jeden z těchto lidí si pak ,kdy kluk chtěl hrát jen pro zábavu krajský přebor a mateřský klub  o něj neměl zájem,řekl o odstupné a to shrábl do vlastní kapsy. Taky se podívejte kolik dětí bývalých hokejistů hraje v cizině a v repre.Svým dětičkám pánové umí zametat cestičky a nedejbože,že se objeví talent

od někoho kdo nemá s hokejem nic společného.To ho jednoduše zaříznou či mu to tak otráví,že kluk skončí sám!

0/0
14.9.2010 16:14

Doubin

Re: Pan Král se velice mýlí,

Vím úplně přesně o čem tu píšete. g.idnes.cz" alt="R^"> Proto říkám, ať si ten hokej strčej - víte kam.

0/0
14.9.2010 16:54

Doubin

Královi a jeho klice

se tato kauza náramně hodí. Dědka Holíků se zbavili jednou pro vždy a v médiích už ani necekne. Celému ČSLH bylo poslední roky hódně nepřijémné slýchat jeho kritiku na adresu českého hokeje. Králova mafie to načasovala opravdu parádně. g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
14.9.2010 15:48

Doubin

Proč se rozčilovat

Tak Holík je ojedinělý případ, co potom Šindel u golmanů, Kopecký u U18, a trenéři a manažeři u ELD ELJ ?  Co Martinec z Pardubic - a zástup dalších vyžírků. Když už se to nakouslo, bylo by zajímavé, aby někteří rodiče a sami hráči začali mluvit. Na to by se dal natočit jeden super díl ,,Zlatí hoši´´.  Králův synáček, hezky uklizený v Norsku, který opravdu není golman do repre a další případy - Jordán , Látal mladší a pod. Ani nevíte jak jsem rád, že jsem i s klukem od hokeje utekl - to blaho na duši, že už k tomu cirkusu plném pokřivených kreatůr nepatřím. Nevíte náhodou, kdy bude mít Farář Lener další kázání o desateru? g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
14.9.2010 15:37

hlemyzd

Re: Proč se rozčilovat

jordán 3x na MS20, Gudas 2x, Látal ml. to je děs, vloni Poletín(majitel slávie),Jeřábek(plzeň),Nestrašil(spalenka), a každý rok další a další jak říkáš "Zlatí hoši" pak se diví že na MSjr. dostavají 8:2 a ty 89 jak tam byli kamarádi ml.Růžičky a spadli poprve v historii

do I.divize VŠE JE KOŠÉR g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
14.9.2010 22:06

numenius

Šok

je pro mě zjištění, že se to týká právě Jardy Holíka, který byl pro mě vždy symbolem hokejového dříče a bojovníka. Ale nezavírejme oči před tím, že taková je prostě v našem hokeji realita. Za povšimnutí stijí úplná samozřejmost s jakou byly peníze neje přijaty, ale i nabidnuty. Ptejme se proto i pana Jiříka...g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
14.9.2010 15:06

Spalovač_šancí

.

g.idnes.cz" alt="8-o"> g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
14.9.2010 14:59

prognostique

Ať hlavně pan Král mlčí,

protože to co se provalilo na Holíka, je a byla naprosto běžná realita v každém českém klubu. Kluk, který přišel do dorostu v některém z ligových klubů, si musel připravit dost tučný peníz, aby měl v mančaftu nějaký postavení, byl stavěn trenéry, měl individuálnější přístup i vybavení, hrál třeba přesilovky, aby prsotě byl víc vidět. Když se povedlo navíc, že kluk maká, byla docela reálná možnost, že se dostane v 18 nebo 19 za moře. Šikovnej kluk bez zázemí a rance peněz neměl a nemá šanci. Král to dobře ví, vždyť byl x let v Plzni. Plzeňská juniorka je tomu důkazem a každý to ví. g.idnes.cz" alt=";-O">

0/0
14.9.2010 13:58

jiricek19

Re: Ať hlavně pan Král mlčí,

Ono by bohatě stačilo, kdyby se pana doktora zeptali páni novináři na synáčka. Ale to se asi nesmí.

0/0
14.9.2010 15:16

tosdnadne

Proč po přečtení nadpisu

Mám pocit , že na Holíka ušili boudu. Brali úplatky všichni, ale pouze Holík byl zdokumentovanej. Tak si řekli:" Stejně nám teď do toho strašně kecá" a sestřeliliho, lidi si budou najivně myslet, že sme problém v hokeji vyřešili a všichni ostatní jsou čistí. Ale bohužel totot se děje i ve fotbale, "Bohatí tatínkové" dají klubu peníze, a trenér musí z kádru vyřadit kluka, kterej chodí na všechny treninky a maká. a nladej bohatej se na treninku ani neukáže. Ale v sobotu pravidelně nastupuje na mistráku.

Toto už není sport, ale Einkessel buntes. Klauni

0/0
14.9.2010 13:50

bar12345

Re: Proč po přečtení nadpisu

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
14.9.2010 13:55

petr88

Re: Proč po přečtení nadpisu

Holík, tak dlouho kritizoval mladýho Augustu, až na něj starej Augusta něco našel a za horka to střelil Blesku. Že to otiskl Sport? Vdyť je to jedna pakáž.

0/0
14.9.2010 14:13

ghurtik

Re: Proč po přečtení nadpisu

Pakaz ne, je to stejny majitel (vydavatel) :)

0/0
15.9.2010 9:22

nixik

a co na to Síň slávy...?

Unese tuto kauzu Síň slávy českého hokeje a všichni ostatní členové ?

0/0
14.9.2010 13:36

oldaK

Jaktože neselhal kontrolní mechanizmus?!

Kontrolní mechanizmus asi selhal, když jsme se to dozvěděli až teď! A že šlo o ojedinělou akci, tak to asi ne, když ten hajzl říká, že to dělal běžně! A už se sakra přiznal i Gutt že o tom věděl a teď i Král že o tom věděl. Vždyť všichni museli vědět, že je tam dost pravděpodobně trestná činnost... tak jaképak jsem rád, že se aktéři propojili. To si snad děláte srandu?!

0/0
14.9.2010 13:21

Chudým bral ,bohatým dával

Njn od té doby, co mají na tréningy jen děti bohatých rodičů

( cca deset let z5 až do dneška ) tak už holt talenty nejsou g.idnes.cz" alt="Rv"> talent ani lásku za prachy nekoupíš g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
14.9.2010 13:14

Awathorn

Ojedinělý případ

Proč jen mi po přečtení nadpisu naskočila v hlavě scéna z Jáchyme hoď ho stroje...g.idnes.cz" alt=":-)"> Takový případ se stává jednou, maximálně dvakrát.....

0/0
14.9.2010 13:03

bar12345

Jardo, brzy se uzdrav

Náš hokej ti nikdy nezapomene ty dva tituly MS juniorů a jeden titul MS, který si získal jako hráč. Jestli jsi bral nebo ne je jedno, ukázalo se, že bez té plačící, po letech žalující nuly PLATILA jsme titul získali.

Král nedokázal vůbec nic a Lener proti tobě také ne, na ně se nedívej.

0/0
14.9.2010 12:51

ladasan

Re: Jardo, brzy se uzdrav

Jedno to určitě není.

0/0
14.9.2010 13:18

Pietrolini

Nějak

nějak mi to páchne. Holík je sice samorost a rapl ale přijde mi to přitažené za pačesy.

0/0
14.9.2010 12:47

hawell

zoufalost..

uplatky a jine korupcni praktiky jsou v nasi spolecnosti tak bezna vec, ze se vyskytuje naprosto vsude..ve sportu, ve ktrerem se obecne toci hodne penez, to plati dvojnasob..

a co se hokeje tyce, tak se uplaci v zacich a v juniorech naprosto bezne..aby se hrac nejdriv dostal do acka..pak do ligy..a pak eventualne i do repre..

ale hlavne, ze jde o ojedinele selhani jedince..g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

vysmech..g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
14.9.2010 12:16

hlemyzd

Re: zoufalost..

Jo jo a takoví lidé rozhodují o osudu kluků, oni jim vlastně dají další požehnání jestli můžou

dál pokračovat ve svém oblíbeném sportu nebo né 

0/0
14.9.2010 12:30

Martin HSJ

Muhehehe

g.idnes.cz" alt=";-D">

Král už je takovej hokejovej Košťál, ten o uplácení taky v životě neslyšel.

0/0
14.9.2010 11:56

kozlozlordik

Pan Král

lhal, když tu dělal prezidenta (v Plzni) a lže dál ani se nečervená. g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
14.9.2010 11:49

albialbi

ha ha

uplaceni bylo za nas i po nas a je to furt! Za co se ten tipek schovava??? Ze by za ruzove bryle?g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="8-o">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="8-o">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="8-o">

0/0
14.9.2010 11:37

szagi

Re: ha ha

Přesně!!! Vždyť je to obvyklá praxe spojená s hokejem od pradávna. Dokonce mám pocit, že to samé se před nějakým časem řešilo i ve fotbale.

0/0
14.9.2010 11:44

acscarface

Re: ha ha

ve fotbale je zkorumpovaná komise sudích a svaz a jeho předseda Hašek si ji nemůže vynachválit. Za pár šlupek se dají ovlivnit výsledky. Třeba konec minulé sezony 2. ligy to byla fraška. O sestupujících rozhodovali vymyšlené penalty v nastaveném čase posledního kola. A to je jen střípek. 

0/0
14.9.2010 13:17

petr88

Ten už

kecá jako Košťál. Taky o ničem neví.

0/0
14.9.2010 11:30

periflex

Kdyby

Platil platil tak by na to nedoplatil!!

0/0
14.9.2010 11:20

TarasBulba

To je snad normální, že kdo maže ten jede

V některejch sportech je to zaběhlá a vcelku oficální praxe a nikdo se nad tím ani moc nepohoršuje.

0/0
14.9.2010 11:18

žíznivej velbloud

Re: To je snad normální, že kdo maže ten jede

Zkrátka a dobře klouzačka je namazaná a ten kdo chce se poní může sklouznout g.idnes.cz" alt=":-P">g.idnes.cz" alt="[>-]">g.idnes.cz" alt="!!">

0/0
14.9.2010 11:32

pawn

Jo a ještě chtěl dodat

že jeho kluk je jedna z našich největších brankářských nadějí.

0/0
14.9.2010 11:10

michias

Re: Jo a ještě chtěl dodat

ano,to je fakt!!!!a takto to funguje dál,jen si tam dal své obsazení do pozic trenérů.Proto at neříkají,že to není,když to sami vědomě dělají a podporují protekci.Navíc to je věc veřejná,ale každý se bojí o pizice,proto dělaj,že nic nevidí,ale ta korupce na postech trenérů ml.repre je velká a následně i nominace,které jsou až směšné.tam jsou nyní nej.....naši hráči?????NEJSOU!!!!jsou tam protekční děti.

0/0
14.9.2010 11:32

hlemyzd

Re: Jo a ještě chtěl dodat

když by byl soudný a to není tak nechá kluka v tom Lilehamru a může ho cpát do U20 příští rok s ročníkem do kterého patří(jestli na to má SAMOZDŘEJMĚ jako že nemá)

to samé Musil alias Holík,Hrbas,Cůlek. Sám píše že tehdá bylo víc šikovných kluků(souhlas)a dnes jich není tolik tak proč tam cpou kluky o 1 a dokonce 2roky mladší když to nejsou žádné hvězdy.Joooo už vím asi tu nefunguje žádná protekce g.idnes.cz" alt=";-D"> 

0/0
14.9.2010 12:25

stillforeign

ojedinělý případ - selhání jednotlivce??? pheee

Do dvacítek se pokušel dostat a nakonec i dostal jeden můj kamarád .. poprvé se zúčastnil kempu a byl poslán domů, neboť jeho otec neměl 20papírů na "vstupenku" po druhé se dostal neboť pantátovi bylo vysvětleno co se sluší a patří....Ať mi tu nikdo neříká ,že to bylo selhání jednotlivce, nebo že se to týkalo jenom Holíka.... Toto býval a věřím že stále je opakující se jev...

A ještě malý komentář k průšvihu  trenéra mládeže Slavie ... U Holíků a(nejen tam) normálka starší bratr Jíří Holík nadával desetiletým klukům tady nepublikovatelně ..a to je osobní zkušenost. Holt někteří lidé jsou jiní... ale vedení hokeje je a bude ve všech úrovních tak trochu schnilé.

0/0
14.9.2010 11:02

siech

naivka...

ten pán by si měl sundat růžové brýle...proč asi dají sotva 20 borců pro nároďák dohromady ? protože v mládežnických kategoriích hrají ti, co na to tatínci mají..bez ohledu na talent a výkonost...

0/0
14.9.2010 10:58

Jáosobně

Lže jak když tiskne

Prej ojedinělej případ....no to se děláš srandu, viď.g.idnes.cz" alt="Rv"> Korupce v hokeji existuje, ale jen kapánek jiná než ve fotbale.Diktát velkoklubů, kteří hají svůj bussines a tatínkové cálují, není rozhodně ojedinělej.Kdo do toho kapku vidí, ví jak to je a jak to chodí.Už jen přestupní řád nezletilejch kluků, kdy talent s výkoností extraligy dosrostu přestupuje za tisícové odstupné a když je to obraceně, jde o desítky tisíc je imho protizákoný.Extraliga to má pro sebe nastaveno hodně dobře, an těch "vesnicích" jsou pak za šašky.Chovaj se k nim jak k onuci.Bohužel... 

0/0
14.9.2010 10:53

retkini

na klubové úrovni

úplně normální jev. Hokej i fotbal. Myslíte, že jste objevili Ameriku?

0/0
14.9.2010 10:47

mesner17

Objevili Ameriku

..pohybuji se v hokeji 30let a tohle se dělo děje a bude dít dál.

0/0
14.9.2010 10:40

Jáosobně

Re: Objevili Ameriku

Bodejt by ne, je to bussines na kterej  díky systému nikdo nevyzraje.Normální podnikání za státní peníze, či sponzorské (ten za to ale něco chce-většinou od města), s dovětkem, že takto podnikat může jen ti vyvolení.A nejde to změnit.

0/0
14.9.2010 10:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze