Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slávista Holec už je doma. Má sešitou hlavu a chybět může až měsíc

První prognózy nevypadaly dobře, teď už si ale fanoušci, příbuzní i známí hokejisty Miroslava Holce mohou oddechnout. Slávistický útočník, který po pádu na led během úterního duelu v Plzni upadl do bezvědomí, už je z nemocnice doma. "V poledne ho pustili," informoval Tomáš Vyskočil, doktor hokejové Slavie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bruhy

Hlavně dresy v kalhotách

Obecně se zápas dvojici hlavní vůbec nepovedl. Podle mého se o faul nejednalo a samozřejmě, že za krev je automaticky trest 5+DKU, ale to že to tak dopadlo byla souhra náhod. Kdyby přilba vydržela na hlavě, tak se nic nestalo a hrálo se normálně dál. Co mi ovšem vadilo, že rozhodčí během zápasu snad osmkrát upozorňují hráče na dres v kalhotách .. to sledujou ty pruhovaní šašci bedlivě, ale že má polovina hráčů řemínky až pomalu u pupku, to jim nevadí. Přitom pro bezpečnost je to zcela zásadní.

0/0
7.10.2010 11:04

pohrobek

Ano rozhodčí pískal správně

Faul to byl, byl sice na hraně ale byl, a tím že tam byla krev, tak automaticky trest 5+ do konce... Otázkou je, zda šlo o úmyslný faul...... POdle mě to byla spíše nešťastná shoda náhod.... Takže nevím  na CO TU NADÁVAJÍ, ALE S OBĚMA VERDIKTY SOUHLASÍM..... rozhodčí rozhodl dobře, a dál bych toho američana netrestal, myslím, že když vyděl co se stalo, tak byl vyklepanej až až....

0/0
7.10.2010 10:05

záviš

výstroj

Souhlasím s tím že by v 21. století měla být výstroj hokejistů natolik adekvátní aby prostě vydržela na těle, kor na hlavě a nemusely by takové zákroky dopadat takto nešťastně. Mimochodem hokej tak 30 let zpátky asi musel být hodně technický když hráli bez helem a gólmani bez masek a většinou se nikomu nic nestalo. Ač Slavii nemusím tak tomu klukovi přeju ať se dá co nejdřív do kupy a může hrát zase jako dřív. Docela se divím slávistům i plzeňákům že měli žaludek na to tan zápas po tom incidentu vůbec dohrát

0/0
6.10.2010 20:17

hokejový expert von Kei

Re: výstroj

A proč myslíš, že před letošní sezónou zpřísnili pravidlo o zapnuté helmě a ztrátě helmy? http://i53.tinypic.com/25qputw.jpg

Jinak hokej dřív a hokej teď, to je obrovský rozdíl. V rámci globalizace se vše prolíná, spojuje a unifikuje a Kanada má prostě díky NHL silně navrch, tudíž se jako standard bere kanadský, tedy ten původní hokej. Česko-ruská technická obdoba pomalu mizí v propadlišti dějin.

0/0
6.10.2010 20:21

hokejový expert von Kei

Očekávám písemnou omluvu od všech včerejších...

...vulgárních diskutérů, kteří zde uráželi všechny, kdo tvrdili, že to faul nebyl.

Faul to nebyl a Holec navíc neměl zapnutý řemínek, tudíž jediným viníkem je on sám. Tím celá kauza končí :-P

0/0
6.10.2010 17:38

Martin111

Re: Očekávám písemnou omluvu od všech včerejších...

V článku je ale pravý opak. že jej zapnutý měl. Čtete to vůbec, než napíšete takový blábol?;-D

0/0
6.10.2010 18:47

hokejový expert von Kei

Re: Očekávám písemnou omluvu od všech včerejších...

A co je mi do článku, ten píše novinář, taky člověk. Důkaz v podobě obrázku o příspěvek níže je naprosto zřejmý.

0/0
6.10.2010 20:04

Vendelín Nademlejnský mladčí 4

Re: Očekávám písemnou omluvu od všech včerejších...

Podle pravidel je to faul, za který rozhodčí musí udělit buď trest 5+DKU nebo trest ve hře. A tvoje blbý kecy na tom nic nezmění.

0/0
7.10.2010 8:44

bad_azz

okopírováno z plzeňského fóra

http://i53.tinypic.com/25qputw.jpg

0/0
6.10.2010 17:14

hokejový expert von Kei

Re: okopírováno z plzeňského fóra

Jak jsem psal už včera, trest 2 minuty pro Holce a jinak nic. Ale do toho by málokterej rozhodčí šel.

0/0
6.10.2010 17:33

kolčman

Nic proti Holcovi nemám

a přeji mu ať se brzo vrátí , ale tohle faul nebyl. Měl smůlu , že mu spadla helma, kdyby ne , tak ten zápas normálně dohrál . Hlavně se na to dívejme objektivně a ne zaujatě , jak tady někteří předvádějí.

0/0
6.10.2010 17:05

Georgik-I

Opakuji znovu,

kdyby rozhodčí opravdu sledovali výstroj většiny bezmozků na ledě, kteří mají pásek od helmy jak hradní stráž ve Scandinávii, tak nebylo co řešit. Holec by odjel po svých, týpek by dostal max. dvě minuty a nebylo o čem psát. Ale dokud Ti čtyři muklové budou považovat za nejdůležitější, aby hráč neměl dres v kaťatech, tak je to o ho.ně. Další nešvar rozhodčích u nás obecně, posuzovat zákrok podle toho, jak dopadl ten druhý, příp. na koho ten zákrok udělal. Když pominu tuhle situaci, krásnej příklad byl předloni Čáslava x Straka a naprosto ulítlý trest ve hře a následný distanc pro Čáslavu. Na druhé straně se budou do nekonečna shovívavě posuzovat zákeřné prasárny  Nedvěda. Holcovi přeju brzké uzdravení bez následků a rozum do hrsti, resp. hlavu do přilbyR^.

0/0
6.10.2010 17:03

cecilka82

---

Byl to strašnej masakr a sem rád, že to přežil, protože já sám tomu nevěřil... je to beran! :) Držim pěsti, ať se brzo uzdraví :) R^

Spíš by se měly začít komplexně helmy... Před lety tu byl článek, jak budou vypadat hokejisti v budoucnosti a tohle by mohl být impulz začít makat na nových helmách...

[>-]R^

0/0
6.10.2010 16:22

fukar

tvrdej sport

přeju brzké uzdravení Holcovi.Hokej je holt tvrdá hra a musí se počítat se vším...

0/0
6.10.2010 16:19

Kubrt - milovník nálevu

Má to podle mě dvě roviny

Jedna - zaujmout konečně stejný metr k posuzování obdobných situací. Připomínám nesmyslné THčko pro Čáslavu proti Strakovi (to tehdy Minář neuvěřitelně uletěl). Včera jsem byl na hokeji, seděl jsem níže u plochy, hned to vypadá jinak, než někde v 15. řadě horního ochozu větší arény. Takových dohraných soubojů obecně je tam 20 za zápas, plexisklo jen řinčí, náš Strapáč takhle dohrává sám 4-5 střetů za zápas ..... Holec měl smůlu, že mu spadla helma.

Druhá rovina - zda u mantinelu teda obecně takové kontakty pískat nebo ne. Pokud ano, tak to byl faul. Pokud ne, tak to faul nebyl. Rozhodně to nebylo vedeno se zvedlýma rukama a s cílem trefit hlavu ..... Erica jako obvykle nebrat vážně. :-)

0/0
6.10.2010 16:10

hokejový expert von Kei

Re: Má to podle mě dvě roviny

Pokud se tohle začne útlocitně pískat a udělá se hokej nekontaktní, pak si nás na mezinárodní scéně za pár let podá i Mexiko.

0/0
6.10.2010 16:11

Kubrt - milovník nálevu

Re: Má to podle mě dvě roviny

muselo by se to samozřejmě posuzovat stejně celosvětově, vč. NHL. Buď tak nebo onak, ale všude stejně.

0/0
6.10.2010 16:19

hokejový expert von Kei

Re: Má to podle mě dvě roviny

Ale to se nestane, protože hokej je primárně kontaktní tvrdý sport plný střetů. Takhle ho v Kanadě vymysleli.

0/0
6.10.2010 16:29

Kubrt - milovník nálevu

Re: Má to podle mě dvě roviny

Budiž, ale pak je každopádně nutný jeden metr. A ne, že Minář TH, u Šlégra v Boleslavi tuším 5+DK (??) , tady jeden sudí vůbec nic a druh sudí 5+DK. 4 sudí - 3 posouzení = to je pak horší jak s právníky .....

0/0
6.10.2010 16:33

Kubrt - milovník nálevu

Re: Má to podle mě dvě roviny

myšleno teda jeden metr aspoň u nás ......... Nicméně lepší by samozřejmě bylo sjednotit posuzování světově....

0/0
6.10.2010 16:38

hokejový expert von Kei

Re: Má to podle mě dvě roviny

Ano, to máš pravdu. Jde o tom, zda si rozhodčí udrží nadhled nebo ne. A u nás většinou ne a trestají dle následků, ne dle zákroku.

0/0
6.10.2010 16:39

Martin HSJ

Tady jde o vážnou věc

a stejně si idnes neodpustí tento provokativní nadpis ;-O

0/0
6.10.2010 16:02

hokejový expert von Kei

Re: Tady jde o vážnou věc

;-D;-D;-D;-D

0/0
6.10.2010 16:06

Kane v1.2

včera jsem tu situaci taky viděl

a ať je to jak chce, tak to faul prostě nebyl..byl to jen tvrdej hit, kterej Holec neustál a bohužel dopadl tak jako dopadl..tak jako tak...hodně štěstí v uzdravování

0/0
6.10.2010 15:52

hokejový expert von Kei

Včera jsem tu měl pěknou soukromou válku...

...tak doufám, že ukřičení Slávisti daj pokoj a přijmou za fakt, že to faul nebyl.

Jinak přeju Holcovi brzké uzdravení a snad se poučí a nebude se pohybovat kolem mantinelů jak puberťačka v pípšou ;-)

0/0
6.10.2010 15:27

Charlie Kiss

Re: Včera jsem tu měl pěknou soukromou válku...

ja jsem slavista a dle meho nazoru to faul nebyl, spis nestastna nahoda...

a samozrejme mu preji brzke uzdraveni...  a ty s hral hokej asi zdaleko, ze mu prejes aby se tam jinak pohyboval?  sklouzla mu helma, jinak by to bylo o necem jinym si myslim...

0/0
6.10.2010 15:47

hokejový expert von Kei

Re: Včera jsem tu měl pěknou soukromou válku...

Pohyboval jinak = koukal se pořádně kolem sebe a byl ve střehu. Včera tu byla videa, kde někdo na hráče v NHL šel podobně a ten hráč, protože byl v mnohem větším pohybu a zaujetí, to sledoval a světe div se, sundal toho, kdo ho chtěl sundat ;-)

0/0
6.10.2010 16:01

hokejový expert von Kei

Re: Včera jsem tu měl pěknou soukromou válku...

Třeba tohle. Kdyby na tohle nebyl Oshie připraven, tak si rozseká hlavu o mantinel. Ale on kouká... http://www.youtube.com/watch?v=uhjynZDQMy0

0/0
6.10.2010 16:05

eric111

POLICIE CR BY MELA OKAMZITE TO PLZENSKE .... OBVINIT Z TEZKEHO UBLIZENI NA ZDRAVI

v Plzni nejenom, ze je nejprimitivnejsi publikem cele ligy, jeji hraci se chovaji jako zver utrzena ze retezu. Kdyby tohle udelal nekdo Strakovi tak by se mohli .......

0/0
6.10.2010 15:22

samr

Re: POLICIE CR BY MELA OKAMZITE TO PLZENSKE .... OBVINIT Z TEZKEHO UBLIZENI NA ZDRAVI

Kdyby mel utazenou prilbu tak se mu asi ani nic nestane. Pokud jsi to videl, tak nechapu jak tohle muzes napsat. Je dobre si o veci neco zjistit driv, nez ji clovek zacne komentovat...

0/0
6.10.2010 15:32

Prana

Re: POLICIE CR BY MELA OKAMZITE TO PLZENSKE .... OBVINIT Z TEZKEHO UBLIZENI NA ZDRAVI

Cheche jojo je vidět, že máš asi taky otřes mozku :-) on ten nick mluví za sebe Rv

0/0
6.10.2010 15:33

FredFu

Re: POLICIE CR BY MELA OKAMZITE TO PLZENSKE .... OBVINIT Z TEZKEHO UBLIZENI NA ZDRAVI

Jj přesně, ted s tebou souhlasím. Tupci to tady nepochopí. Ikdyby tu helmu měl, tak je to zákrok po kterém by si dal taky do ránu do hlavy, ale to se asi někomu líbí

0/0
6.10.2010 15:41

samr

Re: POLICIE CR BY MELA OKAMZITE TO PLZENSKE .... OBVINIT Z TEZKEHO UBLIZENI NA ZDRAVI

naraz na mantilen bez prilby - roztrzene oboci - otres mozku - ztrata vedomi - nekontrolovany pad na led - uder do hlave zezadu - dalsi jizva. S prilbou - naraz na plexi - pad nazem - chvilkove otreseni - po nekolika vterinach odjezd an stridacku a pokracovani ve hre.

0/0
6.10.2010 15:48

Kane v1.2

Re: POLICIE CR BY MELA OKAMZITE TO PLZENSKE .... OBVINIT Z TEZKEHO UBLIZENI NA ZDRAVI

jen s jednou věcí v tomhle souhlasim......že v Plzni jsou primitivové, ale zbytek je blábol jako obvykle :-)

0/0
6.10.2010 15:54

eric111

Re: POLICIE CR BY MELA OKAMZITE TO PLZENSKE .... OBVINIT Z TEZKEHO UBLIZENI NA ZDRAVI

jako obvykle - pravda boli vid ?!?!

0/0
6.10.2010 16:05

Georgik-I

Re: POLICIE CR BY MELA OKAMZITE TO PLZENSKE .... OBVINIT Z TEZKEHO UBLIZENI NA ZDRAVI

je to výkřik do tmy plnej nesmyslů, souhlas pouze s tím, že kdyby postiženým byl straka, mohli by se po.rat, na druhou stranu to je logické a proto mám pochopení i pro TebeR^

0/0
6.10.2010 17:08

xxx!

ještě že to dobře dopadlo..

..ale toto fakt byl čistý žákrok, akorát si absolutně nedal Holec bacha a hnusně řečeno jak už tu padlo, stál tam jak pytel hov..

0/0
6.10.2010 15:21

xxxxPetrxxxx

Růžička sklízí co zasel

:-/

0/0
6.10.2010 15:11

von Schecke

Re: Růžička sklízí co zasel

Doporučoval bych léčení...

0/0
6.10.2010 15:21

pirátovo zlé dvojče

hmmmmmmmmmm

Úder na hlavu pánové, to by měl bejt flastr jako za todle!!!!!!

0/0
6.10.2010 15:05

netbooster

Re: hmmmmmmmmmm

Myslíš flastr pro mantinel nebo pro ledovou plochu? Protože jedině tyto dvě věci udeřili Míru Holce do hlavy, Johnsson nikoliv.

0/0
6.10.2010 15:09

Fw 190 D

Má sešitou hlavu

Slávista R^:-P

0/0
6.10.2010 15:03

netbooster

Re: Má sešitou hlavu

Sorry, stíhačko luftwaffe, ale tohle moc vtipné není....

0/0
6.10.2010 15:04

Fw 190 D

Re: Má sešitou hlavu

To taky není vtip, ale konstatování 8-o

0/0
6.10.2010 15:11

KOMON

Re: Má sešitou hlavu

A navíc velice vtipný ;-DR^

l

0/0
6.10.2010 15:25

netbooster

Míro

drž se, a přeju brzké uzdravení. Vím, jaké to je, sám jsem měl ještě za aktivní kariéry otřes mozku spojený se zlomeným nosem, a tak vím, jak je taková situace nepříjemná.

Faul to od Johnssona jednoznačně nebyl,  takových nájezdů je v každém zápase vidět několik - souhra nešťasných okolností, Holcovo mírné přibrždění a natočení k mantinelu, špatně upevněná přilba (ostatně, už by někdo měl hráčům vysvětlit, že jestliže se jim volný řemínek od přilby klinká někde až u kulí, tak v rozhodující chvíli nesplní svou funkci a helma spadne - ty volné řemínky jsou vidět u devadesáti procent e-ligových hráčů...).

Jo a Růžičko, dej Kopřivkovi sodu jako prase - ten gól Johnssona - proboha proč chce Kopřivka šťourat do puku, který je na mantinelu za bránou???8-o8-o

0/0
6.10.2010 15:01

StAnger-exiled

Re: Míro

ať si raději Růža Kopra moc nevšímá a nechá ho dělat svoji práci.Víš jak to vypadalo v posledních letech když se Vláďa sr l...do brankářů.;-) 

0/0
6.10.2010 15:14

StAnger-exiled

Re: Míro

podle mě to faul byl...ale trest byl dostatečnej. Hlavně, že je Míra v poŕádku a pak že má slavia tři body..ostatní je o ničem, ani ten hokej nebyl nic moc..

0/0
6.10.2010 15:16

hokejový expert von Kei

Re: Míro

Kdes byl včera, když jsem tu byl s tímto názorem kamenován a popliván fotbalovou smečkou?

0/0
6.10.2010 15:27

Landarr

Měl fakt štěstí v neštěstí

Hlavně že to dobře dopadlo.. v TV to vypadalo fakt hnusně, hlavně ty zpomalené záběry

0/0
6.10.2010 14:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze