Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ručinský by rád hrál za Litvínov. I kvůli reakcím fanoušků však váhá

Martin Ručinský už si udělal jasno: chce dál hrát. Slavný veterán, který před týdnem předčasně skončil ve Spartě, by rád posílil hokejisty mateřského Litvínova. Klub o něj stojí, ale má to háček. Podle informací iDNES.cz se totiž Ručinský obává reakcí fanoušků, kteří mu nemohou zapomenout jeho odchod do pražského klubu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TB29

ach jo

proč vy kluci neumíte včas skončit?

0/0
16.10.2010 2:30

Usmolená štětina

Umění skončit

Každý není Dopita....Ruča by měl skončit. Nemá sílu, dynamiku, špatně bruslí. To je pak jedno, jakou jmenovku nosí na zádech. Zdá se mi, že čím dál víc sportovců v Česku neumí včas skončit (viz už nestíhající Řepka). Ono ne všichni mohou po skončení kariéry trénovat, dělat manažery klubů, komentovat v TV a jinak se flákat. A jít s tímhle jménem na úřad práce....nic lákavého.

0/0
16.10.2010 2:24

White_bear

Re: Umění skončit

No, tak tenhle příspěvek opravdu psal hokejový "odborník". Pokud Růča špatně bruslí, pak už neumí bruslit nikdo. Zrovna s tímhle nemá ani ten nejmenší problém, potíže má poněkud jinde. Chtělo by to trochu to sledovat a ne plácnout od oka to, co by se dalo jinak napasovat na 95 procent dalších podobných případů :-) Takhle jste, pane, poněkud degradoval svoje ostatní vývody na úroveň Blesku :-)

0/0
16.10.2010 4:49

Usmolená štětina

Re: Umění skončit

...dobrá, beru zpět, že Ruča "špatně bruslí", to je nepřesné. Ruča je pořád jeden z našich nejlepších bruslařů. Za tím ostatním si ovšem stojím. Bruslit a bruslit je totiž rozdíl. Když chybí síla, dynamika a dech, je skvělý styl na houby.

0/0
16.10.2010 13:19

petris

Trochu velkorysosti...

.. Litvíňáci, ne? 

Však to není úplnej nýmand a hokej hrát pořád umí. Když se přenesete přes ten sparťanskej úlet, tak ještě může být hodně platnej.

My jsme v Brně taky vzali Dopitu, kterej s Brnem neměl nikdy nic společnýho, a jak to byl dobrej tah. Ty mlaďoši pak úplně jinak makají.

0/0
15.10.2010 22:31

nenápadně maskovaný Kei

Re: Trochu velkorysosti...

Starců má Litvínov dost a kdyby na tom nebyl zle, nedostal by v Praze vyhazov...

0/0
15.10.2010 23:28

Gacy

Re: Trochu velkorysosti...

...což ale nic nemění na tom že by stále mohl dělat v Litvínově z fleku kapitána.

0/0
16.10.2010 1:28

nenápadně maskovaný Kei

Re: Trochu velkorysosti...

Leda při tazích za modelkama.

0/0
16.10.2010 9:14

White_bear

Re: Trochu velkorysosti...

Jo jo, jako svýho času Rousek, Hrbek nebo Žemlička, co? Taky je na Spartě vyhodili a oni pak v Litvínově nedokázali vůbec nic. Především Rousíno v devadesátým šestým s Kyslíkem a Kebou v lajně skoro nebyl vidět... Ach jo.

0/0
16.10.2010 5:25

nenápadně maskovaný Kei

Re: Trochu velkorysosti...

A to zaručuje, že tahle 39ti letá dávno pohaslá hvězda půjde ve stejných šlépějích.

0/0
16.10.2010 9:14

samhowkins

proc nejde do Kladna?

do Prahy to ma nejblize, kdyz tam chce mermomoci bydlet;-D

0/0
15.10.2010 22:05

griswald

Re: proc nejde do Kladna?

hele, nemaluj čerta na zeď...je toho schopnej. ;-D

0/0
15.10.2010 22:20

hokejový expert von Kei

Neváhej a skonči!

Akorát bys zabíral místo někomu z trojice Gerhát, Majdan, Rindoš, kteří i když nemají zvučná jména, na ledě odevzdají víc. Taková je prostě realita.

0/0
15.10.2010 21:55

White_bear

Re: Neváhej a skonči!

Jak to víš, že víc? Možná jsem sentimentální, protože Růču sleduju už od tý doby, co naskočil do ligy před víc než dvaceti lety. A upřímně - na něj v litvínovským triku bych se ještě podívat šel. To, co tam je teď, možná bojuje a snaží se (což Růča bude doufám taky, pokud to podepíše), ale prostě není to ono.

0/0
16.10.2010 5:27

nenápadně maskovaný Kei

Re: Neváhej a skonči!

Je mu 39 a je dva roky po důstojné rozlučce. Ne, na zázraky nevěřím.

0/0
16.10.2010 9:16

BENY

Tradiční kluby

Víte, já si tak nějak myslím, že jsou tradiční kluby (Litvínov, Kladno a ???), u kterých to beru jinak než třeba u Slavie nebo Třince. U těhle tradičních si myslím že pořád ještě pojmy jako klubismus a srdcařství funguje a měl by fungovat. Prostě v těhlech intencích to - podle mě - Růča pohnojil. Zpátky bych ho nebral. Nejsem kdovíjakej hokejovej nadšenec a říkám jen svůj názor... tak se prosím do mě hned nezačněte někdo navážet ;-D

0/0
15.10.2010 21:32

Doubin

Re: Tradiční kluby

Jo jo. Kladno je letos příkladem srdcařství a bojovnosti.;-)

0/0
15.10.2010 21:52

Souki33

Re: Tradiční kluby

přesně tak .. takovej Franta Kaberle to jasně ukázal ... ;-D

0/0
15.10.2010 21:58

BENY

Re: Tradiční kluby

No, Franta ... taky za peníze do P-bic. Ale ten si něco po návratu na Kladně odehrál.

0/0
16.10.2010 6:39

fidlik

Re: Tradiční kluby

Nemám tolik informací, abych někoho soudil - Ručínský je ve stejné situaci jako by byl Poborský, kdyby se měl (chtěl) vrátit do Slávie. Ať tam jde a ukáže, že je borec. Dá (připraví) pár goĺů a budou ho nosit. Anebo....

0/0
15.10.2010 22:35

pettyo

Re: Tradiční kluby

Proč by se Poborský vracel do Slavie? Jak dlouho tam hrál? Půl roku?

0/0
15.10.2010 22:48

fidlik

Re: Tradiční kluby

Sezona 1995 - 1996 stačila: Slávia titul, repre stříbro z Wembley, pak cizina a konečná ve Spartě.

0/0
15.10.2010 22:54

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Tradiční kluby

Pekna blbost Poborak byl hlavne z Budejic a ze proste sel do Slavie, pak ven a nakonec to zakoncil ve Sparte je uplne neco jinyho.

0/0
16.10.2010 2:01

slimjim83

Re: Tradiční kluby

co?8-o, jaky tradicni kluby? to jako prirovnavas nase tyhle kluby k tradicnim klubum nhl? Napr. kladno jsem v zivote nevidel hrat kvalitni hokej teda krome obdobi vyluky a vzdycky jsem tvrdil ze nema v lize co delat. A prave trinec - kterej tam uvadis se mi docela libil svym utocnym stylem hokeje az na to ze jim to pak je v play off dost malo platny. Jinak kdyz uz je nejakej klub tradicni tak bych mluvil spis o Jihlave, Sparte, Budejovicich, Vitkovicich, atd...

0/0
15.10.2010 23:10

griswald

Re: Tradiční kluby

Už podle toho nicku jsi se narodil nedávno, tudíž budiž Ti odpuštěny ty bláboly...

0/0
16.10.2010 0:52

hanibal78

Re: Tradiční kluby

Kladno 6 titulů  a jako jediný náš klub víťez PMEZ, vyjmenovávat všechny jejich úspěšné odchovance snad ani nemá cenu,třeba na poslední olympiádě to byla zhruba třetina naší repre - stále je to jeden z našich nejúspěšnějších klubů - chápu, že je to už trochu spíše historie, ale přeci jenom by si zasloužilo z tvé strany méně ignorance;-)

0/0
16.10.2010 23:13

Stapler

Re: Tradiční kluby

milý BENY, kdyby jsi se alespoň trochu zajímal o historii, dověděl by ses, že Slavie hrála bezmála čtvrt století ligu než když vznikly kluby LIT či KLA a jim podobné . To, že tedy řadíš SLA jako klub bez tradic se dá vysvětlit asi jen tím, že jsi mladý a pojem historie proto tebe znamená max. 20 let dozadu:-(

0/0
16.10.2010 0:15

griswald

Re: Tradiční kluby

;-O Mohl bych Tě poprosit, abys mi připomněl 10 významných slávistických odchovanců z jakýchkoli dob? Děkuji uctivě. Pak si to srovnej s Kladnem a Litvajzem a dej si facku....

0/0
16.10.2010 1:06

original

neblázněte

nedokážu to přesně vysvětlit , ale říká se tomu "genius loci" - vztahuje se k místu nebo ke skupině lidí - a vůbec nejde o to jestli všichni budou hrát, nebo trénovat - pokud se dají dohromady pod značkou Cheza dohromady jména jako Reichel, Ručínský , Šlégr - tak to vždycky bude skvělé .... vždy když to Cheze šlo , měla v týmu vždycky staré pušky v kombinací s mladíky - Jeřábek, Hubl , těm snad bylo 40 let a pamatuju na Hubla a jeho pět gólů Vítkovicím ;-)

0/0
15.10.2010 21:22

gawy

__

Ja bych ho do Litvinova nebral. At se pouci, ze nektery spatny rozhodnuti se nedaji vratit a mohou mit negativni vliv na veci v budoucnosti. Jako skvela zkusenost se mu to pak bude hodit do dalsiho zivota.

0/0
15.10.2010 21:08

BENY

Re: __

Souhlas R^

0/0
15.10.2010 21:34

dedust2000

hodil by se do sestavy

na post hrajiciho maskota :-)

0/0
15.10.2010 20:46

frandux

Nechápu ty kecy o srdcařství

Sport na vrcholové úrovni znamená spousta změn, přestupů a odvíjí se to od výkonů hráčů po nabídky klubů. Vy co mluvíte o srdcačství, všechno jsou to kecy, vy by jste udělali úplně to samé, jen závidíte jejich prašule a když nehraje za váš klub, který mu nenabídl adekvátní smlouvu, tak hold šel za lepším. A jak by se vám teď hodil, ale vy jeho návrat nedopustíte a to je hlavně vaše škoda.

0/0
15.10.2010 20:43

Doubin

Re: Nechápu ty kecy o srdcařství

Škoda by byla, kdyby k vůli němu měl sedět nejaký mlaďas.:-/

0/0
15.10.2010 21:06

frandux

Re: Nechápu ty kecy o srdcařství

Te je taky fakt, mě jen zaráží ta hrozná hysterie ohledně srdcařství! :-/

0/0
15.10.2010 21:15

fidlik

Re: Nechápu ty kecy o srdcařství

V Litvínově se dobrej mlaďas nikdy neztratil. Rúča jim může jenom pomoci.

0/0
15.10.2010 22:48

vtech

fanousci jsou volove

Rv

0/0
15.10.2010 20:28

J.L.

Prošvihnul ten správnej moment

jako Tepličák si nedovedu představit, že by (pro příklad) třeba Verbu (... :) ) kopnuli v Praze do zadku a on by čekal na vstřicné přijetí v TP.  Pokud je Růča nepotřebnej v průměrný Spartě, asi to v Litvajzu nevytrhne - a hlavně: jde přece o něco jinýho !  Argumenty jako že má v Praze barák ? To sorry   :-/ 

0/0
15.10.2010 20:18

original

Re: Prošvihnul ten správnej moment

.... to není vhodný příklad, ale už se těším až naběhne v únoru Štěpán na plac, ... už slyším ty tupé hlavy ... ach joRv

0/0
15.10.2010 21:35

White_bear

Já bych ho bral

Sice se mi to nepíše zrovna jednoduše, ale asi bych Růčovi tu Spartu dokázal odpustit. Výluka 1994/95: hrál za Litvínov. Sezóna 1998/99: než se dohodl na smlouvě, hrál za Litvínov. Sezóna 2002/03 totéž, neměl smlouvu, hrál za Litvínov. Výluka 2004/05: hrál za Litvínov. Ano, jednou se z nějakého důvodu (neznám ho) rozhodl jít jinam. Taky mě to štvalo, ale ruku na srdce - kolik z nás by se zachovalo jinak, kdyby dostalo nabídku na práci, lišící se v odměně v řádech stovek procent? Argumenty, že má vyděláno, neberu - možná má, možná to stihl prošustrovat, co my víme? A i kdyby měl... Prostě - štve mě, že šel do Sparty, ale pokud by měl teď být Litvínovu platný (což při té bídě, co tam je, pořád ještě asi jo), tak ať se vrátí.

0/0
15.10.2010 19:36

PUMA-KING

Re: Já bych ho bral

ABSOLUTNÍ SOUHLAS - RŮČO POJĎ SI NAVRÁTIT DŮVĚRU NÁS FANOUŠKŮ TÍM, ŽE TO U NÁS NAPLNO ZKUSÍŠ. HLAVNĚ PŘEDÁŠ ZKUŠENOSTI TĚM NAŠIM MLAĎÁKŮM !R^

0/0
15.10.2010 20:19

White_bear

Re: Já bych ho bral

Asi tak nějak. Pokud bude makat naplno a dá tomu co umí... Proč se toho zbavovat předem? Pokud by to flákal, jo, dejme mu to sežrat. Ale do tý doby? Proč?

0/0
15.10.2010 20:35

pivovarský chasník

Re: Já bych ho bral

Oni ho z té Sparty nadarmo nevyhodili. Z Ručinského je letos (alespoň zatím) jen stín skvělého hokejisty. A tahoun kabiny, který strhne ostatní svou bojovností a zejména výkony na ledě, to by teď jen těžko naplňoval. Pokud opravdu chce za Litvajz hrát, ať hraje zadarmo do doby, než opravdu na ledě předvede, že je posila. Pak ho budou fanoušci nosit na ramenou, to nemusí mít žádné obavy.

0/0
15.10.2010 20:53

hokejový expert von Kei

Re: Já bych ho bral

Zkušenosti hlavně co do modelek...

0/0
15.10.2010 21:57

White_bear

Re: Já bych ho bral

Ale no tak... Hlavně že ti mladí kluci mají životosprávu jako z učebnice, co? :-) Nebo Guma Šlégr, kterej nám poněkud sou.l..žil jinde tak dlouho, až to zlikvidovalo rodinu. Nechte Růču ukázat, co umí. Pokud mu to bude šlapat aspoň trochu jako za starejch časů, nějaká modelka nebude nikoho zajímat.

0/0
16.10.2010 4:51

johnymistr

ručinský

ten ještě hraje?

0/0
15.10.2010 19:09

griswald

Kolenovrt

Ručínský je ubožák a bojí se naprosto oprávněně, je to stejné, jako kdybychom na Kladně měli padnout na p*del, až se ráčí do druhé ligy vrátit Burger, Ton a jim podobní.... Kdyby byli patrioti, tak se už vrátili, ne o tom jen plácali U Lípy (oblíbená hospoda hokejek), neboť vyděláno dáááávno mají. A toto platí tím spíše pro kolenovrta Ručínského.....[>-]

0/0
15.10.2010 19:04

The Emperor

Re: Kolenovrt

Ale az se vrati Jarous z Ruska s rublem, tak budete stastne poskakovat, vid?

0/0
15.10.2010 19:36

griswald

Re: Kolenovrt

Nevšiml jsem si, že Jágr hraje extraligu v jiném týmu...

0/0
15.10.2010 19:38

The Emperor

Re: Kolenovrt

Aha, takze do Ruska to jde, ale do Prahy ne? hmm, zajimava logika

0/0
15.10.2010 20:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze