Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hokejová extraliga si zvyká na bitky, do nichž se rozhodčí nepletou

Sporné góly už pár let řeší sudí u videa. Každou třetinu zase alespoň dvakrát přeruší reklamní pauza a kdejakému stadionu se honosně říká aréna. A teď si hokejová extraliga zvyká na další novotu z Ameriky. Na bitky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pietro69

Cenzor

S idnes jsem skončil. Když tady někdo nadává Kohlerovi do hajzlů tak je to v pořádku. Já když napíšu, že je mi z brňáků ke zblití tak to cenzor vymaže. Jděte s tím do PI.. !!

0/0
2.11.2010 14:13

seesul1

Re: Cenzor

ještěže cenzor neví, co myslíš tím posledním slovem;-). Buď vklidu, mně se to stalo taky několikrát, a to jsem nepoužil žádný vulgarismus. Nejvíc miluju, když tu napíšu pěkně dlouhý příspěvek a pak se dozvím, že redakce si nepřeje....

Když tu někdy vidím ty příspěvky, nemyslím tady v tomto článku, tak jen zírám, co vše tu prochází.

0/0
2.11.2010 14:23

tosdnadne

Re: Cenzor

stačí , že ti někdo tvuj příspěvek nahlásí jako nevhodný a máš to , to není cenzor to je nekdo z lidí, kdo se tím baví.

0/0
2.11.2010 17:00

seesul1

Re: Cenzor

jo proto mi zrušili vcelku nevinný příspěvek o tom blbovi Ericovi111. Tak to jsme doma.

0/0
2.11.2010 22:18

Truestory

Ještě aby zrušili reklamy na dresech a na ledě

vím, že je to těžké, lepší se to,ale ten rozdíl v porovnání s NHL , kdy je JASNĚ vidět puk a hráči vypadají jako hokejisti a ne jako chodící reklamní poutače.....;-(:-/

0/0
2.11.2010 13:43

LVD

Zrusit trest do konce utkani za bitku, staci 5 min

0/0
2.11.2010 13:16

TCory

Re: Zrusit trest do konce utkani za bitku, staci 5 min

souhlasím

0/0
2.11.2010 15:44

norman_64

objektivnost

Klasický neobjektivní článek od Idnesu na adresu Zlína. Naštěstí jsem si na to už zvykl v lonske sezoně.Dělají to všichni,ale článek se napíše až to udělá někdo ze ZL. Navíc co takhle názor druhé strany... Ale uznávám že Kohler se zachoval špatně, ale dělá to takhle víc hráčů

0/0
2.11.2010 12:17

Marqui

Re: objektivnost

být ze zlína, tak sem radši nic psát nebudu.... protože ubrečenost Zlínských hráčů jako Leška a spol. je pověstná v celé lize.... kluci by zasloužili jednou pořádně na budku, aby nemuseli mít práci s tím herectvím.....

0/0
2.11.2010 12:25

norman_64

Re: objektivnost

sorry,ale brečí všichni +/- stejně.....spis je to o tom jak ti to podají media....treba o Murinovi se mluví dodnes,protože to media strašně rozmazávali, kdežto o Kopřivovi se moc neví protože to novináři "taktně" nechali být.

Celé je to o tom že co ti kdo předloží....

Holt Zlín to ma do Prahy daleko,tak to ma o něco těžší ;-)

0/0
2.11.2010 12:38

Marqui

Re: objektivnost

nejsem z prahy.... a Kopřiva je v praze 1. rok.... a co si budeme povídat, kladno nikoho moc nezajímá... lidi tam nechodí, věčně na konci,.... a není to o tom, co ti podají média.... je to o tom, co na vlastní oči vidíš....!!

0/0
2.11.2010 12:41

Hrochomut

Re: objektivnost

no, já sem na vlastní oči Kopřivu viděl.. ale je z něj takový vyvrhel jako z Murína? Udělali totéž, naprosto..

0/0
2.11.2010 12:51

seesul1

Re: objektivnost

Murína jsi na vlastní oči viděl, tak tady máš na vlastní oči akci Kopra http://www.youtube.com/watch?v=Zuh7hap7_FU

Vše v pořádku, i pro disciplinárku, protože Kopr není ze Zlína. A tak je to tu pořád dokola.

0/0
2.11.2010 13:29

seesul1

Re: objektivnost

kdy jsi naposledy viděl nebo slyšel Lešku simulovat nebo brečet? Kluci by si zasloužili na budku? Nebuď směšný, když kluci ze Zlína na budku dostanou, tleská celá republika, a když kluci ze Zlína někomu na budku dají, jsou to největší zákeřňáci? Ty už se kvůli Zínu musíš budit ze spaní.

Svatouškové nejsou v žádném týmu, ale kvůli objektivním soudům jako od tebe je Zlín pořád ten nejhorší. Murín posune branku- strašný Zlín, Kopr udělá o samé, klid po pěšině. Kučný dá ťafku Výbornému strašný Zlín, Stehlík bouchne Balaštíkovi, potlesk. Připadá ti to nomální? Jestli tu někdo fňuká, tak jsou to právě ti, kteří tu fňukají, jak je Zlín ufňukaný.

0/0
2.11.2010 13:25

lahvi

konecne!!

konecne se tu s tim neco dela. a uz se do toho rozhodci ne.....R^

0/0
2.11.2010 11:44

Marqui

Pásmo

asi to sem nepatří úplně, ale spolu s pravidlem ohledně trestů za bitky bych sjednotil i rozměry útočného pásma..... !!! a když už se nesmí střídat po zakázaném uvolnění, sjednotil bych i icing...!!!!

0/0
2.11.2010 11:32

Hrsť šošovice

Tak áno

tam s tým jedným názorom v tom článku súhlasím čo tam padol, že je lepšie ked sa dvaja hračí postavia proti sebe vo ferovej bitke zoči voči ako by si mali niečo riešiť oplácaním, sekerami a kroščekmi a podobne. Presne s takýchto situácii vzniká kopa zranení, a končia tieto oplácania napríklad nejakým narazením na mantinel palicou v tvári a pod. Takto ked dvaja hrači majú problemy zhodia rukavice vybavia si to po svojom a hrá sa dalej a nie je čo dalej riešiť.

0/0
2.11.2010 11:08

juracofandisparte

Vašíček není bitkař.

Tak proč se s ním o tom novináři vybavujou. Už jste zapomněli, jak dostal na budku od Vopata? ;-D Co se týče bitek, tak myslím, že teď je to správně. Bitky jako takové mi nevadí, ale vadí mi předem domluvený bitky, to je jen takový divadýlko a na divadýlko můžu jít do divadla. Když bitka, tak musí vyplynout ze situace na ledě R^

0/0
2.11.2010 10:30

Aragorn

Re: Vašíček není bitkař.

A Vopat jak dostal od Ustrnula? :-P;-D

0/0
2.11.2010 10:48

juracofandisparte

Re: Vašíček není bitkař.

akorát že Ustrnul je asi tak o 2 báhový kategorie výš než Vopat a Vašíček o jednu. Jestli by od Ustrnula dostal i Vašíček, to se asi nedozvíme, protože ten by před ním zdrhnul na střídačku ;-D

0/0
2.11.2010 11:03

Jay--

Re: Vašíček není bitkař.

Jenže Vopat od Ustrnula nedostal,bylo to dost vyrovnaný a Ustrnul vyhrál na body.

0/0
2.11.2010 21:50

marv83

Už se perou??

Jooooooo už jo... Co pořád fňukáte brňáci, potřebovali by jste taky na budku..;-D

0/0
2.11.2010 10:25

BobTheSinc

Re: Už se perou??

Nikdo tu nebreci, hlavne jsme vyhrali 4:2, Kohler vyhral nad Protivnym na body 2:1 a to je tak vsechno.... jinak teda hrajete jako cunata, tolik seker co jste predvedli, to aby clovek pohledal...

0/0
2.11.2010 10:28

Hrochomut

Re: Už se perou??

netřeba chodit daleko, aby pohledal, musíš vidět i fauly svého týmu, to rozhodně nebylo jednostranné, byl to ostrý zápas z obou stran.. Ovšem o objektivnosti fanouška Komety si už delší dobu nedělám iluze, stačí zdejší diskuze..

0/0
2.11.2010 10:42

BobTheSinc

Re: Už se perou??

Tak ja si nedelam iluze, vim ze i hraci "moji" Komety fauluji, ale obcas se jako divak na stadionu zamerim na nektere hrace... treba Cervenka v ELH jeste loni kdyz u nas hral, tak minimalne 3x za zapas "odstavoval" hrace loktem v urovni obliceje, ale vsechno mu tohle prochazelo... Rv O tom, ze i nasi kluci umi pribrousit at uz ciste ci neciste se nehadam, vim ze to tak je (a hral jsem 10let hazenou, vim co je to kontaktni sport)... R^

0/0
2.11.2010 10:59

Hrochomut

Re: Už se perou??

tak vidíš.. tak proč se stejně nepíše o Červenkovi? Proč se píše o každé nefér věci, co udělá Zlíňák, ale když totéž udělá někdo jiný, tak je to "jenom úlet" ? Mmch, Červenkovy nečisté hry sem si všiml taky..

0/0
2.11.2010 12:54

DuckEgg

Pane Sáro...

...nechte si od cesty hloupé komentáře jako například: "...Přijde mi to férovější, než abych ho sekal taky." Férovější? To je

otázka vkusu. (konec cit.)  Ne, pane Sáro, není to otázka vkusu, vyzvání na přímou konfrontaci bylo je a bude vždy férovější než zákeřnosti. Pokud to nevíte, měli by si na vás dávat kolegové v redakci asi majzla... ;-DRv

0/0
2.11.2010 10:18

Jasemja

Re: Pane Sáro...

zdá se, že mezi námi  je asi hodně těch, kteří to vnímají opačně. bodnutí holí či umně skrytá sekerka je pro ně férovější a vkusnější než  bitka jeden na jednoho. vašíčka moc nemusím, ale tohle řekl přesně - naopak články pana sáry jsem četl celkem rád, nicméně s tímhle podle mého dost ustřelil

0/0
2.11.2010 10:25

sickland 3

Tak o Zlíňácích je to známé, že to jsou největší leváci

At už šlo třeba o Murína, napadení Davida Výborného, neustálé simulování, nahrané pády, píchání holí zezadu atd.. A co se týče bitek, tak tady jsme 100 let za opicema. Že čároví sice už neskáčou po hráčích je sice malej pokrok, ale trest za bitku 5+DKU je nesmysl. Ty plesnivý dědkové ze svazu typu Šulc apod. by už měli probrat konečně !!!! Rv

0/0
2.11.2010 10:16

Hrochomut

Re: Tak o Zlíňácích je to známé, že to jsou největší leváci

totéž co Murín předvedl loni Kopřiva, ale po tom je nějak ticho po pěšině.. A napadený pan Výborný předtím dvakrát bitku prohrál a Kučný od něj dvakrát odjel s tím, že už to skončilo a pan Výborný stále pokračoval. A na to, jak ho pohladil, se tam válel docela dlouho.. je to šašek, když to neumí, ať nezačíná bitku (celou ji totiž právě on odstartoval krosčekem na Kučného hlavu před brankou, neviňátko)

0/0
2.11.2010 10:38

seesul1

Re: Tak o Zlíňácích je to známé, že to jsou největší leváci

na Kopra se rychle zapomíná. Také na to, že když Balaštík dostal od Stehlíka, Stehlíkovi trestala celá republika. Bravo.

Když něco podobného udělá Kučný či Köhler, žádají se exemplární tresty. Trochu soudosti.

Vejba ji od Kučného dosal i za to, co Kučnému řekl. Bavil jsem se o tom s Kučným, šířit to tu ale nebudu. Neptal jsem se jej proto, abych to pak šířil na netu, ale proto, abych pochopil, proč se Kučný nechal tak vytočit. Svůj zasloužený trest dostal a bylo to v pořádku. A Vejbova následná teatrální divadelní vložka stála také za to.

0/0
2.11.2010 11:15

sickland 3

Re: Tak o Zlíňácích je to známé, že to jsou největší leváci

No a to, jak několikrát Leška na Spartě někoho píchne nebo sekne zezadu a zbaběle sprintuje na střídačku, to je taky paráda Rv To je taková zlínská specialita. A pokud se nepletu, tak přesně za tohle dostal Balaštík na hubu od Stehlíka, pže šlo o odplatu za zákeřný faul ze Sparty. To pozdější Balaštíkovo kňourání, jak musí jíst jen kaši apod. to je taky frajeřina. Provokovat to jo, to umí, ale inkasovat to ne, chudinka jeden. Bééééé bolí mě pusinka, chci nějaké odškodnění, béééé Rv:-(

0/0
2.11.2010 12:09

Hrochomut

Re: Tak o Zlíňácích je to známé, že to jsou největší leváci

o kterém zákeřném faulu ze Sparty je tady řeč? Konkrétně bych prosil! Nevíš, že? Protože je to jen taková omluvenka, vymyšlená..

0/0
2.11.2010 12:58

sickland 3

Re: Tak o Zlíňácích je to známé, že to jsou největší leváci

Nikoli, bylo to na Spartě těsně před koncem zápasu. Balaštík jednoho spartana tvrdě seknul zezadu a okamžitě odjel na střídačku a do hry už nezasáhl. Stehlík si to ale dobře pamatoval a pak mu to prostě spočítal:

.

http://www.hokej.cz/index.php?view=clanek&webid=7&id=40097

0/0
2.11.2010 13:54

seesul1

Re: Tak o Zlíňácích je to známé, že to jsou největší leváci

pošleš tu 2 roky starý článek o Stehlíkovi, hráči Vítkovic a tvrdíš tu, že to bylo za fauly  z jeho působení na Spartě? Vy teda se Stehlíkem máte paměť. Nebo jsem v tom článku přehlédnul, že by Stehlík zmiňoval resty ze Sparty?

Zkus ještě nějaký článek o té Spartě, buď  tak hodný prosím.

0/0
2.11.2010 14:04

sickland 3

Re: Tak o Zlíňácích je to známé, že to jsou největší leváci

tak si ty články vygoogluj. Stačí si zadat "Balaštík zbabělec" a hned ti jich google vyplivne celou řadu....:-) Fakt nemám tolik času, abych celý den řešil nějakýho Balaštíka zkryplenýho...Hokej hrát umí to jo, ale lidsky se chová jak zbabělej cigán. Tot vše. Zdar.

0/0
2.11.2010 14:20

seesul1

Re: Tak o Zlíňácích je to známé, že to jsou největší leváci

počkej, neutíkej. Vygoogloval jsem si článek od Stehlíka a srdcaře Kůrky, to je další takový Mirek Dušín. A další články jsou příspěvky z Balaštíkova fanklubu;-)

Ale ten tvůj o tom zápase ne a ne najít...

0/0
2.11.2010 14:33

seesul1

Re: Tak o Zlíňácích je to známé, že to jsou největší leváci

zákeřný faul ze Sparty?

0/0
2.11.2010 13:31

seesul1

Re: Tak o Zlíňácích je to známé, že to jsou největší leváci

no vidíš, další takový blábol. Balaštík nechtěl ani odškodnění, ani nikoho nežaloval. To byla práce klubu. Taky jsem s tím moc nesouhlasil, ale byl to poslední pokus Zlína, jak rozhýbat disciplinárku po té, co vyplodila, že to řešit nebudou páč se nejednalo o soutěžní zápas. Nakonec se klub se Stehlíkem mimosoudně dohodnul a od té doby je klid. Kdyby tehdy Šulcilinárka pracovala, jak měla, všemu se dalo předejít.

0/0
2.11.2010 14:10

lukhov

Bitky

5 minut pri ferove bitce staci, v tomhle jsem s NHL.

Jinak Kohler se zachoval jako srab, mlatil ho, i kdyz uz byl na zemi. Mel by dostat vetsi trest.

0/0
2.11.2010 10:00

jardasindel

Re: Bitky

jo,bylo to tak jak říkáš...Kohler sucks!Rv

0/0
2.11.2010 10:06

parlost18

Re: Bitky

Nesmysl. Vždyt se ze začátku ani nechtěl rvát.

0/0
2.11.2010 10:19

Marqui

Re: Bitky

tak proč ho osekával???

0/0
2.11.2010 11:29

DuckEgg

Re: Bitky

No když tě někdo předtím otlouká jak píšťaličku a nedojde mu, že si koleduje, tak co s ním? Seřezat tak, aby si to přístě rozmyslel, ne? Ostatně se divím, že si ta prskavka na Kohlera vůbec dovolovala, bylo jasný, jak to dopadne, Kohler není žádný ořezávátko... R^

0/0
2.11.2010 10:21

Jasemja

Re: Bitky

pár let zpátky se protiva (vítězně) porval ve vídni s jedním bezzubým a zarostlým kanaďanem, jméno si bohužel nevybavím, prý se občas popral i za mořem, takže úplný začátečník to taky není

0/0
2.11.2010 10:31

seabow

Re: Bitky

Ono to chce trochu vedet o cem pises, to otloukani nebylo jen tak, ale za tradicni zlinsky zvyk - zajizdeni/sekani do golmana... :-P

0/0
2.11.2010 10:39

DuckEgg

Re: Bitky

Aha, toho jsem si nevšiml... Ale stejně si myslím, že Kohler je dost tvrdej oříšek skoro pro každýho (bar Vopat ;-D)

0/0
2.11.2010 11:17

seabow

Re: Bitky

...obzvlast pro chlapa o 20 kilo lehciho... ale pokud jde o golmana, jdou tyhle "nepodstatne" rozdily stranou :-P

0/0
2.11.2010 12:21

seesul1

Re: Bitky

ano, jako zlíňák souhlasím s tebou, že Köhler to občas přežene a sekání do gólmana se mi taky nelíbí.. Ale chodím na hokej už dost dlouho nato, abych s tebou souhlasím s tím, že se jedná o tradiční zlínský zvyk, těch adeptů by bylo mnohem víc.. To asi nemyslíš vážně, že ne?

0/0
2.11.2010 11:20

seabow

Re: Bitky

Sarkasmus. Ovsem jeden z hlavnich kandidatu na prvenstvi v teto discipline by byl opet z mesta obuvi... ;-)

0/0
2.11.2010 12:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze